Перейти до змісту

Саморобний велостанок


Рекомендовані повідомлення

Давно дивився на вело станки але ціна сабака кусалась,ось вирішив зробити саморобний . Цікавить ваша думка і ідеї. Виробника конвеєрних роликів знайшов у Луцьку http://dialog-turbo.uaprom.net/g1366259-roliki-polimernye .Зараз роздумую який краще робити на трьох роликах http://peloton.com.ua/forum/viewtopic.php?f=3&t=4740 чи на двох+ жорстке кріплення руля потипу такого http://public.fotki.com/velotavr/velostanok/2.html#media .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мабуть на трьох ліпше. можна десь до стіни сперти і не заважатиме та й відчуття що хоч якось їдеш на велосипеді а не тупо педалі крутиш.

в роликах треба буде зробити проточки щоб пас не з"їжжав в ліво/право і натяжний ролик поставити щоб натяжку паса регулювати.

З.І.

Мій погляд скоріше як інженера а не велосипедиста

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я так зрозумів нікому дана тема не цікава?

цікава,

колесо на 2 ролика ставимо, ОК,

а як не падати? по "трикутнику" з обох сторін рамки кріплення роликів з кріпленням верхнього кута до кріплення колеса?

це треба якісь гальма, щоб важче крутити було

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну чому нецікава? я собі вже зробив, як були ото дощі тиждень майже. ось так виглядає перша версія :

P7wzo.jpg

як буде трохи часу, напишу огляд та важливі моменти по "станкобудуванню", бо є нюанси :smile3:

якщо коротко, то матеріал – брус 50x50. його пішло десь два з половиною метра. ролики конвейєрні, по 180 гривень кожний зі склада. залізяччя десь гривень 50-70 якщо купувати в Епіцентрі. переднє кріплення – стара вісь з передньої втулки. навантаження регулюється перемикачем передач і його з великим запасом.

не першу версію пішло десь години дві, але в мене є електролобзик, шурупокрут, та все інше. потім трохи доробок, про які далі розповім.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікавить питання шуму ,чи голосно ,тому що багато хто пише що гудять так що сусіди жаліються.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

це ж станок – має гудіти :smile3: з конвейєрними роликами буде деякий шум, а ще вібрація. але їх знайти найпростіше. у "фірмовому" станку ролики мають менший діаметр ближче до центра та краще збалансовані, тож шум там менше, але теж є. причиною вібрації є труба з якої робляться ті ролики – вона ж не ідеально округла. але на тренування це не впливає абсолютно.

я вмикаю радіо в телефоні на середній гучності й воно повністю перекриває шум. то він заважатиме хіба вночі. вібрацію в підлогу можна гасити гумовими ножками, якщо буде в тому потреба, але вона точно не вища, ніж від пральної машинки. знову ж, порівняно з середньостатистичною пральною машинкою, шум від станка набагато менше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я знайшов просто ролики з пластиковою поверхнею думаю від них шуму буде меньше. І так по цінам полімерний ролик 400грн металевий 200грн ,не дешево.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гуде страшно. А в мене ж ще й байк. Гуде, саме, гума. В мене був станок класичний, заводський на трьох роліках. Якщо не у квартирі, то проблеми нема. А на третьому поверсі, вже проблема. Прийшлось розлучитись, бо валявся без діла. Шосейна гума буде менше гудіти, але буде. Ну, і не останнє питання - це ізнос гуми на такому тренажері.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я назад кинув найдешевший слік що в мене був. якийсь старий michelin. дунув туди 8 атм і ніби норм. по металевому ролику не ковзає. а от як буде по полімерному…

чому я зробив саме на два. так дешевше та набагато простіше, бо на передній ролик треба обов'язково передавати обертання ременем чи ще якось. інакше будуть проблеми з утриманням рівноваги. з зафіксованим переднім колесом теж трохи треба балансувати, але через кілька "заїздів" вже про це не думаєш.

всі розміри робив під ровер та ролики. щоб була горизонтальна посадка та трошки нахил вперед. відстань між роликами така, щоб колесо майже торкалося підлоги. ролики зафіксовані металевими "вушками", які дремелем зробив з кутничків – пропиляв отвори під вісь.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ролики он від матричників А4 формату старих візміть.

Там вони на металевій осі діаметром 10-11мм, а сам ролик діаметром 30-35мм.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

S30, ніхт не вийде. 35-мм ролик колесо перескочить дуже легко. до того ж невелика точка контакту – колесо буде ковзати. да й не розраховані ці ролики на таке навантаження – воно ж виходить в одну точку, десь посередині. вісь швидко погнеться чи зламається.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пробував чи просто міркування?

От лежить переді мною два таких ролика.

Між точками опори 300мм. Витримують мою вагу 80кг легко і навіть не прогнулася вісь.

Стосовно перескочити. Лише при умові, що ролик заклинить. Так у цьому випадку і твій перескочить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як для мене, то с балансуванням прикольніше крутить, плюс швидкість тримати оптимальну потрібно хочеш, чи ні. Ремнем служив звичайний капроновий шнур.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

S30, міркування на основі досвіду та знань. але ж спробуй, звичайно. бо не спробуєш – ніколи не взнаєш, чи працює :smile3:

odna, думаю, "скіл" балансування виробляється дуже швидко, а потім вже будь яку швидкість можна тримати.

доречі, ось так виглядає друга версія мого станка:

встановив регульовані ножки та переробив фіксацію переднього колеса – посилив кутниками.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

щодо тренувань в інеті є сотні розумних статей, то повторюватись не буду. розповім, що було для мене найважливіше:

1. можливість "виїхати" в любу погоду, коли в мене є час та бажання ;

2. тренування з пульсометром. зазвичай я кручу 1-2 хвилину на розігріві (пульс < 50% максимального), потім ~10 хвилин кардіо (70-75% максимального), потім на хвилину роблю спурт (80-85% максимального), потім хвилина "закатки" (< 50% max). за ним хвилин 3-5 відпочинок – водички випити, хрустіка гризанути, тощо. по навантаженню 3-4 таких цикла важче, ніж двочасова покатушка в тренувальному темпі ;

3. вправи з посадкою та правильним педалюванням. на дорогу ж дивитись не треба, можна попрацювати над технікою.

спочатку було трохи нудно, але музика + концентрація вирішує це питання. година тренувань проходить моментально. також дуже класно, що тренування в реальних умовах – ввімкнена витяжка та температура в гаражі дорівнює вуличній. вдома знадобився б обдув та примусова вентиляція. ну й після тренування швиденько додому щоб не захолонути.

додатковий бонус – можливість "слухати" своє тіло, відчувати як змінюється дихання від навантаження, як регулюється пульс, можливості по спурту.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...