Перейти до змісту

Які зараз ціни на б/у авто? Або на скільки впали по сьогоднішньому курсу$?


doc_man

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Цікавить, таке питання:

Що відбувається на авторинку у зв'язку з таким "бєшеним" курсом доллара?!

Хто в курсі, ціни на старі автівки падають чи люди нагліють та продають дальше по 4,5тис$ авто 80-90років??

Опубліковано

Навіть якщо вони вплати то явно не в 3 рази як впла гривня. В баксах дешевше в гривнях до звіздєца дорого.

Опубліковано

Заглянув на авто рио и побачив, що жигулики як продавали за 1000$ так і продають. Їх курс не цікавить.

а чому в данному контексті він їх повинен цікавити ?

Опубліковано

Заглянув на авто рио и побачив, що жигулики як продавали за 1000$ так і продають. Їх курс не цікавить.

а чому в данному контексті він їх повинен цікавити ?

те що хочуть, то одне, але якщо показати людині "живі" бакси, то, мені здається, буде інша мова )

Опубліковано

Заглянув на авто рио и побачив, що жигулики як продавали за 1000$ так і продають. Їх курс не цікавить.

а чому в данному контексті він їх повинен цікавити ?

те що хочуть, то одне, але якщо показати людині "живі" бакси, то, мені здається, буде інша мова )

буде, на 30% потолок, а не в 3 рази мінус.

Опубліковано

Якщо 5 місяців назад я купив авто за 1500$, то виходить воно зараз має коштувати 730$, ТАк само якщо була ціна в доларах така вона повинна і залишатися, я так думаю. бо за 730 то смішно продати ))). Інше діло якби знати що ти в гривнях щось купиш потім то ще да, а так...

Опубліковано

я рахую ціни на старі корита ржаві гольфи та інші 89 років і жигулі, лади та весь совєтській автопром, і славути та таврії має бути в гривнях ціна і недорого бо такі машини доларів не варті, там кацапи як нібуть те чудо збирали і рублі вони стояли, а таврії та славути то вобще звіздєц а не машини, на них взагалі ціна має бути тільки в гривнях

а на ті корита що Європа викидає на смітник, то ціни мають бути в доларах і афігеть як дорого бо це іномарка? бред повний. я згідний за машини після 2005 року випуску, но все що нижче 2000 року те саме залізяччя що і таврії і славути, бо ціни на запчастини на них бажають кращого, і ламаються вони ой як не рідко вже так

Опубліковано

я рахую ціни на старі корита ржаві гольфи та інші 89 років і жигулі, лади та весь совєтській автопром, і славути та таврії має бути в гривнях ціна і недорого бо такі машини доларів не варті, там кацапи як нібуть те чудо збирали і рублі вони стояли, а таврії та славути то вобще звіздєц а не машини, на них взагалі ціна має бути тільки в гривнях

А ще прикольніше було б якби вони взагалі старими господарями передарювались на халяву. Правда? Яка різниця чий автопром? Не подобається не купуй, а нити типу чого таз так дорого не варто!

Опубліковано
ціни на старі автівки падають чи люди нагліють та продають дальше по 4,5тис$ авто 80-90років??

о_О, з боку людей не бачу ніякої наглості. Не люди винні в падінні гривні.

З.И. Жиртрест за людей не рахую.

Опубліковано

Дійсно, а чому ціна має падати пропорційно гривні? Товар має свою цінність не прив'язану до паперу, який знецінюється.

Якщо рік назад машина коштувала 12000 доларів, за рік наїздила 10000 - 15000 км, то чому її вартість повинна впасти до 4 000 usd?

Опубліковано

Кому сильно пече продати, той скине в межах розумного, а віддавати за півціни думаю навряд...

Ціноутворення автівок у нас завжди було в $, і зараз не вийняток.

Розмитнення ж не відмінили...

Опубліковано
Дійсно, а чому ціна має падати пропорційно гривні? Товар має свою цінність не прив'язану до паперу, який знецінюється.

Тоді не варто дивуватись і цінам на продукти, на квартплату, проїзд і т.д. У нас абсолютно все прив"язано до бакса :(
Опубліковано

Хліб наче теж зроблений в Україні і з українського борошна та росте в ціні, правда?

По ЗАЗу:

1. 100% Віда/Ланос не складаються з українських комплектуючих, є іноземні, які прив"язані до долара.

2. Пальне для доставки авто в автосалони, різні там тестування і т.д.

3. Газ, світло подорожчало? А заводом воно використовується у великих об"ємах.

4. Подорожчала канцелярія.

5. Подорожчав метал.

Продовжувати список?

Опубліковано

Ну Віда, добре, Бог з ним, можна придумати якусь відмазку, але от Сенс.

1. Двигун український (Мелітопіль)

2. Коробка українська (теж Мелітопіль)

3. Збірка українська, багато дрібниць типу дисків, салону теж думаю українські.

Але от ціна від 162 тис.

Питання - що там такого дорогого іноземного, що ціна привязана на 100% до баксу?

Круто, че. Слава Васадзе, корішу Вальцмана. Не треба кормити нас гівном, ми не барани.

Опубліковано

Пиво теж українське, але хміль купують за кордоном. Тепер зрозумів що раз виготовляють в Україні то це ще не означає що 100% в ньому вітчизняні комплектуючі?

