Andreyxxx Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 20:42 #1 Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 20:42 Всім привіт. Завжди заправляю авто на Вог на відродження. Все мене влаштовує, а саме швидкість, динаміка. На авто інколи бувала детонація але дуже маленька. Сьогодна заправив знову на Вог і після 5 км почало так детонувати що капєц. Буває що детонує після вимкнення запалення ще 5 сек це ппц. Завжди після заправки, коли відключали пістолет виходив газ ( як пар ) а сьогодні полилася вода. Заправщик сказав - так має бути. Які будуть поради
tihiy Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 20:43 #2 Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 20:43 Типу вібрація мотора йде?
Andreyxxx Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 20:57 Автор #3 Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 20:57 Так. Запалення вимкнуте, а двигун пробує далі працювати. Можливо газ поганий заправили....
Саня Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 21:08 #4 Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 21:08 Так. Запалення вимкнуте, а двигун пробує далі працювати. Можливо газ поганий заправили....Це не детонація.Дайте більше інформації, щоб можна було щось конкретніше сказати. Що за машина, який двигун?До цієї заправки на газі мотор нормально працював? В якому стані свічки запалювання?
Andreyxxx Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 21:11 Автор #5 Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 21:11 Омега а. Гбо 2 свічки нові, провода теж. До заправки все було нормально
Саня Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 21:19 #6 Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 21:19 Точніше можна? За описаними симптомами схоже на калильне запалювання. Причини бувають різними. Суть в тому, що паливна суміш спалахує не від іскри, а від розжарених частинок в камері згорання. Часто це є електроди свічок запалювання. "Свічки нові" - то ще нічого не значить. Викрути їх, подивися в якому вони стані. Можеш фотки скинути. Якого кольору, які зазори виставлено. Свічки стоять ті що мають бути? Чи вкрутив "які підходять"?Двигун C20NE?
Andreyxxx Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 21:33 Автор #7 Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 21:33 Свічки ставив ngk 0.7 здається. Двигун 2.0 se
fedot Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 21:42 #8 Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 21:42 Кут запалювання змістився, скоріш за все. Або, як вже вище писали - свічки не ті або "поздихали".П.С. Помітив загальне "зниження якості газу", якщо так можна висловитися, на декількох заправках..."Бадяжать"??? Чи ще газ "літній"?
Andreyxxx Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 21:46 Автор #9 Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 21:46 Все це сталось після заправки. Надіюсь що це газ. Свічки нові повторю
fedot Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 21:54 #10 Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 21:54 Все це сталось після заправки. Надіюсь що це газ. Свічки нові повторюЯкось мої "нові" свічки пішли, вибачте, в сраку після однієї заправки і загального пробігу в 50 км...Ще продовжувать?Викрутіть, продивіться....А взагалі - не завадило б і на стенд кинути. Нове - не означає працююче. Якщо лишилися старі - вкрутіть їх, спробуйте проїхатися...
Andreyxxx Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 22:03 Автор #11 Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 22:03 Ок, завтра перевірю
Саша Иванов Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 22:52 #12 Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 22:52 До цієї заправки на газі мотор нормально працював?Все це сталось після заправки.Якщо це та заправка що біля мийки і салону шкоди то не думаю що причина в газі. Постійно там годую свого коника - нарікань не було.
petronik Опубліковано 28 Жовтня, 2014 в 05:32 #13 Опубліковано 28 Жовтня, 2014 в 05:32 Омега а. Гбо 2 ...А бензин який? Мож бензинова форсунка потікла?
REVERS Опубліковано 28 Жовтня, 2014 в 07:55 #14 Опубліковано 28 Жовтня, 2014 в 07:55 petronik,Уважніше перечитайте перший пост...
Andreyxxx Опубліковано 28 Жовтня, 2014 в 12:30 Автор #15 Опубліковано 28 Жовтня, 2014 в 12:30 Перевірив свічки, все нормально. Знайшов вихід з ситуації, перед тим як глушити авто ставлю перемикач (газ- бензин) в нейтральне та чекаю 1 сек доки не починаэ глохнути, ну а потім сам уже ключиком. Можливо газовий клапан пропускаэ?
rrid Опубліковано 28 Жовтня, 2014 в 12:41 #16 Опубліковано 28 Жовтня, 2014 в 12:41 Перевірив свічки, все нормально. Знайшов вихід з ситуації, перед тим як глушити авто ставлю перемикач (газ- бензин) в нейтральне та чекаю 1 сек доки не починаэ глохнути, ну а потім сам уже ключиком. Можливо газовий клапан пропускаэ? то це детонація на заглушеному двигуні, чи детонація на заведеному? причини можуть бути різні, а в правильно сформульованому запитанні, як завжди, міститься половина відповіді бо якщо підтравлює електроклапан (сміття попало?) - то може детонувати після вимкнення запалювання; якщо детонує на ходу - то запалювання збилось. І т.д.
S30 Опубліковано 28 Жовтня, 2014 в 13:01 #17 Опубліковано 28 Жовтня, 2014 в 13:01 Мда, дехто таки "пісатель", а не "чітатель".
