Перейти до змісту

"AIR" Project


Рекомендовані повідомлення

Доброго дня, підажіть чи можливо таким самим чином перероботи Rock shox Tora TK coil в повітряну.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доброго дня, підажіть чи можливо таким самим чином перероботи Rock shox Tora TK coil в повітряну.

Є два варіанти:

1) Я її в кишки в живу не бачив, але думаю, що теоретично можна. "малою кров"ю" це не обійдеться там немає поршня, тому + до виготовлення пробки потрібно буде ще його виготовити.

По цьому що я бачу нічого не заважає зробити з неї повітряну:

post-5408-0-19790000-1397910085_thumb.jp

2) або придбати готову повітряну пружину http://www.bike-discount.de/en/buy/olo-air-internals-left-13-reba-sid-b-29-100mm-black-161769/wg_id-205

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ukrainec а у Вашій вилці вниз ноги були завальцовані, чи просто пластикові заглушки, які вільно крутяться?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На стороні, що з пружиною завальцjвані, зі сторони демпфера - пластиковий стопорний упор.

В ребі і сід стопорні кільця... А взагалі тра дивитися

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Ну що? Ось вже 4 місяці пройшло від тоді як був здійснений "AIR" Project по модернізації вилки Rock Shox XC28 на повітряну пружину. З них окрім лютого і кількох тижнів січя я постійно експлуатував велосипед і за цей час було зібрано багато спостережень за роботою вилки.

Позитивні моменти

1) Відразу після переробки помітно збільшився хід вилки

2) відмічено плавність при строгуванні

3) Якщо перевернути на деякій час вилку і дати стікти мастилу, або дати їй "гаряченько просратись" щоб взбовталося мастило то вилка відразу ставала неймовірно "плюшевою"

3) Відмічено прогресію зусилля під час стискання вилки характерну усім пневматичним вилкам

Негативний експлуатаційний момент:

під час експлуатації в холодну пору, десь температури +5...+10˚С н.с., вилка стає "заторможеною". Частково це можна підлікувати заміною мастила в демпфері на більш рідше 0W, або 2.5W що і було зроблено, але це не повністю вирішить проблему, так як гальмування може відбуватися і на втулках(я цього не досліджував). Вилка не дуже підходить для зимової експлуатації.

Негативні конструкційні моменти:

1) Так як в повітряну камеру було залито рідке трансмісійне мастило 80W-90 то через деякий (150-200км) час воно перетікало в ногу. В наслідок чого:

1.1) Поступово збільшувалося зусилля строгування

1.2) Збільшувався об"єм повітряної камери і втрачалася прогресія

1.3) Виникла загроза "пробивання" вилки

2) Трансмісійне, густе мастило, що було залите в штани не повністю очищалося ущільнювачем і його об"ємні залишки постійно виднілися на ногах вилки.

3) В наслідок тертя негативної пружини об шток відбулося пошкодження його поверхні.

post-5408-0-81059100-1399030009_thumb.jppost-5408-0-45680000-1399030014_thumb.jp

В цілому на мою думку робота вилки визнана позитивною і наступним кроком було прийнято рішення ліквідувати вищезгадані технічні проблеми!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І так, приступимо:

1) усуваємотерття негативної пружини об поверхню штока, для цього було виготовлено направляючі елементи:

ніпель

post-5408-0-57173100-1399030772_thumb.jppost-5408-0-25323400-1399030777_thumb.jp

і упор (з ковпачка дитячого крему :) )

post-5408-0-50268800-1399030794_thumb.jppost-5408-0-64600500-1399030801_thumb.jp

2) перераховано і перепроектовано конструкцію негативної пружини, тепер жорстку (стокову) пружину було вкорочено на 10мм, а м"яку (таврійську) було використано повністтю, зашліфовано торці пружин:

post-5408-0-36326600-1399030934_thumb.jppost-5408-0-93266400-1399030940_thumb.jp

Збираємо тепер "нову" негативну пружину в зворотньому порядку використовуючи нові конструкційні елементи:

post-5408-0-57644200-1399031037_thumb.jppost-5408-0-19787500-1399031044_thumb.jppost-5408-0-00933800-1399031049_thumb.jppost-5408-0-60687400-1399031054_thumb.jppost-5408-0-50655500-1399031059_thumb.jppost-5408-0-58477900-1399031067_thumb.jp

Для збереження цілісності зеркала внутрішньої поверхні ноги на пружину було вдягнено додатковий бандаж з термоусадочної трубки:

post-5408-0-17408400-1399031179_thumb.jppost-5408-0-87756700-1399031183_thumb.jp

3) Для повітряної камери було підготовлено спеціальну медоподібну суміш рідкого мастила і спеціальної консистентної змазки, яка протягом 6 тижнів перевірялася на предмет розшарування. Суміш є щось середнім між пластичною змаскою і рідким мастилом, її перетікання відбувається протягом тривалого часу, але на дотик вона схожа на консистентну:

post-5408-0-16205000-1399031677_thumb.jp

4) Було придбано ремкомплект ущільнювачів для вилкок Dart/Judy/Pilot, але так як наявні поролонові кільця в повному не ставали в простір між втулками і ущільнювачемто їх було розрізано навпіл і вони при цьому якраз ставали туди:

post-5408-0-30035600-1399031984_thumb.jppost-5408-0-16900700-1399032018_thumb.jp

перед встановленням у посадочні місця кільця були змочені у спеціальне мастило:

post-5408-0-19440700-1399032028_thumb.jppost-5408-0-22752500-1399032079_thumb.jp

та вставляємона місця:

post-5408-0-80576900-1399032153_thumb.jppost-5408-0-89970500-1399032160_thumb.jppost-5408-0-87041400-1399032175_thumb.jp

