Перейти до змісту

Бензин + ГБО vs Дизель


MANJAK11

Рекомендовані повідомлення

Ділимось думками, розрахунками та досвідом.

Особисто я колись був за дизель, з часом (під впливом вартості на солярку, якість солярки та вартість форсунок) став прихильником бензину+гбо

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А вартість гбо та його обслуговування брав до уваги?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дизпаливо +++ уже лет 8-9 лью разное со всяких заправок , и все пофигу ! Машина трактор 1.9 D и нету гимора с подбором топлива , тоесть проблем с форсунками !

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

може я комусь і відкрию очі, але вже давно ГБО успішно встановлюють і на дизельні двигуни!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Авто Вектра А, 1.6. Поставив ГБО 2 покоління. Витрата - траса 7л/100 км, місто 10л/100 км. По грошах це в середньому 80 грн/100 км. На роботу маршруткою ще не їздив. Чим більший об'єм двигуна - тим більша економія. В кума Outlender XL 2,4. Витрата газу по місту 13 л/100 км. Він теж колись віддавав перевагу тільки дизелям. Тепер його думка зміналась навпаки.

А щодо обслуговування - то тепер треба міняти ще газовий фільтр, зате не треба міняти паливного.

Чим більше їздиш - тим скоріше окупиться ГБО.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

може я комусь і відкрию очі, але вже давно ГБО успішно встановлюють і на дизельні двигуни!

:0 відкривай далі...де, як, на які машини

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тільки ГБО, дизель то атстой, форсунка одна коштує від 100 у.е. і то реставрована, + якщо диз. двигун і поламався стартер то не можна не пхнути нічого щоб завести авто, і т.д. + навіть якщо по місту бере 6л солярки то на газу всеодно дешевше буде!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Авто Вектра А, 1.6. Поставив ГБО 2 покоління. Витрата - траса 7л/100 км, місто 10л/100 км. По грошах це в середньому 80 грн/100 км. На роботу маршруткою ще не їздив. Чим більший об'єм двигуна - тим більша економія. В кума Outlender XL 2,4. Витрата газу по місту 13 л/100 км. Він теж колись віддавав перевагу тільки дизелям. Тепер його думка зміналась навпаки.

А щодо обслуговування - то тепер треба міняти ще газовий фільтр, зате не треба міняти паливного.

Чим більше їздиш - тим скоріше окупиться ГБО.

так слушайте ето економия ? если сравнивать с камазом ! тогда возьмите смарта и без гбо 2 будет на много дешевле на роботу ездить и економней :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Авто Вектра А, 1.6. Поставив ГБО 2 покоління. Витрата - траса 7л/100 км, місто 10л/100 км. По грошах це в середньому 80 грн/100 км. На роботу маршруткою ще не їздив. Чим більший об'єм двигуна - тим більша економія. В кума Outlender XL 2,4. Витрата газу по місту 13 л/100 км. Він теж колись віддавав перевагу тільки дизелям. Тепер його думка зміналась навпаки.

А щодо обслуговування - то тепер треба міняти ще газовий фільтр, зате не треба міняти паливного.

Чим більше їздиш - тим скоріше окупиться ГБО.

так слушайте ето економия ? если сравнивать с камазом ! тогда возьмите смарта и без гбо 2 будет на много дешевле на роботу ездить и економней :)

Візьми в смарта 4 чоловіка пасажирів, в багажник поклади 3 надувних човни і поїдь на рибалку :0155:

Смарт то як велосипед, тільки з дахом над головою. Ці порівняння тут недоречні.

Якщо це для вас не економія, то наведіть мені приклад авто, якому 25 років і яке їздить дешевше. Просто не у всіх є можливість купити економне авто за 10 т баксів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Конкетно з свого досвіду.

Маю 2 Опель Комбо. 1 - 1995, 1.4 бензин + ГБО2

2 - 2007, 1.3 cdti.

Витрати пального, місто: 1 - (газ) 9-10/100.

2 - (дизель) 4.6-5/100

Звичайно, 2, з турбінкою, їде значно "веселіше". Та не суть:

Ремонти:

1 - Розбирав двигун. Шліфовка КВ, нові вкладиші (корінні та шатунні), нові поршньові кільця, шліфовка (та пониження задля збільшення ступеня стискування, пвд газ) ГБЦ, нові направляючі та сальники клапанів. Ну і відповідно заміна ременя ГРМ з роликом. Запчастини та робота (розбирав/збирав сам, в себе в гаражі, затрачено 3 дні ) приблизно 250$

2 - Заміна цепа ГРМ (кожні 80т). Запчастини (цеп, натягувач, заспокіювач, дві зірочки) - 150$ + робота не пам'ятаю, але ніби 500 чи 600гривень. Заміна двох пластикових штуцерів на паливному фільтрі - 400 гривень 2 штуцера.

