Перейти до змісту

Відкрита лекція з веб-програмування


Forever Autumn

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

У рамках проекту Edu-Up від Луцького ІТ-кластеру відбудеться відкрита лекція для студентів СНУ та всіх охочих дізнатися більше про веб від практиків.

Перша відкрита лекція планується 19 березня 2015 року на базі математичного факультету СНУ ім. Лесі Українки.

Тема: "Що таке веб та як знайти своє місце у ньому"

Старт о 16:35 в аудиторії №508

Адреса: Луцьк, вул. Потапова, 9. 5-й поверх, аудиторія №508

Попередня реєстрація http://goo.gl/9iaszW

Доповідач: Тібеж Іван Юрійович, працівник InternetDevels, керівник школи веб-програмування OxIT.

Професійний стаж роботи 3 роки.

Нагадаємо, 2 березня під час зустрічі з викладацьким колективом СНУ та ЛНТУ представники ЛУцького ІТ-кластеру домовилися про співпрацю з університетами.

П.С. Якщо ви маєте бажання прочитати лекцію для студентів - пишіть мені. Розберемося.

Опубліковано

508 – невелика аудиторія, там і студенти бажаючі не влізуть, про сторонніх мовчу

Невелика - це на скільки? На 20 людей?

Лекція добровільна, ане примусова. Тому й студенти не всі прийдуть.

ЯКщо в університеті погодили цю аудиторію та вирішили зробити захід відкритим можливо, вони щось знають?:)

Опубліковано

...знають що сучасним студентам воно нах не тра ? :) вони уже мають закордонний паспорт з візою і вміють перевозити на собі 5 блоків цигарок...

шото в цьому є

схожу подивлюся, з викладачами поздоровкаюся... може які студенти перспективні водяться

Опубліковано

На лекції розкаже.

П.С. На кафедрі подумали над прапазішн Соромітника, й перенесли двіж в потокову аудиторію )

...знають що сучасним студентам воно нах не тра ? :) вони уже мають закордонний паспорт з візою і вміють перевозити на собі 5 блоків цигарок...

шото в цьому є

схожу подивлюся, з викладачами поздоровкаюся... може які студенти перспективні водяться

Звучить, наче робите комусь велику послугу :))))

Поки що 60 зареєстрованих.

Опубліковано

Щось така спішка, левандовський напевно йде в депутати, а то щось все так путано й поспіхом робиться…

Соромітник і то запутався куди йти :-)

Опубліковано

Моная своїх 5 копійок вставлю? Дяки.

Чого такий напор робиться на ВЕБ?

Без веба Айтішніка нема? А інші мови програмування? А якщо адміністрування? А якщо ремонт? То вже не айтішніки?

Без образ, просто намагаюсь зрозуміти отой ваш "кластер"... То типу комусь стало вигідно наймати студентів на веб-розробку, бо їм платить нада меньше, а жага знань в декілька разів компенсує затрати роботодавця при наймі рівноцінного спеціаліста, но то все подають під модним соусом айті-кластеру? А якшо я можу запропонувати практику в галузі адміністрування великої мережі і ремонту техніки? То я не айтішнік? чи айтішнік, но не такий кошерний як девелси і айделі? Розжуйте, шо ви хочете добитись? Ви ходите по школах, розповідаєте учням про перспективи і т.п.,Не всі можуть і хочуть програмувати. Сисадмінити і ремонтувать техніку теж є багато бажаючих, але чогось всіх їх нівелюють в порівнянні з ВЕБ.

Без образ. Всі професії нужні і важні, просто не тра позиціонувати ВЕБ як єдину альтернативу для студента-айтішника.

Опубліковано

Моная своїх 5 копійок вставлю? Дяки.

Чого такий напор робиться на ВЕБ?

Без веба Айтішніка нема? А інші мови програмування? А якщо адміністрування? А якщо ремонт? То вже не айтішніки?

Без образ, просто намагаюсь зрозуміти отой ваш "кластер"... То типу комусь стало вигідно наймати студентів на веб-розробку, бо їм платить нада меньше, а жага знань в декілька разів компенсує затрати роботодавця при наймі рівноцінного спеціаліста, но то все подають під модним соусом айті-кластеру? А якшо я можу запропонувати практику в галузі адміністрування великої мережі і ремонту техніки? То я не айтішнік? чи айтішнік, но не такий кошерний як девелси і айделі? Розжуйте, шо ви хочете добитись? Ви ходите по школах, розповідаєте учням про перспективи і т.п.,Не всі можуть і хочуть програмувати. Сисадмінити і ремонтувать техніку теж є багато бажаючих, але чогось всіх їх нівелюють в порівнянні з ВЕБ.