5) Для забезпечення постійної прогресії було виготовлено спеціальну вставку (довжиною 70мм), яка одночасно слугуватиме для зменшення об"єму повітряної камери, так і упором відбійноком:

post-5408-0-25372500-1399033088_thumb.jppost-5408-0-49374200-1399031367_thumb.jp

Вставляємо ноги вилки в штани, заливаємо необхідну кількість маслила через нижні отвори в штани вилки і закручуємо гвинти.

post-5408-0-96605300-1399032190_thumb.jp

і встановлюємо вставку

post-5408-0-70864300-1399032196_thumb.jp

закручуємо пробку post-5408-0-78009600-1399032201_thumb.jp

Докручуємо з необхідним зусиллям гвинти з нижу вилки.

Все!

Будемо пробувати :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Дуже цикава модернизация вилки. З нетерпинням чекатиму наступных публикаций. Сам е власником Rock Shox XC28 и маю бажання модернизувати вилку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3) Для повітряної камери було підготовлено спеціальну медоподібну суміш рідкого мастила і спеціальної консистентної змазки, яка протягом 6 тижнів перевірялася на предмет розшарування. Суміш є щось середнім між пластичною змаскою і рідким мастилом, її перетікання відбувається протягом тривалого часу, але на дотик вона схожа на консистентну:

post-5408-0-16205000-1399031677_thumb.jp

Скажіть будь ласка, які саме мастила ви використовували щоб ​​створити необхідне по консистенції мастило? І в яких пропорціях змішували?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Ось, ще одна ХС28, тепер теж mono air:

post-5408-0-51911500-1405629669_thumb.jp

бажаю власнику захопливих подорожей

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

Підходить до кінця "епоха" користування цією вилочкою, але вона мені подарувала лише позитивні спогади. Нажаль через події в нашій державі не вдалося реалізувати і 10% того що я планував здіснити на цей рік зі своїм велосипедом, але час витрачений на інше також було проведено не дарма.

Перший момент: ця вилка "познайомила" мене з масляним демпфером і показала його важливість при роботі вилки. Недарма пифуть про неї, що це перша з бюджетних вилок з робочим демпфером - можу з упевненісттю сказати, що це так. Яким чином це виражається? А ось яким: в момент коли наїжаєш на виступаючу перешкоду, чи зістрибуєш з висоти, пружина (механічна чи повітряна) поглинає зусилля удару об колесо і зтискається, після цього слідує її розтискання з тією ж силою і швидкісттю з якою вона була зтиснута (так би мовити відстріл); так ось демпфер не заважаючи пружині стискатися гальмує відстріл зі швидкісттю з якою ти налаштуєш ребаунд в нижній частині ноги вилки. В наслідок чого практично відсутнє відчуття віддачі в кермо і підвищується плавність їзди.

Другий момент: це апгрейд вилки в повітряну. Ця можливість є взагалі подарунком від фірми RockShox. Тут по суті і розповідати немає про що, розроблена мною конструкція виявилася вдалою настільки, що ті хто пробував кататися на моєму велосипеді зрівнювали її з реконом, дехто навіть з ребою і один навіть з сідом. :)

Виграш переробки в повітряну очевидний: це плавність роботи, прогресія при стисканні, можливість регулювати жорсткість відповідно до умов катання.

Ну без ложки дьогтю теж не обійшлося: через наявність в конструкції масляного демпфера turnkey, в холодну пору року десь нижче +10град С робота вилки стає пригальмованою,"кисільною".

Нажаль не зважаючи на всі цьогорічні позитивні спогади, які ми пережили з нею під час спільних подорожей я планую з нею розлучатися. :(

Адже навіть пишучи ці строки я тримаю руку на "ляшці" своєї нової, зовсім іншої, значно оригінальнішої та одіознішої і взагалі не вилки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 рік потому...

На днях переделал свою ХС28. В первый день всё отлично, на следующий стала заметно жестче. Открутил нижний болт и отдуда пшикнул воздух, полностью пока не стравливал. ТОисть пускает поршень в штаны. Сверху на поршне ТАД17, снизу в штанах тоже. Вы как то дорабатывали его, поставили свой под два кольца??? Вообщем нужен совет, заранее спасибо

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В першій модифікації вилка їздила з рідним поршнем і ніби нічого не травило, але з рештою безпосередньо перед продажем було прийнято рішення встановити поршень під 2 кільця і вилка на наступний день укотила в Маріуполь, зараз я про неї "ні слухом, ні духом". 

 

Саме зараз в мене знаходиться вилка принесена на ТО в якій стоїть рідний поршень (див. повідомлення вище від 17.07.2014), але вже завтра для неї буде виготовлено новий поршень під 2 кільця. 

 

При потребі організую виготовлення ще одного поршня.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...