Andreyxxx Опубліковано 30 Липня, 2014 в 11:06 #1 Опубліковано 30 Липня, 2014 в 11:06 Потрібно замінити ремінь привода на автомобілі Opel Omega A 1987 2.0SE. Заїхав сьогодні на сервіс, мені майстер сказав, що сама робота буде коштувати 250 грн.... Я ось тільки не розумію за що такі гроші?. Ще казав, що завжди потрібно міняти ролікі. Питання до Вас Панове: Чи потрібно міняти ті ролікі ? Чи справді вартість тієї роботи 250 грн ?Щоб добратися до ремня у мене нічого майже знімати не потрбно,я думаю, що і сам зможу його замінити.P.S. Хтось знає чи на цьому двигуні гне клапана і т.д. ?
St@S_ Опубліковано 30 Липня, 2014 в 11:46 #2 Опубліковано 30 Липня, 2014 в 11:46 що сама робота буде коштувати 250 грн.... Я ось тільки не розумію за що такі гроші? Ще казав, що завжди потрібно міняти ролікі. Питання до Вас Панове: Чи потрібно міняти ті ролікі ? Чи справді вартість тієї роботи 250 грн ? Щоб добратися до ремня у мене нічого майже знімати не потрбно,я думаю, що і сам зможу його замінити. P.S. Хтось знає чи на цьому двигуні гне клапана і т.д. ? якщо дорого - їдьте на інший сервіс або міняйте самі Чи потрібно міняти ті ролікі ? попередній раз як міняли ремінь ролікі замінювали?
Antarius Опубліковано 30 Липня, 2014 в 11:46 #3 Опубліковано 30 Липня, 2014 в 11:46 1) Робота стільки коштує, так.2) Роліки міняти треба завжди.
Andreyxxx Опубліковано 30 Липня, 2014 в 11:49 Автор #4 Опубліковано 30 Липня, 2014 в 11:49 Ролікі там ще напевне не мінялися Виходить дорога річ ті ремні міняти. З цепом було простіше. Буду купувати ролікі та міняти сам.
SanchoysDayvol Опубліковано 30 Липня, 2014 в 11:55 #5 Опубліковано 30 Липня, 2014 в 11:55 Поміняйте самі, справа 15 хвилин, раніше теж їздив на сервіс, тепер сам міняю і думаю за що вони беруть такі гроші. Я думаю в інтернеті мануалів з картинками хватає.
Andreyxxx Опубліковано 30 Липня, 2014 в 12:11 Автор #6 Опубліковано 30 Липня, 2014 в 12:11 Поміняйте самі, справа 15 хвилин, раніше теж їздив на сервіс, тепер сам міняю і думаю за що вони беруть такі гроші. Я думаю в інтернеті мануалів з картинками хватає.Цілком з Вами згідний.
Zhorik Опубліковано 30 Липня, 2014 в 12:16 #7 Опубліковано 30 Липня, 2014 в 12:16 Потрібно замінити ремінь привода на автомобілі Opel Omega A 1987 2.0SE. Заїхав сьогодні на сервіс, мені майстер сказав, що сама робота буде коштувати 250 грн.... Я ось тільки не розумію за що такі гроші?. Ще казав, що завжди потрібно міняти ролікі. Питання до Вас Панове: Чи потрібно міняти ті ролікі ? Чи справді вартість тієї роботи 250 грн ?Щоб добратися до ремня у мене нічого майже знімати не потрбно,я думаю, що і сам зможу його замінити.P.S. Хтось знає чи на цьому двигуні гне клапана і т.д. ?такі гроші за відповідальність при цій роботі - помилок не допускається. Одна помилка, і потрібно буде ремонтувати двигуна...
Andreyxxx Опубліковано 30 Липня, 2014 в 12:20 Автор #8 Опубліковано 30 Липня, 2014 в 12:20 А які там помилки ? Мітки поставив і вперед.
zluden' Опубліковано 30 Липня, 2014 в 14:07 #9 Опубліковано 30 Липня, 2014 в 14:07 міняйпопробуєш і будеш знати шо до чого і за що беруть грошіякщо зробиш все правильно, зекономиш грошіа ні то будеш мати купу геморою
nemo Опубліковано 30 Липня, 2014 в 14:13 #10 Опубліковано 30 Липня, 2014 в 14:13 Якщо людина розбирається в цьому , то звісно краще самому, але якщо ніколи не робила, то це схоже на:Народ в мене апендицит, в лікарні дорого оперуватись, поможіть як самому я вже кучу відео передивився, .....
