Саша Иванов Опубліковано 23 Березня, 2014 в 09:07 #1 Опубліковано 23 Березня, 2014 в 09:07 Потрібен радіатор системи охолодження для форд скорпіо .87 р., карб., 2.0 OHC. Мій паяний і тіче, підозрюю що насипали в нього гірчичного порошку чи ще якоїсь ху...ні і забились соти. Зимою нормально було поки холодно а зараз піпєц. Термостат нормально працює. На шроти що знаю дзвонив, нема.
Shkoder Опубліковано 23 Березня, 2014 в 09:12 #2 Опубліковано 23 Березня, 2014 в 09:12 як власник двох скорпіо в минулому, порекомендую промити той радіатор, що э та якісно його запаяти – будеш мати річ. шанси знайти щось краще близькі до нуля нажаль
Саша Иванов Опубліковано 23 Березня, 2014 в 09:31 Автор #3 Опубліковано 23 Березня, 2014 в 09:31 порекомендую промити той радіатор, що э та якісно його запаятиА те все Г що там зібралось вимиється? І де можна перевірити під тиском чи не тіче?Все ж схиляюсь до варіанту з покупкою.ЗИ. Це у мене теж другий скорп, міняти не хочу, подобається.
BanderaLutsk Опубліковано 23 Березня, 2014 в 09:57 #4 Опубліковано 23 Березня, 2014 в 09:57 Мій паяний і тічеРадіатор алюмінієвий?Якщо протікання іде по соті алюмінієвого - краще викинути, якщо радіатор алюмінієвий і тече по стику бачок-серцевина - можнаакуратно розібрати і почистити-вимити-зібрати. Роботи без "віддраювання" на годину максимум.А взагалі - краще приколхозити віз сенса-ланоса-таза - буде новий радіатор з максимумом ККД.
dracepupa Опубліковано 23 Березня, 2014 в 20:40 #5 Опубліковано 23 Березня, 2014 в 20:40 Мій паяний і тічеРадіатор алюмінієвий?Якщо протікання іде по соті алюмінієвого - краще викинути, якщо радіатор алюмінієвий і тече по стику бачок-серцевина - можнаакуратно розібрати і почистити-вимити-зібрати. Роботи без "віддраювання" на годину максимум.А взагалі - краще приколхозити віз сенса-ланоса-таза - буде новий радіатор з максимумом ККД.Кстати есть от ланоса, могу по сходной цене.
Zhorik Опубліковано 23 Березня, 2014 в 21:48 #6 Опубліковано 23 Березня, 2014 в 21:48 Для пошуку таких артефактів раджу використовувати =1&q=%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80+%D1%81%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BF%D0%B8%D0%BE"]Сландо або шрот Форд-клубу
Саша Иванов Опубліковано 24 Березня, 2014 в 18:44 Автор #7 Опубліковано 24 Березня, 2014 в 18:44 Радіатор зняв і промив. Г випливло немало, завтра покатаюсь - відпишусь. Ще одне питання до скорповодів: стрілка температури ОЖ стояла на середині *циферблата* навіть коли закипав. Датчик під заміну? І де саме він стоїть?
Shkoder Опубліковано 24 Березня, 2014 в 21:16 #8 Опубліковано 24 Березня, 2014 в 21:16 двигун закипав = датчик під заміну. сам датчик шукай на голові блока, біля трамблера. викручуй дуже обережно на холодному двигуні, бо він полюбляє ламатись навпіл, особливо після перегріву, а дістати його залишки з двигуна потім дуже складно.як трохи поїздиш, промий радіатор ще раз – з двигуна теж багато бруду випливе
Саша Иванов Опубліковано 25 Березня, 2014 в 05:33 Автор #9 Опубліковано 25 Березня, 2014 в 05:33 Біля трамблера є датчик, по форумах читав що це він і буде. До речі, поки не знав,що це таке, всунув туди свого носа на заведеній машині - трохи доторкнувся то він мене током шандарахнув . Більше не лізу ні до чого Shkoder - дякую за допомогу.
Саша Иванов Опубліковано 25 Березня, 2014 в 17:22 Автор #10 Опубліковано 25 Березня, 2014 в 17:22 Покатався сьогодні - не кипів. Погода,звичайно, холодніше, але для цього є ГАЗ . Поганяв добряче, не закипів. Після промивки радіатора мій скорпік значно краще себе почуває. Злив воду, залив антифриз - поживем побачимо. Всім дякую.
Саша Иванов Опубліковано 6 Квітня, 2014 в 16:10 Автор #11 Опубліковано 6 Квітня, 2014 в 16:10 Тіче сцуко і все. Був на формулі найшов за 900грн. китайця, гарантії ніякої. По шротах продають за 600-900 б/у. Що краще, новий китаєць чи б/у? Може, підкажете де ще можна купити? Або телефон хто паяє чи може допомогти, там пластмасу треба підпаяти зверху біля болтів кріплення.
BanderaLutsk Опубліковано 6 Квітня, 2014 в 17:41 #12 Опубліковано 6 Квітня, 2014 в 17:41 Оце + патрубки+хомути+руки=не гірше китайса, ще й при потребі ледь не в хлібних відділеннях продають.
Саша Иванов Опубліковано 6 Квітня, 2014 в 20:01 Автор #13 Опубліковано 6 Квітня, 2014 в 20:01 По вашому різниця в 600-700 кубиків + набагато більша потужність не мають значення? На носі літо з +30/35, по моєму, з таким девайсом я буду в повній Ж.За пораду дякую, може підкажете якийсь побільше.
slk35 Опубліковано 6 Квітня, 2014 в 20:58 #14 Опубліковано 6 Квітня, 2014 в 20:58 По вашому різниця в 600-700 кубиків + набагато більша потужність не мають значення? На носі літо з +30/35, по моєму, з таким девайсом я буду в повній Ж.За пораду дякую, може підкажете якийсь побільше.Якщо варіант по-дешевше і щоб тепло з запасом відводило, від Газельки подивіться, там двигун 2,4л. Думаю в Скорпа має влізти, а ціна теж в межах 300±100грн залежно від виробника.
BanderaLutsk Опубліковано 6 Квітня, 2014 в 21:09 #15 Опубліковано 6 Квітня, 2014 в 21:09 По вашому різниця в 600-700 кубиків + набагато більша потужність не мають значення? На носі літо з +30/35, по моєму, з таким девайсом я буду в повній Ж. За пораду дякую, може підкажете якийсь побільше.По-перше - дивись на різницю в потужності, саме невикористану частину теплової енергії відводить радіатор.А цей радіатор ставиться і на ланоси потужністю в 100+к.с.По-друге - китайці в нас найдешевші, отже саме в спеку можеш опинитись біля парогенератора, а зимою йому буде ще важче.А якіснийкитайса недалеко від валео піде.По-третє - бв радіатор може бути забитий з середини і ззовні не прохідний для повітря через зам'ятість тепловідвіднихпластин, а товщина стінок сот може"порадувати" в невідповідний момент.По-четверте - лузаровські радіатори непоганої якості, плюсь можна встановити новий вентилятор(2шт.) за гуманні гроші щозначно підвищить його ефективність саме в пробках нашого мегаполіса.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.