TFA Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 09:00 #1 Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 09:00 Прошу дуже допомогти у вирішенні проблеми: купив Wi-Fi роутер, підключив, на телефоні і ноутбуці Інтернет є, на комп'ютері немає... Хоча якщо напряму підключати кабель від мережевої карти до модема без роутера, то Інтернет на комп'ютері є. В мене Укртелекомівський Інтернет по DSL-доступу. Зарання вдячний.
Гість rl72 Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 09:08 #2 Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 09:08 Прошу дуже допомогти у вирішенні проблеми: купив Wi-Fi роутер, підключив, на телефоні і ноутбуці Інтернет є, на комп'ютері немає... Хоча якщо напряму підключати кабель від мережевої карти до модема без роутера, то Інтернет на комп'ютері є. В мене Укртелекомівський Інтернет по DSL-доступу. Зарання вдячний.а на компі ВіФІ адаптер є?
ForZa Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 09:09 #3 Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 09:09 купив Wi-Fi роутерЯка модель роутера? Це саме перше треба вказувати якщо хочете розібратись з проблемою!!! Щоб як найшвидше - забиваєте назву роутера з проблемою у Гугл і - о чудо...!!! Ну якщо так не допоможе, тоді тут звертайтесь.
М.Е.Х.А.Н.И.К Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 09:25 #4 Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 09:25 думаю що треба в веб-інтерфейсі налаштувань роутера прописати ір-адресу яка вказана в договорі з Укртелекомом... в мене така сама була проблема в знайомого з Датагруп...
Гість rl72 Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 09:32 #5 Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 09:32 а при чому тут це все?купив Wi-Fi роутер, підключив, на телефоні і ноутбуці Інтернет є, на комп'ютері немає...інет роутер по Віфі (на телефон і планшет) і по кабелю роздає
TFA Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 09:33 Автор #6 Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 09:33 Модель роутера TL-WR740N
MaestroA Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 09:39 #7 Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 09:39 Якщо комп'ютер підключений до роутера через кабель, можливо, не виставлені автоматичні налаштування IP-адреси та DNS-серверу.
TFA Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 09:57 Автор #8 Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 09:57 Прошу дуже допомогти у вирішенні проблеми: купив Wi-Fi роутер, підключив, на телефоні і ноутбуці Інтернет є, на комп'ютері немає... Хоча якщо напряму підключати кабель від мережевої карти до модема без роутера, то Інтернет на комп'ютері є. В мене Укртелекомівський Інтернет по DSL-доступу. Зарання вдячний.а на компі ВіФІ адаптер є?Без нього ніяк?
Tarzanych Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 09:59 #9 Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 09:59 Ніяк P.S. Дякую за хороший настрій
TFA Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 10:02 Автор #10 Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 10:02 Будь ласка Не всі ж просунуті користувачі ПК.
popskiller Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 10:55 #11 Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 10:55 Прошу дуже допомогти у вирішенні проблеми: купив Wi-Fi роутер, підключив, на телефоні і ноутбуці Інтернет є, на комп'ютері немає... Хоча якщо напряму підключати кабель від мережевої карти до модема без роутера, то Інтернет на комп'ютері є. В мене Укртелекомівський Інтернет по DSL-доступу. Зарання вдячний.Киньте сетевой кабель от роутера до компа и всё будет Ок !
TFA Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 11:23 Автор #12 Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 11:23 Не помагає...
ForZa Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 11:27 #13 Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 11:27 Не помагає...А те що MaestroA написав зробили?
TFA Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 11:27 Автор #14 Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 11:27 Так, пробував, теж нічого. Воно чомусь не бачить модема.
relaxgood45 Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 11:27 #15 Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 11:27 У вас від укртелекома кабель всунутий в ргутер, а ввд роутера кабель в комп чи як?
TFA Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 11:34 Автор #16 Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 11:34 Від модема кабель йде до роутера у гніздо WAN. А від роутера інший кабель з гнізда 1-4 до компа.
М.Е.Х.А.Н.И.К Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 12:30 #17 Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 12:30 повторююсь... в веб-інтерфейсі налаштувань роутера прописати ір-адресу яка вказана в договорі з Укртелекомом пробували?
