byiviter Опубліковано 30 Січня, 2011 в 18:18 #26 Опубліковано 30 Січня, 2011 в 18:18 Купив захист пера, встановив, тепер все норм, закрив усі вибиті царапини. Також придбав світло переднє (Сігма) за 300 грн + 4 акамулятора 2700 Ватра за ~ 200 грн тут все добре, тільки дорого(((((І задню габаритку за 30 грн, Келліс. Тут взагалі недовольний, краще "Велозоні" таке не продавати: тільки розпакував і відкрив, щоб вставити батарейки, як тут же зламалася защолка, в результаті прийшлося клеїти скотчем....
byiviter Опубліковано 3 Лютого, 2011 в 16:23 #27 Опубліковано 3 Лютого, 2011 в 16:23 У мене проблеми з велосипедом. На високих передачах велик циклічно пропускає хід. Що робити?
Lexys25 Опубліковано 3 Лютого, 2011 в 16:48 #28 Опубліковано 3 Лютого, 2011 в 16:48 У мене проблеми з велосипедом. На високих передачах велик циклічно пропускає хід. Що робити?Треба правильно відрегулювати все.http://uabike.com/index.php?newsid=1152608512http://uabike.com/index.php?newsid=1153288946
byiviter Опубліковано 3 Лютого, 2011 в 16:51 #29 Опубліковано 3 Лютого, 2011 в 16:51 Дякую, Lexys25, зараз вивчатиму, бо прижало.
VeryFate Опубліковано 3 Лютого, 2011 в 17:13 #30 Опубліковано 3 Лютого, 2011 в 17:13 Дочекайся перших гавнорейсов, і твій мір перевернеться про поняття чистоти . Мдя, може це я свиня і все болото шукаю і на чистоту болт забиваю Катай зимою чаще. Зима коротка, а досвід набутий на льодовій поверхні не раз спасе залишитися чистим при їзді через багнюку і гавно-грунтовку.
odna Опубліковано 3 Лютого, 2011 в 18:01 #31 Опубліковано 3 Лютого, 2011 в 18:01 У мене проблеми з велосипедом. На високих передачах велик циклічно пропускає хід. Що робити? Велосипед новый, поначалу могут быть проблемы, пока прикатывается. И, если вел на гарантии, пользуйтесь холявным сервисом, пока есть такая возможность. )
Atarax Опубліковано 3 Лютого, 2011 в 18:40 #32 Опубліковано 3 Лютого, 2011 в 18:40 Зима коротка, а досвід набутий на льодовій поверхні не раз спасе залишитися чистим при їзді через багнюку і гавно-грунтовку.І важливо не забувати про власну безпеку
byiviter Опубліковано 14 Березня, 2011 в 16:15 #33 Опубліковано 14 Березня, 2011 в 16:15 У мене така проблема: Тільки сніг зійшов не прийшлося довго їздити як пробив заднє колесо, купив нову камеру, поставив, проїхав ще 5-6 км - знову прокол, мене починає це бісити У кого які ідеї? Може мені покришки міняти? Може у мою покришку якась колючка влізла?
Yaryk Опубліковано 14 Березня, 2011 в 16:38 #34 Опубліковано 14 Березня, 2011 в 16:38 Може у мою покришку якась колючка влізла?Швидше за все, так воно і є. Роздивись її добре ззовні і всередині, прощупай.В покришці може сидіти маленький шматочок скла.
byiviter Опубліковано 27 Травня, 2011 в 17:25 #35 Опубліковано 27 Травня, 2011 в 17:25 В мене трабл, помагайте, клацає щось на мому команчі, в області каретки, педалі поміняв - всеодно щолкає. Якщо кручу легко - нічого, якщо треба набрати швидкість, то на кожен нажим по два щелчка на оберт. Помагайте...
NeoN Опубліковано 27 Травня, 2011 в 17:56 #36 Опубліковано 27 Травня, 2011 в 17:56 в мене було таке ж на команчі, багато що робили, а от помогло ось що: розібрав, каретку вийняв, вкинув в масло машинне, вже й не памятаю скільки тримав, потім виклав на тряпочку (стікало дня три), потім навіть в зібраному велі - виїдеш кудись, прокрутиш добряче, зупинишся на стоянку (мінімум на 30 хв), дивишся - під велом пляма від масла, але тижні 2 так постікало, і от вже більше року такої проблеми (як щелканння при нагрузці на педалі) немає.
