ToxaViking Опубліковано 9 Квітня, 2013 в 19:28 Автор #26 Опубліковано 9 Квітня, 2013 в 19:28 Що я вам скажу. Встановив. Потренувався защолкуватись в гаражі, получилось. Виїхав на вулицю(пофіг що дощ) потренувався відстібатись, не все так важко як писалось, мені достатньо носок лівіше і вгору повернути і я вже вільний. А відчуття від їзди в контактах якісь дивні, ні не погані, просто інакші
Miro Опубліковано 9 Квітня, 2013 в 19:51 #27 Опубліковано 9 Квітня, 2013 в 19:51 потренувався відстібатись, не все так важко як писалось Важко відстібатись вчасно(перед самим падінням, заваленням набік і т.д.) мені достатньо носок лівіше і вгору повернути і я вже вільний. тиць
ursa Опубліковано 9 Квітня, 2013 в 20:30 #28 Опубліковано 9 Квітня, 2013 в 20:30 не все так важко як писалось Ничё-ничё, твой светофор тебя ещё поймает
Demeter Опубліковано 10 Квітня, 2013 в 05:23 #29 Опубліковано 10 Квітня, 2013 в 05:23 А це як дитина з вогнем: поки не впечеться, то і не буде знати що вогонь це боляче. Після першого падіння швидкість відстібання дуже прогресивно збільшується
ToxaViking Опубліковано 10 Квітня, 2013 в 14:10 Автор #30 Опубліковано 10 Квітня, 2013 в 14:10 І так, весь день катався на контактах. відчуття просто супер, якось крутити легше стало. Навернувся лише один раз через те що випало переднє крило відповідно зупинився забувши про педалі. Контакти форева!!!!
Shkoder Опубліковано 10 Квітня, 2013 в 14:27 #31 Опубліковано 10 Квітня, 2013 в 14:27 учись теперь тянуть ногу на подъёмах. сначала будет сложно, а потом подкачается голеностоп и появится "запасной мотор" на апхилах учись крутить одной ногой выстёгивая вторую ногу по очереди – это отлично развивает навыки кругового педалирования. ну и почаще напоминай себе, что ты на контактах, пока выстёгивание не станет автоматическим помни, следующий шаг – контактные грипсы и контактное седло
ToxaViking Опубліковано 10 Квітня, 2013 в 14:45 Автор #32 Опубліковано 10 Квітня, 2013 в 14:45 чись теперь тянуть ногу на подъёмах. сначала будет сложно, а потом подкачается голеностоп и появится "запасной мотор" на апхилах учись крутить одной ногой выстёгивая вторую ногу по очереди – это отлично развивает навыки кругового педалирования.дякую за порадуа ский сенс кругового педалювання?
Miro Опубліковано 10 Квітня, 2013 в 15:21 #33 Опубліковано 10 Квітня, 2013 в 15:21 Ех, Тоха, Тоха...)))
ToxaViking Опубліковано 10 Квітня, 2013 в 16:10 Автор #34 Опубліковано 10 Квітня, 2013 в 16:10 Ех, Тоха, Тоха...)))не флуди
Shkoder Опубліковано 10 Квітня, 2013 в 16:56 #35 Опубліковано 10 Квітня, 2013 в 16:56 чись теперь тянуть ногу на подъёмах. сначала будет сложно, а потом подкачается голеностоп и появится "запасной мотор" на апхилах учись крутить одной ногой выстёгивая вторую ногу по очереди – это отлично развивает навыки кругового педалирования.дякую за порадуа ский сенс кругового педалювання?самое основное, подтягивая ногой педаль ты разгружаешь основные мышцы на второй ноге (бедра, икры). это может дать неплохой прирост в мощности.
Діма Опубліковано 12 Квітня, 2013 в 22:01 #36 Опубліковано 12 Квітня, 2013 в 22:01 В Ярика купив 520 Шимано,і туфлі 077,ще не пробував їздити,з понеділка почну і напишу)
Shkoder Опубліковано 13 Квітня, 2013 в 00:26 #37 Опубліковано 13 Квітня, 2013 в 00:26 поздравляю в рядах приконтаченых M077 – офигенные туфли, очень лёгкие, нога не устаёт на дальняках. бери к ним сразу бахилы какие-то, так как туфли эти на тёплую (скорее даже жаркую) погоду. сверху и с боков там сетка, очень даже промокаемая и отлично продуваемая. если выедешь в них сейчас, то имеешь все шансы нормально так простыть. а с бахилами очень даже нормально – проверено. вот в таких, как тут в списке по 95-105 гривен.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.