Перейти до змісту

Кулиса на БМВ акула


B|gMF

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Собственно сабж и к кому обратится,

З.Ы. а еще интеренсо может кто знает реально ли осуществить переделку МКПП на АКПП и где?

Опубліковано

Я також задумувався над заміною МКПП на АКПП, тільки на BMW 528і (E39). І прийшов до висновку, що простіше і дешевше цю продати і купити відразу з "автоматом" :D

Опубліковано

Тому що при їзді по місту і постійному стоянні в пробках автомат набагато зручніший. Я от пару днів, поки моя машина стоїть в ремонті, поїздив на BMW 735 з автоматом і дуже кайфую від зручності. При їзді рушив-став-рушив-став механіка себе виправдовує хіба що в економії приблизно 1 л бензину на 100 км

Опубліковано

Имхо для гонок и детства мкпп самое то...

но для города, когда пробки слишком много телодвижений получается что-бы проехать 2 метра!

- а так на автомате - отпустил газ плавно притормозил, надо подъехать поддал газу... она нога )

а на мкпп выжимаешь сцеплений, прижимая тормоз + рефлексорно ставишь ручку передач в нейтрал... короче запарило ))

P.S. Пробил я тему на форуме одном выходит чуть-ли не штука баксов ) замена МКПП на Акпп + работа

2Plum: наверное много твоя кушает то? на газ ставь )

бмв на газу - жлобство (с) какой-то форум )))

Опубліковано

528i на МКПП бере 12 л на 100 км

735і на АКПП бере 15 л на 100 км

обидві заправляємо 92м бензином не ОККО або WOG

Газ -- також лотерея. По-перше, невідомо яка буде ціна газу завтра. Можна попасти на $1500 з обладнанням, а ціна газу так підніметься, що на бензині буде дешевше їздити. Та і пускати наших Кулібіних до мотора BMW... краще тоді продати машинку і купити дизельну Октавію, їздити і горя не знати ;)

Опубліковано
хм. а можно спросить, почему водители со стажем решают уходить на автоматы? ;)

він краще. от і всі причини :)

після 2ох машин на МКПП 3тю маю з АКПП. звикав десь місяць-другий. ефект лівої ноги, знаєте :) і на перших порах все хотілось з гірки скинути на нейтралку, рука сама цмикалась

а так всі міфи про ацтойність автоматів і суперовість тільки ручних (бо на них ганяють супер-перці) розвіялись махом.

вже казали що в місті з автоматом класно - так це правда

але це не означає що на трасі з автоматом погано - на трасі з автоматом суперкласно! чого тільки круіз вартий - пісня. виїхав на трасу, розігнав, натуснув кнопку - тримає швидкість. в селі зручно - відтормозився до 75 ;). тицьнув і їдеш, що з горки що під горку. після обгону такк само нічого робити не треба - відпустив газ, машину вернулась на звичні 140... перег перешкодою пригальмував, чи зустрічника пропустив перед обгоном, пимпочку тицьнув - сама вернулась на круізну швидкість...

одним словом якщо вибір - тепер тільки автомат

Опубліковано
але це не означає що на трасі з автоматом погано - на трасі з автоматом суперкласно! чого тільки круіз вартий - пісня. виїхав на трасу, розігнав, натуснув кнопку - тримає швидкість. в селі зручно - відтормозився до 75 :). тицьнув і їдеш, що з горки що під горку. після обгону такк само нічого робити не треба - відпустив газ, машину вернулась на звичні 140... перег перешкодою пригальмував, чи зустрічника пропустив перед обгоном, пимпочку тицьнув - сама вернулась на круізну швидкість...

одним словом якщо вибір - тепер тільки автомат

Уух это какой кар у тебя? ;)

Опубліковано

В мене все те ж саме є на BMW 528i на механіці (я про круіз-контроль), тільки звісно переключатись часом потрібно :(

Ну і на 735і на автоматі звісно також є.

Згідний -- штука дуже класна. Зручні кнопочки на рулі для керування круіз-контролем... Але я помітив, що при мануальному керуванні швидкістю розхід пального менший, ніж на круізі. Просто коли сам їдеш, то при підйомі на горку ти не газуєш щоб тримати ті ж, наприклад, 120 км/год, а дозволяєш швидкості впасти до 100 км/год, бо знаєш що після підйому буде спуск, на якому навіть накатом швидкість повернеться до попередніх 120 км/год. Звісно, економія не шалена, але 0,5-1 л на 100 км можна зекономити, особливо по дорозі на Рівне :)

Нарахунок "модної їзди на механіці": практично всі машини BMW року з 1996 агрегуються не простими автоматами, а коробками типу TipTronic -- це фактично роботизована механіка з можливістю як автоматичного так і ручного перемикання, без педалі щеплення. Тобто якщо хочеться попалити гуму -- немає проблем, відключаємо антибукс і антизанос однією кнопкою на панелі, ричаг передач в положення Sport/Manual і переключаємось на +/- як на механіці

Опубліковано
В мене все те ж саме є на BMW 528i на механіці (я про круіз-контроль), тільки звісно переключатись часом потрібно :)

на механіці круіз це як дистанційні пульти до старих телевізорів, на шнурку такі були. тіпа вроді і пульт є, але ж вроді і шнурок лише 2 м від телевізора :(

Але я помітив, що при мануальному керуванні швидкістю розхід пального менший, ніж на круізі. Звісно, економія не шалена, але 0,5-1 л на 100 км можна зекономити, особливо по дорозі на Рівне smile.gif

прикинь - з точністю до навпаки. на круізі в мене просто супер-економний. таке враження що в круізі машина "котиться", і лише подекуди автомат підгазовує утримуючи швидкість. в круізі розхід десь від 9-11 в залежності від вибраної швидкості. "вручну" в мене 11 - це мінімум...

Опубліковано

ну згідний, що на автоматі краще... але і на механіці нормально. Діапазон швидкостей на 5 передачі -- від 70 км/год і вище, так що по трасі майже завжди можна їхати на 5 з круіз-контролем

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...