Перейти до змісту

Вопрос знатокам


zaHARE

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Значит так:есть светофор с основным зеленым и дополнительным зеленым(справа).

Разрешено ли движение направо при основном зеленом?Или только прямо?

Где то свои ПДД потерял,но скажу,что лично я при отсутствии помех поворачиваю направо при основном зеленом.Я нарушитель?

Опубліковано

Если горит основной а направо не горит, то ты какбы на второстепенной дороге т.е. можешь поворачивать но уступить. Вроде так :)

Опубліковано

Взагалі-то, додаткового бокового світлофора без стрілки бути не може. Можете самі глянути:

post-2366-1196954791.jpg

Це картинка з оф.сайту ДАІ. Тобто той світлофор, що ти проїжжаєш, швидше всього вже від старості не промальовує стрілку, або її там не було взагалі, але вона має бути:) Во загнув :)

Опубліковано

якщо є додатковий зелений на здійснення повороту направо, і він не горить - повертати заборонено що б не горіло на основному.

це на перехресті рівненської-відродження даі проводило експеримент. не знаю чим він закінчився - але в правилах це чітко.

Опубліковано

Якщо є світлофор, основним зеленим в якому світиться КРУГ, то при його світлі можна їхати будь-куди, незважаючи на те що допоміжна стрілка не світиться. Як приклад -- якщо я їду вночі, то що, мені стати і подивитись чи крім круга там ще немає стрілки, яка не світиться? Якщо ж основним зеленим є стрілка вліво, а крім неї є ще стрілка вправо, то їхати можна тільки туди, куди показує стрілка. Якщо одночасно з зеленою стрілкою світиться червоний, то їхати в напямку стрілки можна, попередньо пропустивши інших учасників руху, які в даному випадку мають перевагу (в т.ч. пішоходи).

Поправте, якщо я не правий :)

Опубліковано

без стрелок с дополн. секцией не бывает.

поворачивать низзя, как и становиться в правую полосу при движении прямо.

эксперименты есть, полКиева и один перекресток в Луцке, где стрелка не загораеца, а намалевана вместо боковой секции.

ты- нарушитель.

Опубліковано
без стрелок с дополн. секцией не бывает.
мінімум два є в Луцьку. Перший -- якщо з Відродження виїжджати на Рівненську (біля Приватбанку) світлофор з основним зеленим КРУГОМ і з стрілкою направо в бік Київського майдану. Другий -- якщо їхати від ЗАГСу до Варшавки, то світлофор де поворот до Там-Таму має основний зелений КРУГ і стрілку наліво до Там-Таму.
Опубліковано

Витяг з ПДР

8.7 Світлофори (додаток 3) призначені для регулювання руху транспортних засобів і пішоходів, мають світлові сигнали зеленого, жовтого, червоного і біло-місячного кольорів, які розташовані вертикально або горизонтально. Сигнали світлофора можуть бути з нанесеною суцільною або контурною стрілкою (стрілками), із силуетом пішохода, Х-подібні.

8.7.1 ...

8.7.2 Світлофори з вертикальним розташуванням сигналів можуть мати одну або дві додаткові секції з сигналами у вигляді зеленої стрілки (стрілок), що розташовуються на рівні зеленої секції.

8.7.3 Сигнали світлофора мають такі значення:

а) Зелений дозволяє рух;

б) Зелений у вигляді стрілки (стрілок) на чорному фоні дозволяє рух у зазначеному напрямку (напрямках). Таке саме значення має сигнал у вигляді зеленої стрілки (стрілок) у додатковій секції світлофора.

Сигнал у вигляді стрілки, що дозволяє поворот ліворуч, дозволяє й розворот, якщо він не заборонений дорожніми знаками.

Сигнал у вигляді зеленої стрілки (стрілок) у додатковій (додаткових) секції увімкнений разом із зеленим сигналом світлофора, інформує водія про те, в зазначеному стрілкою напрямку руху перед транспортними засобами, що рухаються з інших напрямків;

в)...

г) чорна контурна стрілка, на основний зелений сигнал, інформує водії про наявністьдодаткової секції світлофора і вказує інші дозволені напрямки руху, ніж сигнал додаткової секції.

ґ) ...

д) ...

е) Червоний сигнал, у тому числі миготливий, або два червоних миготливих сигнали забороняють рух.

