Boomboxic Опубліковано 11 Жовтня, 2013 в 09:09 Поділитися #26 Опубліковано 11 Жовтня, 2013 в 09:09 Свіжі сплєтні.Їхав сьогодні з митниці. Там всі гудуть, що керував літаком і, власне, організував спосіб контрабандної переправки цигарок з Білорусії, син митника. Правда якої митниці не уточняв.Інший пасажир і його подєльнік - мешканець Одеської області. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
searcher Опубліковано 11 Жовтня, 2013 в 09:12 Поділитися #27 Опубліковано 11 Жовтня, 2013 в 09:12 У літаку, який розбився, летів син волинського чиновника? (ФОТО) (ПОДРОБИЦІ) У Ковельському районі біля села Скулин вночі 10-го жовтня впав літак АН-2. Аварія обростає новими подробицями. Як виявляється у «кукурузнику», що перевозив контрабандні цигарки, ймовірно летів і загинув син волинського держслужбовця. Окрім того в історії фігурує третя особа. У загиблих контрабандистів був спільник. Повідомляє ТРК «Аверс». Потрапити до місця падіння літака, журналістам ТРК «Аверс» було не так просто. За кілометр від уламків дорогу перегородили правоохоронці, котрі попередили – далі не можна. Зразу ж, біля нашвидкоруч організованого «кордону», у кюветі знаходився темно-синій автомобіль марки «Мерседес». На час прибуття журналістів авто евакуйовували. На злітній смузі та біля уламків «кукурузника» працювали спеціалісти. Приблизно 200 метрова зона аварії була огороджена стрічкою. Сам літак, ніби розламався на двоє, а навкруги нього стояли ящики цигарок білоруської марки. І хоча падіння трапилося вночі, тіла загиблих ще в обідню пору ніхто й не збирався забирати. Волинський прокурор з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері Олег Лісовецький в офіційному коментарі не пролив світла на справу, лише констатував факт: «Близько 8-ї години ранку в чергову частину Ковельського відділу міліції надійшло повідомлення, що впав літак. Виїздом на місце події слідчою группою установлено, що під час падіння літака загинуло дві особи. На даний час більше інформації у нас немає, бо здійснюється огляд місця події». Проте, коли пан Лісовецький розмовляв по телефону вдалося дізнатися нові подробиці. У розмові він комусь пояснював, що розіслали людей у найбижчі населені пункти, аби з҆ясувати, очевидно, кінцевий пункт призначення контрабандистів. Згадували і про свідка аварії. Уривки телефонної розмови: «Да, да… Куди вони мали їхати… Громадянина, зараз його привезуть, він каже, що цей літак кружляв. Десь три круги зробив… Таким чином він виробив всей бензин, через то і рухнув… Біля тої полоси… Вони приблизно бачили по карті». Чому пілот кружляв над злітною смугою, і приземлився за кількасот метрів від неї, там, де відкритий простір закінчується деревами, лишається невідомим. Адже з місцевістю він, ніби, повинен бути знайомий. Селяни розповіли, що літак простояв на території сільської ради не один місяць. Жителька населенного пункту Наталія зауважила, що люди ще влітку навіть ходили фотографуватися до нього. Окрім того, смуга доглянута, там навіть є освітлення. Лісовецький наразі оприлюднив офіційну версію аварії – літальний апарат зачепив крилом меліоративний канал за 300 метрів від летовища, вніслідок чого і розбився. Як виявляється літаки у Скулині не дивина. Про те, що на території сільради вже кілька місяців простоює АН-2, сільський голова Петро Рудень знав і повідомив дільничного. Також, за його словами, взлітну смугу неоднарозово використовували працівники надзвичайних ситуацій для різноманітних потреб, сідали і приватні літаки. Але чому смуга під Скулином настільки популярна, запитувати не зовсім безпечно. Через надмірну цікавість сільський голова, як він сам сказав, мало не поплатився. Місцеві таки бачили останній політ «кукурузника» . Очільник села зауважив – літак злетів о 10-й годині вечора і впав десь о третій: «Залетів в Білорусію, взяв сігарєти і прилетів назад. Це 100%... Але він не йшов на аеродром, він йшов у