Кіліманджаро Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 12:45 #18 Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 12:45 Так, пробував, теж нічого. Воно чомусь не бачить модема.Що мається на увазі "теж нічого"? На ПК IP та DNS отримуються автоматично, чи прописані статичні налаштування?По порядку:Налаштовуєте ПК згідно інструкції на сторінці 108: http://www.tp-linkru...10010660_RU.pdfПідключаєте кабелем ПК до роутера та набираєте в браузері IP адресу роутера, логін та пароль (повинні бути в інструкції або в google, зазвичай IP 192.168.1.1 або 192.168.0.1 логін admin пароль admin)Згідно інструкції на сторінці 104 виконайте п.2
MaestroA Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 12:53 #19 Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 12:53 Як на мене, простіше буде, якщо TFA дасть свою адресу і хтось з бордівців, що живе по сусідству, зайде і за якесь умовне пиво все зробить. Бо ця "змістовна" переписка має всі шанси зробити тему популярною.
Tarzanych Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 13:06 #20 Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 13:06 Як не допомагає?Ви ж самі писалиХоча якщо напряму підключати кабель від мережевої карти до модема без роутера, то Інтернет на комп'ютері є
vaz75 Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 13:28 #21 Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 13:28 а для чого вам дома використовувати WAN підключення роутера ? ховаєтесь від когось чи потрібно дві різні мережі робити ?зробіть просто.. модем підключається до інета і має адресу (внутрішню, не провайдера) 192.168.0.1 (або 192.168.1.1), включено DHCP ...роутер - підключаємо кабель з модема до любого порта 1-4 (не WAN), виключаємо DHCP, налаштовуємо Wi-Fi (пароль і т.д.), ставимо адресу 192.168.0.2 (або 192.168.1.2 якщо модем 1.1) .. перевіряємо - інет повине бути ...Все правильно, іде конфлікт адрес між роутером і модемом. До речі, який модем?
TFA Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 14:10 Автор #22 Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 14:10 повторююсь... в веб-інтерфейсі налаштувань роутера прописати ір-адресу яка вказана в договорі з Укртелекомом пробували?Пробував, можливо не там де треба прописував.Так, пробував, теж нічого. Воно чомусь не бачить модема.Що мається на увазі "теж нічого"? На ПК IP та DNS отримуються автоматично, чи прописані статичні налаштування?По порядку:Налаштовуєте ПК згідно інструкції на сторінці 108: http://www.tp-linkru...10010660_RU.pdfПідключаєте кабелем ПК до роутера та набираєте в браузері IP адресу роутера, логін та пароль (повинні бути в інструкції або в google, зазвичай IP 192.168.1.1 або 192.168.0.1 логін admin пароль admin)Згідно інструкції на сторінці 104 виконайте п.2Це все виконував. Налаштування там автоматичні були.а для чого вам дома використовувати WAN підключення роутера ? ховаєтесь від когось чи потрібно дві різні мережі робити ?зробіть просто.. модем підключається до інета і має адресу (внутрішню, не провайдера) 192.168.0.1 (або 192.168.1.1), включено DHCP ...роутер - підключаємо кабель з модема до любого порта 1-4 (не WAN), виключаємо DHCP, налаштовуємо Wi-Fi (пароль і т.д.), ставимо адресу 192.168.0.2 (або 192.168.1.2 якщо модем 1.1) .. перевіряємо - інет повине бути ...Щойно пробував йти Вашим способом. На компі Інет появився, зате вай-фай пропав. ІР-адресу міняв на роутері, тепер не можу на нього зайти...Все правильно, іде конфлікт адрес між роутером і модемом. До речі, який модем?Модем D-Link DSL-2500U.Як на мене, простіше буде, якщо TFA дасть свою адресу і хтось з бордівців, що живе по сусідству, зайде і за якесь умовне пиво все зробить. Бо ця "змістовна" переписка має всі шанси зробити тему популярною.Хороша ідея. Хто живе в районі 33-го і зможе допомогти, пишіть у ПП. Заплачу скільки треба.
tys4a Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 14:58 #23 Опубліковано 21 Жовтня, 2015 в 14:58 Щойно пробував йти Вашим способом. На компі Інет появився, зате вай-фай пропав. ІР-адресу міняв на роутері, тепер не можу на нього зайти... це тому що DHCP на роутері відключений, роутер тепер не роздає ІР, і якщо він не в одній підмережі з модемом, ви на нього не попадете. а може шось глюкнуло... але чому нема віфі то хз. можливо відключили випадково. на роутері є кнопка...а ні, на цьому нема
TFA Опубліковано 22 Жовтня, 2015 в 15:42 Автор #24 Опубліковано 22 Жовтня, 2015 в 15:42 Всім дякую за поради, особлива подяка користувачу MaestroA за безпосередню допомогу у вирішенні проблеми. Тема вичерпана.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.