Ціна звичайно завишена, з цим ніхто не спорить, але такі реалії нашого життя ((

Вони думають що люди кинуться за 160к купувати Сенси. З якого переляку на них кинуться коли немає грошей? За 60 можливості не було, а зараз так взагалі (((

Опубліковано

Правильно, бо там 95ого року Гольф 3 коштує 200 євро в гарному стані, а у нас 900 євро ржавий жигуль та щей 80ого року випуску :_07:

Опубліковано

Люди вклали в машини долар ,євро. І хочуть забрати свою певну суму назад в доларах!!!!

Машини,розмитнення все за долар і євро!!!

а те що долар дорогий то машини мають стати дешевше???

НАПРИКЛАД спробуйте поїхати і купити самому за бугор машину і пояснити поляку наприклад шо гривня падає, в нього машина коштує 10тис.зл а запропонуйте йому 5-7тис.зл, бо курс в нас вже не такий!! ...що з того вийде???

Розмитнення на гольф4 2000року було 3200$, курс піднявся розмитнення стало 4200$ , чогось розмитнення не впало в 2-3 рази від курсу!!

Одним словом так і живем, все через одне місце в країні роблять

Опубліковано

Вважаю, що авто / нерухомість за долари це наша біда. Люди самі того не розуміючи зробили собі велику шкоду користуючись валютою іншої країни при продажу. Весь ринок авто / нерухомості має бути в гривнях, тому що чим більше чужою валютою ми користуємось тим слабша гривня. Згідний, що авто купують в Європі за валюту, але це перший раз можна продати по курсу, але в гривнях, а далі наступним продавцям розрахунок варто вести тільки в гривнях. Якби на цих ринках домінувала гривня, то ціни в перерахунку з валюти на гривні так не зросли, бо якщо хтось купив авто за 50 000 грн, то потім він не зміг би продати його за 150 000 грн. мотивуючи ростом курсу. Ось тепер і маємо, що самі себе загнали під плінтус. Й так все було дорого, а тепер на той рештак в гривнях 15 років збирати треба.

Опубліковано

Вот-вот, самое интересное - допустим кто-то купил единицу товара на , скажем, 100 у.е. по курсу 12.2. Но процесс перепродажи этого затянулся к курсу 27. Теперь получается, что изначально стоимость была 1220 грн (100 у.е.), а с учетом времени стала 2700 грн, НО все те же 100 у.е. А теперь, помимо самой единицы товара, цена в грн изменилась везде: топливо, газ, продукты и т.д.

Я к чему веду: не так давно 1л дизеля стоил примерно 1.1 доллара (9 грн, при курсе 8), сегодня же цена того же дизеля (сегодня заправлялся 21.30) снизилась, а вот почему: 1л - 21.30, курс 1-27.55. При простых мат расчетах стоимость топлива получается 0.8 доллара. Вот Вам и падение цен на нефть.

Если я в чем-то ошибся, поправте, буду признателен )))

Опубліковано

.............люди незабуваємо при всіх розрахунках - що живемо ми в Україні, і як казав один чудак: "наше життя все гавнішає і гавнішає!" І якщо вам дійсно потрібно авто, то ви купите його за ту ціну яка є і будете їздити на ньому при практично будь якій ціни на паливо) Так як живемо тут і зараз, а якщо чекати що "манна небесна" таки скоро випаде то можна недочекатись. Все їнше - лірика. Он гонщики знайомі приперли машини по таких "розкладах" що самі вшоці, і тим не менш попродавали їх за кілька базарів. Так жигулик 80-х років якби тих грошей не вартує , але якщо наприклад на ньому щось возити (окрім п"ятої точки) тобто використовувати по-роботі то ціна адекватною стає.........Та й не всі заробляють зарплати у гривні. А про "німців" старих типу фольца - машинка економічна і дешева в обслузі так що якось так)))

А якщо ще поглянути на чому їздять в Литві та Польщі наприклад - то там досить багато саме старіших (надійніших) авто............

Опубліковано

kianos - я писав про всі "категорії" людей (і з достатком і без) А про тих людей у яких є мінімум прожитковий - повір мені що машина куплена навіть за 10000гривень всерівно буде використовуватись тільки "в екстренному випадку". А коли машина дійсно необхідна по-роботі чи для економії часу от тоді її і купують і катаються часто...........Та є і ще одне "але" - гроші якщо вони в гривні швидко втрачають свою вартість зараз, тому краще щось купити (авто) чи валюту, ніж потім мати купу фантиків

А при нинішній ситуації прекрасно можна прожити "катаючись" на велосипеді чи маршруткою

Опубліковано

Хліб наче теж зроблений в Україні і з українського борошна та росте в ціні, правда? По ЗАЗу: 1. 100% Віда/Ланос не складаються з українських комплектуючих, є іноземні, які прив"язані до долара. 2. Пальне для доставки авто в автосалони, різні там тестування і т.д. 3. Газ, світло подорожчало? А заводом воно використовується у великих об"ємах. 4. Подорожчала канцелярія. 5. Подорожчав метал. Продовжувати список?

Ну тут ще багато залежить від хитроопості самих власників.

Наприклад, візьмемо СКФ-Україна (наш Луцький підшипниковий завод) з 01.01.2014 року (коли долар був по 8) ціну піднімав лише 2 рази, в жовтні 2014 на 6% і в 01.02.2015 на 10%.

Отак...

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...