сторону». Розповів співрозмовник і про третю особу, яка очевидно була спільником загиблих: «Там третій лишився живий, який остався на аеродромі… Це люди приїхали вночі, освітили аеродром, дали взліт. Положили освітлювальні вогні. Взлетіли. Той їх видно чекав там. Не дочекався. Видно побачив, що бабахнули. Поїхав подивився, що самольот вдрєбізгі. Тому машиною мабуть гнався і в’їхав в канаву… Він видно сам той хлопець подзвонив, бо першими приїхала Камінь-Каширська міліція». Окрім того співрозмовник розповів - усім трьом чоловікам в межах 30-ти років. Загалом, пілот, швидше за все, з Одеси, а пасажир - ковельчанин, і, ніби… є сином чиновника Ковельської райдержадміністрації: «В райдержадміністрації працює батько по надзвичайних ситуаціях. Замість Супрунюка його призначили… То вроді його син». Посаду начальника відділу з надзвичайних ситуцій Ковельської РДА займає Олександр Ромах. «Мерседес», який потрапив у кювет неподалік від розбитого літака зареєстрований на ім҆я Любові Григорівни Ромах. АВЕРС Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Гість rl72 Опубліковано 12 Жовтня, 2013 в 17:28 Поділитися #28 Опубліковано 12 Жовтня, 2013 в 17:28 Що цікаво , цей літак розбився уже вдруге !? На фото видно його бортовий номер А тут http://www.avianews...._zhitomir.shtml чудово видно цей самий номер . Розбитий на Волині літак мав фальшиві номери? Сьогодні о 16:22:00 переглядів: 1318 Літак, що днями розбився під Ковелем, міг бути куплений у Польщі та доставлений в Україну незаконно. Таке припущення висловлює журналіст Ярослав Гаврилюк у виданні Волинь-нова. Нагадаємо, літак АН-2 розбився у ніч на четвер,10 жовтня білі села Скулин Ковельського району, не дотягнувши 300 метрів до аеродрому сільськогосподарського кооперативу «Світанок». Загинуло двоє людей, які були у кабіні літака. На свіжофарбованому темно–синьому борту розбитого літака добре видно жовті літери номера – UR-54853. За інформацією Національного бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами, 7 лютого 2013 року біля села Княжин Чуднівського району Житомирської області серед білого дня зазнав катастрофи Ан-2 з таким самим бортовим номером. Той літак, що здійснював переліт із Рівного до Полтави, належав авіакомпанії «Полтава–Аеро». При проходженні крізь туман пілот, який летів один, втратив орієнтацію та допустив зіткнення із землею. На щастя, він залишився живим, але літак ремонту вже не підлягав. То звідкіля ж взявся його «скулинський» двійник? За кількасот метрів фототехніка «дістала» доказ: на знівечених рештках літака через шар свіжої фарби проступав номер — SP-AOU. 25-26 травня 2013 року на летовищі Рудніки Ченстоховського аероклубу (Республіка Польща) відбулися торги легких літаків. Виглядає так, що хтось купив виставлений на продаж Ан-2 з бортовим номером SP-AOU (вартість подібного апарата у нас співвідносна із вартістю китайського позашляховика), хтось інший — його нелегально «перегнав» до України, перефарбував у темний – нічний – колір. При цьому наніс на борт фальшивий номер, що належав розбитому на Житомирщині літаку. Тільки от неув’язка виходить: у літака із Полтави серійний номер — 1Г18460, а у його «двійника» із Ченстохови — 1Г15947. До речі, зафарбований номер SP-AОU легко читається і на вертикальному оперенні — на кілі та кермі напряму. http://p-p.com.ua/articles/38895/ Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Гість rl72 Опубліковано 17 Жовтня, 2013 в 17:54 Поділитися #29 Опубліковано 17 Жовтня, 2013 в 17:54 Літак, що розбився на Волині, був у хорошому стані Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Vadimm Опубліковано 17 Жовтня, 2013 в 18:00 Поділитися #30 Опубліковано 17 Жовтня, 2013 в 18:00 Якщо вдень, то пролетіти "нижче радарів" - нічого складного.І чого вони не додумались пакистанців з "коксом" в Європу переправляти? Це ж так просто виявляється! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.