Перейти до змісту

Авто на газ. Рейтинг майстрів.


sergkots

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

А на шкоді хтось ставив (промтехсервіс)? Ціна дорожча ніж на дукат, а якість як? Вони здається ставлять різних виробників.

Опубліковано

Ставив на Ківерцівській - дуже і дуже не задоволений. Не рекомендую. Після цього переставляв обладнання в Рівному у Володі, якість = ціні, один мінус - Рівне. кому потрібен телефон - у приват.

Вчора був на діагностиці на стуса 9 - був задоволений також

Опубліковано

Ставив на Ківерцівській - дуже і дуже не задоволений. Не рекомендую. Після цього переставляв обладнання в Рівному у Володі, якість = ціні, один мінус - Рівне. кому потрібен телефон - у приват.

Робив діагностику ГБО Тартаріні на Ківерцівській. Сказали, що тра оновити прошивку. Оновили при працюючому двиглі - як наслідок згорів БУ ГБО вартістю 4к грн. (замінив Львівськй АІС по гарантії).

В них багато клієнтів і я чув багато позитивних відгуків, але особисто мої враження в край негативні як по обслуговуванню, так і по манері спілкування майстрів. Якось так.

Опубліковано

Ставив на Ківерцівській - дуже і дуже не задоволений. Не рекомендую. Після цього переставляв обладнання в Рівному у Володі, якість = ціні, один мінус - Рівне. кому потрібен телефон - у приват.

Вчора був на діагностиці на стуса 9 - був задоволений також

за володю большой плюс. знает свою работу.

Опубліковано

Ще небачив щоб комусь в луцьку поставили ГБО без нюансів, але нічого, їздять люди і за ті нюанси навіть і незнають.

Опубліковано

Ще небачив щоб комусь в луцьку поставили ГБО без нюансів, але нічого, їздять люди і за ті нюанси навіть і незнають.

Напевне їздять на ланосах, ось і не заморочують собі голову. Но коли на авто з 150+ конячок, ставлять форсунки які призначені для 60+ конячок - ви вже вибачте. Жму на газ і машина аж просідає. Як можна таке не знати і не помітити? :)

Опубліковано

Ще небачив щоб комусь в луцьку поставили ГБО без нюансів, але нічого, їздять люди і за ті нюанси навіть і незнають.

Напевне їздять на ланосах, ось і не заморочують собі голову. Но коли на авто з 150+ конячок, ставлять форсунки які призначені для 60+ конячок - ви вже вибачте. Жму на газ і машина аж просідає. Як можна таке не знати і не помітити? :)

Про это можно хоть догадываться, а то что в стеклопластиковой трассе не выпадает в осадок графит, как это происходит в медной, я даже представить не мог. А народ потом гонит что газ - фигня. Или точто сам газовый шланг паровой фракции начинает прованиваться из внутри при наружной целостности и машина начинает смердеть как газовщик :-) и для этого существуют магистрали Паркер :-)

Короче, каждый сам решает чего и как ему ставить, а главное за сколько :-)

Опубліковано

Ще небачив щоб комусь в луцьку поставили ГБО без нюансів, але нічого, їздять люди і за ті нюанси навіть і незнають.

Напевне їздять на ланосах, ось і не заморочують собі голову. Но коли на авто з 150+ конячок, ставлять форсунки які призначені для 60+ конячок - ви вже вибачте. Жму на газ і машина аж просідає. Як можна таке не знати і не помітити? :)

Про это можно хоть догадываться, а то что в стеклопластиковой трассе не выпадает в осадок графит, как это происходит в медной, я даже представить не мог. А народ потом гонит что газ - фигня. Или точто сам газовый шланг паровой фракции начинает прованиваться из внутри при наружной целостности и машина начинает смердеть как газовщик :-) и для этого существуют магистрали Паркер :-)

Короче, каждый сам решает чего и как ему ставить, а главное за сколько :-)

Вот у меня время от времени воняет газом в салоне, хотя все хомуты подтянуты. Тоже хочу сейчас с этим разобраться.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Встановив собі на авто (VW Golf 1.6) газ. Ставив на Стуса. Проїхав поки 200 км - задоволений. Відповідно питання: де шукати докатку?

Опубліковано

В кого смердить газом, і вже поміняли з єднання і шланги, але проблему не усунули - зверніть увагу на декілька речей:

1) редуктор встановлений у верхньому правому кутку і від нього затягує в салон через вентиляцію (або при ранковому старті тягне в салон). Перенесіть ближче до радіатора в нижній куток.

2) сам редуктор може бути розкручений, навіть новий. Його потрібно зняти і дотягнути.

Опубліковано

Ставив на Словацького 28 (там де швидка допомога) проїхав вже 2000км все гуд. Дали гарантію на рік

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Ставив на Словацького 28 (там де швидка допомога) проїхав вже 2000км все гуд. Дали гарантію на рік

Сервісну книжку тобі виписали?

Бо я їх куму насватав, то він за сервісною і для регулювання ГБО до них зо місяць їздив, бо їм не цікаво ....

