Перейти до змісту

Кількість газу яка потрібна для їзди


Andreyxxx

Рекомендовані повідомлення

Доброго вечора!!!

Скажіть яка кількість газу в літрах має бути в балоні, щоб автомобіль мав нормальну тягу. Я заправляюсь по 17 літрів, але після проїзду десь в 50 км. тяга падає (несильно). Цікаво який об'єм газу Ви підтримуєте в балоні, для хорошої їзди.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ГБО тра настоїти а не тиск тримати

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ГБО настоєне, сказали чим меньше газу тим меньший тиск ну і значить меньша швидкість та тяга.

Принцип як у звичайного побутового балона меньше газу поганий вогонь :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тоді заправляй до повного - буде літак :-)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вибачаюсь не написав Газ пропан

Тоді заправляй до повного - буде літак :-)

Літак то да :) але щоб це був не останній його політ....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я на 42 л балоні виїзджаю до 0 порядка 500 км. тяга падає коли в балоні мааайже пусто. ГБО-2. А в тебе яке? Якщо 4-те то імхо шось з форсунками

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ГБО -2 Стоїть карб. Я на 16 літрах 125 км. з них десь до 50-70 як літак потім тяга падає на 10 % це впринципі непабато,головне що максималка непадає

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заправляю повний балон 41 літр, їзджу до пустого балону, не замічав великої різниці в тязі при залишку 1-5 літрів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Різниця то невелика, просто мені сказали в Полонці що воно таке може бути, мені ніби та втрата в 10 % ролі неграє, але майстри сказали що треба тримати газ щоб був тиск вот так. Я тоже їзджу до пустого балону.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Погугли про властивості пропан-бутанової суміші - тиск насиченого пару, рівновагу фаз, а тоді поїдь і присором

тих інсталяторів. Редуктор скоріше за все має фефект, от і не тримає потрібно тиску.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

теоритично справа може бути і в редукторі, але більш ймовірно що справа в газозабірній трубці в балоні.

коли в нього ставили мультиклапан, впихнути поплавок і газозабірну трубку разом часом не проста справа, щоб заодно не погнути одне чи друге.

думаю погнули газозабірну. що вона не дістає дна балона. або й взагалі трохи надломана, або від початку закоротка для цього балона.

тоді при певному, остаточному, рівні газу, вважаючи на його постійне бовтання находу, він може поступати в трубку не зовсім рідиною, а частково в газообразному стані (парова фаза).

а далі, вже пофіг яке покоління. редуктор отримує газ неповноцінно.

раджу виїздити балон в ноль, і нехай газовики відкрутять мультиклапан з балона, перевірять чи з тою трбукою все нормально, чи дістає дна.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в мене 4 покоління, А6 2,8

коли газу лишається зовсім мало (хз скільки літрів, може літр може два) то в режимі "в полік" перемикається на бензин,

а так... різниці непомітно. хоча при моїх 170к.с. - 10 % навряд чи помітно буде :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...