Barkas Опубліковано 4 Серпня, 2015 в 04:49 #26 Опубліковано 4 Серпня, 2015 в 04:49 Ну що хтось,шось,чимось обробив?????
Єретик Опубліковано 5 Серпня, 2015 в 10:13 Автор #27 Опубліковано 5 Серпня, 2015 в 10:13 Ну що хтось,шось,чимось обробив?????Зробив зсередини салону.1. Рективний грунт.2. Перекрив акриловим грунтом.3. Епоксидний грунт.Далі зроблю віброізоляцію.Зняв бак, почистив.Днище обробив так само, як і в середині:1. Рективний грунт.2. Перекрив акриловим грунтом.3. Епоксидний грунт.Далі покладу антигравій 2 в 1 APP U210 а потім перекрию бітумною мастикою AutiBit.Згодом оброблю все днище. Але треба на мийці його відмити. Поки дороблюю місце над баком, щоб його вже не знімати.В пороги і лонжерони буду заливати суміш пушсало+мовіль. В салоні порожнини оброблю антикором APP F400
Barkas Опубліковано 5 Серпня, 2015 в 18:54 #28 Опубліковано 5 Серпня, 2015 в 18:54 В пороги можете просто залити нігрол,а ще краще відпрацьований нігрол..... Заліпити всі отвори,залити,покататись і злити....
Єретик Опубліковано 5 Серпня, 2015 в 19:59 Автор #29 Опубліковано 5 Серпня, 2015 в 19:59 В пороги можете просто залити нігрол,а ще краще відпрацьований нігрол..... Заліпити всі отвори,залити,покататись і злити....кажуть суміш мовіль+пушсало+нігрол краще ніж просто нігрол. Єдине що мені ще потрібно це карта технологічних отворів на моє авто.
Barkas Опубліковано 6 Серпня, 2015 в 04:52 #30 Опубліковано 6 Серпня, 2015 в 04:52 В пороги треба залити щось рідке,щоб весь поріг в середині покрило... А якщо додати пушсало,то вже треба пістолетом пшикати і не скрізь попадеш...
Єретик Опубліковано 6 Серпня, 2015 в 05:44 Автор #31 Опубліковано 6 Серпня, 2015 в 05:44 то вже треба пістолетом пшикатикомпресор з пістолетом є. Я думаю ту суміш добре нагріти і задути компресором під тиском 6-8 атм.
vaz75 Опубліковано 6 Серпня, 2015 в 05:51 #32 Опубліковано 6 Серпня, 2015 в 05:51 то вже треба пістолетом пшикатикомпресор з пістолетом є. Я думаю ту суміш добре нагріти і задути компресором під тиском 6-8 атм.Будеш задувати пороги, не полінись зняти механізми пасків безпеки, а то потім не дочистишся, а ще через деякий час почнуть підклинювати (коли пушсало\мовіль всередині них застигне)
vrm Опубліковано 6 Серпня, 2015 в 06:05 #33 Опубліковано 6 Серпня, 2015 в 06:05 Ну що хтось,шось,чимось обробив?????Днище обробив так само, як і в середині:1. Рективний грунт.2. Перекрив акриловим грунтом.3. Епоксидний грунтЯку фірму виробник кислотного і епоксидного грунта вибрали і який приблизно цінник?
Єретик Опубліковано 6 Серпня, 2015 в 06:26 Автор #34 Опубліковано 6 Серпня, 2015 в 06:26 Яку фірму виробник кислотного і епоксидного грунта вибрали і який приблизно цінник?ціни точно не помню. брав на формулі.1. Novol Protect 340 WASH PRIMER дві маленькі баночки десь до 140 грн.2. Ranal Epoxide. 0.8+0.8 десь 420 грн.Реактивного пішло геть трішки, епоксидного вистачило на все днище зі сторони салона а зі сторони дороги, днище обробив над баком. Вистачило б ще над запаскою обробити але місце не було піготовлене.
Гість Опубліковано 6 Вересня, 2015 в 16:32 #35 Опубліковано 6 Вересня, 2015 в 16:32 Яку фірму виробник кислотного і епоксидного грунта вибрали і який приблизно цінник?ціни точно не помню. брав на формулі.1. Novol Protect 340 WASH PRIMER дві маленькі баночки десь до 140 грн.2. Ranal Epoxide. 0.8+0.8 десь 420 грн.Реактивного пішло геть трішки, епоксидного вистачило на все днище зі сторони салона а зі сторони дороги, днище обробив над баком. Вистачило б ще над запаскою обробити але місце не було піготовлене. Я якраз планую замовити Liqui Moly Zink Spray 400 мл (1540) Подробнее: rozetka.com.ua/liqui_moly_1540/p2666382 мені сильно знайомий нахвалював, казав для зварочних швів саме краще.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.