Перейти до змісту

Потрібна людина для роботи на офісі


Nautilus1

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Потрібна людина для роботи в офісі за компютером (район Там-Там Експресс) .

Графік з 9.00 до 18.00. Обід 13.00-14.00

Знання інтернету та базових компютерних программ.

Швидкість друку вище середнього (ну щоб не одне речення двома пальцями і пів години8) ).

Робота за компютером, тільки на офісі... ніде не треба буде гоцати, ну може в магазин за кавою раз в місяць))).

Потрібно вносити інформацію на бізнес каталоги та дошки оголошень. Всьому що треба навчаєм.

Чай та кава за рахунок фірми .

Досвід роботи неважливий.

Початкове стажування від тижня до 3 (в залежності від того на скільки людина сприймає інформацію).

Далі стабільна ставка 1500грн.,в місяць + преміальні.

Можливість подальшого карєрного росту.

Якщо ви адекватні, веселі та цілеспрямовані - тоді ми чекаємо на вас)))

нуль50555237девять

Резюме на [email protected]

Опубліковано

якраз є така людина! з компютером на Ти має диплом компютерних курсів з відзнакою!! швидко навчається!

ввечері закину резюме!

цікавить що за фірма і чи офіційне працевлаштування?!

Опубліковано

а що сталось з тими двома козаками яких Ви найняли?

Можливо

Початкове стажування від тижня до 3

Ага, і тоді : дякуємо, ви нам не підійшли..... ми не можемо вам заплатити повну суму яку обіцяли....

А людина 3 тижні закидала інфу , тратила свій час.

Опубліковано

а що сталось з тими двома козаками яких Ви найняли?

Можливо

Початкове стажування від тижня до 3

Ага, і тоді : дякуємо, ви нам не підійшли..... ми не можемо вам заплатити повну суму яку обіцяли....

А людина 3 тижні закидала інфу , тратила свій час.

)))))) Я не знаю з якими шарашками ви стикались, але я написав, що стажування максимум 3 тижні (3 тижні - це коли людина взагалі "слабо" сприймає інформацію...) В загальному 5 днів і впєрьод...

Що сталось з козаками? Козакі нормальні були але їм не підійшов саме такий вид роботи, бо вона в принципі одноманітна і треба мати "усидчивість"...

За період стажування ми вертаємо гроші за дорогу і харчування за 5 днів 60 грн.,

Офіційно покі не оформляємо так як це, вибачте, взагалі не вигідно... але якщо буде стабільна людина можна і оформити з часом...

Все остальне залишилось без змін... проста робота, яка не вимагає глобальних знань, графік той самий і т.д....

Всім остальним, хто не шукає роботу, а просто займається дармоїдством на борді прошу не засирать тему.

Опубліковано

ФОП, чи що саме вас цікавить, бо питання що за фірма не зовсім зрозумів...

фірма 3 роки працює і закриватись не планує)))

Опубліковано

Я стажувався. Адекватна фірма, хороші люди. Єдине що, зп по факту залежатиме не тільки від Вашої ефективності, але й від попиту на послуги, який спрогнозувати у даній сфері, думаю, непросто. Чому не продовжив стажування, спитаєте? Я перевіряв себе на витривалість, оскільки став зовсім недавно інвалідом+потрібно продовжити лікування, тобто 12-того числа я повинен злізати з таблеток, які я тепер повинен приймати довічно, і їхати на сканування у Львів. Протягом місяця я буду фактично у непрацездатному стані.

Тому зобов'язуюся залишити хороший відгук про людей. Якщо ви швидко працюєте з великими обсягами текстової, графічної і логічної інформації, я думаю, Вам сподобається працювати в їхній команді.

Опубліковано

Пошук і агітація клієнтів в обов"язки входить?

Нє не входить. Для того в нас є менеджери.

Опубліковано

Я стажувався. Адекватна фірма, хороші люди. Єдине що, зп по факту залежатиме не тільки від Вашої ефективності, але й від попиту на послуги, який спрогнозувати у даній сфері, думаю, непросто. Чому не продовжив стажування, спитаєте? Я перевіряв себе на витривалість, оскільки став зовсім недавно інвалідом+потрібно продовжити лікування, тобто 12-того числа я повинен злізати з таблеток, які я тепер повинен приймати довічно, і їхати на сканування у Львів. Протягом місяця я буду фактично у непрацездатному стані.

Тому зобов'язуюся залишити хороший відгук про людей. Якщо ви швидко працюєте з великими обсягами текстової, графічної і логічної інформації, я думаю, Вам сподобається працювати в їхній команді.

Дякую за відгук. Єдине що зп від попиту не залежить, вона ставкою.... а ставка є ставка... від збільшення обсягу роботи залежать преміальні... а в остальному все так як написано вище... Володі крепкого здоровя, а всіх остальних хто шукає роботу просимо присилати резюме. В вівторок-середу будим просити на співбесіди.

Опубліковано

Nautilus1, подумайте, можу стати на два місяця, поки там когось не знайдете) Вмію ремонтувати, складати та налаштовувати компи, сайти робити, а про їх наповнення вже мовчу, раніше вже працював так само, тільки віддалено. Якщо треба, надішлю резюме.

Опубліковано

поки людей не треба і надіємся, що вже і не треба буде)))) усі кого відібрали для співбесіди запрошені, остальним дякуємо за увагу до нашої вакансії.

Опубліковано

ППЦ 1500грн без оформлення - небачена щедрість.

І як можна казати що оформляти - невигідно, а людині працювати неооформленій - вигідно значить.

Самі скаржимося що влада фігова, а для покращення життя самі навіть елементарного зробити не можемо.

  • 3 місяця потому...
Опубліковано

Потрібна людина для роботи в офісі за компютером (район Там-Там Експресс) .

Графік з 9.00 до 18.00. Обід 13.00-14.00

Знання інтернету та базових компютерних программ.

Швидкість друку вище середнього (ну щоб не одне речення двома пальцями і пів години8) ).

Робота за компютером, тільки на офісі... ніде не треба буде гоцати, ну може в магазин за кавою раз в місяць))).

Потрібно вносити інформацію на бізнес каталоги та дошки оголошень. Всьому що треба навчаєм.

Чай та кава за рахунок фірми .

Досвід роботи неважливий.

Початкове стажування від тижня до 3 (в залежності від того на скільки людина сприймає інформацію).

Далі стабільна ставка 1500грн.,в місяць + преміальні.

Можливість подальшого карєрного росту.

Якщо ви адекватні, веселі та цілеспрямовані - тоді ми чекаємо на вас)))

нуль50555237девять

Резюме на [email protected]

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...