oleroy Опубліковано 11 Серпня, 2015 в 21:09 #1 Опубліковано 11 Серпня, 2015 в 21:09 Можливо в когось завалялись... На фото №3
Shkoder Опубліковано 11 Серпня, 2015 в 21:16 #2 Опубліковано 11 Серпня, 2015 в 21:16 багато треба? в мене є кілька штук
oleroy Опубліковано 11 Серпня, 2015 в 21:23 Автор #3 Опубліковано 11 Серпня, 2015 в 21:23 Потрібно два, думаю через відсутність кілець почала хрустіти каретка, пробіг 400 км
ToxaViking Опубліковано 11 Серпня, 2015 в 21:47 #4 Опубліковано 11 Серпня, 2015 в 21:47 через відсутність проставочних кілець каретка вроді не хрустить, якщо я не помиляюсь. Якщо їх не вистачає то ти при встановленні ти б помітив шо шось не так.
Shkoder Опубліковано 11 Серпня, 2015 в 21:56 #5 Опубліковано 11 Серпня, 2015 в 21:56 oleroy, напиши в приват, завтра вже зможеш забратиToxaViking, дивлячись що за каретка. шитмановська без кілець буде просто незатягнута, може хрустіти. GXP в принципі пох, бо там фіксація за лівий підшипник, але без кілець відстань від правого шатуна до рами стане помітно більша
oleroy Опубліковано 11 Серпня, 2015 в 22:07 Автор #6 Опубліковано 11 Серпня, 2015 в 22:07 Так не тільки я думаю, а і майстри з сітібайку. Я й сам не знаю куди там влізе ще два кільця, буду пробувати Shkoder завтра наберу, номер маю
Shkoder Опубліковано 11 Серпня, 2015 в 22:13 #7 Опубліковано 11 Серпня, 2015 в 22:13 якщо кареточний стакан вузький, то має бути три кільця, як книжка пише. на перший погляд, стакан в тебе якраз вузький
oleroy Опубліковано 11 Серпня, 2015 в 22:20 Автор #8 Опубліковано 11 Серпня, 2015 в 22:20 68мм Печалька якщо доведеться розбирати, пісочок вимивати. Через відсутність кілець була недостатня герметичність, тут і хрускіт. Мда
Yaryk Опубліковано 11 Серпня, 2015 в 22:55 #9 Опубліковано 11 Серпня, 2015 в 22:55 Точно 68мм? Наскільки я пам'ятаю, спеш зазвичай робить кареточні стакани по 73мм.
oleroy Опубліковано 12 Серпня, 2015 в 05:56 Автор #10 Опубліковано 12 Серпня, 2015 в 05:56 І так,проблема кардинально міняється. Кареточний вузол 73мм!!! А спочатку міряв, вийшло 68мм Може бути надлишок кілець (одного) причиною хрусту? Shkoder дякую, та кільця вже не потрібні
ant@res Опубліковано 12 Серпня, 2015 в 06:27 #11 Опубліковано 12 Серпня, 2015 в 06:27 І так,проблема кардинально міняється. Кареточний вузол 73мм!!! А спочатку міряв, вийшло 68мм Може бути надлишок кілець (одного) причиною хрусту? Shkoder дякую, та кільця вже не потрібні У твому випадку потрібно ставити 2 кільця, одне 2,5мм з сторони системи і 0,7 мм з ліва. Ще хрустіти може різьбове зєднання в педалях. Візьми зніми педалі, протри різьби і банально змаж ( бажано мідною) змазкою. Який пробіг карети?
Yaryk Опубліковано 12 Серпня, 2015 в 06:31 #12 Опубліковано 12 Серпня, 2015 в 06:31 Якщо 73мм, то ти все правильно поставив - одне кільце на 2,5 мм справа.А причиною хрусту швидше за все є пошкоджені вологою підшипники.
oleroy Опубліковано 12 Серпня, 2015 в 12:10 Автор #13 Опубліковано 12 Серпня, 2015 в 12:10 У твому випадку потрібно ставити 2 кільця, одне 2,5мм з сторони системи і 0,7 мм з ліва. Ще хрустіти може різьбове зєднання в педалях. Візьми зніми педалі, протри різьби і банально змаж ( бажано мідною) змазкою.Який пробіг карети?Лівий шатун став як рідний, і фіксатор на місці, люфту немає. Пробіг 400 км, хрустіти почало після мийки з галою (без керхера)Педалі міняв на інші, хруст не зникає.Буду знімати і пробувати чистити кареткуЛітол для змазки підійде, чи шукати щось конкретне?
