Перейти до змісту

Забуті гроші в банкоматі


vetalforever

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Клієнт забув гроші в АТМ і наступний клієнт(добра душа) приніс їх в касу.

Справа була в неділю в 12:40 банкомат в ТЦ караван. Картка починається на 5167 97 кінчається 0906.

Прикол в тому, що картка не Ощадбанку, не Приват, не Ексім не Укрсоц банків.

Обдзвонювати решту гарячих ліній немаю часу. BIN-код (перші 6 цифр карти) є, але я не можу взнати, що за банк. Буду вдячний за допомогу в хорошій справі.

Опубліковано

Клієнт забув гроші в АТМ і наступний клієнт(добра душа) приніс їх в касу.

Справа була в неділю в 12:40 банкомат в ТЦ караван. Картка починається на 5167 97 кінчається 0906.

Прикол в тому, що картка не Ощадбанку, не Приват, не Ексім не Укрсоц банків.

Обдзвонювати решту гарячих ліній немаю часу. BIN-код (перші 6 цифр карти) є, але я не можу взнати, що за банк. Буду вдячний за допомогу в хорошій справі.

знайшов - це Приватбанк

post-2373-0-71063500-1421763639_thumb.jp

Опубліковано

Альфа, Дельта, надра... їх стільки, що афігєть просто. 516797 - так починається картка альфабанку? єдине, що мене цікавить. далі сам схожу, взнаю до чого прив"язаний телефон і поверну гроші

madkot, тьфу ти, консультант надурила. Звоню прямо на гарячу лінію.... відпишуся про результат

Опубліковано

Картка починається на 5167 97 кінчається 0906.

Таких карток може бути чимало, так що віддавай лише тому власнику картки, який назве точну суму коштів :) Бо точну дату і час ти й так засвітив :)

Опубліковано

Мастеркард - Надра...

Якщо одні люди приносять готівку, а інші витрачають свій час щоб знайти власника - значить не все так погано в суспільстві ...

Опубліковано

Якби гроші не забрали з АТМ - вони б попали у диспенсер, а потім при інкасації була б виявлена "лишня" сума і повернута клієнту. а так - поки що пробелма з пошуком. зате добропорядність наших людей варта уваги

так, дивно, а інша система назвала Надра

Опубліковано

А сам клієнт в банк не звертався із запитом що тоді то і там то забув взяти гроші? Чи може вже і забув за них... Свята вони такі....свята. :)

Опубліковано

madkot, Гроші попадають у відсік для забутих грошей у відбраковку.

Клієнт поки не звертався, одразу б знайшли. Гаряча лінія надри сьогодні мовчала. Будемо ще завтра пробувати

Опубліковано

vetalforever, розвертав карту задом? Не вірю що нема, жодної інфи, телефону, мила, тощо банка-емітента, хоча ні, не спіши, розтягуй благородство, приносить більше лайків в карму ;)

Опубліковано

madkot, Гроші попадають у відсік для забутих грошей у відбраковку.

дякую за науку, я прекрасно знаю повний цикл і мехінізми банкоматів як ззовні так і зсередини, благо досвіду роботи з банкоматами хватає

Опубліковано

vetalforever, розвертав карту задом? Не вірю що нема, жодної інфи, телефону, мила, тощо банка-емітента, хоча ні, не спіши, розтягуй благородство, приносить більше лайків в карму ;)

як так розумію там карти не було - лише чек

Опубліковано

madkot, Гроші попадають у відсік для забутих грошей у відбраковку.

дякую за науку, я прекрасно знаю повний цикл і мехінізми банкоматів як ззовні так і зсередини, благо досвіду роботи з банкоматами хватає

Та то Віталій мені пояснював, не переймайся :)

Опубліковано

подивись лог атм, якшо картка персоніфікована...

хоча якшо номер картки є, знач вже дивився і не персоніфікована

Опубліковано

вважає, що емітентом є Надра

Впевнені що показує "емітента" а не процесінг?

P.S. "Паблік" бази - старі як світ...

Опубліковано

Альфа, Дельта, надра... їх стільки, що афігєть просто. 516797 - так починається картка альфабанку? єдине, що мене цікавить. далі сам схожу, взнаю до чого прив"язаний телефон і поверну гроші

madkot, тьфу ти, консультант надурила. Звоню прямо на гарячу лінію.... відпишуся про результат

Має бути софт у ваших операціоністів , з повним описом трансакцій і рухом коштів по рахунках (раз);

можна звернутись з офіційним зверненням до процесінгового центру, який обслуговує ваші ТС (два);

ну і респект і уважуха клієнту що здав, та працівнику що отримав під зберігання готівку забудькуватого картотримача (три).

Опубліковано

ну і респект і уважуха клієнту що здав, та працівнику що отримав під зберігання готівку забудькуватого картотримача (три

це - да, кращої реклами - не придумаєш...

Опубліковано

ну і респект і уважуха клієнту що здав, та працівнику що отримав під зберігання готівку забудькуватого картотримача (три

це - да, кращої реклами - не придумаєш...

Я Вас прОшу - гарна випадкова позитивна ситуація.

Опубліковано

Я Вас прОшу - гарна випадкова позитивна ситуація.

Ну да, ніхто ж не в курсі назви банку... :_08:

Але, з іншими - такого не траплялось....

P.S.Тобто,може в інших банкоматах не забувають гроші...А може,

в інших банках - настільки прогресивна система,що клієнти самі прибігають по забуті гроші?

Опубліковано

Народ, не треба писати типу реклама і усьо такоє. Все, що треба будл від бордівчан- допога в знаходженні потрібного банку.

Да, дякую людині, яка ті гроші принесла - не все так погано, як здається.

По ситуації: так, це клієнт Надра банку. Його мають повідомити з "гарячої лінії" і надати мої контакти.

Дякую всім хто відгукнувся. Зробили разом хорошу справу. Слава Україні!!

Опубліковано

Я Вас прОшу - гарна випадкова позитивна ситуація.

Пам"ятаю, у році десь 1997-98, коли долар був по 2 грн. банкомат мені видав на 50 грн. більше, ніж я запросив, чек був. Я, як сумлінний працівник банку ті 50 грн. повернув. То довелось ще доводити, що я не верблюд, писати різні пояснюючі, спілкуватись із СБ банку, бо по журналу нічого не було видно і недостачі (ніби-то) не виявили. Можна було б спокійно ті гроші прикарманити, не задля того щоб збагатитись, а щоб уникнути геморрою. Іноді добро вилазить боком.

Опубліковано

Пам"ятаю, у році десь 1997-98, коли долар був по 2 грн. банкомат мені видав на 50 грн. більше, ніж я запросив, чек був. Я, як сумлінний працівник банку ті 50 грн. повернув. То довелось ще доводити, що я не верблюд, писати різні пояснюючі, спілкуватись із СБ банку, бо по журналу нічого не було видно і недостачі (ніби-то) не виявили. Можна було б спокійно ті гроші прикарманити, не задля того щоб збагатитись, а щоб уникнути геморрою. Іноді добро вилазить боком.

Угу, це як знайти лопатнік і шукати власника - тебе ще й злодієм зроблять :)

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...