Перейти до змісту

Бортовий Комп'ютер на ВАЗ (інжектор)


Zheny@

Рекомендовані повідомлення

Блін, народ, я ще за руль не сів:) Я лише вчитимуся. Дружина їздить, досвіду набирається. Скажу так, як помічник, ця штука суттєво полегшить життя перші кілька років. Далі стане просто частино авто, як і крило чи колесо, і буде виконувати свою функцію.

Я розумію, що краще вивчати автомобіль, але це буде по ходу, як будуть "вилазити бока" чи ще щось. От тоді й прийде досвід.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Женя, ти помиляєшся. Не полегшить ця штука тобі життя, а тим більше суттєво. Не полегшить. Навпаки - замість заспокоїтися і їхати будеш відволікатися на БК, його покази, налаштування; виявляти і знаходити неіснуючі проблеми, та шукати правду-істину про ці "проблеми" на форумах. Я усвідомлюю, що тобі, як сисадміну зі стажем, важко змиритися з відсутністю комп'ютера в машині :) Але не в тому напрямку ти зараз розкручуєш дружину на дірочку в сімейному бюджеті :) Краще до зими обігрів сидінь зробити.

Дійсно, відсутність тахометра на механіці для початківця то не дуже добре, але люди зі стажем давно перемикають передачі, не дивлячись на тахометр. Дружині, звісно, ріспект - але пора тобі активніше освоювати 4 колеса, і за пару місяців ти зрозумієш, що добре їздиш і без БК.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А якщо напруга буде занижена - то це й так буде видно (особливо ввечері/вночі) :_04:

Замість14в буде 13в і АКБ не буде заряджатись, яким оком ти це замітиш?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зі. А краще (економніше) їздити навчить не БК, а досвід. Потратити гроші на покупку і установку БК - це не економія. Ще раз кажу: домовся з якимсь інструктором (таксистом) про уроки економної їзди - це більше толку дасть. Людина на місці виправить усі твої помилки, а БК про них мовчатиме, і ти виробиш неоптимальний стиль їзди. Я шкодую, що свого часу так не поступив, бо вже набув кілька явно "неекономічних" звичок, і викорінити їх важко.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заправляєш повний бак "до отстрєла" (це коли натиснув спеціальну кнопочку на "пістолеті", вона заблокувала гашетку подачі пального - і розблокує тільки коли рівень пального в бакові дійде до пістолета, подача пального припиниться).

А я заливав в свою 99-ку сам або ж просив заправщика під самий верх ("щоб огірки повспливали"). Тому що коли пістоль вистрелює ще можна влити... нууу грам 200 і більше, десь так. В результаті по цифрам получим більший розхід.

А в Ланоса, коли "отстрєл" спрацьовує, можна влити більше літри. Можливо на словах і дивно звучить, але так воно і є, по крайній мірі в мене.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Замість14в буде 13в і АКБ не буде заряджатись, яким оком ти це замітиш?
Коли тривалий час їздиш на авто то помітиш. До того ж відкрийте мануал і подивіться яка у нього похибка (не плутати з чутливістю). Для діагностики електрики критичні 0,2В перепаду.

Коли в мене глючив регулятор напруги, жоден електрик не сказав що проблема у ньому, бо він ніби давав скільки треба і не давав одночасно. Коли вмикались повороти то по ближньому світлу було чітко видно як плаває напруга. Перебрали все, втрати, споживачів, випрямляч, КЗ котушок, навіть генератору зробили ТО. Проблема з регулятором остаточно підтвердилась лише після його заміни на справний.

І БК в автомобілі у мене присутній і діагностичний адаптер я маю і нічим мені це не допомогло. Хоча я з самого початку підозрював регулятор, ця деталь настільки надійна що її майстри відкинули одразу, а дарма.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Замість14в буде 13в і АКБ не буде заряджатись, яким оком ти це замітиш?

Коли тривалий час їздиш на авто то помітиш. Коли вмикались повороти то по ближньому світлу було чітко видно як плаває напруга.

Саме так і помітиш (не обов'язково повороти, це можуть бути "двірники", або "стопи"). А ще на щитку приладів є контрольна лампа, яка по ідеї повинна також інформувати про невідповідність напруги.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Zheny@, хочеш забавку - став. Натішишся і забудеш. Загалом я згоден і повністю підтримую думку Yarchik'а.

