Перейти до змісту

Розрахунковий рахунок для підприємця-ф/о


jack74

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Потрібно відкрити рахунок в банку для підприємця-ф/о (2-га група, хоча це не має тут особливого значення) для можливості здійснення безготівкових розрахунків.

Розрахунки будуть нечасті, коли один-два в місяць, а коли і місяць-два без платежів...

... Хто порадить - в якому банку? Де дешевше відкрити (в одних, наприклад, 75 грн., в інших безкоштовно), а де дешевше обслуговуватись (в Приваті, здається, 50 грн./міс., а в Авалі 12 грн./міс., в СітіКомерц - безкоштовно...)

Хто з вас, підприємці, користується яким банком? Які хто де виявив "плюси"/"мінуси"?...

----------------------------------------

І вже похідне запитання: розкажіть в двох словах - як практично здійснюються ці розрахунки? (платити будуть, в основному, нам) Які папірчики кому писати, що де оформляти, що після того з ними робити, куди звітувати, ... чи що там ще може бути...

Опубліковано

Приват, 50грн/міс + 2 грн. за кожну платіжку вихідну. Картка+ключ до рахунку, можна знімати кошти в банкоматі (0,75% комісія). диск з ключами, інтернет і всі платіжки робляться в онлайн (типу приват24)

якщо документів протягом місяця не було , то 50 грн. не знімають.

відкриття рахунку та його використання в підприємницькій діяльності не тягне за собою додаткових папірчиків та звітування.

Звичайно, що отримані кошти треба писати в книгу обліку доходів і витрат і звіт платника єдиного податку)))

Опубліковано

Дякую.

Тобто, я так зрозумів, ваш вибір - Приватбанк... а чому? Є якісь "плюси" в порівнянні з іншими?

якщо документів протягом місяця не було , то 50 грн. не знімають.

в смислі, якщо операцій протягом місяця не було, так?

Якщо знімають в кінці місяця 50 грн., значить там повинна весь час лежати якась "несгораєма" сума?

Опубліковано

Якщо знімають в кінці місяця 50 грн., значить там повинна весь час лежати якась "несгораєма" сума?

Не хвилюйся тобі кредитний ліміт відкриють. Це ж Приват. А по темі то альтернативи Приватбанку я не бачу.

Опубліковано

Приват, 50грн/міс + 2 грн. за кожну платіжку вихідну. Картка+ключ до рахунку, можна знімати кошти в банкоматі (0,75% комісія). диск з ключами, інтернет і всі платіжки робляться в онлайн (типу приват24)

якщо документів протягом місяця не було , то 50 грн. не знімають.

А який в Вас тарифний план? Бо в мене знімає 50 грн незалежно від того були операції чи ні. Рахунком за рік користувався всього 1 раз. Знімає навіть тоді, коли на рахунку немає коштів - тобто в мінус, а потім на той мінус рахує пеню і т.д

Опубліковано

Дякую.

Тобто, я так зрозумів, ваш вибір - Приватбанк... а чому? Є якісь "плюси" в порівнянні з іншими?

хз, не порівнював. рахунок відкрили безкоштовно

якщо документів протягом місяця не було , то 50 грн. не знімають.

в смислі, якщо операцій протягом місяця не було, так?

Якщо знімають в кінці місяця 50 грн., значить там повинна весь час лежати якась "несгораєма" сума?

так, правильно, якщо не було операцій.

ні, не повинна)). банк надає кредит, тобто при відкритті рахунку встановлюється кредитний ліміт на певну суму і на певний період користування (35 днів). при знятті кредитних коштів через банкомат (готівкою) комісія 3%

А який в Вас тарифний план? Бо в мене знімає 50 грн незалежно від того були операції чи ні. Рахунком за рік користувався всього 1 раз. Знімає навіть тоді, коли на рахунку немає коштів - тобто в мінус, а потім на той мінус рахує пеню і т.д

"все по 2". абонплата 50 грн, 2 грн. за проведення моїх платежів (за 1 документ), 0.75% за зняття готівки

Опубліковано

["все по 2". абонплата 50 грн, 2 грн. за проведення моїх платежів (за 1 документ), 0.75% за зняття готівки

В мене точно такий самий, тільки 50 грн я плачу незалежно від того є рух по рахунку чи ні. В мене по рахунку за рік всього 2 операції в перший місяць - далі жодного платежу. Але 50 грн в місяць знімає.