oleroy Опубліковано 12 Серпня, 2015 в 21:30 Автор #14 Опубліковано 12 Серпня, 2015 в 21:30 Розібрав "нерозбираєму" каретку Іржі не виявлено, трошки є пісочок за першим пильником, але там він не страшний Феном розігрівав алюмінієві чашки, тоді досить легко виштовхнути підшипник, і взагалі, БЕЗ ФЕНА НІЧОГО Б НЕ ВИЙШЛО!!! Далі розібрав сам підшипник, нічого складного Попередньо розігрівши алюмінієву чашку, вставив назад пром досить легко. Охолонувши алюмінь стягнувся і пром вже сидить мертво Більше колупався з іншою чашкою, немає доступу щоб вичавити пром Але і він здався Завтра буду тестити P.S. Одне скажу точно, каретка hollowtech 2 розбирається і обслуговується, хоча наші луцькі веломайстри переконували в іншому
Miro Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 00:38 #15 Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 00:38 Одне скажу точно, каретка hollowtech 2 розбирається і обслуговується, хоча наші луцькі веломайстри переконували в іншому Холловтеч 2 прекрасно розбирається та обслуговується. І темка є відповідна, усе детально і з фото розписано.Щодо луцьких майстрів.. Чи не надто голосно в множині сказано?
oleroy Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 05:54 Автор #16 Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 05:54 Про двох майстрів не буду уточняти, люди не з борди. Для них проблема випресовка, вихід один - нова каретка...
oleroy Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 10:41 Автор #17 Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 10:41 Скрипить.Все що можна було змазав, чашки також змазав графітною змазкою. Навіть підсиділ промазав, і ніфіга.
sanbOK Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 11:34 #18 Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 11:34 В мене похрускував цеп до "правильної" мийки уайт спірітом. Після цього хруст пропав. Довго я вишукував бо звук був зовсім не характерний для цепа і дуже нагадував звук хрусту каретки. Через 100+км грунт/асвальт знову похрускує але не так сильно.Підсиділ в мене колись також хрускав і перестав після чистки вертикальної труби сантиментрів на 20 всередину вологою тряпкою, щоб вимились всі частки пилу та піску, які зазвичай туда нибаиваються, заодно можна промити зажим.Як варіант, банальний звісно, підтяни бонки на шатунах можливо допоможе.
TARAS96 Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 11:51 #19 Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 11:51 Куплю кільце 0,7мм
Shkoder Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 13:44 #20 Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 13:44 почнемо з того, що зовнішня шимановська каретка з самого початку лайно ще те… я колись перейшов на GXP саме тому, що задовбав той цирк з хрустом та змащуванням кожні 500км. тут є три варіанта вирішення питання:1. забити на той хруст, люфт та стук. їздити доки каретка зовсім не розвалиться – безкоштовно;2. розточити чашки та встановити стандартні підшипники, які на 1мм ширші та мають більші шарики – робота слюсаря + ціна пiдшипників;3. придбати якісний набір підшипників, наприклад з EnduroForkSeals чи замінити каретку на сумісну, але з підшипниками іншого розміру - $30-$60;
Miro Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 14:39 #21 Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 14:39 Скрипить.Все що можна було змазав, чашки також змазав графітною змазкою. Навіть підсиділ промазав, і ніфіга.На педалі не грішив?У мене це також було. Скрипіли пружини контактів. Ну і важко було встібатись/вистібатись, в порівнянні з новими.Причина скрипу - дрібні піщинки піску. Кілька капель масла/WD/рідкого силікону вирішують цю проблему.Встібатись стало незрівнянно легше.
oleroy Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 17:50 Автор #22 Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 17:50 Катнув в Гаразджу і назад, вже в Луцьку здається хруст пропав. Може таки змазка допомогла? А може тимчасово.Не педалі точно! Вони також нові Shimano XT PD-M780Ставили інші - скрипЧавили на шатуни тримаючись за них - скрип в каретціЦеп шелестить, але не скрипить. Проварений в парафініПідсиділ в мене вже другий рік, і ніколи не скрипів. Але для надійності також мазав. При нажимі на шатун підсиділ навряд чи буде скрипітиP.S. Це точно каретка!
Ukrainec Опубліковано 14 Серпня, 2015 в 07:05 #23 Опубліковано 14 Серпня, 2015 в 07:05 Як вкручував педалі різьбу змазував? я пів року їздив все розбирав, міняв підшипники в каретці, а виявилося, що це різьба не змащена. Нещодавно теж під навантаженням щось потріскувало, виявилося, що дропаунди теж треба легенько мастити
ant@res Опубліковано 14 Серпня, 2015 в 09:09 #24 Опубліковано 14 Серпня, 2015 в 09:09 Та шо ти мучишся, спробуй іншу карету поставити, якщо далі скрепить.
Miro Опубліковано 14 Серпня, 2015 в 09:44 #25 Опубліковано 14 Серпня, 2015 в 09:44 А шкатулка-то просто відкривалась..
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.