Ukrainec Опубліковано 8 Серпня, 2014 в 20:03 #1 Опубліковано 8 Серпня, 2014 в 20:03 Всім привіт! Історія почалася ще минулого року, коли я займався збором свого "велоконя" і після перегляду проморолика я зрозумів що я ХОЧУ!Перемикач з технологією стабілілізатора-успокоювача ланцюга під назвою: "Shadow Plus", який зменшує розхитування і удари по перам ланцюгом при проїзді перешкод, і який наявний в новій 10-ти швидкісні лінійці задніх перемикачів Shimano. Про те минулорічна ціна на 10швид. трансмісію відбила мені бажання до його набуття. Але щоразу при швідкісних проїздах перешкод, стрибках з бровок, проїзду по сходах, тощо, мене дратував звук бряскання ланцюга по перах. І я нещодавно наважився, скориставшись розпродажем у "буржуїв" придбав задній перемикач Shimano Deore RD-M615 SGS Shadow Plus 10 speed для експериментів з метою адаптувати його під свою 9ти швидкісну трансмісію новий перемикач в порівнянні з 592 І так кидаю виклик інженерам Шимани: задіявши трішки розрахунків , 1 годину біля сверлильгого верстату , 1 годину з напильником і : Потім ще трішки з надфілем і вуаля! Задній перемикач Shimano Deore RD-M615 SGS Shadow Plus– 9-speed все клацає і перемикає як має бути! трішки прокатавшись, до того як мене "вигнав" дощ я просто кайфував: жорсткий стрибок і тихо! "розковбас"все одно тихо! І це на 9ти швидкісній трансмісії Shimano
TreNeR Опубліковано 9 Серпня, 2014 в 13:02 #2 Опубліковано 9 Серпня, 2014 в 13:02 Набагато простіше було поставити 9-ти шв. манетку СРАМ ніж свердлити і пиляти Вони сумісні з 10-ти шв. перемикачами шимано.
TaHkicT Опубліковано 9 Серпня, 2014 в 13:20 #3 Опубліковано 9 Серпня, 2014 в 13:20 Я теж думав там написати. Але там дуали стоять.
Ukrainec Опубліковано 9 Серпня, 2014 в 14:02 Автор #4 Опубліковано 9 Серпня, 2014 в 14:02 ... Але там дуали стоять. саме так! ... і з ними я розлучатись не збираюсь. Та й варіант переведення назад на 10 швидкостей при цій переробці лишається.
difoto Опубліковано 9 Серпня, 2014 в 16:46 #5 Опубліковано 9 Серпня, 2014 в 16:46 Набагато простіше було забудь ці слова, якщо говориш з інженером! )))))))))
TreNeR Опубліковано 9 Серпня, 2014 в 20:39 #6 Опубліковано 9 Серпня, 2014 в 20:39 Так я також не гуманітарій, але....