Саша Иванов Опубліковано 30 Липня, 2014 в 15:55 #11 Опубліковано 30 Липня, 2014 в 15:55 справа 15 хвилинНу-нуМітки поставив і впередЯкі мітки ти зібрався ставити? Там все помічено заводом.
nemo Опубліковано 30 Липня, 2014 в 16:10 #12 Опубліковано 30 Липня, 2014 в 16:10 Якщо ніколи ремінь не міняли - заплатіть.Роліки міняти обовязково.Нятяжний теж потрібно.Раз на 80 тисяч можна 250 грн віддати.
Andreyxxx Опубліковано 30 Липня, 2014 в 18:13 Автор #13 Опубліковано 30 Липня, 2014 в 18:13 Ремінь ніколи ще не міняв, а цеп міняв
S-driver Опубліковано 30 Липня, 2014 в 18:27 #14 Опубліковано 30 Липня, 2014 в 18:27 Якщо ніколи ремінь не міняли - заплатіть.........Раз на 80 тисяч можна 250 грн віддати.Дійсно, 250 грн - це ж лише якихось 15 літрів пального. То чи варто ризикувати?
Andreyxxx Опубліковано 30 Липня, 2014 в 18:30 Автор #15 Опубліковано 30 Липня, 2014 в 18:30 Якщо ніколи ремінь не міняли - заплатіть.........Раз на 80 тисяч можна 250 грн віддати.Дійсно, 250 грн - це ж лише якихось 15 літрів пального. То чи варто ризикувати?Ладно вговорили..... і правда 250 грн це нічого. Поїду заплачу хлопцям нехай роблять свою роботу.Ще питання. що це за ролики? в інтернеті знайшов якийсь за 300 грн це він ? І чи 1 він там стоїть.
AndreyKiv Опубліковано 30 Липня, 2014 в 18:55 #16 Опубліковано 30 Липня, 2014 в 18:55 Якщо маєш вільний час і бажання, то можна це зробити і самому. 250 грн за заміну ременя платять ті люди, які звикли тільки їздити, а не забруднити руки, одяг, згорбитись під капотом і прокулупатись там деякий час. В інтернеті погугли і поміняєш сам, нічого там складного не має.
Megaherz Опубліковано 30 Липня, 2014 в 19:54 #17 Опубліковано 30 Липня, 2014 в 19:54 Якщо маєш вільний час і бажання, то можна це зробити і самому. 250 грн за заміну ременя платять ті люди, які звикли тільки їздити, а не забруднити руки, одяг, згорбитись під капотом і прокулупатись там деякий час. В інтернеті погугли і поміняєш сам, нічого там складного не має.Видно це залежить від рук і від машини. Я в своїй машині що можу - роблю сам.Але ремні грм (в мене їх 2) та 5 роликів не ризикнув міняти - оскільки ніколи цього не робив, і не був впенений що зможу.Тому, якщо не впевненні - заплатіть і нехай зроблять ті хто шарить. А то помилка дорого коштувати буде.
nemo Опубліковано 30 Липня, 2014 в 19:57 #18 Опубліковано 30 Липня, 2014 в 19:57 Якщо маєш вільний час і бажання, то можна це зробити і самому. 250 грн за заміну ременя платять ті люди, які звикли тільки їздити, а не забруднити руки, одяг, згорбитись під капотом і прокулупатись там деякий час. В інтернеті погугли і поміняєш сам, нічого там складного не має.Видно це залежить від рук і від машини. Я в своїй машині що можу - роблю сам.Але ремні грм (в мене їх 2) та 5 роликів не ризикнув міняти - оскільки ніколи цього не робив, і не був впенений що зможу.Тому, якщо не впевненні - заплатіть і нехай зроблять ті хто шарить. А то помилка дорого коштувати буде.А яка машина? Два розпредвали чи два колінвали? Чи один грм а другий ремінь балансировачного валу?