Scorpio Опубліковано 28 Жовтня, 2014 в 14:56 #18 Опубліковано 28 Жовтня, 2014 в 14:56 050 519 32 22 займаються газом, позвони попитай, мо що підкажуть.
rrid Опубліковано 28 Жовтня, 2014 в 15:02 #19 Опубліковано 28 Жовтня, 2014 в 15:02 Мда, дехто таки "пісатель", а не "чітатель". щойно один з таких відмітився в темі за сумісництвом - ще й троль та офф-топщик... ага, ще й екстрасенс, бо зі слів: Сьогодна заправив знову на Вог і після 5 км почало так детонувати що капєц. Буває що детонує після вимкнення запалення ще 5 сек це ппц відразу зрозумів - детонація почалась під час руху, чи це буває тільки після вимкнення запалення, чи це інколи буває
Andreyxxx Опубліковано 29 Жовтня, 2014 в 12:13 Автор #20 Опубліковано 29 Жовтня, 2014 в 12:13 Проясню. Детонуэ після вимкнення запалення. Під час руху все нормально.
petronik Опубліковано 29 Жовтня, 2014 в 14:48 #21 Опубліковано 29 Жовтня, 2014 в 14:48 petronik,Уважніше перечитайте перший пост...Перечитав 10 раз і ніде не знайшов згадування, що бензинові форсунки демонтували. Газове обладнання 2го покоління означає що газ подається в ресівер і машина повинна заводитись і прогріватись на бензині. Детонація - це вибух повітряно-паливної суміші в циліндрі, не згорання, а саме вибух. Це відбувається при неправильному куті запалювання, при низькооктановій суміші (на газу суміш високооктанова) і ще при купі різних факторів. На слух детонація визначається як дзвін, дехто помилково каже, що "дзвенять пальці/шатуна чи що там ще". Якщо, те що топікстартер називає детонацією це: ви вимкнули запалювання, а двигун працює то це означає, що всередині циліндра присутня і повітряно-паливна суміш і джерело її запалювання. Значить потрібно шукати звідки береться газ/бензин всередині камери згорання і ліквідовувати його просочування. Джерелом запалювання можуть бути різні фактори: свічки, дуже розігрітий двигун, великий шар нагару та інше, але без палива (бензин/газ) двигун заглохне.Знайдіть спочатку шлях потрапляння палива, а тоді можна робити якісь висновки.
rrid Опубліковано 29 Жовтня, 2014 в 20:51 #22 Опубліковано 29 Жовтня, 2014 в 20:51 Якщо детонація тільки після вимкнення запалення, то вище вірно написали, що в циліндрах присутня і горюча суміш, і те, що її підпалює. Пальне в циліндрах завжди буде в невеликій кількості після вимкнення запалювання - це нормально, бо після "вимкнення іскри" щось не встигне згоріти, щось засмокчеться з паливопроводу (останнє особливо актуально для газу, який швидко переходить в газоподібний стан). При "калильному" запалюванні мотор ще якийсь час буде працювати, поки не вигорить все пальне, доступне в циліндрах. Зазвичай, це пару секунд.Для чистоти експерименту треба було б перед тим, як глушити машину, перейти з газу на бензин. Якщо детонація є і на газі, і на бензині - то проблема не в якості газу (в газу вище октанове число - теоретично, на газі рідше можна почути детонацію при "збитій" системі запалювання).А так - причин може бути мінімум декілька. Перша - неякісні свічки. Лікується заміною свічок на завідомо якісні (якщо недавно була заміна - то перевіряється на старих). Далі - неякісне пальне. Вилікується вигорянням останньої заправки, і новим пальним (газ не повинен текти; якщо потекло - то це газолін, масляниста смердюча рідина; варто перевірити - відкрутити гвинт зливу конденсату). Потім - стійкий нагар в камері згоряння (може бути на свічках, а може бути й на поршні, на поверхні циліндра) - може вилікуватись на трасі на швидкості 120-140. Можуть бути і більш екзотичні причини. тут вже як повезе (чи навпаки).Газовий клапан може пропускати, але все ж, це не повинно призводити до детонації протягом 15 секунд - потрібна іскра, або дуже гаряча поверхня (калильне запалювання).Ревізію електроклапанів робив собі сам колись (причина була зворотня - газ не проходив, через окислення контакту на електроклапані), там все доволі логічно, але якщо немає дружби з тестером і уяви про роботу _встановленої_ газової апаратури - я б не радив самостійно туди лізти. Краще поїхати до хорошого майстра. Газ - вибухонебезпчна речовина...
S30 Опубліковано 30 Жовтня, 2014 в 18:00 #23 Опубліковано 30 Жовтня, 2014 в 18:00 щойно один з таких відмітився в темі за сумісництвом - ще й троль та офф-топщик... ага, ще й екстрасенс, бо зі слів: Уй, в хлопчини чсв взіграло. Отим твоїм багатьом буквам є просте пояснення. В мене достатньо життєвого досвіду щоб для початку уважно читати і не спішити давати порад, особливо коли інфи недостатньо.
rrid Опубліковано 30 Жовтня, 2014 в 20:20 #24 Опубліковано 30 Жовтня, 2014 в 20:20 щойно один з таких відмітився в темі за сумісництвом - ще й троль та офф-топщик... ага, ще й екстрасенс, бо зі слів: Уй, в хлопчини чсв взіграло. Отим твоїм багатьом буквам є просте пояснення. В мене достатньо життєвого досвіду щоб для початку уважно читати і не спішити давати порад, особливо коли інфи недостатньо. хріноватий з тебе троль... по темі хоч слово сказав, двічі відмітившись? запитання риторичне, чсв мірятись не буду
S30 Опубліковано 31 Жовтня, 2014 в 07:10 #25 Опубліковано 31 Жовтня, 2014 в 07:10 А хулі з тобою чсв мірятись. По темі ще до твоїх постів і запитання дали, і варіанти запропонували, а petronik підсумував. Але ж тобі всеж пять копійок вставити обовязково вже після сказаного. Іншими словами букаф багато, толку мало. Більше, як ти кажеш "тролити", тебе не буду. А то ще надірвеш пуп обзиваючи мене "тролем" і "офф-топщиком" ну і ще як там придумаєш.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.