TreNeR Опубліковано 6 Квітня, 2015 в 16:39 #1 Опубліковано 6 Квітня, 2015 в 16:39 Хочу продовжити цю тему і поділитися враженнями від участі в автоквесті за допомогою двигуна quest.ua. Мені дуже сподобалось і я хочу щоб в велоквестах використовувався теж цей(подібний) двигун. Але, наскільки я зрозумів, для кожної гри треба "арендувати" двигун, а це здорожує саму гру для учасників. Наприклад участь в автоквесті для команди обходиться в 300-500 грн., і це без врахування палива. Я знайшов декілька опенсорс проектів, але я геть не програмер. Можливо хтось хоче це втілити у життя Думаю всі орги і учасники були би дуже раді цьому ЗІ http://beavengine.ru/deploy http://engine-cx.herokuapp.com/
TreNeR Опубліковано 6 Квітня, 2015 в 16:45 Автор #2 Опубліковано 6 Квітня, 2015 в 16:45 Тобто суть така. Якщо орендувати двигун, наприклад за 400 грн на гру(я точних розцінок не знайшов, просто чув таку цифру), то треба брати стартові орієнтовно по 100 грн. І це реально впритул, бо може і не приїхати навіть 5 команд, а треба ще надрукувати дипломи, купити маркери і ще по дрібницях. Ну, тобто організація велоквеста - це не комерційна справа, якщо ще хтось не здогадався А ще і в мінус напружуватися якось взагалі не фонтан.
ursa Опубліковано 6 Квітня, 2015 в 19:08 #3 Опубліковано 6 Квітня, 2015 в 19:08 Мучаю Биверса. Прихожу к выводу, что нужно регать домен и брать хостинг, потому что или у меня руки кривые, или так код прописан (и я не могу в нём разобраться) - но на существующем сайте движок корректно не работает
TommyEmmanuel Опубліковано 6 Квітня, 2015 в 19:30 #5 Опубліковано 6 Квітня, 2015 в 19:30 Можу чимось допомогти
ursa Опубліковано 6 Квітня, 2015 в 19:41 #6 Опубліковано 6 Квітня, 2015 в 19:41 Та его бы запустить сначала Зарегаться невозможно
NMA Опубліковано 6 Квітня, 2015 в 19:42 #7 Опубліковано 6 Квітня, 2015 в 19:42 Хочу продовжити цю тему і поділитися враженнями від участі в автоквесті за допомогою двигуна quest.ua. Мені дуже сподобалось і я хочу щоб в велоквестах використовувався теж цей(подібний) двигун. Але, наскільки я зрозумів, для кожної гри треба "арендувати" двигун, а це здорожує саму гру для учасників. Наприклад участь в автоквесті для команди обходиться в 300-500 грн., і це без врахування палива. Я знайшов декілька опенсорс проектів, але я геть не програмер. Можливо хтось хоче це втілити у життя Думаю всі орги і учасники були би дуже раді цьому ЗІ http://beavengine.ru/deploy http://engine-cx.herokuapp.com/ Думаю, що будь-хто хоч раз відкатавши квест на цьому движку зрозуміє його зручність для користувача(учасника) і загалом для наочного висвітлення результатів, статистики, рейтингу команд. А ще він дає можливість оргам створювати нові для велоквесту види завдань, а учасникам нові враження від їх розв'язування, наприклад, логічні, пошукові та ралійні завдання. Чесслово це цікавіше за класичні конверти. Хоча в принципі і так реально зробити, але геморою в рази більше. Можна подумати над спільним автовелоквестом - спільні завдання для всіх команд, але відповідно 3 заліки (загальний, авто, вело), це може здешевити оренду гри на quest.ua. Дешевше означає вигідніше для всіх
TreNeR Опубліковано 6 Квітня, 2015 в 19:49 Автор #8 Опубліковано 6 Квітня, 2015 в 19:49 А цікава думка. В межах Луцька не факт що авто скрізь буде швидше Тільки звичайно не робити вилки з ДПЗ на Кравчука і назад. Для початку можна булоб якусь паніку спільну замутити. Чи наприклад велокомандам швидше видавати підказки. Ну кароч, можна продумати спільний формат.
ursa Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 17:05 #9 Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 17:05 Не видел ещё выдачи заданий с разным таймингом... Это, скорее всего, две отдельные игры пускать надо На счёт совместной игры - вариант обсуждается. Есть предварительная договорёность, можно сделать, но... тайминги просчитывать под вело. Собраться вело и авто авторам и думать С ценой - навряд ли будет дешевле... Хотя если удастся сбить до сотни с команды - можно пробовать катать на постоянной основе
TommyEmmanuel Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 19:22 #10 Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 19:22 Сьогодні після роботи, локально розгорнув біверс, все гуд - працює, тепер потрібно пошукати нормальний хостінг.Скільки людей приблизно беруть участь у велоквесті? Це щоб прикинути навантаження на сервер.
