Перейти до змісту

ДТП


fedot

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Тему виношу в юридичний відділ, оскільки цікавить як порада компетентних юристів (не виключено, що доведеться використати якісь із них в суді), так і бачення та коментарії автоводіїв.

Якщо модератор вважатиме за доцільне тему перенести - не маю нічого проти.

Отже - ситуація на фото. Відповідатиму лише на питання, коментувати нічого не буду, оскільки є, певною мірою, зацікавленою особою.

Дорога Луцьк-Дубно.

Кенго рухалось в напрямку "на Дубно".

Межі населеного пункту.

Обидва водії ТЗ тверезі (результат перевірки ДАІ)

post-3660-0-17832800-1404762298_thumb.jp

post-3660-0-53487900-1404762298_thumb.jp

post-3660-0-15942000-1404762299_thumb.jp

post-3660-0-57869500-1404762299_thumb.jp

post-3660-0-14168000-1404762300_thumb.jp

post-3660-0-55325900-1404762300_thumb.jp

post-3660-0-11473400-1404762301_thumb.jp

post-3660-0-58544200-1404762301_thumb.jp

post-3660-0-05711700-1404762302_thumb.jp

Опубліковано

Як адвокат кажу: без схеми ДТП та пояснень сторін (це має бути разом, а не щось одне) - практично неможливо щось сказати. Фото - це добре, і ще б не завадило протокол огляду місця події. Бо від цього буде залежати: які питання ставити експерту при проведенні автотехнічної та трасологічної експертиз.

Опубліковано
  В 07.07.2014 в 20:00, Smith сказав:

Як адвокат кажу: без схеми ДТП та пояснень сторін (це має бути разом, а не щось одне) - практично неможливо щось сказати. Фото - це добре, і ще б не завадило протокол огляду місця події. Бо від цього буде залежати: які питання ставити експерту при проведенні автотехнічної та трасологічної експертиз.

одним словом даєш розширену довідку ДАІ

Опубліковано

Кенго не правий 100%. Обгін на подвійній смузі. Можливо опель не ввімкнув поворот, але якого милого було туди пертись?

Опубліковано
  В 07.07.2014 в 20:05, pls1510 сказав:

Кенго не правий 100%. Обгін на подвійній смузі. Можливо опель не ввімкнув поворот, але якого милого було туди пертись?

некажи гоп) якого мило тоді опель стоють в поперек) він походу повертав), а канго уже тікало від зіткнення на зустріну

чим не версія

Опубліковано

Скоріше за все обоюдна вина. Оскільки картини дтп автор не дає бачу 2 варіанти:

1 кенго обгін та порушення правил обгону, виізд за подвійну суцільну, опель: виконував небезпечний маневр не врахував ситуацію. Ситуація схожа з тим як загинув в росіі губурнатор відомий юморист.

Хоча і не факт так як ушкодження не значні в авто то скоріше за все обгону не було, характер пошкоджень дає картину невеликоі швидкості в момент зіткнення.

2 рух кенго в своій полосі опель в крайній лівій., опель робить чи перестроювання чи ще якийсь маневр порушує при цьому правила маневрування, ну а кенго тормозить і тікає, але не може уникнути дтп чіпляє та розвертає опель. В такому випадку вина опеля.

Але оскільки немає висновку експертизи по швидкості , картина невідома,... Нічого тут однозначно говорити не можна.

Опубліковано
  В 07.07.2014 в 20:00, Smith сказав:

Як адвокат кажу: без схеми ДТП та пояснень сторін (це має бути разом, а не щось одне) - практично неможливо щось сказати. Фото - це добре, і ще б не завадило протокол огляду місця події. Бо від цього буде залежати: які питання ставити експерту при проведенні автотехнічної та трасологічної експертиз.

Схему прикласти не можу - учасником не був.

Пояснення водія Кенго (не дослівно і коротко): Рухаючись в напрямку Дубно, був підрізаний Вектрою, яка від'їхала від узбіччя, і, напевне, водій в дзеркало не глянув. Намагаючись уникнути ДТП, втікав вліво, на зустрічну. Не втік, водій вектри ігноруючи сигнал, всеодно не зупинився.

Пояснення водія Вектри (не дослівно і приблизно, оскільки пояснення водію говорили з "групи підтримки"): Стояв в крайній лівій полосі, на розвороті, з увімкненим поворотом, почав розвертатися - тут в мене влетів Кенго.

Пошкодження Опеля значні, бо (я знаю це авто) кілька років тому він був битий точно туди ж, в те ж місце, лиш за інших обставин. Був вирихтуваний, пошпакльований і пофарбований. В кенго навіть фара не розбита - лиш кріплення лопли.

Стаж водія вектри - 1 місяць.

П.С. тим, хто мінусує - читайте перший пост. Я не буду коментувати - я зацікавлена особа. От Smith задав конкретні питання - я намагаюся в міру того, що знаю, відповісти.

Опубліковано

Був би реєстратор в Кенгу, всі питання відпали б.

А то послухаєш, то всі праві в своїх версіях.

