Перейти до змісту

ДТП


fedot

Рекомендовані повідомлення

Тему виношу в юридичний відділ, оскільки цікавить як порада компетентних юристів (не виключено, що доведеться використати якісь із них в суді), так і бачення та коментарії автоводіїв.

Якщо модератор вважатиме за доцільне тему перенести - не маю нічого проти.

Отже - ситуація на фото. Відповідатиму лише на питання, коментувати нічого не буду, оскільки є, певною мірою, зацікавленою особою.

Дорога Луцьк-Дубно.

Кенго рухалось в напрямку "на Дубно".

Межі населеного пункту.

Обидва водії ТЗ тверезі (результат перевірки ДАІ)

post-3660-0-17832800-1404762298_thumb.jp

post-3660-0-53487900-1404762298_thumb.jp

post-3660-0-15942000-1404762299_thumb.jp

post-3660-0-57869500-1404762299_thumb.jp

post-3660-0-14168000-1404762300_thumb.jp

post-3660-0-55325900-1404762300_thumb.jp

post-3660-0-11473400-1404762301_thumb.jp

post-3660-0-58544200-1404762301_thumb.jp

post-3660-0-05711700-1404762302_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я так поняв хтось повертав? а то нефіга не ясно, набір фото

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кенгу пішов на обгін?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як адвокат кажу: без схеми ДТП та пояснень сторін (це має бути разом, а не щось одне) - практично неможливо щось сказати. Фото - це добре, і ще б не завадило протокол огляду місця події. Бо від цього буде залежати: які питання ставити експерту при проведенні автотехнічної та трасологічної експертиз.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як адвокат кажу: без схеми ДТП та пояснень сторін (це має бути разом, а не щось одне) - практично неможливо щось сказати. Фото - це добре, і ще б не завадило протокол огляду місця події. Бо від цього буде залежати: які питання ставити експерту при проведенні автотехнічної та трасологічної експертиз.

одним словом даєш розширену довідку ДАІ

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кенго не правий 100%. Обгін на подвійній смузі. Можливо опель не ввімкнув поворот, але якого милого було туди пертись?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кенго не правий 100%. Обгін на подвійній смузі. Можливо опель не ввімкнув поворот, але якого милого було туди пертись?

некажи гоп) якого мило тоді опель стоють в поперек) він походу повертав), а канго уже тікало від зіткнення на зустріну

чим не версія

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Скоріше за все обоюдна вина. Оскільки картини дтп автор не дає бачу 2 варіанти:

1 кенго обгін та порушення правил обгону, виізд за подвійну суцільну, опель: виконував небезпечний маневр не врахував ситуацію. Ситуація схожа з тим як загинув в росіі губурнатор відомий юморист.

Хоча і не факт так як ушкодження не значні в авто то скоріше за все обгону не було, характер пошкоджень дає картину невеликоі швидкості в момент зіткнення.

2 рух кенго в своій полосі опель в крайній лівій., опель робить чи перестроювання чи ще якийсь маневр порушує при цьому правила маневрування, ну а кенго тормозить і тікає, але не може уникнути дтп чіпляє та розвертає опель. В такому випадку вина опеля.

Але оскільки немає висновку експертизи по швидкості , картина невідома,... Нічого тут однозначно говорити не можна.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як адвокат кажу: без схеми ДТП та пояснень сторін (це має бути разом, а не щось одне) - практично неможливо щось сказати. Фото - це добре, і ще б не завадило протокол огляду місця події. Бо від цього буде залежати: які питання ставити експерту при проведенні автотехнічної та трасологічної експертиз.

Схему прикласти не можу - учасником не був.

Пояснення водія Кенго (не дослівно і коротко): Рухаючись в напрямку Дубно, був підрізаний Вектрою, яка від'їхала від узбіччя, і, напевне, водій в дзеркало не глянув. Намагаючись уникнути ДТП, втікав вліво, на зустрічну. Не втік, водій вектри ігноруючи сигнал, всеодно не зупинився.

Пояснення водія Вектри (не дослівно і приблизно, оскільки пояснення водію говорили з "групи підтримки"): Стояв в крайній лівій полосі, на розвороті, з увімкненим поворотом, почав розвертатися - тут в мене влетів Кенго.

Пошкодження Опеля значні, бо (я знаю це авто) кілька років тому він був битий точно туди ж, в те ж місце, лиш за інших обставин. Був вирихтуваний, пошпакльований і пофарбований. В кенго навіть фара не розбита - лиш кріплення лопли.

Стаж водія вектри - 1 місяць.

П.С. тим, хто мінусує - читайте перший пост. Я не буду коментувати - я зацікавлена особа. От Smith задав конкретні питання - я намагаюся в міру того, що знаю, відповісти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Був би реєстратор в Кенгу, всі питання відпали б.

