Перейти до змісту

Велобагажник на рейлінги


Driver

Рекомендовані повідомлення

Може хтось підкаже де в Луцьку можна придбати велобагажник

5411375.jpg

з кріпленням для велосипеда

0aa3037cb1950e0c4c9416d65cf911f5.jpg

на рейлінги такого типу

4db2e232484e8614d6fc7d93d9b7cde0_hyundai_santa_fe_2010_800x600_wallpaper_02.jpg

або велобагажник на задні двері

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я пробував різні, але зупинився на тому що на фаркоп. особливо якщо авто побільше джип, мікроавтобус, і т.п.

одні плюси в порівнянні з іншими

- найнадійніше кріплення і самого багажника і вела, особливо в порівнянні з тими що на дах

- найчистіші вели після поїздки по трасі (в повітряному мішку машини), особливо в порівнянні з тими що на дах

- від попереднього пункту - найменший вплив на додаткову витрату палива, особливо в порівнянні з тими що на дах :)

брав в салоні Шкоди, вони вроді офіційний представник Thule

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

з другим пунктом не згідний, особливо в мікроавтобусі, зад засирає так що ого-го.

питання: а як доступ до багажника через задні двері?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я тут темку в барахолке создал. Возможно еще кого-то заинтересует изготовление.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в Эпицентре были недорогие универсальные багажники на крышу/рейлинги. я даже себе примерял на Акцент в мае, но как-то перегорел этой идеей, да и обнаружил, что 1-2 байка и так внутрь салона помещаются. когда чистые :smile3:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так вопрос не в том как засунуть один или два байка в машину и вдвоем куда-то поехать. Вопрос как засунуть пять байков в Гольф и впятером ехать в Карпаты ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Імхо, на даху вели менше засруться ніж на форкопі. Особливо, якщо мова про форкоп джипа, буса або мінівена. Хоча на практиці видніше.

Так, з нинішніми тенденціями, бажаючим їздити в походи в Карпати потрібно буде купувати велокріплення на рейлінги, ібо не знайти власника машини з 5-ти комплектами кріплень))) А з лєвими бусами, як показує практика, домовлятись ну дуууже проблематично і майже не реально.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Ув. форумчанин BanderaLutsk сделал мне крепление для поперечин под вилку с 15-й осью. На машине пока не пробовал, но в лабораторных условиях вел держится отлично.

post-426-0-24052000-1373742730_thumb.jpg

post-426-0-35726600-1373742738_thumb.jpg

post-426-0-96078300-1373742738_thumb.jpg

Для 9мм эксцентрика, думаю, сделать не сложнее ;) Надо только из баллончика брызнуть краской пару раз.

post-426-0-24052000-1373742730_thumb.jpg

post-426-0-35726600-1373742738_thumb.jpg

post-426-0-96078300-1373742738_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Просто ставится на заднюю поперечину и притягивается ремешком(можно от туклипсов).

17481.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Выложу пару фотографий постройки велобагажника. За основу были взяты универсальные поперечины MontBlanc задаренные мне Юрой Тимцо. Квадратный стальной профиль я заменил на дюралюминиевый. Это, можно сказать пристрелочный вариант. Нужно окончательно подогнать по машине. Возможно подкрашу, если не обломает :) Я думаю в ширину сделать больше, чем был изначально. Запаса прочности этого профиля на пять байков хватит с лихвой, а больше в мою машину не влезет гонщиков :)

88040.jpg

88038.jpg

88039.jpg

Продолжение следует ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

С поперечинами получился большой облом :( На крыше Ланоса они не хотят стоять, видимо из-за того что крыша полукруглая, а поперечины довольно древние. Завтра буду пробовать современные поперечины.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...