Опубліковано

["все по 2". абонплата 50 грн, 2 грн. за проведення моїх платежів (за 1 документ), 0.75% за зняття готівки

В мене точно такий самий, тільки 50 грн я плачу незалежно від того є рух по рахунку чи ні. В мене по рахунку за рік всього 2 операції в перший місяць - далі жодного платежу. Але 50 грн в місяць знімає.

Здається, щоб не знімало 50 грн., на початок та на кінець місяця повинен бути нульовий залишок. Тобто якщо не було руху але хоч 1 копійка на залишку, то буде -50.

Опубліковано
А по темі то альтернативи Приватбанку я не бачу.

Чому? По яких критеріях? Рахунки відкривають всі, інтернет-банкінг надають багато....

Наприклад, від СітіКомерцбанку тарифний пакет "Підприємець":

Основні тарифи пакету «Підприємець»:
  • Відкриття поточного рахунку - 35,00 грн.
  • Відкриття карткового рахунку - безкоштовно.
  • Обслуговування поточного рахунку- безкоштовно.
  • Підключення до системи "Клієнт-банк"- безкоштовно.
  • Обслуговування в системі "Клієнт-банк"- 50 грн. (щомісячно, у випадку відсутності руху коштів плата не знімається).
  • Переказ коштів з рахунку в межах Банку- безкоштовно.
  • Переказ коштів з рахунку за межі Банку через систему "Клієнт-банк"- 1 грн.
  • Переказ коштів з рахунку за межі Банку на паперових носіях- 5 грн.
  • Зняття грошових коштів з поточного рахунку- 0,6%-0,7% в залежності від суми
  • Зняття грошових коштів з корпоративної платіжної картки- 0,5%.

Пакет послуг «Підприємець» від Аваля:

Пакет послуг «Підприємець» спеціально створено для клієнтів - підприємців, яким для здійснення діяльності не потрібно отримувати широкий спектр послуг та достатньо використовувати платіжну картку.

Переваги пакету послуг:

1) безкоштовне відкриття та обслуговування поточного рахунку в національній валюті;

2) отримання привілеїв та знижок при розрахунках платіжною карткою;

3) цілодобовий доступ до коштів на рахунку.

Щомісячна плата за користування пакетом послуг: 12 грн.;

Надання щомісячної паперової виписки з рахунку: включено до плати за пакет;

Підключення та користування послугою "Мобільний банкінг" (СМС- повідомлення про стан карткового рахунку): включено до плати за пакет;...

Детальніше тут (pdf-ник)

Опубліковано

Імхо, одним з найбільших і, моживо, головних плюсів Привата є кількість банкоматів та відділень.

Якби мені це було не важливо, ніколи б не відкривала рахунок в Приваті.

Опубліковано

Чому? По яких критеріях? Рахунки відкривають всі, інтернет-банкінг надають багато....

Наприклад, від СітіКомерцбанку тарифний пакет "Підприємець":

Хоча б за це

post-2292-0-22191700-1385065190_thumb.jp

Приватбанк дійсно створює всі умови для ведення бізнесу і йде на крок попереду від інших банків. Наприклад підтримка ключів та створення звітів для відправки в контролюючі органи. Онлайн бухгалтерія і багато іншого. А для кількох платежів в місяць може і рахунок не обов'язково відкривати. Для цього згодиться звичайна Універсальна карта від Приватбанку. Тим більше, що з другою групою можуть працювати тільки єдинники.

Опубліковано

Здається, щоб не знімало 50 грн., на початок та на кінець місяця повинен бути нульовий залишок. Тобто якщо не було руху але хоч 1 копійка на залишку, то буде -50.

нічого подібного. у мене залишок постійно не нульовий

Тим більше, що з другою групою можуть працювати тільки єдинники.

нічого подібного. для торгівлі 2 група також підходить. а ось послуги отримувати від 2-ї групи, то так, тільки єдинники і несубєкти

Опубліковано

Тим більше, що з другою групою можуть працювати тільки єдинники.