А то послухаєш, то всі праві в своїх версіях.

І ще не ясно трохи з розміткою. Якщо по версії Опеля, то він повертав, а там суцільна чи ні, де він хотів повернути/розвернутись.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

fedot,якщо відеорєєстраторів немає в учасників ДТП, тільки трасологічна експертиза дасть відповіді, бо тут - слово на слово, і ще можуть бути "лєві свідки". При оформленні ДТП (складання схеми та протоколу огляду місця події, зазначення усіх пошкоджень автомобілів) важливо не давати працівникам ДАЇ та представникам СОГ займатись "вільною творчістю" - вписувати в документи, що ушкодження були отримані в результаті якихось дій (це буде мати велике значення при призначенні експертиз). Тобто, висловлювати свої припущення без проведення експертиз. Знайти усіх свідків.

fedot, чисто по людськи та професійно, перепрошую, але я не зможу дати більш фахових та точних консультацій. Бо зараз викладена позиція тільки однієї сторони. Для об'єктивності - треба позиція іншої сторони. І документи, документи...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

візуально по фото схиляюсь до того що кенгу винна, так як позаду їхала, а місце дтп ніби дозволяє розворот\поворот наліво опелю. Треба свідків шукати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще раз, переглянувши більш детально фото, характер ушкоджень, розташування автомобілів - схиляюсь до думки, що ТС правий (це тільки попередні висновки). Не хочу більш детально описувати свої висновки, бо це професійна таємниця. До речі, а що з гальмівним шляхом? Приблизно: який він в автомобілів, в обох?

Кхм, ще щось побачив на фото. Ай да Опель, ай да сукін син. ))))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

fedot,якщо відеорєєстраторів немає в учасників ДТП, тільки трасологічна експертиза дасть відповіді, бо тут - слово на слово, і ще можуть бути "лєві свідки". При оформленні ДТП (складання схеми та протоколу огляду місця події, зазначення усіх пошкоджень автомобілів) важливо не давати працівникам ДАЇ та представникам СОГ займатись "вільною творчістю" - вписувати в документи, що ушкодження були отримані в результаті якихось дій (це буде мати велике значення при призначенні експертиз). Тобто, висловлювати свої припущення без проведення експертиз. Знайти усіх свідків.

fedot, чисто по людськи та професійно, перепрошую, але я не зможу дати більш фахових та точних консультацій. Бо зараз викладена позиція тільки однієї сторони. Для об'єктивності - треба позиція іншої сторони. І документи, документи...

При складанні протоколу ДТП був особисто, проводив заміри і дивився, що і як пишуть. Написано було чітко і по факту.

В Кенго свідок був, але він - власник авто...тож, я так думаю, теж зацікавлена особа. В Опелі не знаю, чи хто був, але, здається, теж хлопчина років 20-ти. Інших свідків не було (якщо на суд не "знайдуться").

Взагалі - хто б не був винен - страхові будуть платити. Там в межах цивілки все. Питання вини більш принципове, аніж фінансове.

Розумію, от тому і не хотів коментувати.

візуально по фото схиляюсь до того що кенгу винна, так як позаду їхала, а місце дтп ніби дозволяє розворот\поворот наліво опелю. Треба свідків шукати.

А уважніше придивіться...До "дозволеного" місця розвороту ще добрих кілька метрів. Крім того, спробуйте уявити "звичний" радіус повороту і "припасуйте" його до положення Опеля та Кенго

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Похоже что виноват водитель опеля.

Если б опель стоял в левом ряду и готовился на разворот, получил бы в "зад" а не в бочину + небольшой шанс для кенго на маневр вправо, если там чисто.

Но это так, субъективное мнение.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а чому кенгу не тікав вправо?

як на мене надто далеко вони зліва стоять. по фото здається, що кенго йшов на обгін.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще раз, переглянувши більш детально фото, характер ушкоджень, розташування автомобілів - схиляюсь до думки, що ТС правий (це тільки попередні висновки). Не хочу більш детально описувати свої висновки, бо це професійна таємниця. До речі, а що з гальмівним шляхом? Приблизно: який він в автомобілів, в обох?

Кхм, ще щось побачив на фото. Ай да Опель, ай да сукін син. ))))

На Кенго АБС, гальмівного немає, як такого.

В Опеля теж сліди шин (гальмування, зсовування від удару) на асфальті відсутні.

а чому кенгу не тікав вправо?

як на мене надто далеко вони зліва стоять. по фото здається, що кенго йшов на обгін.

З слів водія Рено - до останнього було сподівання, що побачить і зупиниться. В такому разі (якщо тікати вправо), був би вже удар в задні двері/крило - тому і вивертав вліво, бо ще й зустрічних не було.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

обоюдна провина, якбы кенго не вилізло на зустрічну то водій опеля був би винен однозначно, а так можна інтерпритувати що опель розвертався а кенго висунулось на зустрічну і там опель наздогнало.

