Перейти до змісту

Одна пікантна ситуація


Рекомендовані повідомлення

Трапилась у мене халепа. вірніше не в мене, а в мого тестя.

Має він контрак Київстару корпоративне підключення.

Корпорація одна юридична особа.

Так от, халепа в наступному.

В один прекрасний день з особового рахунку зникли усі гроші (~140 грн)

та ще й утворився борг ~460 грн.

Як виявилося, при отриманні розшифровки, з телефону було проведено розмову

на короткий номер 450 тривалістю >7000!!! секунд, вартістю >600 грн.

Тесть стверджує, що він такого зробити не міг і ніхто крім нього (діти, внуки тощо) також.

Так от, де шукати правди? Йдеться про якусь процедуру невизнання розмов.

Хто стикався з подібним і може дати слушну пораду?

Я чув, що подібні (не знаю. правда, на скільки подібні) випадки уже траплялись

з контрактними абонентами Київстару, і людям повертали кошти на рахунок.

Буду дуже вдячний за поради.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене теж є проблеми з контрактом! Я зїдаю 75 грн. Коли раніше, з тими самими темпами розмов, хватало на 3 тижні. + Плюс помітив що на вихідних, а я на них трубкою взагалі не користувався, зїдає в середньому 10грн (9 і 12 соотвественно).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене теж є проблеми з контрактом! Я зїдаю 75 грн. Коли раніше, з тими самими темпами розмов, хватало на 3 тижні. + Плюс помітив що на вихідних, а я на них трубкою взагалі не користувався, зїдає в середньому 10грн (9 і 12 соотвественно).

Якщо чесно, з твого повідомлення, я нічого не зрозумів. ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене теж є проблеми з контрактом! Я зїдаю 75 грн. Коли раніше, з тими самими темпами розмов, хватало на 3 тижні. + Плюс помітив що на вихідних, а я на них трубкою взагалі не користувався, зїдає в середньому 10грн (9 і 12 соотвественно).

Якщо чесно, з твого повідомлення, я нічого не зрозумів. :blink:

Блін я на вихідних не звоню. А зняло за суботу 9, 12 за неділю... ^_^

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вони на контракті гроші не зразу заберають

і получається що звониш в пятницю а гроші беруть в суботу

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вони на контракті гроші не зразу заберають

і получається що звониш в пятницю а гроші беруть в суботу

Я ж не перший рік на контракті.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а в мене ше кручє....

говориш в березні-гроші знімуть в квітні...

а вабсчє шляхів боротьби з цим не знаю...

я на анліміті, із заблокованими міжнародними і лайфом.... так шо платних дзвінків нема в природі, окромя оцих *450*, *477* і т д .....

по ідєє, всі вони і працюють на те, шоб бабла зрубити...

ви гляньте на реклами цих всіх "мелодіі по телефону"...

плата за дзвінок- внизу екрана малеееееееееееееееееенькими буквами....

а люди собі качають мелодіі, аж степ гуде!!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а в мене ше кручє....

говориш в березні-гроші знімуть в квітні...

а вабсчє шляхів боротьби з цим не знаю...

я на анліміті, із заблокованими міжнародними і лайфом.... так шо платних дзвінків нема в природі, окромя оцих *450*, *477* і т д .....

по ідєє, всі вони і працюють на те, шоб бабла зрубити...

ви гляньте на реклами цих всіх "мелодіі по телефону"...

плата за дзвінок- внизу екрана малеееееееееееееееееенькими буквами....

а люди собі качають мелодіі, аж степ гуде!!!!

Вот тільки ненада так. Я в мобільнік не заливав вже давним давно нічого. Крім функції телефон більге нічого не використовую.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я не про тебе, див. перший пост...просто якшо блок клави не ввімкнути, зараз практично люба комбінація з трьох цифр буде якимось коротким ПЛАТНИМ номером!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Отримав відповідь від Київстару. Приводжу повністю:

Шановний абоненте!

