Jump to content

Лайф тупить вже декілька днів


Recommended Posts

Сабж. Ніхто не знає причини? Доречі тупить тільки на сороковому. Принаймні біля там-таму і в центрі відносно нормально працює.

Link to comment
Share on other sites

Лайф із Лайф. :(

В топік - довби оператора (того, що відповідає на....) . Твоє право!

(вони поставлять флажок Аварія, якщо схо...)

Link to comment
Share on other sites

лайф тупить вже кілька років, причому не лише на сороковому, а й по всій Україні...

а особисто я в останні дні погіршеня\покращення якості звязку не помічав...

Link to comment
Share on other sites

А мне надоели недозвоны и глюки на лайфе, и я перешел на киевстар. Сравнительно, небо и земля. Очень доволен своим решением.

Link to comment
Share on other sites

Працював в КС. В маркетингу. Познаватєльно....

Але жадні вони, імхо. :lopata:

Мда уж, что жадные то да, но качество пока не подводит, а это самое главное.

Link to comment
Share on other sites

лайф тупить вже кілька років, причому не лише на сороковому, а й по всій Україні...

а особисто я в останні дні погіршеня\покращення якості звязку не помічав...

+1

Мда уж, что жадные то да, но качество пока не подводит, а это самое главное.

За якість потрібно платити!

Link to comment
Share on other sites

Лайф -це суцільна тупість. Сьогодні в цьому лишній раз переконався. Дзвонив до оператора на рахунок проблем з звязком і мені дали відповідь яка мене просто вбила.Відповідь приблизно така - Носіть з собою крім лайфа ще картку іншого оператора і коли в нас будуть проблеми то ви зможете користуватись іншим оператором. Гроші пропадають з рахунка теж з швидкістю більшою як в МТС на контракті. Працював в Лайфі 9 місяців, але раніше такого бардака не було. Набили собі абонентську базу і тепер їм пофіг. Номер правда шкода(8313131), але треба шукати щось інше

Link to comment
Share on other sites

Яке бабло такий звязок! Одним словом повне лайно. Хтось писав,що біля Таму більш менш нормально робить.Це не так. Глючить конкретно,вибиває прост на розмові.Пише Сеть занята. До оператора звонив вже десять разів на протязі 3х місяців.Обіцяли покращити,збрехали падли!

Link to comment
Share on other sites

Лайф -це суцільна тупість. Сьогодні в цьому лишній раз переконався. Дзвонив до оператора на рахунок проблем з звязком і мені дали відповідь яка мене просто вбила.Відповідь приблизно така - Носіть з собою крім лайфа ще картку іншого оператора і коли в нас будуть проблеми то ви зможете користуватись іншим оператором. Гроші пропадають з рахунка теж з швидкістю більшою як в МТС на контракті. Працював в Лайфі 9 місяців, але раніше такого бардака не було. Набили собі абонентську базу і тепер їм пофіг. Номер правда шкода(8313131), але треба шукати щось інше

Порекомендую тарифный план "З нами краще" от Киевстар. Имхо, небольшая абонка, качество связи и инета отличное, до оператора по любым вопросам дозваниваешся в среднем за 20 секунд, присутствует система "мой киевстар", очень удобно. Также поддержка ммс по 300 кб, можно заказывать 10 ммс за 4 р, я так делаю, очень удобно. Короче, я пока доволен, никаких инцидентов не было, и качество на уровне.

З.Ы. Ознакомиться с тарифами можешь здесь.

Link to comment
Share on other sites

Абонка=контракт, а це значить:

1. щоб говорити треба 10 грн. на рах. Менше - відключають.

2. поповнюючись карткою гроші на рах. приходят всередньому за 15 хв.

3. втрата анонімності. Хоча, "кому надо" і так взнає хто ти є, лишень "зацікав" його.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Мне последнее время надоела халява, халявные услуги, больше нервов начал тратить. Лучше я буду платить за качество, чем за ново-пассит в аптеке :-)))) Тем более не такие космические суммы там.

Link to comment
Share on other sites

Щойно натрапив на одну цікаву статтю: Turkcell заходит в Беларусь

В Україні вже побудували мережу, тепер ще хай білоруси порадіють.