І ще не ясно трохи з розміткою. Якщо по версії Опеля, то він повертав, а там суцільна чи ні, де він хотів повернути/розвернутись.

Опубліковано

fedot,якщо відеорєєстраторів немає в учасників ДТП, тільки трасологічна експертиза дасть відповіді, бо тут - слово на слово, і ще можуть бути "лєві свідки". При оформленні ДТП (складання схеми та протоколу огляду місця події, зазначення усіх пошкоджень автомобілів) важливо не давати працівникам ДАЇ та представникам СОГ займатись "вільною творчістю" - вписувати в документи, що ушкодження були отримані в результаті якихось дій (це буде мати велике значення при призначенні експертиз). Тобто, висловлювати свої припущення без проведення експертиз. Знайти усіх свідків.

fedot, чисто по людськи та професійно, перепрошую, але я не зможу дати більш фахових та точних консультацій. Бо зараз викладена позиція тільки однієї сторони. Для об'єктивності - треба позиція іншої сторони. І документи, документи...

Опубліковано

візуально по фото схиляюсь до того що кенгу винна, так як позаду їхала, а місце дтп ніби дозволяє розворот\поворот наліво опелю. Треба свідків шукати.

Опубліковано

Ще раз, переглянувши більш детально фото, характер ушкоджень, розташування автомобілів - схиляюсь до думки, що ТС правий (це тільки попередні висновки). Не хочу більш детально описувати свої висновки, бо це професійна таємниця. До речі, а що з гальмівним шляхом? Приблизно: який він в автомобілів, в обох?

Кхм, ще щось побачив на фото. Ай да Опель, ай да сукін син. ))))

Опубліковано
  В 07.07.2014 в 20:31, Smith сказав:

fedot,якщо відеорєєстраторів немає в учасників ДТП, тільки трасологічна експертиза дасть відповіді, бо тут - слово на слово, і ще можуть бути "лєві свідки". При оформленні ДТП (складання схеми та протоколу огляду місця події, зазначення усіх пошкоджень автомобілів) важливо не давати працівникам ДАЇ та представникам СОГ займатись "вільною творчістю" - вписувати в документи, що ушкодження були отримані в результаті якихось дій (це буде мати велике значення при призначенні експертиз). Тобто, висловлювати свої припущення без проведення експертиз. Знайти усіх свідків.

fedot, чисто по людськи та професійно, перепрошую, але я не зможу дати більш фахових та точних консультацій. Бо зараз викладена позиція тільки однієї сторони. Для об'єктивності - треба позиція іншої сторони. І документи, документи...

При складанні протоколу ДТП був особисто, проводив заміри і дивився, що і як пишуть. Написано було чітко і по факту.

В Кенго свідок був, але він - власник авто...тож, я так думаю, теж зацікавлена особа. В Опелі не знаю, чи хто був, але, здається, теж хлопчина років 20-ти. Інших свідків не було (якщо на суд не "знайдуться").

Взагалі - хто б не був винен - страхові будуть платити. Там в межах цивілки все. Питання вини більш принципове, аніж фінансове.

Розумію, от тому і не хотів коментувати.

  В 07.07.2014 в 20:31, taurus07 сказав:

візуально по фото схиляюсь до того що кенгу винна, так як позаду їхала, а місце дтп ніби дозволяє розворот\поворот наліво опелю. Треба свідків шукати.

А уважніше придивіться...До "дозволеного" місця розвороту ще добрих кілька метрів. Крім того, спробуйте уявити "звичний" радіус повороту і "припасуйте" його до положення Опеля та Кенго

Опубліковано

Похоже что виноват водитель опеля.

Если б опель стоял в левом ряду и готовился на разворот, получил бы в "зад" а не в бочину + небольшой шанс для кенго на маневр вправо, если там чисто.

Но это так, субъективное мнение.

Опубліковано

а чому кенгу не тікав вправо?

як на мене надто далеко вони зліва стоять. по фото здається, що кенго йшов на обгін.

Опубліковано
  В 07.07.2014 в 20:38, Smith сказав:

Ще раз, переглянувши більш детально фото, характер ушкоджень, розташування автомобілів - схиляюсь до думки, що ТС правий (це тільки попередні висновки). Не хочу більш детально описувати свої висновки, бо це професійна таємниця. До речі, а що з гальмівним шляхом? Приблизно: який він в автомобілів, в обох?

Кхм, ще щось побачив на фото. Ай да Опель, ай да сукін син. ))))

На Кенго АБС, гальмівного немає, як такого.

В Опеля теж сліди шин (гальмування, зсовування від удару) на асфальті відсутні.

  В 07.07.2014 в 20:41, Arden сказав:

а чому кенгу не тікав вправо?

як на мене надто далеко вони зліва стоять. по фото здається, що кенго йшов на обгін.

З слів водія Рено - до останнього було сподівання, що побачить і зупиниться. В такому разі (якщо тікати вправо), був би вже удар в задні двері/крило - тому і вивертав вліво, бо ще й зустрічних не було.

