Перейти до змісту

Проблема вимикається автомагнітола


sasha1991

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Допоможіть вирішити проблему.Магнітола перезавантажується якщо гучно включити музику або при натиску на педаль гальм.Також вимикається при вімкнені світла...в чому може бути проблема?неправильно підключена магнітола чи проблема в акумуляторі авто?

Опубліковано

Провід на живлення треба більшого січення. Спробуй прямо з акумулятора товстий провід кинути на вхід живлення магнітоли і перевірити проблему.

Опубліковано
Спробуй прямо з акумулятора товстий провід кинути на вхід живлення магнітоли і перевірити проблему.
Гарна порада, якщо врахувати те що це імовірно вирішить проблему і буде залишене в такому стані.
дякую за поради буду пробувати
Перш ніж починати рухи варто поміряти напругу в мережі (це варто робити в першу чергу). При заведеному двигуні має бути 13,5...14,2В якщо нижче чи вище їхати до автоелектрика.
Опубліковано

соррі за оффтоп, але що б не створювати нової теми, можливо підкажете тут:

в мене голова Alpine iDA-X305S, коли виймаю ключа з запалювання, постійно збиваються налаштування (звуку, дати, память юсб...)

авто - Мерс Віто

Опубліковано

Всім дякую за поради..все підключив і працює нормально не вимикається!Вольтаж не міряв бо не було чим..

Опубліковано

соррі за оффтоп, але що б не створювати нової теми, можливо підкажете тут:

в мене голова Alpine iDA-X305S, коли виймаю ключа з запалювання, постійно збиваються налаштування (звуку, дати, память юсб...)

авто - Мерс Віто

Неправильно підключена, один провід (червоний або жовтий точно непамятаю) має бути постійний +, другий на + запалювання. Більш всього що підєднані два на запалювання

На магнітолці схема повинна бути

Опубліковано

Жовтий через запобіжник постійний, червоний на вимикач запалювання.

А якщо два на постійний струм а не через запалювання?

Опубліковано

Жовтий через запобіжник постійний, червоний на вимикач запалювання.

А якщо два на постійний струм а не через запалювання?

раніше постійно так підключав, але грамотні люди придумалиж два плюса :_07:

перевага у постійному плюсі в тому що непотрібно ключа для музики, мінуси недумаю що суттєві (не електрик)

Опубліковано

Нічого страшного, більшість так і робить. Жовтий провод - основне живлення магнітоли, відповідає за память налаштувань. Червоний має підключатись до замка запалювання - заглушили двигун, магнітола вимкнулась. Завели (включили запалювання) - включилась. Якщо їх разом з'єднати, то викл/вкл. магнітолу можна буде тільки кнопкою або пультом.

Опубліковано

Жовтий через запобіжник постійний, червоний на вимикач запалювання.

А якщо два на постійний струм а не через запалювання?

Если машина не будет ездить 2 дня , то Вы её не заведёте ! Магнитола посадит аккумулятор ! Алпайны почему-то любят это делать !

Опубліковано

Жовтий через запобіжник постійний, червоний на вимикач запалювання.

А якщо два на постійний струм а не через запалювання?

Если машина не будет ездить 2 дня , то Вы её не заведёте ! Магнитола посадит аккумулятор ! Алпайны почему-то любят это делать !

У мене Sony і Pionner колись саме так були підключені, ніколи АКБ не розряджалась.

Але на данний час у мене підключено все по інструкції.

  • 6 місяців потому...
Опубліковано

Щоб не створювати нової теми напишу тут.

Виникла проблема з магнітолой при натисканні педалі газу в динаміках чути піск що це може бути?

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...