нічого подібного. для торгівлі 2 група також підходить. а ось послуги отримувати від 2-ї групи, то так, тільки єдинники і несубєкти

Я й написав працювати (а не торгувати).

Опубліковано

Імхо, одним з найбільших і, моживо, головних плюсів Привата є кількість банкоматів та відділень.

Якби мені це було не важливо, ніколи б не відкривала рахунок в Приваті.

в розрізі піднятої теми цей "плюс" не має значення. Мова йде про безготівкові розрахунки.
для торгівлі 2 група також підходить. а ось послуги отримувати від 2-ї групи, то так, тільки єдинники і несубєкти

а ось про це можна конкретніше? Тобто, якщо я, єдинщик 2-ї групи, надам якусь послугу підприємству, то воно не зможе зі мною розрахуватися? А чому ж вони зараз не запитують, на якій я формі? Просто просять рахунок...

Добре, а якщо тоді я свою послугу продам як товар, то тоді вони мають можливість розраховуватись, чи що?

Опубліковано
Тобто, якщо я, єдинщик 2-ї групи, надам якусь послугу підприємству, то воно не зможе зі мною розрахуватися? А чому ж вони зараз не запитують, на якій я формі? Просто просять рахунок...

зможе розрахуватись.

Добре, а якщо тоді я свою послугу продам як товар, то тоді вони мають можливість розраховуватись, чи що?

послуга не є товаром

2) друга група - фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:

не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;

обсяг доходу не перевищує 1000000 гривень.

і чим грозить надання послуги на 2 групі не "платникам єдиного податку та/або населенню"

Фізична особа – підприємець – платник єдиного податку 1 або 2 груп надає послуги юридичній особі. Які будуть податкові наслідки для юридичної та фізичної особи?

Наслідком порушення вищезазначених критеріїв є зобов’язання підприємців (як першої, так і другої групи платників єдиного податку):

1) до доходу, отриманого від здійснення видів діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування, застосувати ставку єдиного податку у розмірі 15 % (п. 293.4 ПКУ);

2) перейти на загальну систему оподаткування з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) періодом, у якому здійснювалися такі види діяльності (пп. 5 пп. 298.2.3 ПКУ).

Податкових наслідків для юридичної особи законодавством не передбачено. В Узагальнюючій податковій консультації з питання формування витрат по операціях з фізичними особами – підприємцями, які застосовують спрощену систему оподаткування, затвердженій наказом ДПСУ від 15.02.2012 р. № 121, зазначено: «починаючи з 1 січня 2012 року юридичні особи – платники податку на прибуток при визначенні об'єкта оподаткування можуть включати до складу витрат витрати з придбання товарів, послуг та інших матеріальних і нематеріальних активів у фізичних осіб – підприємців, які сплачують єдиний податок незалежно від групи, до якої віднесено підприємця, за умови, що такі витрати пов'язані з господарською діяльністю платника». Це пов’язано із виключенням із ПКУ пп. 139.1.12, який вводив обмеження на врахування витрат, понесених у зв'язку із придбанням товарів та інших активів у фізичної особи – підприємця, що сплачує єдиний податок.

Узагальнююча податкова консультація з питання формування витрат по операціях з фізичними особами - підприємцями, які застосовують спрощену систему оподаткування

Запитання: чи є обмеження для включення витрат з придбання товарів (робіт, послуг) та інших матеріальних і нематеріальних активів у фізичних осіб - підприємців, які сплачують єдиний податок, до складу витрат при визначенні об’єкта оподаткування податком на прибуток?

Відповідь: починаючи з 1 січня 2012 року юридичні особи – платники податку на прибуток при визначенні об'єкта оподаткування можуть включати до складу витрат витрати з придбання товарів (робіт, послуг) та інших матеріальних і нематеріальних активів у фізичних осіб - підприємців, які сплачують єдиний податок незалежно від групи, до якої віднесено фізичну особу – підприємця, за умови, що такі витрати пов’язані з господарською діяльністю платника.

Опубліковано

зможе розрахуватись.

тобто? Розрахуватись - вони розрахуються, а далі мені розхльобувати, так я зрозумів?

