Перейти до змісту

Потрібні проставочні кільця до каретки hollowtech 2


Рекомендовані повідомлення

Можливо в когось завалялись...

На фото №3

post-19351-0-46493900-1439327239_thumb.j

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

багато треба? в мене є кілька штук

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Потрібно два, думаю через відсутність кілець почала хрустіти каретка, пробіг 400 км

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

через відсутність проставочних кілець каретка вроді не хрустить, якщо я не помиляюсь. Якщо їх не вистачає то ти при встановленні ти б помітив шо шось не так.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

oleroy, напиши в приват, завтра вже зможеш забрати

ToxaViking, дивлячись що за каретка. шитмановська без кілець буде просто незатягнута, може хрустіти. GXP в принципі пох, бо там фіксація за лівий підшипник, але без кілець відстань від правого шатуна до рами стане помітно більша

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так не тільки я думаю, а і майстри з сітібайку.

Я й сам не знаю куди там влізе ще два кільця, буду пробувати :_40:

post-19351-0-23338800-1439330775_thumb.jpost-19351-0-16773000-1439330787_thumb.jpost-19351-0-33962200-1439330795_thumb.j

Shkoder завтра наберу, номер маю

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо кареточний стакан вузький, то має бути три кільця, як книжка пише. на перший погляд, стакан в тебе якраз вузький

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

68мм

Печалька якщо доведеться розбирати, пісочок вимивати. Через відсутність кілець була недостатня герметичність, тут і хрускіт. Мда

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Точно 68мм? Наскільки я пам'ятаю, спеш зазвичай робить кареточні стакани по 73мм.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І так,проблема кардинально міняється. Кареточний вузол 73мм!!!

А спочатку міряв, вийшло 68мм :_08:

Може бути надлишок кілець (одного) причиною хрусту?

Shkoder дякую, та кільця вже не потрібні

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І так,проблема кардинально міняється. Кареточний вузол 73мм!!!

А спочатку міряв, вийшло 68мм :_08:

Може бути надлишок кілець (одного) причиною хрусту?

Shkoder дякую, та кільця вже не потрібні

У твому випадку потрібно ставити 2 кільця, одне 2,5мм з сторони системи і 0,7 мм з ліва. Ще хрустіти може різьбове зєднання в педалях. Візьми зніми педалі, протри різьби і банально змаж ( бажано мідною) змазкою.

Який пробіг карети?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо 73мм, то ти все правильно поставив - одне кільце на 2,5 мм справа.

А причиною хрусту швидше за все є пошкоджені вологою підшипники.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У твому випадку потрібно ставити 2 кільця, одне 2,5мм з сторони системи і 0,7 мм з ліва. Ще хрустіти може різьбове зєднання в педалях. Візьми зніми педалі, протри різьби і банально змаж ( бажано мідною) змазкою.

Який пробіг карети?

Лівий шатун став як рідний, і фіксатор на місці, люфту немає. Пробіг 400 км, хрустіти почало після мийки з галою (без керхера)

Педалі міняв на інші, хруст не зникає.

Буду знімати і пробувати чистити каретку

Літол для змазки підійде, чи шукати щось конкретне?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Розібрав "нерозбираєму" каретку

Іржі не виявлено, трошки є пісочок за першим пильником, але там він не страшний

post-19351-0-43909200-1439413570_thumb.j

Феном розігрівав алюмінієві чашки, тоді досить легко виштовхнути підшипник, і взагалі, БЕЗ ФЕНА НІЧОГО Б НЕ ВИЙШЛО!!!

post-19351-0-98558700-1439413593_thumb.jpost-19351-0-91477500-1439413580_thumb.j

Далі розібрав сам підшипник, нічого складного

post-19351-0-85623000-1439413607_thumb.jpost-19351-0-42295400-1439413619_thumb.j

Попередньо розігрівши алюмінієву чашку, вставив назад пром досить легко. Охолонувши алюмінь стягнувся і пром вже сидить мертво

post-19351-0-18826300-1439413630_thumb.jpost-19351-0-07480800-1439413642_thumb.j

Більше колупався з іншою чашкою, немає доступу щоб вичавити пром

post-19351-0-49439000-1439413655_thumb.jpost-19351-0-51528500-1439413675_thumb.j

Але і він здався

post-19351-0-72863900-1439413686_thumb.j

Завтра буду тестити

P.S. Одне скажу точно, каретка hollowtech 2 розбирається і обслуговується, хоча наші луцькі веломайстри переконували в іншому ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Одне скажу точно, каретка hollowtech 2 розбирається і обслуговується, хоча наші луцькі веломайстри переконували в іншому

Холловтеч 2 прекрасно розбирається та обслуговується. І темка є відповідна, усе детально і з фото розписано.

Щодо луцьких майстрів.. Чи не надто голосно в множині сказано? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Про двох майстрів не буду уточняти, люди не з борди. Для них проблема випресовка, вихід один - нова каретка...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Скрипить.

Все що можна було змазав, чашки також змазав графітною змазкою. Навіть підсиділ промазав, і ніфіга.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене похрускував цеп до "правильної" мийки уайт спірітом. Після цього хруст пропав. Довго я вишукував бо звук був зовсім не характерний для цепа і дуже нагадував звук хрусту каретки. Через 100+км грунт/асвальт знову похрускує але не так сильно.

Підсиділ в мене колись також хрускав і перестав після чистки вертикальної труби сантиментрів на 20 всередину вологою тряпкою, щоб вимились всі частки пилу та піску, які зазвичай туда нибаиваються, заодно можна промити зажим.

Як варіант, банальний звісно, підтяни бонки на шатунах можливо допоможе.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

почнемо з того, що зовнішня шимановська каретка з самого початку лайно ще те… я колись перейшов на GXP саме тому, що задовбав той цирк з хрустом та змащуванням кожні 500км. тут є три варіанта вирішення питання:

1. забити на той хруст, люфт та стук. їздити доки каретка зовсім не розвалиться – безкоштовно;

2. розточити чашки та встановити стандартні підшипники, які на 1мм ширші та мають більші шарики – робота слюсаря + ціна пiдшипників;

3. придбати якісний набір підшипників, наприклад з EnduroForkSeals чи замінити каретку на сумісну, але з підшипниками іншого розміру - $30-$60;

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Скрипить.

Все що можна було змазав, чашки також змазав графітною змазкою. Навіть підсиділ промазав, і ніфіга.

На педалі не грішив?

У мене це також було. Скрипіли пружини контактів. Ну і важко було встібатись/вистібатись, в порівнянні з новими.

Причина скрипу - дрібні піщинки піску. Кілька капель масла/WD/рідкого силікону вирішують цю проблему.

Встібатись стало незрівнянно легше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Катнув в Гаразджу і назад, вже в Луцьку здається хруст пропав. Може таки змазка допомогла? А може тимчасово.

Не педалі точно! Вони також нові Shimano XT PD-M780

Ставили інші - скрип

Чавили на шатуни тримаючись за них - скрип в каретці

Цеп шелестить, але не скрипить. Проварений в парафіні

Підсиділ в мене вже другий рік, і ніколи не скрипів. Але для надійності також мазав. При нажимі на шатун підсиділ навряд чи буде скрипіти

P.S. Це точно каретка!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як вкручував педалі різьбу змазував? я пів року їздив все розбирав, міняв підшипники в каретці, а виявилося, що це різьба не змащена. Нещодавно теж під навантаженням щось потріскувало, виявилося, що дропаунди теж треба легенько мастити ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та шо ти мучишся, спробуй іншу карету поставити, якщо далі скрепить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А шкатулка-то просто відкривалась..;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...