D.GryWeB Опубліковано 26 Листопада, 2013 в 18:46 Автор #26 Опубліковано 26 Листопада, 2013 в 18:46 якщо пробита прокладка і рідина потрапляє у випускний коллектор - буде сильна біла пара з вихлопної. Всі іші можливі вмпадки тут вже були, треба перевіряти.Це була помпа заклинала ы порвався ремынь
Oli Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 15:14 #27 Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 15:14 не ваз, але трохи по темі...
D.GryWeB Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 17:38 Автор #28 Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 17:38 не ваз, але трохи по темі... Вже пізно!
vaz75 Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 19:23 #29 Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 19:23 якщо пробита прокладка і рідина потрапляє у випускний коллектор - буде сильна біла пара з вихлопної. Всі іші можливі вмпадки тут вже були, треба перевіряти.Це була помпа заклинала ы порвався ремыньНіхт ферштейн, куди ж тосол дівався? Заклинив водяний насос і текло з нього? Чому не побачили підтікання? При заклиненому вод.насосі не текти повинно, а перегріватися при чому суттєво.
D.GryWeB Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 19:26 Автор #30 Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 19:26 якщо пробита прокладка і рідина потрапляє у випускний коллектор - буде сильна біла пара з вихлопної. Всі іші можливі вмпадки тут вже були, треба перевіряти.Це була помпа заклинала ы порвався ремыньНіхт ферштейн, куди ж тосол дівався? Заклинив водяний насос і текло з нього? Чому не побачили підтікання? При заклиненому вод.насосі не текти повинно, а перегріватися при чому суттєво.А нічього такого небуло ....Просто напросто під машиною не тікло.Їхали і просто стала...Після розборки...тобто після зняття "Захисту ремня ГРМа "було виявлено "мокре" і закленівша помпа просто коли зупинилася з"їла ремінь!і все...От такі то діла....
SysR Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 19:31 #31 Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 19:31 Після розборки...тобто після зняття "Захисту ремня ГРМаЦе тобі майстер таке сказав (що там є ремінь ГРМ)? Тікай звідти і то чим швидше.
D.GryWeB Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 19:46 Автор #32 Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 19:46 Після розборки...тобто після зняття "Захисту ремня ГРМаЦе тобі майстер таке сказав (що там є ремінь ГРМ)? Тікай звідти і то чим швидше. 1 – натяжной ролик 2 – шкив распределительного вала(ГРМ) 3 – ремень привода распределительного вала 4 – шкив генератора 5 – ремень генератора 6 – шкив коленчатого вала 7 – шкив водяного насоса Після розборки...тобто після зняття "Захисту ремня ГРМаЦе тобі майстер таке сказав (що там є ремінь ГРМ)? Тікай звідти і то чим швидше. я Щось неправильно написав?? Ні не майстер!я просто зняв пластмаску(ЗАХИСТ) і там все в ОЖ
vaz75 Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 20:14 #33 Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 20:14 Ліхо закручєн сюжет.Тепер розкрутимо (для ясності) клубок подій. В тебе десь дівався тосол, підтікання ти не виявив. І поки ми тобі давали поради то заклинило помпу, з'їло пас ГРМ, заглух двигун. Так?
D.GryWeB Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 20:52 Автор #34 Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 20:52 Ліхо закручєн сюжет.Тепер розкрутимо (для ясності) клубок подій. В тебе десь дівався тосол, підтікання ти не виявив. І поки ми тобі давали поради то заклинило помпу, з'їло пас ГРМ, заглух двигун. Так?та да)
SysR Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 21:02 #35 Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 21:02 я Щось неправильно написав??Я чомусь думав що в тебе ще цеп стоїть.
D.GryWeB Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 21:05 Автор #36 Опубліковано 29 Листопада, 2013 в 21:05 я Щось неправильно написав??Я чомусь думав що в тебе ще цеп стоїть.ні 8-ка ремінь
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.