Опубліковано

обоюдна провина, якбы кенго не вилізло на зустрічну то водій опеля був би винен однозначно, а так можна інтерпритувати що опель розвертався а кенго висунулось на зустрічну і там опель наздогнало.

давити на те що в момент зіткнення кенго було на своїй смузі НІКУДИ НЕ ТІКАЛО , НІЩО НЕ ОБЇЖЖАЛО і здійснювало аварійне гальмування бо мудак на опелі в дзеркала не дивится і клаксон не чуе (це для мудаків звична справа), а на зустрічну висунуло від удару. ну і що що слідів шин нема. у кенго колеса рівно стоять - версія може проканати...

часто хочется купити москвич і в такі моменти (а по Луцьку їх вистачає) не гальмувати, а заїхати в бочину мудаку з всього маху що є, а якщо до стовпа його приліпиш, то це взагалі казка. сьогодні на кільці з трьома мудаками розминався, всі три неправі і всі три сигналять. машину шкода, прийшлось притормозити

Опубліковано
  В 07.07.2014 в 21:04, vitOK сказав:

часто хочется купити москвич і в такі моменти (а по Луцьку їх вистачає) не гальмувати, а заїхати в бочину мудаку з всього маху що є, а якщо до стовпа його приліпиш, то це взагалі казка. сьогодні на кільці з трьома мудаками розминався, всі три неправі і всі три сигналять. машину шкода, прийшлось притормозити

Не забудьте, що так можна і чиєсь життя "забрати"....Якби в описаній ситуації швидкість була більше, аніж, приблизно, 50, то водій опеля не відбувся б лише переляком (подивіться, як деформувало двері)

Опубліковано

може б тоді головою думати почав і по сторонам дивитись. це поперше.

подруге. я так зрозумію опелевод кричав що невинен, дайці написали обоюдну провину і направили в суд? якщо так, то я би пошкодував що не їхав швидше на тому кенго

потрете. в такому ДТП, де кенго майже непостраждало а водії адєкватні - водій опеля платить водію кенго суму штрафу і нову фару, пише розписку що до водія кенго немає притензій, викликают дайців, кенго бере всю провину на себе і щасливий їде купляти фару і платити штраф а опель ремонтуєтся за кошти страхової

третій варіант всеще може пройти в суді. якщо суд присудить обоюдну провину то або кожен ремонтуєтся за свій кошт, або буде новий суд, за ініціативою водія кенго або опеля, який визначить ступінь провини кожного з водіїв і залежно від того-виплату страховою. штраф заплатять оба. здаєтся 540 грн...

Опубліковано
  В 08.07.2014 в 09:13, vitOK сказав:

може б тоді головою думати почав і по сторонам дивитись. це поперше.

подруге. я так зрозумію опелевод кричав що невинен, дайці написали обоюдну провину і направили в суд? якщо так, то я би пошкодував що не їхав швидше на тому кенго

потрете. в такому ДТП, де кенго майже непостраждало а водії адєкватні - водій опеля платить водію кенго суму штрафу і нову фару, пише розписку що до водія кенго немає притензій, викликают дайців, кенго бере всю провину на себе і щасливий їде купляти фару і платити штраф а опель ремонтуєтся за кошти страхової

третій варіант всеще може пройти в суді. якщо суд присудить обоюдну провину то або кожен ремонтуєтся за свій кошт, або буде новий суд, за ініціативою водія кенго або опеля, який визначить ступінь провини кожного з водіїв і залежно від того-виплату страховою. штраф заплатять оба. здаєтся 540 грн...

Водій опеля спочатку якраз і "визнавав" вину....до того часу, як приїхала "группа підтримки" та не "нашептала" йому, що треба говорити. З того моменту він став "постраждалим". Ще мені пробували довести, що водій опеля правий, бо "тут розворот і взагалі вже була купа ДТП, де винні всі, але не той, хто розвертається"... На пряме запитання показати пальцем, де закінчується суцільна і взагалі - яка дорога там є головною (хоча я не розумію прив'язки ситуації до виїзду з другорядної дороги.- на фото справа є така) відповідей я не отримав, якщо не рахувати якихось не надто адекватних посмішок. От таке. Чекатимемо на суд.

Опубліковано
  В 08.07.2014 в 13:08, la20 сказав:

А протокол по ст. 124 КУпАП на кого складали на двох чи на когось одного?

А от того не знаю, я в ДАІ не був....На місці складали лише протокол огляду місця ДТП

Опубліковано
  В 07.07.2014 в 20:41, fedot сказав:
...

Взагалі - хто б не був винен - страхові будуть платити. Там в межах цивілки все. Питання вини більш принципове, аніж фінансове. ...

не все так гарно і просто. Це за бугром так, як ти написав, а в нас тут страхові не розкошелюються наліво і направо. Страхова виставить регрес винуватцю.

а по суті... співчуваю... процес буде складний... Опель винний 100%, але і рено, якби їхало дозволені 60, уникнуло б зіткнення...

Опубліковано

якщо обоюдна провина то страхова заплатить тільки за рішенням суду або по доброті душевній.

Повір, я це проходив

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...