Перейти до змісту

Зимова резина: шип чи ліпучка?


special

Шип чи ліпучка  

127 проголосували

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Зупинив вибір ось на таких

MICHELIN X-ICE NORTH 3

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 92
  • Створено
  • Остання відповідь

Я теж замовив гуму.

Вибрав http://autoshini.com...5-c9786-d146301

При чому, що більше всього здивував факт того, що замовив і проплатив зранку, а по інформації Інтайму посилка вже в Луцьку і за доставку 4-х коліс тільки 54 грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

кому цікаво - можу на замовлення привезти такі

від 21 до 26у.е

как выбирать цепи от размера колеса? Да и цены от 200 до 500. В чем разница?

тут приблизно можна підібрати за розміром

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Чи купував хтось резину тут http://bublyk.com.ua/shiny?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чи купував хтось резину тут http://bublyk.com.ua/shiny?

я б не сказав, що там дійсно низькі ціни.

Особисто я замовляв у знайомого, привіз резину з Німеччини, нову, не валялася на складі (коли купуєте навіть нову резину звертайте увагу на дату випуску - може бути "нова", але могла лежати на складі 1-2 роки), по ціні вийшло дешевше в середньому на 100 грн. на кожному колесі, якщо порівняти з цінами навіть дешевих інтернет-магазинів. Раджу звернутися до "гонщиків" на автобазарі, привезуть, дешевше буде. Та і можливо, що на європейському ринку якість краща.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну наприклад те що я хочу Michelin X-Ice XI2, 591грн http://bublyk.com.ua...-xi2-70-r14-88t, а тут 694 http://rezina.cc/mic...-185-70r14-88t., Continental Extreme Winter Contact 685грн, а на резина.сс 807 грн.

Взнавав щоб привезти з Польщі, то сказали що там такої немає, бо призначена вона для краї скандинавського типу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хтось юзав Fulda Kristal Montero 3? збираюсь перезуватись в таку, дуже позитивні відгуки про неї, хто що може сказати як вона? та і сам виробник fulda якісний виробник?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хтось юзав Fulda Kristal Montero 3? збираюсь перезуватись в таку, дуже позитивні відгуки про неї, хто що може сказати як вона? та і сам виробник fulda якісний виробник?

Сам щойно придбав таку, виробництва франції.

Гума м'якенька, на асфальті дуже тиха. Зимою ще не юзав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вобщім купляймо різні скати і взимку гайда на Крупу на тестове порівняння ))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що ви вибрали б, російський мішелін 2011 року, чи німецький континенталь 2009 року?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хтось юзав Fulda Kristal Montero 3? збираюсь перезуватись в таку, дуже позитивні відгуки про неї, хто що може сказати як вона? та і сам виробник fulda якісний виробник?

Від'їздив на ній минулу зиму. Хороша гума, м'яка, тиха, дорогу тримає чудово. До того кілька зим від'їздив на шипах, Kristal Montero мені сподобалась більше. :_25:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що ви вибрали б, російський мішелін 2011 року, чи німецький континенталь 2009 року?

Якщо мова йде про нову зимову гуму, то ніяку з перерахованих (через роки виробництва).

Якщо БУ, то тим більше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гума нова. На літо собі брав новий гуд'єр ігл нст5, 2002року в розмірі 195/55/16 за 2000грн, резина бомба.Звичайно зимова резина то не літня.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

те що на гумі новий протектор - це не значить, що вона нова, від часу резина зсихається, появляються мікротріщини, вона стає твердою. Волога, перепад температур, неправильне зберігання роблять її неоднорідною, неправильної форми. Краще купити дешевше, але нову.

Звертайте увагу на дату випуску гуми!!!

наприкладmarkirovka-shin-07062013-092506.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Температура на складі сезонного зберігання в будь-якому випадку має бути нижче +25 ºC, а найоптимальнішим для зберігання шин буде темне місце з температурою нижче +15 ºC, але не нижче 0 ºC. При температурі вище +25 ºC або нижче 0 ºC властивості гуми змінюються, що впливає на їх подальшу експлуатацію. Зберігання ж на прохолодному складі виключає негативний вплив на гумові вироби.

Вологість

Потрібно уникати занадто високої вологості. Вона не повинна бути на складі такою, щоб вода конденсувалася на шинах. Їх не можна піддавати впливу опадів, потрібно уникати потрапляння бризок води.

Світло

Шини треба захищати від світла, особливо від прямого сонячного та яскравого штучного освітлення через наявність там великої кількості ультрафіолету, який негативно впливає на фізико-хімічні властивості гуми.

Кисень та озон

Озон сильно погіршує якість шин. У складському приміщенні не повинно бути пристроїв, що виробляють озон, наприклад флуоресцентних та ртутних ламп, високовольтного електрообладнання, електродвигунів та інших електроприладів, які можуть іскрити і спричиняти повільні дугові розряди.

Деформація

Шини треба намагатися зберігати у нормальному стані, без деформації, щоб вони не були стиснуті або розтягнуті. Виникаючі під час тривалого зберігання зміни форми шини можуть стати причиною псування шини при її накачуванні.

Розчинники, масло, жири і тепло

Шини треба особливо захищати навіть від короткочасного контакту з розчинниками, маслами або жирами. Шини потрібно захищати від сильних джерел світла та іскор від електрозварювання.