Igrek Опубліковано 27 Травня, 2011 в 19:17 #37 Опубліковано 27 Травня, 2011 в 19:17 Може шатуни спробувати сильніше прикрутити?
akamuza Опубліковано 27 Травня, 2011 в 20:01 #38 Опубліковано 27 Травня, 2011 в 20:01 У меня такая трабла была несколько дней назад - 100% точно такие же симптомы. В итоге оказалось, что открутились винты с внутренним шлицем (или как их правильно назвать), которые ввинчиваются в ось и держат каретку. Вернее не открутились, а просто слегка ослаб левый винт. Хотя я это понял уже только после того, как снял шатуны и достал каретку. Проверил - а внутри все отлично, каретка цела и т.д. Начал винтить все назад, и заметил, что этот левый винт на миллиметров 5 глубже вошел. Правый имел ограничитель - глубже бы не ввинтился, а левый - без проблем. Тем более, что раскручивается он по ходу кручения педали. Все собрал обратно - и песня) В общем, надо тебе просто кому-то заскочить и затянуть хорошенько винты эти. Реально я намного больше времени потратил, пока шатуны открутил. Вот на картинке видно этот винт, на котором внутренний шлиц.
carlzeiss Опубліковано 27 Травня, 2011 в 20:14 #39 Опубліковано 27 Травня, 2011 в 20:14 Похоже на правду... блін, Вова, роби шо-небудь з лясом, і гайда в ПЛ! Скільки можна мене завтраками годувати?
Andruha_gpz28 Опубліковано 27 Травня, 2011 в 20:37 #40 Опубліковано 27 Травня, 2011 в 20:37 Для початку, ВСІ гайда на ВЕЛОДЕНЬ!!!! ) І ніякі тріски в області каретки за отмазку не канають ! )))
byiviter Опубліковано 28 Травня, 2011 в 13:41 #41 Опубліковано 28 Травня, 2011 в 13:41 Велодень я проспав успішно, бо прийшов з нічної зміни і ляг дрихнути. Проснувся в ~15:30, а от вел треба починити, бо часто на ньому їзджу. Яка різниця, день вело чи не вело, якщо ти на "коні" то всі це бачать, а якщо тільки на велодень, то для бізнесу вигода
vitali Опубліковано 28 Травня, 2011 в 13:58 #42 Опубліковано 28 Травня, 2011 в 13:58 Велодень я проспав успішно, бо прийшов з нічної зміни і ляг дрихнути. Проснувся в ~15:30, а от вел треба починити, бо часто на ньому їзджу. Яка різниця, день вело чи не вело, якщо ти на "коні" то всі це бачать, а якщо тільки на велодень, то для бізнесу вигода пробачте, не згоден!!! люди(організатори) відпрацювали на "голому" ентузіазмі!!! ніякої підтримки та допомоги влади, тим більш бізнеса я не бачив!!! вся робота проведена якісно, велодень провели для людей, а не для бізнеса та не для "галочки"!!! організаторам та лучанам, які підтримали - велике дякую!!! побільше таких свят!!!
vitali Опубліковано 28 Травня, 2011 в 14:06 #43 Опубліковано 28 Травня, 2011 в 14:06 ...а от вел треба починити, бо часто на ньому їзджу. ...якшо треба починити полагодити вел, то заїдь в майстерню(там спеціально навчані люди - спеціалісти), або виложи сюди фото проблемної частини вєла, думаю справа піде швидше. успіхів!
byiviter Опубліковано 28 Травня, 2011 в 16:46 #44 Опубліковано 28 Травня, 2011 в 16:46 дякую, жаль ключів нема потрібних ні щоб шатуни повідкручувати, ні щоб каретку вийняти, а вел ще, по ідеї на гарантії.
Atarax Опубліковано 28 Травня, 2011 в 16:59 #45 Опубліковано 28 Травня, 2011 в 16:59 дякую, жаль ключів нема потрібних ні щоб шатуни повідкручувати, ні щоб каретку вийняти, а вел ще, по ідеї на гарантії.ну так вези його на ВЗ
vitali Опубліковано 28 Травня, 2011 в 18:53 #46 Опубліковано 28 Травня, 2011 в 18:53 дякую, жаль ключів нема потрібних ні щоб шатуни повідкручувати, ні щоб каретку вийняти, а вел ще, по ідеї на гарантії.так чого ж ти тягнеш, везись на велозону!!! тим паче, судя з попередніх постів, там нічого серьозного, звичайна профілактика(може гайки підтягнути й все)p.s. а якшо не має ключив - попроси допомогти, думаю люди допоможуть, відгукнуться, на то вона й board.lutsk.ua!!!
byiviter Опубліковано 28 Травня, 2011 в 20:33 #47 Опубліковано 28 Травня, 2011 в 20:33 ну да..., я напевно так і зроблю...
Andrew_Best Опубліковано 28 Травня, 2011 в 20:43 #48 Опубліковано 28 Травня, 2011 в 20:43 Який догляд потребує вел після поїздки у дощ та запилених місцевостях?
Igrek Опубліковано 29 Травня, 2011 в 19:36 #49 Опубліковано 29 Травня, 2011 в 19:36 Чистка і змазка цепу, системи (передніх зірок) та зірочок. Витерти рухомі елементи вилки, якщо вони не закриті захистом.
Andrew_Best Опубліковано 29 Травня, 2011 в 20:01 #50 Опубліковано 29 Травня, 2011 в 20:01 Як чистити, чим змазувати?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.