Перейти до змісту

Володарі "пузотерок" відгукніться.


Frank Cowperwood

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Власне питання до володарів авто з низьким кліренсом з заводу (не стенсові). Наскільки проблемно на таких машинах пересуватися в нас в Луцьку? Взимку "пузотерка" стоїть на приколі чи все ж таки реально їздити на ній по "прочищених" від снігу дорогах?

Опубліковано

різні поняття пузотерок.

кліеренс то який? якщо під 100мм, ставити якомога вищу гуму, естетика підкульгає, зато спокою і впевненості прибавиться_)

Опубліковано

та ніби їздять люди зимою, на всяких, не завжди удачно :) , але в нас поки що ще все не геть так запущено, щоб не можна було проїхати по більшості доріг на середньостатистичному автомобілі з нормальною резиною

Опубліковано

різні поняття пузотерок. кліеренс то який? якщо під 100мм, ставити якомога вищу гуму, естетика підкульгає, зато спокою і впевненості прибавиться_)

Кліренс в районі 130 - 140 мм, типу як в Mazda 3

якщо під 100мм, ставити якомога вищу гуму, естетика підкульгає, зато спокою і впевненості прибавиться_)

Та ось якраз в тому і питання. Чи реально з таким кліренсом і на 17-их дисках катати по Луцьку без відірваних бамперів? Особливо мене цікавить зимовий період.

Опубліковано

різні поняття пузотерок. кліеренс то який? якщо під 100мм, ставити якомога вищу гуму, естетика підкульгає, зато спокою і впевненості прибавиться_)

Кліренс в районі 130 - 140 мм, типу як в Mazda 3

якщо під 100мм, ставити якомога вищу гуму, естетика підкульгає, зато спокою і впевненості прибавиться_)

Та ось якраз в тому і питання. Чи реально з таким кліренсом і на 17-их дисках катати по Луцьку без відірваних бамперів? Особливо мене цікавить зимовий період.

130-140мм це пузотерка? )) я то думав 80мм)

в мене біля 120-130 - катаю без проблем, хіба по грунтових дорогах проблемно, але в місті їх нема)

бувають дні коли сніг не почистять і на ніч його морозець прихватить і весь Луцьк в "барханах", тоді чуть не комфортно, а в цілому - up.gif

Опубліковано

Гляньте посібник користувача до "пузотерки"

в 90% машин штатних гуми як мінімум дві (в мене 4) - за типорозміром нижча і ширша (як варіант літня) та вища і вужча (як варіант зимова)

я вже не на першій своїй автівці так підбираю гуму, задоволений

Опубліковано

Багато від'їздив на BMW E39 і E38, обидві з кліренсом 120 мм (по паспорту), при чому з досить довгою базою (283 і 293 см відповідно). Особливих проблем не було, хоча інколи, бувало, чіпляв дном на розбитих але нерозчищених снігах або на з'їздах з дороги в двори/стоянки, якщо вони зроблені не дуже вдало і "парєбрік" стоїть досить високо.

Опубліковано

Дуже важливо різні перешкоди типу переїздів, "лежачих поліцейських" і бордюрів долати не прямо, двома колесами одночасно, а по діагоналі, щоб колеса по черзі йшли. Тоді значно менша вірогідність, що машина "клюне" і дістанеш дном.

Опубліковано

Завтра свій кліренс поміряю, аж самому інтересно стало)))). Ще ні разу не "відчував" ні парєбріків, ні снігу, ні з"їздів з дороги. Але, кожному своє подобається (я про кліренс).

В мене такий:

post-13697-0-50748100-1415045748_thumb.j

Опубліковано

Блондинка в автосалоні: -- Здраствуйцє! А у вас єсть машини с клітарам пабольше?

Та ну ладно, хто розбирається - уявити далі може який "клітарс"):

post-13697-0-43681600-1415047083_thumb.j

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...