Jump to content

Велобагажник на рейлінги


Driver

Recommended Posts

Може хтось підкаже де в Луцьку можна придбати велобагажник

5411375.jpg

з кріпленням для велосипеда

0aa3037cb1950e0c4c9416d65cf911f5.jpg

на рейлінги такого типу

4db2e232484e8614d6fc7d93d9b7cde0_hyundai_santa_fe_2010_800x600_wallpaper_02.jpg

або велобагажник на задні двері

Link to comment
Share on other sites

я пробував різні, але зупинився на тому що на фаркоп. особливо якщо авто побільше джип, мікроавтобус, і т.п.

одні плюси в порівнянні з іншими

- найнадійніше кріплення і самого багажника і вела, особливо в порівнянні з тими що на дах

- найчистіші вели після поїздки по трасі (в повітряному мішку машини), особливо в порівнянні з тими що на дах

- від попереднього пункту - найменший вплив на додаткову витрату палива, особливо в порівнянні з тими що на дах :)

брав в салоні Шкоди, вони вроді офіційний представник Thule

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

з другим пунктом не згідний, особливо в мікроавтобусі, зад засирає так що ого-го.

питання: а як доступ до багажника через задні двері?

Link to comment
Share on other sites

в Эпицентре были недорогие универсальные багажники на крышу/рейлинги. я даже себе примерял на Акцент в мае, но как-то перегорел этой идеей, да и обнаружил, что 1-2 байка и так внутрь салона помещаются. когда чистые :smile3:

Link to comment
Share on other sites

Так вопрос не в том как засунуть один или два байка в машину и вдвоем куда-то поехать. Вопрос как засунуть пять байков в Гольф и впятером ехать в Карпаты ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Імхо, на даху вели менше засруться ніж на форкопі. Особливо, якщо мова про форкоп джипа, буса або мінівена. Хоча на практиці видніше.

Так, з нинішніми тенденціями, бажаючим їздити в походи в Карпати потрібно буде купувати велокріплення на рейлінги, ібо не знайти власника машини з 5-ти комплектами кріплень))) А з лєвими бусами, як показує практика, домовлятись ну дуууже проблематично і майже не реально.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ув. форумчанин BanderaLutsk сделал мне крепление для поперечин под вилку с 15-й осью. На машине пока не пробовал, но в лабораторных условиях вел держится отлично.

post-426-0-24052000-1373742730_thumb.jpg

post-426-0-35726600-1373742738_thumb.jpg

post-426-0-96078300-1373742738_thumb.jpg

Для 9мм эксцентрика, думаю, сделать не сложнее ;) Надо только из баллончика брызнуть краской пару раз.

post-426-0-24052000-1373742730_thumb.jpg

post-426-0-35726600-1373742738_thumb.jpg

post-426-0-96078300-1373742738_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Выложу пару фотографий постройки велобагажника. За основу были взяты универсальные поперечины MontBlanc задаренные мне Юрой Тимцо. Квадратный стальной профиль я заменил на дюралюминиевый. Это, можно сказать пристрелочный вариант. Нужно окончательно подогнать по машине. Возможно подкрашу, если не обломает :) Я думаю в ширину сделать больше, чем был изначально. Запаса прочности этого профиля на пять байков хватит с лихвой, а больше в мою машину не влезет гонщиков :)

88040.jpg

88038.jpg

88039.jpg

Продолжение следует ;)

Link to comment
Share on other sites

С поперечинами получился большой облом :( На крыше Ланоса они не хотят стоять, видимо из-за того что крыша полукруглая, а поперечины довольно древние. Завтра буду пробовать современные поперечины.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...