Перейти до змісту

Сумістити несумісне або Shimano Shadow-Plus і 9 швидкостей


Рекомендовані повідомлення

Всім привіт!

Історія почалася ще минулого року, коли я займався збором свого "велоконя" і після перегляду

проморолика я зрозумів що я ХОЧУ!

Перемикач з технологією стабілілізатора-успокоювача ланцюга під назвою: "Shadow Plus", який зменшує розхитування і удари по перам ланцюгом при проїзді перешкод, і який наявний в новій 10-ти швидкісні лінійці задніх перемикачів Shimano.

Про те минулорічна ціна на 10швид. трансмісію відбила мені бажання до його набуття. :(

Але щоразу при швідкісних проїздах перешкод, стрибках з бровок, проїзду по сходах, тощо, мене дратував звук бряскання ланцюга по перах. І я нещодавно наважився, скориставшись розпродажем у "буржуїв" придбав задній перемикач Shimano Deore RD-M615 SGS Shadow Plus 10 speed для експериментів

post-5408-0-36062200-1407527254_thumb.jp

з метою адаптувати його під свою 9ти швидкісну трансмісію :)

новий перемикач в порівнянні з 592 post-5408-0-93996800-1407528867_thumb.jp

І так кидаю виклик інженерам Шимани:

задіявши трішки розрахунків :0051: , 1 годину біля сверлильгого верстату :0018: , 1 годину з напильником :0104: і :

post-5408-0-24678400-1407527465_thumb.jppost-5408-0-21021200-1407527473_thumb.jppost-5408-0-51554600-1407527483_thumb.jppost-5408-0-91890900-1407527491_thumb.jp

Потім ще трішки :0077: з надфілем :D

і вуаля!

Задній перемикач Shimano Deore RD-M615 SGS Shadow Plus– 9-speed

все клацає і перемикає як має бути!

post-5408-0-34684700-1407527756_thumb.jppost-5408-0-57486700-1407527765_thumb.jppost-5408-0-61367600-1407527774_thumb.jp

трішки прокатавшись, до того як мене "вигнав" дощ я просто кайфував: жорсткий стрибок і тихо! "розковбас"все одно тихо! І це на 9ти швидкісній трансмісії Shimano

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Набагато простіше було поставити 9-ти шв. манетку СРАМ ніж свердлити і пиляти ;) Вони сумісні з 10-ти шв. перемикачами шимано.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я теж думав там написати. Але там дуали стоять.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

... Але там дуали стоять.

;)

саме так!

... і з ними я розлучатись не збираюсь.

Та й варіант переведення назад на 10 швидкостей при цій переробці лишається. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Набагато простіше було

забудь ці слова, якщо говориш з інженером! :))))))))))
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так я також не гуманітарій, але.... ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну можливо дехто грошей не рахує, але на те що ти пропонуєш, потрібно ще кілька днів працювати, а тут 2 години і вже на велосипеді стоїть ;)

Та й улюблені Shimano Dual Control на місці :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Поїздив вихідними трішки, загалом 107км, відчув всі плюси та мінуси даного рішення:

негативні моменти:

- Все ж клас DEORE в Shimano значно понизився, навіть з тою ж 10-кою, а саме рамкова пружина зроблена з на 0,2мм тоншого дроту ніж у DEORE RD-M592, що сказалося на її зусиллі. :(

- Ролики перемикача, хоч і перемикач і новий, але на роликах наявний осьовий люфт до 0,5мм, що не найкращим чином відображається на перемиканні. - та ж хвороба, що і у DEORE RD-M592.

- Під час увімкнення системи "Shadow Plus" перемикання відбувається дещо з запізненням (але я виную в цьому люфт ролика і припускаю що воно зникне після його усування, як це було в мене на попередньому перемикачі DEORE RD-M592)

- перемикання передач при увімкненій "Shadow Plus" супроводжується з постороніми шумами (з натягом), ніби перемикаєш передачі під горку (грішу на ті ж ролики).

позитивні моменти:

+ Основний позитив це відсутність лязгання ланцюга по перам і взагалі майже відсутнє його розкачування, як би не жорстко ти б не катав .

+ При вимкненні системи "Shadow Plus" відмінностей від DEORE RD-M592 не виявлено, все той же перемикач (какашка). :)

+ Додаткового зусилля для обертання системи не потрібно, в противагу тому що я собі уявляв.

+ Є потенціал для апгрейду, якщо раптом виникне бажання перекинутись на "10ку"

Отже на запитання чи варто було паритися, відповім однозначно - ВАРТО! (при умові що ціна на перемикачі рівна, що й спостерігається)

Одне але! Для переробки краще брати перемикач SLX RD-M675 в нього хоч ролики будуть нормальної якості з протипиловим захистом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зараз стоїть DEORE RD-M591 лупить по перу постійно :angry: . Купив захист перера який уже трохи побитий цепом :( . На рахунок роликів то нижній поставив на промі (бо пласмасовий з'їздився :unsure: ), верхній ще не міняв, хоча він ходить по бокам (0,5-1 мм) і напевно через це бувають проблеми при переключенні з 5 на 4 та з 6 на 5 (з 6 на 5 рідше ^_^ ). Чи можна якось вирішити проблему на моїй старій перекидці щоб так не било по перу, чи просто замінити на іншу не паритись? ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що я можу порадити? В мене на новому 592 било, так я і наважився на цю модернізацію.

Ну тут я не скажу однозначно чого воно б"є, мо переклюк вже старий, мо ланцюг задовгий? ХЗ?!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Верхній ролік має мати люфт, ІМХО.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так чому на ХТ і SLX його немає?! Про срам теж мовчу, навіть на Х5 і Х7 його немає

І чому коли його усуваєш чіткість "втикання" передач покращується??? :huh:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не знаю чому на ХТ і SLX немає, в мене на Х9 тип2 є. І на попередньому Х0 на 9 шв. теж був.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

поставлю на днях другий ролик (верхній) на промі тоді і буде видно. хоча мій цеп уже розтянувся більше 1-ці (міряв ключом) тому ХЗ .... буде видно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тутпишуть про люфт рамки переклюка як норму :0155:
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тутпишуть про люфт рамки переклюка як норму :0155:

Або ссилка не правильно вставлена або в мене браузер не переварює її

Це Ви про цей люфт. Він в мене з моменту покупки вела

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...