Перейти до змісту

Дорожній збір і місцеві дороги


zaHARE

Рекомендовані повідомлення

Передмова:

оскільки останнім часом багато розмов про децентралізацію влади і податків,то мені стало цікаво,а скільки місцевих податків на дороги збирає Волинь і чи вистачить цих коштів на ремонт доріг.

Ось що я "нарив":

Скориставшись законом про доступ до публічної інформації.дав запит в облдержадміністрацію-скільки світлих нафтопродуктів реалізовано у Волинській області у 2013 році?

Відповідь-у 2013 році бензинів і дизпалива у Волинській обл. продано на суму 1млрд.574млн.166тис. грн.

інформації про частку дорожнього збору я не знайшов,знайшов тільки лист,ось цей

Про дорожній збір

По состоянию на 27 марта 2007 года

- На главную страницу -

МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ

Л И С Т

N 34-17/18 від 23.02.94

м.Київ

vd940223 vn34-17/18

Про дорожній збір

У зв'язку з численними запитами Мінекономіки з метою

запобігання подвійного включення в ціни на паливно-мастильні

матеріали дорожнього збору роз'яснює.

Згідно п.7 розділу III "Порядку збору та використання коштів

для фінансування витрат, пов'язаних з будівництвом,

реконструкцією, ремонтом і утриманням автомобільних доріг

загального користування", затвердженого постановою Кабінету

Міністрів України від 2 лютого 1993 р. N 83 ( 83-93-п ), дорожній

збір від продажу паливно-мастильних матеріалів сплачують

підприємства всіх форм власності, що реалізують споживачам та

населенню автомобільний бензин, дизельне паливо, автомобільні та

дизельні мастила, у розмірі 7 процентів від вартості реалізованих

нафтопродуктів.

Під споживачами слід розуміти підприємства і організації, які

використовують придбані паливно-мастильні матеріали на власні

потреби. Дорожній збір в розмірі 7 процентів включають у відпускні

ціни тільки ті постачальницько-збутові організації, які реалізують

паливно-мастильні матеріали цим споживачам і населенню.

Начальник Відділу ціноутворення на

продукцію паливно-енергетичного

комплексу, хімічної, металургійної

промисловості та промисловості

будівельних матеріалів О.І.Гридасов

http://www.uazakon.c...05/isx05813.htm

Згідно якого ще з 1993 року від продажу ПММ утримується 7% на дорожній збір.Думаю десь таку приблизно частку в акцизі цей збір і складає. Згідно цих даних на Волині для ремонту доріг має залишатись- 110млн.191тис грн.

якщо взяти для розрахунку весь акцизний збір з палива,то з тонни бензину він складає 198 єврів,а з тонни дизпалива 50 єврів.

тоді маємо цифру -12млн.785тис. єврів.Якщо порахувати по курсу 2013 року,то це більш як 127млн. грн. податку для ремонту місцевих доріг.На Волині багато доріг міжнародного і державного значення,на які гроші мають йти з державного бюджету.

Тепер глянемо скільки коштів в 2014 році передбачено в бюджеті на місцеві дороги - 66млн грн.

і ці гроші будуть роздєрібанені десь так як описано тут:

Кому йдуть гроші виділені на дороги Волині? Прізвища.

понеділок, 27.01.14 12:45

Кому йдуть гроші виділені на дороги Волині? Прізвища.

Служба автомобільних доріг у Волинській області уклала угоди на послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення на суму 66,08 мільйона гривень, - інформують Наші Гроші.

ДП «Волинський облавтодор» отримає 21,14 мільйона гривень на експлуатаційне утримання доріг місцевого значення Волинської області.

ПАТ «Ковельське шляхово-будівельне управління №63» за 4,43 мільйона гривень проведе роботи з ліквідації пошкоджень 22000 м2 дорожнього одягу і отримає 5,44 мільйона гривень на аварійні роботи з ліквідації пошкоджень 27060 м2.

Згідно з останніми даними SMIDA, основними власниками «Ковельського ШБУ №63» є її директор Ігор Пець і ТзОВ «Кодет». Співвласником останньої є Микола Настін, колишній начальник Служби автомобільних доріг у Волинській області (2000-2007 років).

ТОВ «Луцька ДПМК» отримає 4,90 мільйона гривень на аварійні роботи з ліквідації пошкоджень 24200 м2 дорожнього одягу і ще 5,54 мільйона гривень на аварійні роботи площею 27500 м2.

Часткою в «Луцькій ДПМК» володіє Іван Кобак, екс-депутат Волинського облради, також відомий як боржник ПАТ «Західінкомбанк».

ТОВ «Луцькавтодор-Сервіс» отримає 5,12 мільйона гривень за аварійні роботи з ліквідації пошкоджень 25300 м2 і 4,95 мільйона гриивень на ліквідацію пошкоджень 20240 м2.

«Луцькавтодор-Сервіс» входить в групу ЛАД Юрія Ольхового, який у 2009-2010 роках очолював Службу автомобільних доріг у Волинській області. «Луцькавтодор-Сервіс» був заснований як дочірнє підприємство фірми ПрАТ «Луцькавтодор», до складу власників котрого до 2011 року входив Юрій Ольховий. Наразі, згідно з даними SMIDA, Ольховий особисто часткою в компанії не володіє (власник «LAD Group PLC» з Кіпру), однак є головою наглядової ради. Саму дочірню фірму в 2007 році перетворили на товариство з обмеженою відповідальністю, а в 2011 перереєстрували з «Луцькавтодору» на Олексія Юрчука.