Комплект кілець поршньових на 1 - 800-1200 гривень, на 2 - 4300. Про ціну на дизельний демпферий (двомасовий) маховик я взагалі мовчу (і тихенько плачу, бо в 2 вже розвалюється). А він підлягає регламентній заміні(((

Обслуговування дизеля складніше і значно дорожче. А якщо нового, із системою прямого впорскування - то й поготів, і враховуйте, що останні вимогливі до якості ДП.

Далі. Газ, як абсолютно інертна речовина, нічого не "сушить", масляну плівку, на відміну від бензина/дизеля не змиває. В двигуні все чистеньку, без сажі, нагару і т.д. Знову ж таки - моторне масло можна міняти не раз на 7-10 тис. км, а на 12-15, оскільки воно не забруднюється продуктами згоряння палива - а це теж як мінімум економія. Єдине, за чим треба слідкувати (крім газових фільтрів і профілактики редуктора, звичайно) - це за кутом запалення. На газ він раніше, бо, маючи високе октанове число (105), газ згорає повільніше. Відповідно його треба раніше підпалювати, інакше можливий прогар випускних клапанів, а на новіших авто - руйнування каталізатора, попадання його частинок в циліндри і гаплик двигуну.

Ну - десь тако.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чисто з безпеки і надійності.. Дизель..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сучасні бензинові двигуни вже давно по економічності дібралися до дизельних, особливо 1-1,4 літрові. Враховуючи, що ДП приблизно коштує як бензин, але обслуговування дизельного авто дорожче, крім того комфорт (акустичний, вібраційний) на бензинових авто значно кращий, то мій вибір - бензинові авто. Ще всі ми забуваємо про екологічність (скажімо так, в нас це похєр, що буде завтра). Але доведено, що при згорянні диз палива виділяється багато сажі і NOx, які викликають рак. А наші умєльци аж бігом вирізають каталізаторои і сажеві фільтри, бо вони забиваються на нашому "пальному"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

наш з братом досвід.

поставили на джигулика 1.5 газ, нарадуватись неможем, витрати по містку 9 літрів, траса 7-8. масло чистеньке, двигун робить стабільніше, та тихіше.

правда як згадував шановний fedod, часто граэмся з запалюванням.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Авто Вектра А, 1.6. Поставив ГБО 2 покоління. Витрата - траса 7л/100 км, місто 10л/100 км. По грошах це в середньому 80 грн/100 км. На роботу маршруткою ще не їздив. Чим більший об'єм двигуна - тим більша економія. В кума Outlender XL 2,4. Витрата газу по місту 13 л/100 км. Він теж колись віддавав перевагу тільки дизелям. Тепер його думка зміналась навпаки.

А щодо обслуговування - то тепер треба міняти ще газовий фільтр, зате не треба міняти паливного.

Чим більше їздиш - тим скоріше окупиться ГБО.

так слушайте ето економия ? если сравнивать с камазом ! тогда возьмите смарта и без гбо 2 будет на много дешевле на роботу ездить и економней :)

Візьми в смарта 4 чоловіка пасажирів, в багажник поклади 3 надувних човни і поїдь на рибалку :0155:

Смарт то як велосипед, тільки з дахом над головою. Ці порівняння тут недоречні.

Якщо це для вас не економія, то наведіть мені приклад авто, якому 25 років і яке їздить дешевше. Просто не у всіх є можливість купити економне авто за 10 т баксів.

с вашего Г..на цяцю не сделаешь , и економить на таком 25- летнем тазике не вижу смысла !!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

с вашего Г..на цяцю не сделаешь , и економить на таком 25- летнем тазике не вижу смысла !!!

тема не про те, як зробити "цяцю" із 25 літнього авто, а 1)я навів приклад економії моїх фінансів; 2)прошу не ображати мого "тазіка", бо це авто мене поки влаштовує; 3)вивчи українську мову, раз живеш на Україні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А як на мене, найбільш оптимальний варіант - турбований бензиновий двигун. Ідеальний приклад - новая Фабія. Витрати в зміш. циклі в 1.2 tsi не перевищують 5 л/100 (в реальності не знаю).

При цьому бензинові комплектації значно дешевші за дизельні варіанти, а різниця у витратах не така вже й велика:

Gaj8w.png

При цьому динаміка в топових 1.2 тсі набагато "цікавіша".

Це лише один з прикладів, де нові турбо-бензинові двигуни демонструють свою ефективність і економічність.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А як на мене, найбільш оптимальний варіант - турбований бензиновий двигун. Ідеальний приклад - новая Фабія. Витрати в зміш. циклі в 1.2 tsi не перевищують 5 л/100 (в реальності не знаю).

При цьому бензинові комплектації значно дешевші за дизельні варіанти, а різниця у витратах не така вже й велика:

При цьому динаміка в топових 1.2 тсі набагато "цікавіша".

Це лише один з прикладів, де нові турбо-бензинові двигуни демонструють свою ефективність і економічність.

Повірте - ці двигуни дуже і дуже недовговічні. Житимуть ще менше, аніж теперішні 1.8-2.0 тсі/фсі...Фізика в поєднанні з економікою, на жаль.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

с вашего Г..на цяцю не сделаешь , и економить на таком 25- летнем тазике не вижу смысла !!!