Сигнал у вигляді зеленої стрілки у додатковій секціїразом з жовтим або червоним сигналом світлофора інформує водія про те, що рух дозволяється у вказаному напрямку за умови безперешкодного пропуску транспортних засобів, яку рухаються з інших напрямків

є) ...

ж) ...

з) вимкнений сигнал доаткової секції забороняє рух у напрямку, вказаному її стрілкою

З.І. По-моєму таких світлофорів у Луцьку значно більше ніж два :smile-zachot:

Опубліковано

Добре,тоді в чому логіка на перехресті Відродження-Рівненська при вимкненій додатковій секції і ввімкненій основній

не дозволено рух праворуч?

Svet.bmp

Опубліковано

Значить заборонено :smile-zachot: Людям які будуть їхати зі сторони Гаражджі у сторону Київського майдану ти будеш створювати перешкоди

Опубліковано
Значить заборонено :smile-zachot: Людям які будуть їхати зі сторони Гаражджі у сторону Київського майдану ти будеш створювати перешкоди

Глянь малюнок.Як я можу створювати перешкоди тим,хто з Гараджі?Вони в цей момент стоять.

Опубліковано
А про пішоходів Ти подумав?

Згадуємо інший світлофор в нашому місті. Коли підійматись від старого ринку до пр. Волі, світлофор біля Телфорту. В той час, коли світлофор дає зелене світло для виїзду на пр. Волі знизу і для повороту направо, пішоходам які хочуть перейти дорогу від Перлини до Телфорту світиться зелене. Получається що машинам якраз зелене світло щоб давити пішоходів. І нікому це не заважає...

Опубліковано
А про пішоходів Ти подумав?

Згадуємо інший світлофор в нашому місті. Коли підійматись від старого ринку до пр. Волі, світлофор біля Телфорту. В той час, коли світлофор дає зелене світло для виїзду на пр. Волі знизу і для повороту направо, пішоходам які хочуть перейти дорогу від Перлини до Телфорту світиться зелене. Получається що машинам якраз зелене світло щоб давити пішоходів. І нікому це не заважає...

за таким принципом працюють майже всі світлофори на подібних перехрестях і це обумовлено ПДД. В тому і річ, що водій при повороті має пропустити пішоходів незалежно від світлофора, на цьому і збудовані ті експерименти, що існують у Києві і спроби яких були у нас. Пішоходів пропускати завжди при повороті. Однозначно. При повороті від дитячої поліклініки і "жалізової церкви" з вул. Космонавтів на пр. Соборності наліво, до Варшавки коли горить зелене, то і пішоходам , які переходять пр. Соборності - теж зелене(навіть на велосипеді пропускаю B)) і навпаки, коли по Соборності зелене світло - на Космонавтів червоне машинам і зелене пішоходам, тобто машина навіть їдучи на дозволяючий сигнал і повертаючи з Соборності праворуч має пропустити пішохода.

Опубліковано

Пішохід ЗАВЖДИ має перевагу на світлофорі/зебрі!!!!!!!

який би колір там не горів... спробуйте заперечити!!!!

Якщо я і переходжу на червоний (для пішохода) - то це значить що мене НЕОБХІДНО/Можна давити?? Бо я порушую???

варто ще й права пішоходів враховувати а не тільки дивитися зі сторони водія .. .чи ВИ ВСІ Возомнили себе богами доріг???

Давно переходили дорогу і матюкалися на Водіїв транспортних засобів...???

.... нажаль чесних/грамотних водіїв лишається все менше і менше......

Опубліковано

Так я про те і кажу, що при повороті направо з Відродження на Рівненську за зелений круг (коли стрілка не горить) просто пропускаємо пішоходів і їдемо собі далі. Аналогія одного і іншого перехрестя. Ще раз аргументую це тим, що ввечері не видно, чи крім круга у світлофора є ще додаткова секція зі стрілкою праворуч. Ну добре, я знаю що вона там є, бо проїжджаю там разів п'ять на день. Але не всі це знають, так що я переконаний, що на зелений "круг" при виключених додаткових секціях можна рухатись в будь-якому напрямку, пропустивши пішоходів. Якщо ж це помилка, і там все-ж мала бути стрілка ліворуч, а не круг, то це проблема наших дорожників і ДАІ. Згідно з правилами круг дозволяє рух в бцдь-якому напрямку.