Сам туди на ТО їздив 2 тижні і в кінці кінців плюнув та звернувся до інших майстрів.

  • 2 місяця потому...
Опубліковано

Ставив на Ківерцівській - дуже і дуже не задоволений. Не рекомендую. Після цього переставляв обладнання в Рівному у Володі, якість = ціні, один мінус - Рівне. кому потрібен телефон - у приват.

Робив діагностику ГБО Тартаріні на Ківерцівській. Сказали, що тра оновити прошивку. Оновили при працюючому двиглі - як наслідок згорів БУ ГБО вартістю 4к грн. (замінив Львівськй АІС по гарантії).

В них багато клієнтів і я чув багато позитивних відгуків, але особисто мої враження в край негативні як по обслуговуванню, так і по манері спілкування майстрів. Якось так.

Недавно знову звертався до цих майстрів, бо ніхто окрім них не має в Луцьку ліцензії на ГБО Тартаріні.

Записався на прийом для корегування бідної/багатої суміші. За 15 хвилин перед прийомом замінив в авто фільтра та масло і в процесі майстер виявив невеличке підтікання тосолу з редуктора. З цією вводною і приїхав на ківерцівську. У відповідь вислухав яке те Тартаріні кончене і як їм не хочеться ним займатися і що він хоче його робити як голодний срати.

Як результат я психанув і катнув у Львів до офіціалів - ті хоч знають що робити на відміну від 3,14здунів-ГБОшніків в провулку Дорожній (так звана вул. Ківерцівська).

Опубліковано

Ставив на Ківерцівській - дуже і дуже не задоволений. Не рекомендую. Після цього переставляв обладнання в Рівному у Володі, якість = ціні, один мінус - Рівне. кому потрібен телефон - у приват.

Робив діагностику ГБО Тартаріні на Ківерцівській. Сказали, що тра оновити прошивку. Оновили при працюючому двиглі - як наслідок згорів БУ ГБО вартістю 4к грн. (замінив Львівськй АІС по гарантії).

В них багато клієнтів і я чув багато позитивних відгуків, але особисто мої враження в край негативні як по обслуговуванню, так і по манері спілкування майстрів. Якось так.

Недавно знову звертався до цих майстрів, бо ніхто окрім них не має в Луцьку ліцензії на ГБО Тартаріні.

Записався на прийом для корегування бідної/багатої суміші. За 15 хвилин перед прийомом замінив в авто фільтра та масло і в процесі майстер виявив невеличке підтікання тосолу з редуктора. З цією вводною і приїхав на ківерцівську. У відповідь вислухав яке те Тартаріні кончене і як їм не хочеться ним займатися і що він хоче його робити як голодний срати.

Як результат я психанув і катнув у Львів до офіціалів - ті хоч знають що робити на відміну від 3,14здунів-ГБОшніків в провулку Дорожній (так звана вул. Ківерцівська).

.

Це біля переїзда ? Якщо там, то мені там дядя регулював з сигаретою у зубах, процедура пройшла максимум 10-20 сек. і хотів здерти 30 грн. Я звісно проїхався і результату було нуль.

Опубліковано

Це біля переїзда ? Якщо там, то мені там дядя регулював з сигаретою у зубах, процедура пройшла максимум 10-20 сек. і хотів здерти 30 грн. Я звісно проїхався і результату було нуль.

Це так там з цибаком витікання газу перевіряють. Якщо 30 грн - то значить норм, а якщо їb@nе, то таки так - була утєчка.

З.І. Вони вони :)

Опубліковано

другий раз в житті бачу щоб майстри знімали колектор щоб штуцера повкручувати. саме через те що усі свердлять на місці, а не знімають колектора - газ ставив собі сам. де ця дивоконтора?

Опубліковано

Якісно , Довго , Дорого . 050 519 32 22.

На предпоследнем фото, почему такие длинные магистрали от форсунок до штуцеров?

другий раз в житті бачу щоб майстри знімали колектор щоб штуцера повкручувати. саме через те що усі свердлять на місці, а не знімають колектора - газ ставив собі сам. де ця дивоконтора?

Обьездная Луцка, рованци. Пропустить тот цветной домик нереально.

Опубліковано

Зараз набирають популярність проставки під бензинову форсунку. І нічого не треба свердлити. Але підходить тим, хто 98% їздить на газу

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

другий раз в житті бачу щоб майстри знімали колектор щоб штуцера повкручувати. саме через те що усі свердлять на місці, а не знімають колектора - газ ставив собі сам. де ця дивоконтора?

на некоторых автомобилях физически невозможно установить газовые форсунки не сняв хотя бы часть впускного коллектора

Зараз набирають популярність проставки під бензинову форсунку. І нічого не треба свердлити. Але підходить тим, хто 98% їздить на газу

с ними не все так радужно - проставки поднимают форсуночную планку на 1-2см, что в некоторых случаях делает невозможным их установку. да и готов ли любой клиент доплачивать 250-300грн к цене установки, если разницу вряд ли заметит?

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...