Перейти до змісту

Обережно! крадуть каталізатори


Unknown

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

В ніч з 21на 22 злодії-вандали вирізали каталізатор Citroen Jumpy 2005 року. Авто стояло перед вікнами багатоквартирного будинку на стандартній парковці-кишенці. Вуличне освітлення біля будинку дуже слабке, і злодії нагло вирізали колбу з каталізатором перепилявши ножовкою трубу перед і після неї.

Розташований каталізатор у цих авто у досить зручному для крадіїв місці, знизу перед резонатором, тому власникам подібних варто поберегтися. Сумніваюся, що я перший і останній.

В міліцію заявив, і вони навіть оперативно відреагували на виклик у цей складний час, що приємно здивувало. Щоправда не надто сподіваюся, що вони когось знаюдуть.

Порадьте зварювальника з ямою, який зможе заварити?, бажано в районі Лучеська (в радіусі кілометрів трьох)

Опубліковано

каталізатори містять сплав платини та іридію, відповідно коштують трохи грошей на прийомці...

Опубліковано

Вартість несправного каталізатора від такого авто доларів 200 (там якісь дорогоцінні метали ніби є) Ціну мені озвучили на двох різних штотах, на одному з яких знайомі.

Який сенс вночі валятися під авто і щось там різати, і щоб нічого не "заробити" ?

На розі декабристів і К-Карого є зварювальник по глушнікам. Видно з дороги.

можке телефон маєте?, яма є в нього?

Опубліковано

я знаю що з цих автомобілів самі дорогі каталізатори Jumpi Expert Scudo berlingo, а ще якщо був мотор 1,6 HDI то там ціна коливається від 200 - 450 доларів.

Все залежить від номера що на каталізаторі. Я думаю злодії не з проста вибрали цей автомобіль.

Сам колись здавав зі свого експерта 2008 року.

Треба вставити та заварити кусок труби замість каталізатора.

Опубліковано

Просто трубу вварювати неможна, требя "пламягаситель" ставити. В каталізатора задача не тільки відпрацьовані гази обробляти.

Опубліковано

ті що кажуть, що це флуд - проїдьтеся по зварювальникам. У них ці машини, останнім часом - основна клієнтура. Всі приїзжають вже без каталізатора. Його дійсно легко відпиляти.

Опубліковано

можна детальніше?, достатньо просто колбу порожню, чи в неї ще щось запхати потрібно ?

лишають саму колбу, але можна і стронгера вварити

Опубліковано

V.Wolf,

можна детальніше?, достатньо просто колбу порожню, чи в неї ще щось запхати потрібно ?

В мережі купа інфи і думок.

Пуста колба чи шмат труби незахистить вихлопну систему після ката від перегріву і поступового прогару. Основна задача зрозуміла повинна бути з назви. Дехто ставить його щоб звук вихлопу був більш "породистий".

Опубліковано

В знайомого вирізали вже два тижні тому.За цей період не меньше 20 авто залишилось без каталізаторів.Я в себе вирізав давно,100грн за роботу,а здав за 200$.Ніяких проблем з прогоранням вихлопу нема.Може через пару років прогорить,але то вже зовсім інша історія!)

Заварити можна:

1.На Декабристів.

2.На Карпена Карого,як біля моста на Рівненську підніматись,там біля ж.д.,де зупинка дизеля,є гараж високий.Якщо їхати в сторону Рованців,то по правій стороні.Там за 10 хвилин і виріжуть,і заварять.Всі потрібні труби в них є на місці.Якщо потрібно то навіть можуть прийняти каталізатор,але раджу спочатку в декількох місцях ціни повзнавати.

З свого досвіду знаю що наприклад на Рено Кенгу найчастіше нічого не варті.

На Скудо,Добло-якщо двигун жтд-200$.

Опубліковано

Я тут про стронгер/Пламегаситель читаю..., думки різні в мережі.

Чи дійсно дуже прогорає середній глушник, якщо замість каталізатора вварити трубу, а не стронгер? Досвід хтось має?

Є сенс додаткові гроші платити, чи не паритись ?

Опубліковано

Я тут про стронгер/Пламегаситель читаю..., думки різні в мережі.

Чи дійсно дуже прогорає середній глушник, якщо замість каталізатора вварити трубу, а не стронгер? Досвід хтось має?

Є сенс додаткові гроші платити, чи не паритись ?

Повторюсь.Їзжу довго з трубою замість каталізатора,ніяких прогорань нема.

Опубліковано

Якщо стоїть один лямбда зонд, перед каталізатором на штанях. то сміливо можна вирізати.

Якщо два, тобто другий лямбда стоїть після каталізатора, тоді треба перепрошивати програму упорскування так як друга лямбда буде хавати, що каталізатора нема і задавати некоректні характеристики уприскування.

Це відноситься до любого авто, не тільки скудо.

З плюсів: тяга трохи збільшиться, витрата палива не зміниться, димність майже та ж, а от кількість срані вилітає в атмосферу і запах буде вже зовсім інша.

Опубліковано

Якщо стоїть один лямбда зонд, перед каталізатором на штанях. то сміливо можна вирізати.

Якщо два, тобто другий лямбда стоїть після каталізатора, тоді треба перепрошивати програму упорскування так як друга лямбда буде хавати, що каталізатора нема і задавати некоректні характеристики уприскування.

Це відноситься до любого авто, не тільки скудо.

З плюсів: тяга трохи збільшиться, витрата палива не зміниться, димність майже та ж, а от кількість срані вилітає в атмосферу і запах буде вже зовсім інша.

Нічого перешивати не тра, та лямбда служить для контроля забитості ката, обходиться альбо перехідником під лямбду - аль схемкою з декількох деталей.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Бидло ТАЙ годі. І в мене у дворі в ніч 02.03. ці тварюки з Мерседес віто також вирізали. Отож автовласники пильнуйте, зловите-пообрізайте руки по локті.

Опубліковано
Якщо стоїть один лямбда зонд, перед каталізатором на штанях. то сміливо можна вирізати.
Як правило одна лямбда стоїть після каталізатору, тому "пламягасилель" обов'язковий, бо тоді накривається лямбда. Без неї звичайно їздити можна, але тоді ЕБУ буде постійно їздити в режимі прогріву, а це втрата динаміки на тому ж розході.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...