Ukrainec Опубліковано 9 Серпня, 2014 в 21:07 Автор #7 Опубліковано 9 Серпня, 2014 в 21:07 Ну можливо дехто грошей не рахує, але на те що ти пропонуєш, потрібно ще кілька днів працювати, а тут 2 години і вже на велосипеді стоїть Та й улюблені Shimano Dual Control на місці
Ukrainec Опубліковано 11 Серпня, 2014 в 14:00 Автор #8 Опубліковано 11 Серпня, 2014 в 14:00 Поїздив вихідними трішки, загалом 107км, відчув всі плюси та мінуси даного рішення: негативні моменти: - Все ж клас DEORE в Shimano значно понизився, навіть з тою ж 10-кою, а саме рамкова пружина зроблена з на 0,2мм тоншого дроту ніж у DEORE RD-M592, що сказалося на її зусиллі. - Ролики перемикача, хоч і перемикач і новий, але на роликах наявний осьовий люфт до 0,5мм, що не найкращим чином відображається на перемиканні. - та ж хвороба, що і у DEORE RD-M592. - Під час увімкнення системи "Shadow Plus" перемикання відбувається дещо з запізненням (але я виную в цьому люфт ролика і припускаю що воно зникне після його усування, як це було в мене на попередньому перемикачі DEORE RD-M592) - перемикання передач при увімкненій "Shadow Plus" супроводжується з постороніми шумами (з натягом), ніби перемикаєш передачі під горку (грішу на ті ж ролики). позитивні моменти: + Основний позитив це відсутність лязгання ланцюга по перам і взагалі майже відсутнє його розкачування, як би не жорстко ти б не катав . + При вимкненні системи "Shadow Plus" відмінностей від DEORE RD-M592 не виявлено, все той же перемикач (какашка). + Додаткового зусилля для обертання системи не потрібно, в противагу тому що я собі уявляв. + Є потенціал для апгрейду, якщо раптом виникне бажання перекинутись на "10ку" Отже на запитання чи варто було паритися, відповім однозначно - ВАРТО! (при умові що ціна на перемикачі рівна, що й спостерігається) Одне але! Для переробки краще брати перемикач SLX RD-M675 в нього хоч ролики будуть нормальної якості з протипиловим захистом.
sanbOK Опубліковано 11 Серпня, 2014 в 14:21 #9 Опубліковано 11 Серпня, 2014 в 14:21 Зараз стоїть DEORE RD-M591 лупить по перу постійно . Купив захист перера який уже трохи побитий цепом . На рахунок роликів то нижній поставив на промі (бо пласмасовий з'їздився ), верхній ще не міняв, хоча він ходить по бокам (0,5-1 мм) і напевно через це бувають проблеми при переключенні з 5 на 4 та з 6 на 5 (з 6 на 5 рідше ). Чи можна якось вирішити проблему на моїй старій перекидці щоб так не било по перу, чи просто замінити на іншу не паритись?
Ukrainec Опубліковано 11 Серпня, 2014 в 14:36 Автор #10 Опубліковано 11 Серпня, 2014 в 14:36 Що я можу порадити? В мене на новому 592 било, так я і наважився на цю модернізацію.Ну тут я не скажу однозначно чого воно б"є, мо переклюк вже старий, мо ланцюг задовгий? ХЗ?!
TreNeR Опубліковано 11 Серпня, 2014 в 15:43 #11 Опубліковано 11 Серпня, 2014 в 15:43 Верхній ролік має мати люфт, ІМХО.
Ukrainec Опубліковано 11 Серпня, 2014 в 18:17 Автор #12 Опубліковано 11 Серпня, 2014 в 18:17 Так чому на ХТ і SLX його немає?! Про срам теж мовчу, навіть на Х5 і Х7 його немає І чому коли його усуваєш чіткість "втикання" передач покращується???
TreNeR Опубліковано 11 Серпня, 2014 в 19:11 #13 Опубліковано 11 Серпня, 2014 в 19:11 Не знаю чому на ХТ і SLX немає, в мене на Х9 тип2 є. І на попередньому Х0 на 9 шв. теж був.
sanbOK Опубліковано 11 Серпня, 2014 в 19:20 #14 Опубліковано 11 Серпня, 2014 в 19:20 поставлю на днях другий ролик (верхній) на промі тоді і буде видно. хоча мій цеп уже розтянувся більше 1-ці (міряв ключом) тому ХЗ .... буде видно.
Ukrainec Опубліковано 11 Серпня, 2014 в 19:24 Автор #15 Опубліковано 11 Серпня, 2014 в 19:24 Тутпишуть про люфт рамки переклюка як норму
sanbOK Опубліковано 11 Серпня, 2014 в 19:35 #16 Опубліковано 11 Серпня, 2014 в 19:35 Тутпишуть про люфт рамки переклюка як норму Або ссилка не правильно вставлена або в мене браузер не переварює її Це Ви про цей люфт. Він в мене з моменту покупки вела
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.