Вчись їздити, а не заморочуйся на різні приблуди.

В мене зараз перша машина, де є БК, тахометр та інші приємні плюшки. Так, їздити в жару з кондиціонером приємніше. Кнопочки електросклопідіймачів менше відволікають від управління машиною. Коли тільки вчився їздити, було явно відчутно розкид уваги, коли ручкою починаєш маслати, щоб відкрити чи закрити вікно, але це ж все приходить з досвідом. Багато речей, над якими задумуєшся початківцем, потім виконуєш автоматично.

Тахометр - штука корисна, але ж не будеш постійно на нього дивитися, щоб визначити момент перемикання передач. Їхати потрібно за відчуттями. Вивчай машину, слухай її роботу і, головне, більше катайся в різних умовах. Сидячи за компутером їздити не навчишся.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ще на щитку приладів є контрольна лампа, яка по ідеї повинна також інформувати про невідповідність напруги.
Вся фішка була у тому що напруга в межі попадала 13,2...14.0 лампа не спрацьовувала бо формально регулятор працює, а акумулятор недозаряджається.

Тому, "на электронику надейся, а сам не плошай".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Краще до зими обігрів сидінь зробити.

Підтримую, досить корисна штука.

Дійсно, відсутність тахометра на механіці для початківця то не дуже добре, але люди зі стажем давно перемикають передачі, не дивлячись на тахометр.

Найкращий тахометр - це вуха. Треба вчитись слухати двигун і відчувати авто, а не відволікатись під час руху на лишні покази приладів. Не раз бачив, як люди вже на швидкості 40км/год вмикають 4-ту передачу. Так двигун працює тихо, але чи правильний це режим??

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Двигуна я чую, ще й дружині підказую. Цікавлюся, читаю.

Загалом, майже переконали від покупки :) Краще вже якусь корисну штуку, типу хороших фар, ручок, та безшумних замків.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Загалом, майже переконали від покупки :) Краще вже якусь корисну штуку, типу ... ручок, та безшумних замків.

Ні, ну ти з нас знущаєшся :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шлях початкового тюнера-стайлера )))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ні. Брязкання дверей усіх ВАЗ-ів мене бісило завжди. Як і самі ручки дверей (зовнішні).

Це буде приємнішою зміною. І, на мою думку, кориснішою.

З цього приводу порад питати не буду. :) Поставлю сам. Бачив відеоінструкції та читав мануали. Благо їх є вагони.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Краще вже якусь корисну штуку, типу" ... якщо потрібно - резину хорошу, як варіант.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ні. Брязкання дверей усіх ВАЗ-ів мене бісило завжди. Як і самі ручки дверей (зовнішні).

Женя, людина з такою тонкою душевною організацією і продукція ВАЗу - явища несумісні :) Тому краще зміни своє ставлення до цього, і буде тобі дзен :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо потрібно - резину хорошу, як варіант
Це буде приємнішою зміною. І, на мою думку, кориснішою.
ІМХО. Гума має бути найкращою, зима не за горами, авто без АБСу зимою може вести себе непередбачувано на наших дорогах.

Підсилювач керма собі краще постав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Без усякого підйо, "безшумні шоколадки" на двері таки вєщь хороша. Купував на Формулі за 80грн. 1пара.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Загалом, майже переконали від покупки :) Краще вже якусь корисну штуку, типу ... ручок, та безшумних замків.

Ні, ну ти з нас знущаєшся :)

Читав тему від початку та думав утриматись від коментів, а НІ - тут був контрольний для мене пост!

Таке відчуття, що просто жме якась н-на сума грошей. Жень, послуай поради - купи (якщо дійсно є вільні кошти) щось потрібне (та ж гума на зиму). Ці всі "штучки" більше для забавки, а не для користі. І компютер і ручки і т.д., це все нормально, але не при початковому користуванні авто, а значно пізніше. Та й значно пізніше більша частина побрякушок відпаде сама собою (кажу як людина яка не один рік за кермом).

ІМХО...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гума має бути найкращою, зима не за горами,

вже замовив. :)

А на рахунок підсилювача керма - це слушно.

P.S. Тема плавно переходить у "Корисні фішки для класики" :) ги-ги.

зрозумів поизицію більшості. тему закриваю.

Усім дякую за коментарі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...