тема не про те, як зробити "цяцю" із 25 літнього авто, а 1)я навів приклад економії моїх фінансів; 2)прошу не ображати мого "тазіка", бо це авто мене поки влаштовує; 3)вивчи українську мову, раз живеш на Україні.

разве ето економия вкладывать деньги в тазик 25 летний !там не секономишь !а я и не обидеть вас хотел , а высказал свое мнение по поводу машины в возросте ! и по поводу языка ( Я вас прекрасно розумію і мені не потрібно ваші уроки ! мені легше писати так як я досі з вами переписувався ) А вот по поводу языка " половина Украины им общаються , ведь люди не виноваты что были руско-Украинские школы !

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в мене взагалі не стоїть питання тотальної економії, машина купувалась просто для відпочинку й комфортного пересування, просто на бензині, при нинішніх реаліях вже надто дорого, а аналогічне авто дизель, коштує настільки дорожче, що перекриває й встановлення ГБО й всю іншу економію, повьязану з розходом палива

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А як на мене, найбільш оптимальний варіант - турбований бензиновий двигун. Ідеальний приклад - новая Фабія. Витрати в зміш. циклі в 1.2 tsi не перевищують 5 л/100 (в реальності не знаю).

При цьому бензинові комплектації значно дешевші за дизельні варіанти, а різниця у витратах не така вже й велика:

При цьому динаміка в топових 1.2 тсі набагато "цікавіша".

Це лише один з прикладів, де нові турбо-бензинові двигуни демонструють свою ефективність і економічність.

Повірте - ці двигуни дуже і дуже недовговічні. Житимуть ще менше, аніж теперішні 1.8-2.0 тсі/фсі...Фізика в поєднанні з економікою, на жаль.

Персонально знайомий з власниками Октавій А5 з 1.8 тсі з пробігом біля 200 000 км, при тому що власники люблять поїздити "гарно" по трасі і двигуни живі здорові.

Не хочу влаштовувати дискусії, бо в мене наврядчи є такий сильний багаж знань, як у Вас. Але ключове питання тут: а чи дійсно так важлива надійність двигуна?

Припустимо, Ви купуєте машину з пробігом в 30-40 тис. км, продаєте її через 3 роки, коли пробіг біля 70-80 тис. км. і все. І вас навряд чи має турбувати те, що той двигун на 150 тис. км. почне розлітатись.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Припустимо, Ви купуєте машину з пробігом в 30-40 тис. км, продаєте її через 3 роки, коли пробіг біля 70-80 тис. км. і все. І вас навряд чи має турбувати те, що той двигун на 150 тис. км. почне розлітатись.

це ж навіть не смішно. ДЕ продають машини з 30-40 тис пробігу ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Припустимо, Ви купуєте машину з пробігом в 30-40 тис. км, продаєте її через 3 роки, коли пробіг біля 70-80 тис. км. і все. І вас навряд чи має турбувати те, що той двигун на 150 тис. км. почне розлітатись.

це ж навіть не смішно. ДЕ продають машини з 30-40 тис пробігу ?

Зайдіть на авто.ріа чи ще кудись і знайдете немало таких машин. Я й сам купив дворічну машину з 35 тис. пробігом, яка має ще 3 роки гарантії. В наш час не так вже й мало людей вирішують змінити своє авто на більш дешевий варіант, або ж продають другу машину в сім"ї. При цьому, Ви або я у випадку вище отримуєте практично нове авто на гарантії з дуже навіть непоганою різницею в ціні порівняно з новою автівкою в автосалоні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я за бензин+газ

Дизель признаю лише на вантажівках

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

це ж навіть не смішно. ДЕ продають машини з 30-40 тис пробігу ?

Зайди на авторіа,введи в графі рік випуску - 2013-2015( наприклад) і побачиш багато смішного.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Припустимо, Ви купуєте машину з пробігом в 30-40 тис. км, продаєте її через 3 роки, коли пробіг біля 70-80 тис. км. і все. І вас навряд чи має турбувати те, що той двигун на 150 тис. км. почне розлітатись.

це ж навіть не смішно. ДЕ продають машини з 30-40 тис пробігу ?

Зайдіть на авто.ріа чи ще кудись і знайдете немало таких машин. Я й сам купив дворічну машину з 35 тис. пробігом, яка має ще 3 роки гарантії. В наш час не так вже й мало людей вирішують змінити своє авто на більш дешевий варіант, або ж продають другу машину в сім"ї. При цьому, Ви або я у випадку вище отримуєте практично нове авто на гарантії з дуже навіть непоганою різницею в ціні порівняно з новою автівкою в автосалоні.

блін, скільки не диився, або = або навіть вище від актуальної ціни на нове авто, особливо, якщо якась акція. Мабуть ми на різні авторіа заходили :(

це ж навіть не смішно. ДЕ продають машини з 30-40 тис пробігу ?

Зайди на авторіа,введи в графі рік випуску - 2013-2015( наприклад) і побачиш багато смішного.

якби не заходив, то б не писав

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...