TreNeR Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 19:28 Автор #11 Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 19:28 Ну максимально на квесті було 12 чи 13 команд. Максимум по 5 людей. На автоквесті я на телефоні і планшеті використав сумарно 70 мб разом з гуглом, картами, вікіпедією і іншим.
NMA Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 20:16 #12 Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 20:16 на 100 осіб, щоб із запасом
TreNeR Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 20:20 Автор #13 Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 20:20 Краще розраховувати на 130-150. Цього має вистачити точно.
Shkoder Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 20:40 #14 Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 20:40 напишіть мені в лічку бажані потреби по хостінгу – поговоримо
ursa Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 20:56 #15 Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 20:56 http://q.racing.lutsk.ua
ursa Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 23:23 #16 Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 23:23 http://q.racing.lutsk.ua Ну что я могу сказать про движок... Туговатенький В движке на данный момент нет режима, который бы позволил создать игру, выставить время старта и забыть о ней. Ближе к моменту старта игры организаторы в любом случае должны иметь доступ к движку. В процессе игры в обязательном порядке требуется периодический перерассчет игровой ситуации ("пересчет состояния" или "просто пересчет"). Без него командам не будут выдаватсья задания, не будут засчитываться ответы, т.е. движок будет выглядеть неработоспособным. Нет, всё идёт... Например, в ручном режиме. Это оркам тупо нужно сидеть и обновлять задания для каждой комады. Если команд много - количество обновлений возрастает пропорционально. Нифига не нравится Ещё игра может идти в авторежиме. Тогда команда после третьего-четвёртого обновления страницы видит следующее задание. Подсказки также выдаются лишь после обновления страницы. Этот вариант предпочтительнее Все паузы между выдачей заданий не учитываются. Берётся лишь время от его получения до ввода правильного ответа. Онлайн-статистика доступна лишь организаторам. Есть кнопка "пропустить задание". Какой в ней смысл? Не вижу. Почему не вижу? Потому что подведение итогов - трохи стрёмное Лучше набирать ответов побольше. В настоящее время места команд рассчитываются следующим образом: сначала команды сортируются по убыванию числа выполненных заданий, т.е. заданий, в которых были даны все необходимые ответы до истечения времени задания; затем команды, решившие одинаковое число задания, сортируются между собой по возрастанию суммарного затраченного времени на успешно выполненные задания. Т.е. по сути это что-то похожее на панический подсчёт. Линейку сюда как-то трудно прикрепить, хотя и можно Выходит, что сливая задание, ты не приходишь к финишу раньше. Всё завязано на количестве взятых точек. Классическая линия ломается. Впрочем, в автоквестах также присутствуют автопереходы... Панику реализовать можно, выложив все задания в одном и забив в систему все ответы. При невыполнении всех задании в статистике отображается количество правильных ответов со временем их ввода. В теории, можно использовать. Но по сравнению с энкаунтеровским (quest.ua) - этот сделан на коленке Дизайн откровенно тошнотворный, крутить и пилить, резать и красить. Версии для мобильных нет, слегка неудобно, но не критично. Ради интереса можно протестировать в реальных условиях
TreNeR Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 05:49 Автор #17 Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 05:49 Да, недоліків багатенько А цей http://engine-cx.herokuapp.com/ не пробував?
Fr1end Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 06:07 #18 Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 06:07 Да, недоліків багатенько А цей http://engine-cx.herokuapp.com/ не пробував? Для того треба хостінг з Рубі
TreNeR Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 06:08 Автор #19 Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 06:08 Ну тоді може хтось із програмерів спробує допиляти біверса?
ursa Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 08:19 #20 Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 08:19 Как по мне проще 400 грн заплатить и пользоваться проверенным продуктом Возможно, проще самому с нуля код написать, чем разбираться в чьём-то коде
Shkoder Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 08:55 #21 Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 08:55 а я взагалі за те, щоб залишити "паперовий" формат, бо для велоквеста він найзручніший. не вистачає "новізни"? на базі існуючого формата можна багато чого нагородити – квести від команди Свистків тому гарний приклад. а заплатити 400 гривень щоб програма за оргів порахувала статистику, по великому рахунку, нікому не потрібну – ще вспіється )
ursa Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 09:11 #22 Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 09:11 Суть не в статистике, а в выдаче заданий и подсказок к ним, автопереходе при неудаче. Кроме того в игру включаются логические задания. А ещё очень удобно поисковые уровни проходить. А ещё совмещать поиск с логикой. Не выйдет на бумажках так. Это тебе нужно попробовать откатать квест на том движке, тогда взглянешь на его внедрение иначе
TreNeR Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 09:13 Автор #23 Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 09:13 Да, повністю згоден з ursa, це треба спробувати, щоб вкурити кайф двигуна
Shkoder Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 09:21 #24 Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 09:21 то це ви про автоквести кажете. в когось є досвід використання "двигуна" саме в велоквесті? цікаво почитати відгуки
TreNeR Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 09:32 Автор #25 Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 09:32 Треба спробувати і написати відгук
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.