Megaherz Опубліковано 31 Липня, 2014 в 07:07 #19 Опубліковано 31 Липня, 2014 в 07:07 Якщо маєш вільний час і бажання, то можна це зробити і самому. 250 грн за заміну ременя платять ті люди, які звикли тільки їздити, а не забруднити руки, одяг, згорбитись під капотом і прокулупатись там деякий час. В інтернеті погугли і поміняєш сам, нічого там складного не має.Видно це залежить від рук і від машини. Я в своїй машині що можу - роблю сам.Але ремні грм (в мене їх 2) та 5 роликів не ризикнув міняти - оскільки ніколи цього не робив, і не був впенений що зможу.Тому, якщо не впевненні - заплатіть і нехай зроблять ті хто шарить. А то помилка дорого коштувати буде.А яка машина? Два розпредвали чи два колінвали? Чи один грм а другий ремінь балансировачного валу?Skoda fabia 1.4 16v . Там два розпредвала. Один ремінь іде від колінвалу до розпредвалу. Інший ремінь з'єднує між собою розпредвали.
slk35 Опубліковано 31 Липня, 2014 в 07:26 #20 Опубліковано 31 Липня, 2014 в 07:26 Там ремень ГРМ ще крутить і водяну помпу, на її стан теж потрібно звернути увагу. WP -водяна помпа Т - ролик
Andreyxxx Опубліковано 31 Липня, 2014 в 18:16 Автор #21 Опубліковано 31 Липня, 2014 в 18:16 Ось такі приколи були сьогодні. Заліз я сам та подививмя на ремінь і т.д Як виявилося у мене не маэ ніяких ролікі, все натягуэться помпою. Приїхав знову на сервіс (біля кафе Манго) там де вчора ніби директор сто мені доказував, що у мене ролік стоїть та його потрібно у них купувати. Ціна його 350 -400 грн. Пішов говорити вже з робітниками, як виявилося у мене дійсно натяжка іде помпою а роліків там не маэ. Цікаво якого хрена він вчора мені стояв та доказував що вони э? Майстер з нього поганий. Ну думаю буду міняти вже, ремінь то у багажнику лежить, але тут мені хлопчина каже потрібно купувати помпу нову. Я в повному шоці..... Запитую нахрена? Він каже мені, що моя буде протікати. На моэ питання, а навіщо її знімати вони передивилися один на одного і сказали, що потрібно нову. Я для себе зробив висновок- туди біль не заїду ніколи!!!P.s як виявилося мій тато знаэ майста по авто і він сказав, що нічого крім ремня не потрібно купувати та помпи на такому двигуні не потрібно знімати. У понеділок їду на заміну.
Саша Иванов Опубліковано 31 Липня, 2014 в 18:34 #22 Опубліковано 31 Липня, 2014 в 18:34 Я для себе зробив висновок- туди біль не заїду ніколи!!!Це правильно. Засвітіть назву СТО, щоб ніхто більше не обпікся.
BanderaLutsk Опубліковано 31 Липня, 2014 в 19:06 #23 Опубліковано 31 Липня, 2014 в 19:06 Ну думаю буду міняти вже, ремінь то у багажнику лежить, але тут мені хлопчина каже потрібно купувати помпу нову.Коли власник тарантаса бере на себе відповідальність - можна не міняти помпу, якщо натягнути ремінь разом з встановленням шківа роспвалу.Але чи доживе помпа до того часу, коли витягнеться новий ремінь?
Andreyxxx Опубліковано 31 Липня, 2014 в 19:17 Автор #24 Опубліковано 31 Липня, 2014 в 19:17 Помпу оглянув майстер і казав, що вона ще пропрацює багато тисяч кілометрів. Стара помпа у доброму стані більше пропрацює ніж те китайське лайно яке називається НОВЕ.
BanderaLutsk Опубліковано 31 Липня, 2014 в 19:39 #25 Опубліковано 31 Липня, 2014 в 19:39 китайське лайноМожна купувати китайське НЕЛАЙНО, або некитайське нелайно.Завжди вирішувати власнику - я не пам'ятаю, чи можлива зустріч клапанів з поршнями в цьому дригуні, якщо навіть не можлива - без тосолу і з заклиненою помпою залишитись теж неприємно. Помпи помирають, як правило, не раптово, але і ресурс її на око теж не визначиш.Я не агітую міняти все під ряд тільки через те, що машина не нова, але сервісна історія авто не відома а роботи по двигунувиконуються саме зараз - в нормальних майстрів окремо поміняти помпу дорожче ніж "оптом".
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.