Перейти до змісту

Домофонний лохотрон у Луцьку має російське коріння


LANser

Рекомендовані повідомлення

Власне кажучи, хочу звернути увагу на Домофонний лохотрон у Луцьку,який, як стверджує видання має російське коріння.

Зверну увагу, що я являюсь добросовіним платником за спожиті/надані послуги, будь це комунальні, чи послуги телефонії, інтернет-провайдерів, мобільного зв'язку і т.п.

І ось стикнувся з наступною ситуацією. Придбавши житло, я отримав сплачені комунальні рахунки, телефон та кабельне ТБ, від яких відмовився в подальшому, та неробочий абонентський пристрій домофонної системи (трубку :)), чи то пак лінію. За оформленням документів, реєстрацією та роботою справа саме до домофону не доходила довго. Згодом при проведенні перших ремонтних робіт, було з'ясовано, що не працює тільки трубка, яка була мною таки успішно відремонтована. Згодом певний час користувався ним (відкривав за необхідністю з трубки двері з десяток разів за рік, а так в основному користувалися ключами).

І ось близько місяця назад помітив (обставини випускаю з огляду), що трубка не працює, а точніше її було відключено з домофонної системи програмно тим же КС-Домофон Луцьк (договір зі мною про абонплату укладено не було). На перше моє звернення по телефону почув відмовки. Далі з підготовленим листом навідався до них, проте в реєстрації листа відмовили, посилаючись на те, що відсутня потрібна особа,... розмови не дали результату, сказали, що можу лишити а вони обов'язково зареєструють та нададуть відповідь (що мені мало вірилося). Сьогодні ж вирішив завітати і отримати таку бажану відповідь :).

Результат - листа не знайшли. Проте я перестрахувався та роздрукував ще два екземпляри та взяв з собою. Розмовляла вже інша особа, що переконувала, що незалежно від того володію я (являюся співвласником) обладнанням чи ні вони не будуть надавати послуги. Я пояснюю, що мені ці послуги не потрібні, а обладнанням, яке являє собою автономну систему, належить власникам будинку та, на роботу якого витрачаються ресурси (електроенергія), за які сплачують самі ж мешканці, і цим обладнанням я бажаю користуватися, а вони обмежують мене в цьому. На що почув відповідь, що абонплата знімається навіть за користування мною вхідними дверима :) (просто жах). Загалом розмов було багато, а відповіді нуль або ні про що... Листа зареєструвала... ніби - поставили дату, підпис, не вказала ПІБ та без печатки, штампу. На моє прохання відповіла, що печатки, штампу немає... поїхали з бухгалтером.

На питання звідки мені знати чи зареєстровано лист реально (в журналі вхідної кореспонденції в тому числі) відповіла, що це мене не обходить і відмовилася вказати свої посаду, ПІБ.

На запитання, коли я отримаю відповідь за запитом, відповіла, що потрібно було про це вказати в листі... я ще раз звернув увагу (а людина спочатку робила вигляд чи то пак читала мого листа :)) що в листі про все сказано, вона знову проглянула і сховала в шухлядку, і повідомила, що про терміни відповіді повідомлять мене за телефоном, якщо я його вкажу. Вже вкотре я знову звернувся до листа і тицьну на свої реквізити з вказаними контактними даними.

Після чергового ознайомлення з листом отримав відповідь... чекайте, наберемо, повідомимо.

Як говорять і сміх, і гріх :). Проте те, що дійсно жахає, це те що людина говорить часом нормальні речі і сама ж собі перечить згодом.

Чи отримаю я відповідь... сумніваюся. Є думка, що "зареєстрований" лист так і залишиться без відповіді, незважаючи на другий екземпляр з вище згаданими позначками в мене на руках.

Ось так коротенько :) (багато з "плідної" бесіди випущено).

Що скажете?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ьрєд. Не хочеш користуватись - не користуйся, брелки в тебе ніхто ж не відбирає. Претензій по платі теж не висуває. Домофонний бізнес є в усіх великих містах. Це таке ж як телебачення, інтернет, ліфт, телефон де всюди є абоненська плата. А для того щоб бізнес був прибутковим треба щоб були якісь фінансові вливання, тут це абонплата. У мене в будинку протягом року замінили дотяжку дверей, електронний блок, ремонтували наслідки протяжки інета в техканалах і безоплатно (згідно договору). А будь яка справа, яка не прибуткова, обов'язково швидко загнеться (як і було з домофонами за радянських часів). А взагалі то домофона система в існуючих будинках встановлюється лише за згодою домовласника, наприклад ОСББ із заключенням договорів. так що остинь, нахаляву використовувати послугу тобі ніхто не дасть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

vaz75, мова йде про те, що домофон не є власністю КС-Домофон Луцьк, а є співвласністю всіх власників квартир. Гроші можна брати за ремонт, заміну ключів, перепрограмування. Якщо беруть гроші за повітря - це шахрайство.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Звідки ти взяв, що домофон власність власників квартир? Ти бачив акт передачі? Повторюсь, сходи в управління ОСББ, якщо таке є (а щось мені здається, що є) і подивись, які є документи по домофону, за чий рахунок він ставився, чи є договір, які умови, чи є акт введення в експлуатацію обладнання, чи згаходиться це обладнання на балансі ОСББ. В ідеалі повинен бути договір з ОСББ про зміну конструкції комунальних мереж, власністю яких є ОСББ, встановлення додаткового обладнання з подальшим заключення договорів з власниками квартир на його обслуговування. Якось так.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Звідки ти взяв, що домофон власність власників квартир? Ти бачив акт передачі? Повторюсь, сходи в управління ОСББ, якщо таке є (а щось мені здається, що є) і подивись, які є документи по домофону, за чий рахунок він ставився, чи є договір, які умови, чи є акт введення в експлуатацію обладнання, чи згаходиться це обладнання на балансі ОСББ. В ідеалі повинен бути договір з ОСББ про зміну конструкції комунальних мереж, власністю яких є ОСББ, встановлення додаткового обладнання з подальшим заключення договорів з власниками квартир на його обслуговування. Якось так.

З ОСББ можливо і просто, а коли будинок і не в ОСББ і не на ЖЕКу, а ЖБК + до того ж в тому, що я упусти в розмові і говорилося, що власники заплатила за все обладнання, а вони лише його обслуговують....

п.с. писав не безпідставно про право власності на систему.

Повторюсь ще раз, як сказала особа, представник КС-Домофон Луцьк "...абонплата знімається навіть за користування мною вхідними дверима...".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І справа не в кількох грн., а в суті їх послуг.

Вони ж мають коди установщика, вони ж вимикають абонентів, а можливо і систему, створюючи перешкоди в повноцінному функціонуванні домофона як такого.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

то які проблеми, створюєш претензію, яку підписують всі власники квартир під'їзду, про відмову в послугах КС-Домофон Луцьк і надаєш їм, і користуєтесь домофоном далі, вже без КС-Домофон Луцьк , але щось мені підказує, що представники КС-Домофон Луцьк приїдуть і знімуть обладнання.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

vaz75, прочитайте статті які містяться в першому пості, щоб зняти всі питання про "....домофони у нас руськіє ..." і все стане зрозуміло.

Саме для вас, шановний, окремі посилання датовані ще 2012р.

Домофонний лохотрон у Луцьку має російське коріння

ХТО «КРИШУЄ» ДОМОФОННИЙ ЛОХОТРОН У ЛУЦЬКУ?

Можна навести ще ряд публікацій про даного суб'єкта підприємництва та діяльність як в Україні так і в північних "сусідів".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікава підбірка з різних пошукових ресурсів.

Що б це означало? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...