У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що 20.02.2006 р. о 16:07 технічним обладнанням ЗАТ “Київстар Дж.Ес.Ем.” було зафіксовано вихідний дзвінок з номеру (067)ХХХХХХХ на номер 450 (голосовий сервіс для дорослих) тривалістю 7475 сек. відповідно. Ця інформація автоматично була передана в білінгову систему та після проведення тарифікації знаходиться у списку викликів, як протарифіковане з’єднання на суму 594,64 грн.

На жаль, нараховані суми за надані послуги не можуть бути анульовані, оскільки, згідно Угоди про надання послуг стільникового мобільного зв’язку стандарту GSM-900 та GSM-1800, саме абонент несе відповідальність за відповідне використання та зберігання SIM-картки, PIN-кодів, телефонного апарату.

Маємо зазначити, що всі дзвінки наших клієнтів фіксуються технічним обладнанням ЗАТ “Київстар Дж.Ес.Ем.”, що сертифіковане як в нашій країні, так і за кордоном.

Варто пам’ятати, що уважне ознайомлення з інструкцією користувача мобільного телефону та з умовами обслуговування абонентського номеру дозволяє уникати незручностей при отриманні послуг мобільного стільникового зв’язку.

З повагою,

Начальник відділу сервісної підтримки абонентів Терехов В. А.

Як круто кинули майже на 600 грн. Блін :)

Може хтось щось суттєве порадить, куди звернутись?

Х Е Л П !!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

и ничего ты не сделаеш :)

и сотовым операторам и операторам 450 (голосовий сервіс для дорослих) это ВЫГОДНО, ох как выгодно.....

а в сервисе 450 был кто-то на в это время на работе? или он в доле с оператором.... кидалово всё это, ИМХО,

раньше били вечерем по голове, а теперь во так вот....

а ты не помниш у тебя в телефоне в списке исходящих звонков был такой звонок?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а нифига не поборешься кроме блокировки клав.....

у меня знакомый как-то позвонил "в кармане" на аналоговую АТС, так там пока шел сигнал вызова, оказалось денюжку считало.....

и так 30 минут..... и ниччо не докажешь!...

IT-технологии , однако... глючат людей по полной программе! и задолбуцца те,хто штонить хочет доказать!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

даже если набрано "с кармана" то что рассказывал оператор сервиса 450 ровно 7475сек...., не скучно ему было без собеседника....?

+

думаю кроме минут, сотовые операторы и трафик "собирают", полчиш поменьше качает, говориш - побольше, было бы интересно глянуть говорили ли с обеих сторон, или только с одной...

ну и ещё одна идея чтобы избежать карманных звонков - на всяких номера вида 450 сделасть сначала робота со словами, "Здрасть, Вы позвонили на номер 450, 1 мин = 5 грн, если хотите говорить - нажмите цыфру 5 и #" и всё... был бы идеальный вариант

или такая штука есть?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Незнаю як на 450, але взагалі на платних сервісах їх зобов"язують ставити такого робота при вході. Друга справа, що навіть коли робот говорить, то рахується по 5 грн/хв :)

І ще одне, невже всі думають що на тому кінці проводу був оператор? Скоріше всього запис, тому і трубку ніхто не клав :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Трапилась у мене халепа. вірніше не в мене, а в мого тестя.

<skip>

Буду дуже вдячний за поради.

Приходилось стикатися з халепою коли Київстар виставив контрактному обоненту рахунок 7000 грн. за послуги в одному з місяців. При вивченні роздруковки виявилося багато накладок типу:

початок 1-ї розмови - 13 год. 10 хв. 15 сек.

закінчення 1-ї розмови - 13 год. 15 хв. 26 сек.

початок 2-ї розмови - 13 год. 11 хв. 12 сек.

і т.д.

Висновки робіть самі...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Незнаю як на 450, але взагалі на платних сервісах їх зобов"язують ставити такого робота при вході. Друга справа, що навіть коли робот говорить, то рахується по 5 грн/хв :jeer:

І ще одне, невже всі думають що на тому кінці проводу був оператор? Скоріше всього запис, тому і трубку ніхто не клав :(

а якщо навіть і не запис то оператору за це гроші платять і йому рука не повернется покласти трубку першому,можна помовчати а гроші капають ))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...