Fr1end Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 09:36 #26 Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 09:36 то це ви про автоквести кажете. в когось є досвід використання "двигуна" саме в велоквесті? цікаво почитати відгукиЯ теж вперше спробував цей двигун в автоквесті і як велоквестер думаю що дуже зручно було б проводити велоквести через нього. Зручно в плані можливості отримання чітких підказок з однаковими для всіх часовими умовами, зручно проводити такі види етапів як пошуки і логіку - їх цілком можна перенести на велоквести.
Tarikk Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 13:27 #27 Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 13:27 В Харкові вже кілька років велоквести, як і піші проводяться на ENці. Народ вродь довольний.
NMA Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 13:36 #28 Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 13:36 Shkoder, все ж таки тобі треба було хоча б поштабити одну гру)
Shkoder Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 14:25 #29 Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 14:25 при нагоді обов'язково спробую
Shkoder Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 16:44 #30 Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 16:44 http://q.racing.lutsk.ua щось не працює вербовка (
Fr1end Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 19:09 #31 Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 19:09 щось не працює вербовка ( Чому ж не працює - дуже навіть працює
Shkoder Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 20:09 #32 Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 20:09 щось не працює вербовка ( Чому ж не працює - дуже навіть працює хочу завербувати Тренера й отримую
ursa Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 20:41 #33 Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 20:41 Ну не знаю, у меня всё работает. Все добавляются. Там к тебе admin в состав просится. Нажми "вербовать".
TreNeR Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 20:44 Автор #34 Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 20:44 Я в свою команду тільки з третього разу попав. Спочатку мене зарахувало в Трое і зразу виключило. Потім в Рейсінг і зразу виключило. А потім вже в нашу.
ursa Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 20:45 #35 Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 20:45 Я тобой только что игрался
TreNeR Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 20:47 Автор #36 Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 20:47 Ще глюк. Не видно складу команд. Свою бачу а інші пусті. Я тобой только что игрался Я так і зрозумів
ursa Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 20:53 #37 Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 20:53 Ну а в чём тут глюк? Так и должно быть по замыслу автора движка Попробуй сейчас - должен видеть Права выставляются каждому индивидуально. Тут с десяток их можно накрутить, вплоть до полного доступа...
TreNeR Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 20:57 Автор #38 Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 20:57 Ні, не бачу.
TreNeR Опубліковано 9 Квітня, 2015 в 04:30 Автор #39 Опубліковано 9 Квітня, 2015 в 04:30 Вже тепер бачу.
Shkoder Опубліковано 9 Квітня, 2015 в 08:44 #40 Опубліковано 9 Квітня, 2015 в 08:44 доречі, а як "двигун" вирішує питання з чітерством? в автоквесті зрозуміло – одна машина, в ній всі їздять, відстані великі та особливо не побігаєш. а з вело як? команда 5 людей. роз'їхались по сторонах на пошуки. чи фотографування, а потім демонстрація оргам залишається як раніше? це по паніці, звичайно. з лінєйкою простіше
ursa Опубліковано 9 Квітня, 2015 в 08:48 #41 Опубліковано 9 Квітня, 2015 в 08:48 Так фото никто не отменял для паники Хоть все разъезжайтесь по точкам, но зачёт лишь если есть фото команды с того места
TreNeR Опубліковано 9 Квітня, 2015 в 08:51 Автор #42 Опубліковано 9 Квітня, 2015 в 08:51 На лінійці теж треба фото привозити. Бо можливий варіант роз'їзду команди або засилання "гонца" на об'єкт
ursa Опубліковано 9 Квітня, 2015 в 09:02 #43 Опубліковано 9 Квітня, 2015 в 09:02 И что это даст? Фото на линии? Маршрут всё равно последовательный, всё равно всем в одну сторону ехать...
TreNeR Опубліковано 9 Квітня, 2015 в 09:31 Автор #44 Опубліковано 9 Квітня, 2015 в 09:31 Так то воно так, але для перевірки якогось далекого кода може поїхати один, зняти код і команда вже бачить завдання, яке може бути їм ближче від поточного місця ніж від кода. До речі, фото можна також скидати оргам з кожного об'єкта в якісь мессенджер, наприклад телеграм.
TreNeR Опубліковано 9 Квітня, 2015 в 09:43 Автор #46 Опубліковано 9 Квітня, 2015 в 09:43 Навіть з ГПС координатами. Тоді буде повна автоматизація
ursa Опубліковано 9 Квітня, 2015 в 10:05 #47 Опубліковано 9 Квітня, 2015 в 10:05 А чтобы на хвост не падали, есть возможность реализовать античит. Слово на бигборде на полпути до точки, после ввода которого приходит вторая часть задания. Например, выдаётся загадка-улица, проезжается бигборд, через какое-то расстояние вводится античит, потом выдаётся выдаётся дом-локация кода. Античит-борд проезжается без палева для преследователей (кто умеет, конечно ), они не знают, что вводить. Хотя и тут можно обойти... Но время на ввод найденного на точке кода, который снимается сразу по приезду на место меньше времени, чем понадобится гонцу команды-преследователей, чтобы вернуться назад и снять античит. Т.е. задание будет провалено и зачётный балл потерян И если античит ставить на каждой точке - то смысл преследовать теряется
TreNeR Опубліковано 9 Квітня, 2015 в 10:11 Автор #48 Опубліковано 9 Квітня, 2015 в 10:11 Там в движку можна і сценарій для кожної команди прописати. Тобто всі команди їдуть по різних маршрутах.
ursa Опубліковано 9 Квітня, 2015 в 10:14 #49 Опубліковано 9 Квітня, 2015 в 10:14 Да, но в таком случае станут рассказывать о неравных условиях
TreNeR Опубліковано 9 Квітня, 2015 в 10:17 Автор #50 Опубліковано 9 Квітня, 2015 в 10:17 Ну да, таке можливо. Хоча якщо прорахувати відстані і у всіх буде +- однаково, то нормуль.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.