Сьогодні навіть мої знайомі, найлояльніші до цього оператора, сказали що потрібно переходити на щось інше. А в них вся родина і всі знайомі та друзі на life:)

Link to comment
Share on other sites

[[Template forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
...а от з оператором таким собі як Best best.by - котрий являється державною конторою, та обслуговує до 100 тис. абонентів, Turkcell думаю і пощастить.

Награлися вже видно в державного оператора, ще про покриття немає що говорито - воно х*******, а от якість зв'язку, як говорили друзі-білоруси, гірше Лайфа. Ну і тарифи недешеві. Користуються всі там МТС (більше 53%).

Вибачайте що трішечки не по темі, відволікся. Не все так погано в нашому домі.

Тоді і я вибачаюсь за офф-топ, але все таки спитаю, цікаво... Знаю що в них є 2 оператори: МТС і Velcom. То останній це часом не той Best про який ви згадували?

Link to comment
Share on other sites

[[Template forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
  • 4 weeks later...

Потрібно було по одній справі зізвонитись з однією людиною. Як на зло, в неї вивявився life:)

Дзвонив три дні підряд, і кожен раз чув в трубці " На даний момент абонент не може прийняти ваш дзвінок". Сьогодні коли замість стандартної фрази почув спочатку гудок, а потім і голос абонента, то був навіть здивований. От вам і life:) Домовились що в наступний раз буду дзвонити на домашній після роботи.

Link to comment
Share on other sites

Як будеш міняти продай мені цей номер!!!

Link to comment
Share on other sites

Потрібно було по одній справі зізвонитись з однією людиною. Як на зло, в неї вивявився life:)

Дзвонив три дні підряд, і кожен раз чув в трубці " На даний момент абонент не може прийняти ваш дзвінок". Сьогодні коли замість стандартної фрази почув спочатку гудок, а потім і голос абонента, то був навіть здивований. От вам і life:) Домовились що в наступний раз буду дзвонити на домашній після роботи.

Подобная ситуация уже пару раз имело место у меня. Звоню человеку, у которого лайф, не дозваниваюсь, пробую дозвонится, и в течении 1 часа все-таки дозваниваюсь, но жалко потерянного времени, так как оно личное. ИМХО, неудобно так.

Link to comment
Share on other sites

В цілому погоджуюсь з усім вищесказаним.

Але є один нюанс, може і вам у нагоді стане.

Власне, від початків користуюсь діджусом, але в часи лайфового ажіотажу і їхню сімку собі прикупив. А через дешевий інет використовував її на Е900. Діджус же стояв в мене на старенькому т230! Так собі і користувався двома операторами! На лайф матюкався, але не викидав.

А одного разу випала нагода поспілкуватись із людиною, яка зсередини знайома із лайфовими нюансами. Що мені порекомендували: вкинути лайфову сім-картку у старий телефон. І як я не дивувався, але отримав значно якісніший зв'язок!

Ось такі вони, старі телефони і нові оператори B)

Link to comment
Share on other sites

Що мені порекомендували: вкинути лайфову сім-картку у старий телефон. І як я не дивувався, але отримав значно якісніший зв'язок!

Ось такі вони, старі телефони і нові оператори B)

Хм, цікаво... І з чим це пов'язано?

Link to comment
Share on other sites

Що мені порекомендували: вкинути лайфову сім-картку у старий телефон. І як я не дивувався, але отримав значно якісніший зв'язок!

Ось такі вони, старі телефони і нові оператори :0004:

Хм, цікаво... І з чим це пов'язано?

дагадайся з трьох раз :)

Link to comment
Share on other sites

Хм, цікаво... І з чим це пов'язано?

Специфіка тих телефонів інша! Тоді головний акцент робили на якості зв'язку, а зараз - mp3, EDGE, камери, блутуси і тп. :)

Link to comment
Share on other sites

куди дівається якісний зв'язок, коли вся мережа зайнята?

Зараз з діджуса набираю на свій і на номер, власник якого трохи в іншій частині міста і там і там мережа зайнята.

Під час дзвінків говорити більш-менш без перепитувань можна з КС, між лайфами розмова похожа на шокання і в навколишніх складається враження, що ти текст заучуєш вголос.

Б'ю себе по лбу, що вкотре поповнив рахунок на цій карточці.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...