Без образ. Всі професії нужні і важні, просто не тра позиціонувати ВЕБ як єдину альтернативу для студента-айтішника.

Тому що в цій області скоро буде дуже багато роботи, її і так багато.

Візьмем наприклад такий продукт як photoshop більша частина людей не платить за нього, тому шо вся логіка інтерфейс та зовсім все лежить в бінарному файлі на вінті у користувача,

і корестувачеві нічого не завадить окрім спец навиків видалити кусок логіки яка не дала би користуватися программою безкоштовно.

Якшо продукт буде реалізованнй в вебі то у користувача буде доступ лише до вершини айзберга.

Отож виходить що скоро дуже багато серйозних компаній начне переводити свої продукти в веб. і логічно що хитрі комерсанти хочуть підготувати собі кадрову базу, що більшою була пропозиція і меншою звіснож зарплата.

Опубліковано

Питання не в тому, що якось окремо позиціонується Веб. Питання в тому, що вишам помагаємо, чим можемо. Поки що не можемо запропонувати всі вищеперераховані теми, тому що готових прочитати лекцію поки що немає.

Ми запрошували і запрошуємо всі компанії та спеців, які працюють в айтішці - у різних сферах. Олег, і не треба тут писати пред*яви чи пости, що ремонт - то не айтішка. Ніхто такого ніде не писав, не казав і не напише. Краще, Олег, прийди і прочитай студікам лекцію про адміністрування чи ремонт. Я серйозно.

п.с. А то таке враження, що всім тільки сидіти і тикати пальцями. Пішли разом в універи - тут же ж немає ніякої монополії :). А то читаю інколи пости і не розумію, чого ж всі такі ображені. ВЕЛКАМ! (ВЖЕ ТЕМА Є ОКРЕМА, ура!) - це велкам вже пишеться стільки часу, скільки мова про кластер ведеться.

Але чомусь ніхто робити нічого не годен - тільки сидіти на дивані і критикувати :)

Опубліковано

А ви платите тим хто читає лекції?

Кластер - це не фірма, а асоціація компаній та спеціалістів, тому бюджету немає.

Лекції для університетів безплатні. Отже і для лекторів теж. Це виключно в рамках співпраці з університетами, які теж не мають можливості фінансувати.

Опубліковано

Не чисте діло якесь, універи не бесплатні заклади у них є бюджет, державний + самі вони не погано заробляють, так я 80 (приблизно) процентів студентів платні.

І з якого дива комусь потрібно робити щось безкоштовно? хіба що получити якісь дотаціх прівілегії, піар, значить і лекції читають працівники тих заінтересованих осіб.

Поставлю питаня так - які прівіленії дає асоціація для своїх членів?

Опубліковано

ДА? Ви великий знавець в держбюджеті університетів?

Хочете оффтопити далі? Якщо справді цікаво - питайте особисто. П.С. Пишу вам))

А наразі нагадаю, що викладачі вирішили зробити лекцію у більшій аудиторії. С-15, другий поверх.

Опубліковано

А ще нагадаю, що всіх коментуючих запрошуємо долучитися до ініціативи й прочитати дітям (можливо вашим майбутнім працівникам) лекції у своїй сфері.

Опубліковано

Буде ще. Домовилися зі СНУ, що будуть практичні заняття для студентів матфаку, а також такі відкриті лекції для широкого загалу.

А якщо буде цікаво ще й працюючому населенню - подумаємо зробити тренінги у вечірній час.

Опубліковано

Університет - завжди був бізнесом, студенти - це безкоштовна робоча сила, їхні мізки тільки треба правильно тренувати, які будуть приносити гроші університету, до тих пір, поки вони там навчаються.

А всіх інших, які не хочуть вчитись просто треба виганяти, і не думати хто він такий, і хто його тато чи мама, от і все.

Просто ректори зажерливі коти, які понапихали в викладачі своїх синів та дочок, більшість з яких тільки й вміє що читати з конспекту якісь малопотрібну єрунду, а потім ще просити за це гроші в якості призенту (надбавки до зарплати).

Не думаю що складно на рівні нашого міста при бажанні створити дійсно толковий університет.

Лекції нехай проводять - це взагалі суперова затія, аби було бажання в людей ходити, хоча у більшості кому вони потрібні, немає часу, та бажання туди йти, це стопорить всі починання.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...