Саша Иванов Опубліковано 18 Липня, 2014 в 00:26 #1 Опубліковано 18 Липня, 2014 в 00:26 Побачив відео про ремонт амортизаторів. Якщо чесно, то стало дуже цікаво - в Луцьку є щось подібне? Я коли загнав машину до карбюраторщика то розговорились. Сказав що тиждень тому зробили підвіску. Питає- аморти забрав? Кажу - для чого, вони дохлі. От він і пояснив що на сто їх роблять і ставлять для клієнтів. Ходять вони доволі непогано. А так як я замінив тільки задні то, можливо, можна десь передні зробити. Вартість них немала, жабка душить) Ссилка на відео
vitOK Опубліковано 18 Липня, 2014 в 04:56 #2 Опубліковано 18 Липня, 2014 в 04:56 у мене реставрованы амортизатори прожили два місяці і тиждень (десь тисяч сім пробігу), якраз гарантія кінчилась. на важких авто вони і того не живуть.
Саша Иванов Опубліковано 18 Липня, 2014 в 15:04 Автор #3 Опубліковано 18 Липня, 2014 в 15:04 Де робили? Дайте телефон.
Andreyxxx Опубліковано 18 Липня, 2014 в 16:56 #4 Опубліковано 18 Липня, 2014 в 16:56 Я собі сам робив передній амортизатор. Відкрив, почистив, залив масла, витіснив повітря і все ОК. Закрутив все добре, катаюсь вже 3 рік тху-тху.
vitOK Опубліковано 18 Липня, 2014 в 18:28 #5 Опубліковано 18 Липня, 2014 в 18:28 робили в гаражах навпроти авіазаводу. не раджу.щоб амортизатор просто відкрити і почистити то треба щоб хтось до вас його вже реставрував. на амортизатор зверху точиться гайка а на корпусі нарізається різьба.хібащо у вас москвич жигуль чи ще щось "класичне"ціна 150 за вкладиш в амортизатор і 200 чи 180 (непам"ятаю) за стійкуна автобуси також пробували реставрувати - не ходять. хоча там і нові не ходять по наших дорогах
Саша Иванов Опубліковано 18 Липня, 2014 в 18:34 Автор #6 Опубліковано 18 Липня, 2014 в 18:34 А якщо він не масляний а газовий? Як розрізнити?
vitOK Опубліковано 18 Липня, 2014 в 18:41 #7 Опубліковано 18 Липня, 2014 в 18:41 шток газового сам піднімається вверх, у масляного шток треба тянути. після реставрації газомаслянний стає маслянним
BanderaLutsk Опубліковано 18 Липня, 2014 в 19:09 #8 Опубліковано 18 Липня, 2014 в 19:09 газомаслянний стає масляннимЗалежить від прямоти рук реставратора.
Саша Иванов Опубліковано 18 Липня, 2014 в 19:15 Автор #9 Опубліковано 18 Липня, 2014 в 19:15 Чи міг би хтось показати як це все діло робиться? Бажано щоб були ці штуки, що пружини стягувати.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.