Перейти до змісту

Сумістити несумісне або Shimano Shadow-Plus і 9 швидкостей


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Всім привіт!

Історія почалася ще минулого року, коли я займався збором свого "велоконя" і після перегляду

проморолика я зрозумів що я ХОЧУ!

Перемикач з технологією стабілілізатора-успокоювача ланцюга під назвою: "Shadow Plus", який зменшує розхитування і удари по перам ланцюгом при проїзді перешкод, і який наявний в новій 10-ти швидкісні лінійці задніх перемикачів Shimano.

Про те минулорічна ціна на 10швид. трансмісію відбила мені бажання до його набуття. :(

Але щоразу при швідкісних проїздах перешкод, стрибках з бровок, проїзду по сходах, тощо, мене дратував звук бряскання ланцюга по перах. І я нещодавно наважився, скориставшись розпродажем у "буржуїв" придбав задній перемикач Shimano Deore RD-M615 SGS Shadow Plus 10 speed для експериментів

post-5408-0-36062200-1407527254_thumb.jp

з метою адаптувати його під свою 9ти швидкісну трансмісію :)

новий перемикач в порівнянні з 592 post-5408-0-93996800-1407528867_thumb.jp

І так кидаю виклик інженерам Шимани:

задіявши трішки розрахунків :0051: , 1 годину біля сверлильгого верстату :0018: , 1 годину з напильником :0104: і :

post-5408-0-24678400-1407527465_thumb.jppost-5408-0-21021200-1407527473_thumb.jppost-5408-0-51554600-1407527483_thumb.jppost-5408-0-91890900-1407527491_thumb.jp

Потім ще трішки :0077: з надфілем :D

і вуаля!

Задній перемикач Shimano Deore RD-M615 SGS Shadow Plus– 9-speed

все клацає і перемикає як має бути!

post-5408-0-34684700-1407527756_thumb.jppost-5408-0-57486700-1407527765_thumb.jppost-5408-0-61367600-1407527774_thumb.jp

трішки прокатавшись, до того як мене "вигнав" дощ я просто кайфував: жорсткий стрибок і тихо! "розковбас"все одно тихо! І це на 9ти швидкісній трансмісії Shimano

Опубліковано

Набагато простіше було поставити 9-ти шв. манетку СРАМ ніж свердлити і пиляти ;) Вони сумісні з 10-ти шв. перемикачами шимано.

Опубліковано

... Але там дуали стоять.

;)

саме так!

... і з ними я розлучатись не збираюсь.

Та й варіант переведення назад на 10 швидкостей при цій переробці лишається. :)

Опубліковано

Ну можливо дехто грошей не рахує, але на те що ти пропонуєш, потрібно ще кілька днів працювати, а тут 2 години і вже на велосипеді стоїть ;)

Та й улюблені Shimano Dual Control на місці :)

Опубліковано

Поїздив вихідними трішки, загалом 107км, відчув всі плюси та мінуси даного рішення:

негативні моменти:

- Все ж клас DEORE в Shimano значно понизився, навіть з тою ж 10-кою, а саме рамкова пружина зроблена з на 0,2мм тоншого дроту ніж у DEORE RD-M592, що сказалося на її зусиллі. :(

- Ролики перемикача, хоч і перемикач і новий, але на роликах наявний осьовий люфт до 0,5мм, що не найкращим чином відображається на перемиканні. - та ж хвороба, що і у DEORE RD-M592.

- Під час увімкнення системи "Shadow Plus" перемикання відбувається дещо з запізненням (але я виную в цьому люфт ролика і припускаю що воно зникне після його усування, як це було в мене на попередньому перемикачі DEORE RD-M592)

- перемикання передач при увімкненій "Shadow Plus" супроводжується з постороніми шумами (з натягом), ніби перемикаєш передачі під горку (грішу на ті ж ролики).

позитивні моменти:

+ Основний позитив це відсутність лязгання ланцюга по перам і взагалі майже відсутнє його розкачування, як би не жорстко ти б не катав .

+ При вимкненні системи "Shadow Plus" відмінностей від DEORE RD-M592 не виявлено, все той же перемикач (какашка). :)

+ Додаткового зусилля для обертання системи не потрібно, в противагу тому що я собі уявляв.

+ Є потенціал для апгрейду, якщо раптом виникне бажання перекинутись на "10ку"

Отже на запитання чи варто було паритися, відповім однозначно - ВАРТО! (при умові що ціна на перемикачі рівна, що й спостерігається)

Одне але! Для переробки краще брати перемикач SLX RD-M675 в нього хоч ролики будуть нормальної якості з протипиловим захистом.

Опубліковано

Зараз стоїть DEORE RD-M591 лупить по перу постійно :angry: . Купив захист перера який уже трохи побитий цепом :( . На рахунок роликів то нижній поставив на промі (бо пласмасовий з'їздився :unsure: ), верхній ще не міняв, хоча він ходить по бокам (0,5-1 мм) і напевно через це бувають проблеми при переключенні з 5 на 4 та з 6 на 5 (з 6 на 5 рідше ^_^ ). Чи можна якось вирішити проблему на моїй старій перекидці щоб так не било по перу, чи просто замінити на іншу не паритись? ;)

Опубліковано

Що я можу порадити? В мене на новому 592 било, так я і наважився на цю модернізацію.

Ну тут я не скажу однозначно чого воно б"є, мо переклюк вже старий, мо ланцюг задовгий? ХЗ?!

Опубліковано

Так чому на ХТ і SLX його немає?! Про срам теж мовчу, навіть на Х5 і Х7 його немає

І чому коли його усуваєш чіткість "втикання" передач покращується??? :huh:

Опубліковано

поставлю на днях другий ролик (верхній) на промі тоді і буде видно. хоча мій цеп уже розтянувся більше 1-ці (міряв ключом) тому ХЗ .... буде видно.

Опубліковано

Тутпишуть про люфт рамки переклюка як норму :0155:

Або ссилка не правильно вставлена або в мене браузер не переварює її

Це Ви про цей люфт. Він в мене з моменту покупки вела

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...