Перейти до змісту

Чи можливий виїзд за кордон на карбюраторному авто?


D.GryWeB

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Думаю тут не тільки я не зрозумів.

Спитали лише ви.

І що? можливо решта не запитали бо вже побачили мій пост, або стісняються ?

Якщо Ви не це мали на увазі - тоді що?

Бо написано саме те про що я питаю - як жигуль впишеться в норми Євро 5 від однієї тільки заправки якісним пальним, без технічного втручання?

Опубліковано

ладно розжую.

Якщо машина (ВАЗ /ТАЗ ) за кордоном експлуатувалася з самого початку, І поїли її ЇХНІМ бензином, з самого початку, то як ти вважаєш, буде вона відповідати екологічним нормам? Через 5 і 10 років експлуатації, відповідно.

Опубліковано

ладно розжую.

Якщо машина (ВАЗ /ТАЗ ) за кордоном експлуатувалася з самого початку, І поїли її ЇХНІМ бензином, з самого початку, то як ти вважаєш, буде вона відповідати екологічним нормам? Через 5 і 10 років експлуатації, відповідно.

Ні, бо на це впливає не тільки бензин.

А коли розроблявся жигуль (мова йшла про 6-ку) - то тоді такого поняття екологіні норми ще не було і ніхто про це не думав.

І навіть якщо він і впишеться в Євро 2 - то для європи цього аж надто мало.

п.с.потрібно відразу нормально писати - а не із прихованим змістом.

Опубліковано

п.с.потрібно відразу нормально писати - а не із прихованим змістом.

Ну вибачте, будь ласка, але я завжди так пишу. А кожному розжовувати хід думок ... надто дороге задоволення.

Опубліковано

уви но жига була на ровеньских номерах і мало того хлопці походу діла, на заробітки їздили на ній (ягоди) в день мін 50-100 км)) я просто не можу собі уявити скільки грошей в них пішло на бензин)))

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

маю питання не по карбюраторам але про авто і виїзд в Поляндію :)

коли треба перевзуватися на зимові колеса ? Підозрюю що поляки за то іпуть.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...