Читаємо:

8.7.3 Сигнали світлофора мають такі значення:

а) Зелений дозволяє рух;

б) Зелений у вигляді стрілки (стрілок) на чорному фоні дозволяє рух у зазначеному напрямку (напрямках). Таке саме значення має сигнал у вигляді зеленої стрілки (стрілок) у додатковій секції світлофора.

Сигнал у вигляді стрілки, що дозволяє поворот ліворуч, дозволяє й розворот, якщо він не заборонений дорожніми знаками.

Сигнал у вигляді зеленої стрілки (стрілок) у додатковій (додаткових) секції увімкнений разом із зеленим сигналом світлофора, інформує водія про те, в зазначеному стрілкою напрямку руху перед транспортними засобами, що рухаються з інших напрямків;

Зелений ДОЗВОЛЯЄ РУХ. Але тільки зелена стрілка дозволяє рух лише в певному напрямку.

Візьмемо інший світлофор. Якщо рухатись з площі Воз'єднання в бік Ковльської, то проїжджаємо перехрестя, яке дозволяє повернути праворуч в бік Набережної. Там чітко є основний сигнал зелена стрілка "тільки прямо", і додатковий -- зелена стрілка "тільки праворуч". Там дійсно при основному сигналі можна рухатись ТІЛЬКИ прямо. А у випадку зі світлофором біля Приватбанку я з цим не згідний, поскільки стрілки "тільки наліво" там немає, є зелений круг, який дозволяє рух у всіх напрямках.

Опубліковано
Пішохід ЗАВЖДИ має перевагу на світлофорі/зебрі!!!!!!!

який би колір там не горів... спробуйте заперечити!!!!

Якщо я і переходжу на червоний (для пішохода) - то це значить що мене НЕОБХІДНО/Можна давити?? Бо я порушую???

Ні, давити не потрібно, однозначно потрібно пропустити, заодно можна обматюкати. А якщо нагло лізеш під колеса на твоє червоне і моє зелене і доказуєш що ти правий, то можна ще і стати і в лоба добре дати. А в цивілізованих країнах (або і не дуже цивілізованих, таких як Білорусія наприклад) тобі такий штраф влупили б, що ти більше сам ніколи не переходив би на червоне світло, і іншим порадив би не переходити. Переходячи пішоходний перехід на червоне світло ти не просто порушуєш ПДД, ти створюєш аварійно-небезпечну ситуацію.
Опубліковано

знаю... Plum , знаю..

я чемний пішохід... навіть сидячи біля водія у середині автомобіля відстоюю їхні (пішоходів) права..

але чомусь - збитий на пішохідному переході пішохід... вже не поскаржиться тому бидлу яке на швидкості (що не допускається в місті/населеному пункті) його збиває насмерть... (особливо ввечері - коли вмикається "лише жовте попереджуюче світло") і правий тоді ЛИШЕ ПІШОХІД на своїй "зебрі"..... але він уже нажаль ..нічого не зможе заперечити...прикро...

Опубліковано

разом з тим буває дуже багато випадків, коли пішоходи стають винуватцями ДТП, а відповідають за це водії. Я вважаю, що якщо в такому випадку пішоход отримує незначний перелом, який не загрожує його життю, то це корисний і правильний урок для нього. А бувають і таки випадки, що водії потрапляють у страшні ДТП, намагаючись врятувати життя пішоходу, який раптово вибіг на дорогу в непризначеному для цього місці. І частіше всього після такого ДТП той пішоход втікає, і водій, який врятував комусь життя, повинен ще і зі своєї кишені платити за ремонт своєї (а можливо і не тільки своєї) машини.

Опубліковано

згоден.. це нюанси..які вартують занадто дорого....

питання вирішене - причин сперечатися більше не бачу...

Опубліковано
А про пішоходів Ти подумав?

На тому перехресті півтора пішоходи.А пробка через це на 100м.

І таких непродуманих перехресть в нас уйма.Якщо регулюванням світлофорів займається ДАЇ,то мені все зрозуміло.

Вчора,доречі,їхав по ковельській і на прехресті перед мостом мав повертати направо.Переді мною стояли ДАЇшники в правому ряді.Загорівся основний зелений.При такій схемі направо повертати нічого не забороняє.Я став сигналити і моргати,щоб вони їхали.Стоять.Якщо даїшники правил не знають,то я мовчу.В Польщі наприклад при таких розкладах завжди дозволено поворот.

Впевнений,що на 50% пробки можна зменьшити,якщо правильно настроїти світлофори і розьяснити водіям коли дозволено рух.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...