Ще 5,28 мільйона гривень на аварійні роботи з ліквідації пошкоджень 26400 м2 отримає ТОВ «Ідея», яким володіють Віктор і Мирослава Козаки. Відомо, що Віктор Козак був депутатом Волинської облради, а у 2010 році балотувався знову від партії «Сильна Україна».

ТОВ «Аміла» отримає 5,79 мільйона на аварійні роботи з ліквідації пошкоджень 28600 м2 дорожнього одягу. Власницею фірми є Ганна Микитюк, дружина радника голови Волинської ОДА Романа Микитюка, який раніше теж був співвласником.

Решту 3,49 мільйона гривень за ліквідацію пошкоджень 18700 м2 дістанеться ТОВ «Унідор» Георгія Лисюка. До 2008 року власником компанії був Петро Левчинський, колишній депутат Волинської облради.

https://p-p.com.ua/articles/43314/

Ось така фігня шановна громадо.

А ще ж є податки від продажу автомобілів,запчастин,мастил тощо.

Думаю.якщо дійсно ми дотиснемо,що наші податки будуть залишатись в області і громада буде вирішувати як ними розпоряджатись,то краще найняти турків або словаків,ніж кормити те кодло,яке вартість дороги множить на 2-3-4-5 і дорогу змиває через 2-3 роки.

Для довідки інфа по Україні за 2012рік:

33,4 млрд грн. збори з пального

10 млрд грн. збори з нових авто

3,2 млрд грн. виділено на ремонт і експлуатацію доріг

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну а толку? Хіба раз піднімалась статистика і то тільки на борді... А по всьому тирнеті? Паровоз всьо там же, доріг німа, а баблоси деруть :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну а толку? Хіба раз піднімалась статистика і то тільки на борді... А по всьому тирнеті? Паровоз всьо там же, доріг німа, а баблоси деруть :(

Це я до того,що якщо ми не будемо вникати що звідки береться і куди йде,то паровоз все життя буде там же. Ми говоримо про те,що громада наймає жирних чиновників.Тому громада,як роботодавець, повинна знати все і вникати у всі цифри і процеси.Давайте вчитись місцевому самоврядуванню.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Взнали, навчились, далі шо? Звільнили губернатора, а він і далі спави мутить, що змінилось?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Взнали, навчились, далі шо? Звільнили губернатора, а він і далі спави мутить, що змінилось?

Це мені нагадує оту наївність законотворців з впровадженням ЦНАПів - вони щиро вважають що введення ЦНАПу унеможливить контакт заомвника адмінпослуги і виконавця адмінпослуги. Три рази ха. Ніби процес отримання якогось дозволу може бути обмежений буквами на папері. Кому треба, той знає до кого підійти, щоб не було відмов і придирок.

Так само з Клімчуком. Як можна думати що якщо він втратив посаду, то через те пішов на пенсію і в себе на городі саджає капусту по завєтам вєлікого Янича? Він, імхо, перепрацює ще нас з вами. І справа не в хорошості чи поганості. Справа в досвіді і зв'язках.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 рік потому...

ПЕРЕВИКОНАННЯ ДОСЯГНУТО – ДОРОГИ БУДУТЬ

У вересні Президент України підписав закон щодо експерименту в Одеській, Волинській, Львівській та Чернівецькій областях з фінзабезпечення реконструкції, ремонту автдоріг. Кошти на фінансування доріг загального користування державного значення мають надходити з перевиконання загального обсягу щомісячних індикативних показників надходжень митних платежів. 50% суми перевиконання спрямовується до спеціальних фондів відповідних обласних бюджетів на забезпечення реконструкції доріг.

Тобто, починаючи з вересня у разі перевиконання індикативних показників зазначені області отримають відповідні кошти до обласних бюджетів.

У вересні 2015 року за оперативними даними до державного бюджету надійшло 18,8 млрд. грн. митних платежів, що на 735,2 млн. грн. (+4,1%) більше визначених Міністерством фінансів України індикативних показників.

Слід зазначити, що у вересні ц. р. Мінфіном були внесені зміни до бюджетного розпису відповідно до Закону України від 17.09.2015 №704-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2015 рік», зокрема індикативні показники доходів державного бюджету з митних платежів у вересні 2015 р. збільшені на 427,2 млн. грн.

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 16.09.2015 № 726 «Про проведення експерименту в Одеській, Волинській, Львівській та Чернівецькій областях з фінансового забезпечення реконструкції, поточного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення» зазначені планові показники відповідно до затвердженої формули були розподілені по регіонах та доведені листами ДФС облдержадміністраціям, які визначені порядком експерименту.

Таким чином у вересні 2015 року перевиконання досягнуто митницями ДФС у Волинській області на 78,1 млн. грн., Львівській – на 123,6 млн. грн., Чернівецькій – на 58,1 млн. гривень.

Тепер ще б перекрити "конрабас" і у нас будуть суперові дороги.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...