На стику літа і зими майже всі автолюбителі зайняті зміною сезонних шин. І у кожного з'являється проблема: де і як зберігати тимчасово не використовуються шини. Це дуже важливе питання, тому що від правильності зберігання залежить не тільки зовнішній вигляд шин, але і їх технічні характеристики. А це вже інше питання Вашої ж безпеки на дорозі. Чим довше шини зберігаються без використання, тим гірше стає їх стан. Якщо у Вас кілька тимчасових комплектів шин, то використовувати потрібно ті, які пролежали найбільший час. Приміщення для зберігання сезонних шин повинно бути сухим, прохолодним, чистим і добре провітрюваним. На шини не в якому разі не повинні потрапляти прямі сонячні промені. Ідеальним варіантом буде, коли шини зберігаються у вертикальному положенні. Так вони менше псуються і з ними в такому положенні легше звертатися. Якщо ж такої можливості немає, то стопка шин не повинна перевищувати одного метра. У кожному разі, будь-які нафтопродукти потрібно тримати від шин як можна далі і, тим більше, avtoindent.ru всіляко уникати їх потрапляння на гуму. У тому випадку, якщо Ви не можете створити хороші умови для зберігання шин в своєму гаражі - їх краще віддати в майстерню на тимчасове зберігання. Там їм забезпечать відповідні умови зберігання. Але перед здачею все ж переконайтеся, що ця майстерня має добре обладнані приміщення для таких цілей. Пам'ятайте, правильно збережені сезонні шини - це запорука Вашої ж безпеки велика економія коштів і часу.

Подібних нарізок є безліч.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Буду тоді взнавати ще на інших сайтах.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Буду тоді взнавати ще на інших сайтах.

Однозначної відповіді не знайдеш.

Комусь більше подобається "липучка", комусь - шипи, дехто взагалі круглий рік на всесезонці їздить.

Тут багато залежить не лише від якості гуми, але й від стилю їзди, від досвіду, передній чи задній привід у автомобіля, по яких дорогах більше доводиться їздити, і т.д. і т.п.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хочу собі таку:

Nokian Hakkapeliitta 7

original.jpg

хтось на такій катався?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хочу собі таку:

Nokian Hakkapeliitta 7

original.jpg

хтось на такій катався?

шина чудова.гарно тримає дорогу, але це більш варіант для міста, а не для траси.на вкатаний лід супер. єдиний мінус, що у R13 і R 14 гуде. а у розмірах з R16 цього шуму нема.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

але це більш варіант для міста, а не для траси.
а чому?

Тут почитав - одні дифірамби...

Шум/гул, то для мене другорядне... Мені головне, що за дорогу гарно трималась (зокрема, з колії могла вигрібатись легко), лід чіпляла, і в снігу щоб трактором була...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Широкувата трохи. Як на мене "шиповка" має бути вузькою - швидше "прогризатиме" лід, більша сила притиску на кв. см..

В мене hankook winter i*pike, шипована в Луцьку.

І ще одне. За три сезона їзди мені здається, що якість гуми в шиповці грає другорядну роль, працюють лише шипи, на яких уже "стоїть" гума. Можна хоч Росаву "пачьті круглую" зашипувати, і буде норм :)

А от до вибору типу і марки шипів вже треба підійти з усією ретельністю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

але це більш варіант для міста, а не для траси.
а чому?

Тут почитав - одні дифірамби...

Шум/гул, то для мене другорядне... Мені головне, що за дорогу гарно трималась (зокрема, з колії могла вигрібатись легко), лід чіпляла, і в снігу щоб трактором була...

сам займаюся продажем цих шин. маю відгуки клієнтів, котрих знаю не перший рік, плюс на деяких авто мав можливість особисто покататися не одну сотню кілометрів. шина чудова, але гул присутній.

хоча моя думка залишається незмінною, ліпучка краще ніж шип. до речі на шипах в Європу не випускають. зараз на зиму планую поставити собі Nokian HKPL R2.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та я теж не прихильник шипів...

До позаминулої зими (десь, певно, з 5-6 сезонів!) я їздив на гумі "Дніпрошина ДП-22" post-8369-0-42762800-1383054460_thumb.jp... Оце була гума!!! Викинув і то, тільки з-за того, що вже корд поліз з назбираних за стільки часу гуль. А по протектору і м'якості вона була ще ого-го! І тріщин ще не було!

А вже на минулу зиму такої знайти не зміг...

Якщо ти займаєшся гумою, що є зара схоже по протектору на ДП-22 і щоб було гарне співвідношення ціна/довговічність?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та я теж не прихильник шипів...

До позаминулої зими (десь, певно, з 5-6 сезонів!) я їздив на гумі "Дніпрошина ДП-22" post-8369-0-42762800-1383054460_thumb.jp... Оце була гума!!! Викинув і то, тільки з-за того, що вже корд поліз з назбираних за стільки часу гуль. А по протектору і м'якості вона була ще ого-го! І тріщин ще не було!

А вже на минулу зиму такої знайти не зміг...

Якщо ти займаєшся гумою, що є зара схоже по протектору на ДП-22 і щоб було гарне співвідношення ціна/довговічність?

розмір????

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

пардон... на "Девятку", R13, щось типу 175/70

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...