давити на те що в момент зіткнення кенго було на своїй смузі НІКУДИ НЕ ТІКАЛО , НІЩО НЕ ОБЇЖЖАЛО і здійснювало аварійне гальмування бо мудак на опелі в дзеркала не дивится і клаксон не чуе (це для мудаків звична справа), а на зустрічну висунуло від удару. ну і що що слідів шин нема. у кенго колеса рівно стоять - версія може проканати...

часто хочется купити москвич і в такі моменти (а по Луцьку їх вистачає) не гальмувати, а заїхати в бочину мудаку з всього маху що є, а якщо до стовпа його приліпиш, то це взагалі казка. сьогодні на кільці з трьома мудаками розминався, всі три неправі і всі три сигналять. машину шкода, прийшлось притормозити

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

часто хочется купити москвич і в такі моменти (а по Луцьку їх вистачає) не гальмувати, а заїхати в бочину мудаку з всього маху що є, а якщо до стовпа його приліпиш, то це взагалі казка. сьогодні на кільці з трьома мудаками розминався, всі три неправі і всі три сигналять. машину шкода, прийшлось притормозити

Не забудьте, що так можна і чиєсь життя "забрати"....Якби в описаній ситуації швидкість була більше, аніж, приблизно, 50, то водій опеля не відбувся б лише переляком (подивіться, як деформувало двері)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

може б тоді головою думати почав і по сторонам дивитись. це поперше.

подруге. я так зрозумію опелевод кричав що невинен, дайці написали обоюдну провину і направили в суд? якщо так, то я би пошкодував що не їхав швидше на тому кенго

потрете. в такому ДТП, де кенго майже непостраждало а водії адєкватні - водій опеля платить водію кенго суму штрафу і нову фару, пише розписку що до водія кенго немає притензій, викликают дайців, кенго бере всю провину на себе і щасливий їде купляти фару і платити штраф а опель ремонтуєтся за кошти страхової

третій варіант всеще може пройти в суді. якщо суд присудить обоюдну провину то або кожен ремонтуєтся за свій кошт, або буде новий суд, за ініціативою водія кенго або опеля, який визначить ступінь провини кожного з водіїв і залежно від того-виплату страховою. штраф заплатять оба. здаєтся 540 грн...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

може б тоді головою думати почав і по сторонам дивитись. це поперше.

подруге. я так зрозумію опелевод кричав що невинен, дайці написали обоюдну провину і направили в суд? якщо так, то я би пошкодував що не їхав швидше на тому кенго

потрете. в такому ДТП, де кенго майже непостраждало а водії адєкватні - водій опеля платить водію кенго суму штрафу і нову фару, пише розписку що до водія кенго немає притензій, викликают дайців, кенго бере всю провину на себе і щасливий їде купляти фару і платити штраф а опель ремонтуєтся за кошти страхової

третій варіант всеще може пройти в суді. якщо суд присудить обоюдну провину то або кожен ремонтуєтся за свій кошт, або буде новий суд, за ініціативою водія кенго або опеля, який визначить ступінь провини кожного з водіїв і залежно від того-виплату страховою. штраф заплатять оба. здаєтся 540 грн...

Водій опеля спочатку якраз і "визнавав" вину....до того часу, як приїхала "группа підтримки" та не "нашептала" йому, що треба говорити. З того моменту він став "постраждалим". Ще мені пробували довести, що водій опеля правий, бо "тут розворот і взагалі вже була купа ДТП, де винні всі, але не той, хто розвертається"... На пряме запитання показати пальцем, де закінчується суцільна і взагалі - яка дорога там є головною (хоча я не розумію прив'язки ситуації до виїзду з другорядної дороги.- на фото справа є така) відповідей я не отримав, якщо не рахувати якихось не надто адекватних посмішок. От таке. Чекатимемо на суд.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А протокол по ст. 124 КУпАП на кого складали на двох чи на когось одного?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А протокол по ст. 124 КУпАП на кого складали на двох чи на когось одного?

А от того не знаю, я в ДАІ не був....На місці складали лише протокол огляду місця ДТП

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...

Взагалі - хто б не був винен - страхові будуть платити. Там в межах цивілки все. Питання вини більш принципове, аніж фінансове. ...

не все так гарно і просто. Це за бугром так, як ти написав, а в нас тут страхові не розкошелюються наліво і направо. Страхова виставить регрес винуватцю.

а по суті... співчуваю... процес буде складний... Опель винний 100%, але і рено, якби їхало дозволені 60, уникнуло б зіткнення...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо обоюдна провина то страхова заплатить тільки за рішенням суду або по доброті душевній.

Повір, я це проходив

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...