Тобто, мені, виписуючи рахунок, потрібно уточнювати, яким платником податку вони є, щоб потім я, отримавши від них гроші, не пошкодував?

Добре, а якщо тоді я свою послугу продам як товар, то тоді вони мають можливість розраховуватись, чи що?

послуга не є товаром

ну звісно, що послуга не є товаром :) Я маю на увазі, що продам товар, який я використовував при наданні послуги, але ціну виставлю за нього таку, в якій я собі перекрию свою роботу.

Наприклад, я монтую якомусь супермаркету сигналізацію (повторюю, НАПРИКЛАД, тобто не відхиляємось від теми на ліцензії і т.д.), прокладаю різні кабелі, встановлюю датчики, камери і т.д. А рахунок складаю тільки як за продаж товару - кабелів, датчиків, камер, але ціну ставлю таку, щоб собі покрити свою роботу... Як в такому варіанті?

Опубліковано

Важливо що написано в документах, продали датчики - значить для податкової ви продавали датчики по вашій ціні. Все інше їх до певної пори не цікавить.

Опубліковано

тобто? Розрахуватись - вони розрахуються, а далі мені розхльобувати, так я зрозумів?

Тобто, мені, виписуючи рахунок, потрібно уточнювати, яким платником податку вони є, щоб потім я, отримавши від них гроші, не пошкодував?

так, дійсно розхльобувати Вам, бо Ви порушуєте закон, в даному випадку Податковий кодекс.

ну звісно, що послуга не є товаром :) Я маю на увазі, що продам товар, який я використовував при наданні послуги, але ціну виставлю за нього таку, в якій я собі перекрию свою роботу.

Наприклад, я монтую якомусь супермаркету сигналізацію (повторюю, НАПРИКЛАД, тобто не відхиляємось від теми на ліцензії і т.д.), прокладаю різні кабелі, встановлюю датчики, камери і т.д. А рахунок складаю тільки як за продаж товару - кабелів, датчиків, камер, але ціну ставлю таку, щоб собі покрити свою роботу... Як в такому варіанті?

ну, в принципі keepo правильно відповів. продаж товару - є продажем товару, а надання послуги - є наданням послуги. правильно оформляйте документи)))

Опубліковано

:) подякував ;) тобто, я думаю в потрібному напрямку...

Ще хочу запитати по самій процедурі, так як не мав досі з цим справи...

1. Я виписую рахунок - цей рахунок довільної форми, чи є якісь визначені типи?

2. В більшості рахунків, які мені попадались на очі, вказується сума без ПДВ, сума з ПДВ... Ну, як я розумію, так як я не є платником ПДВ, то цих буквосполучень в моєму виписаному рахунку взагалі не повинно фігурувати?

3. Далі. Підприємство оплатило рахунок. Я повинен їм дати щось типу чека чи накладної? Тут є якась визначена форма? Чи теж довільна?

4. Ще якісь папери я маю їм надавати? Типу копії свідоцтва і т.д....

5. Якщо працюю по перерахунку, виписую оці всі паперики - печатку собі потрібно робити, чи вистачить підпису?

6. Собі зберігати якісь копії цих платіжок (скільки часу?), чи вистачає запису в Книзі обліку доходів?

Звиняйте, що дістав запитаннями - Чайник поки в цьому ділі :_08:

Опубліковано

1) Рахунок-фактура. зразок є тут

2) Ви просто не зазначаєте суми ПДВ. Можете адаптувати бланк для себе, викинувши строку про ПДВ

3) Накладна на товар бланк

4) Зазвичай, покупці вимагають копію виписки про реєстрацію СГД, або витягу, копію свідоцтва платника єдиного податку. Також може бути заключений договір купівлі-продажу, в 2 примірниках.

5) Печатка для ФО-підприємця не є обовязковою, але думаю, що краще таки її мати.

6) Взагалі документи повязані із веденням підприємницької діяльності треба зберігати не менше 3 років. Стосовно платіжок банківських, то податкова при перевірці, якщо їх немає, вимагає інформацію про рух коштів, і тоді необхідно отримувати з банку, відповідно за окрему плату

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...