Andreyxxx Опубліковано 23 Березня, 2013 в 20:24 #1 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 20:24 Всiм привiт.Хочу на свiй опель рекорд 2.0 поставити мотор вiд вектри 1.8 Скажiть як там з документами, чи потрiбно щось переоформляти? Як я знаю то зараз двигун це запчастина. Якщо переоформляти через Гаи, то це проблема,тому що авто зареестроване в Киевi а власника машини я не бачив взагалi. У кого якi поради нарахунок перекидки мотора?
Davids Опубліковано 23 Березня, 2013 в 20:27 #2 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 20:27 З документами не потрібно проводити ніяких маніпуляцій)
Andreyxxx Опубліковано 23 Березня, 2013 в 20:31 Автор #3 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 20:31 Тобто я поставлю двигун i можу кататись?
nikblack Опубліковано 23 Березня, 2013 в 20:41 #4 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 20:41 Тобто я поставлю двигун i можу кататись?Я так не думаю.
slk35 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 20:42 #5 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 20:42 У мене по документах 1,3 а стоїть 1,6. 5 років так їзджу, проблем не було.Правда десь рік назад кобра зупинила, довго видивлялись номер двигуна, але даєць так і не розібрав що там написано і відпустили. Казав, що коли міняється двигун, то треба погоджувати це діло в ДАІ.
Andreyxxx Опубліковано 23 Березня, 2013 в 20:47 Автор #6 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 20:47 У мене по документах 1,3 а стоїть 1,6. 5 років так їзджу, проблем не було.Правда десь рік назад кобра зупинила, довго видивлялись номер двигуна, але даєць так і не розібрав що там написано і відпустили. Казав, що коли міняється двигун, то треба погоджувати це діло в ДАІ.А Ви ставили двигун такий самий як стояв тiльки бiльший обэм чи вiд iншого авто?
slk35 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 20:49 #7 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 20:49 Такий самий, просто з більшим об"ємом
Davids Опубліковано 23 Березня, 2013 в 20:49 #8 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 20:49 Але тут є пару нюансів:Якщо техпаспорт старий і в ньому вказаний номер двигуна - техпаспорт потрібно міняти.Без його заміни кататись можна, але коли дійде діло до перереєстрації авто - можуть виникнути проблеми.Хоча це залежить від виконавця оцінки і перевірки авто при перереєстрації. Тобто дехто звіряє номер двигуна, а дехто навіть капот не відкриває.Заміна двигуна на аналогічний взагалі без проблемна, а на інший...описав вище)
Andreyxxx Опубліковано 23 Березня, 2013 в 20:53 Автор #9 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 20:53 Мда... Вiд вектри двигун вiдрiзняеться вiд рекорда...
nikblack Опубліковано 23 Березня, 2013 в 20:58 #10 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 20:58 У мене по документах 1,3 а стоїть 1,6. 5 років так їзджу, проблем не було. Правда десь рік назад кобра зупинила, довго видивлялись номер двигуна, але даєць так і не розібрав що там написано і відпустили. Казав, що коли міняється двигун, то треба погоджувати це діло в ДАІ. Совершенно верно, в ДАИ проверяют не снял ли ты двигатель в соседа и фиксируют замену. Andreyxxx сходите в ДАИ, там Вам все подробно объяснят, куда с чем и к кому.
Mykola81 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 21:05 #11 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 21:05 1,8 і 2,0 ззовні нічим не відрізняються , хіба маркування будуть дивитися на блоці
Foross Опубліковано 23 Березня, 2013 в 21:10 #12 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 21:10 ну ще виникає таке питання, а ви думаєте гайці знають як повинен виглядати той чи інший двигун?)))
fedot Опубліковано 23 Березня, 2013 в 21:35 #13 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 21:35 ну ще виникає таке питання, а ви думаєте гайці знають як повинен виглядати той чи інший двигун?)))А їм і знати не треба - мають сумнів, відправлять на штрафмайданчик і на експертизу. Всеодно на бобло попандос, бо ніхто не буде судитися з ними за три-п'ять днів оплати штрафмайданчика...Бо з нашими судами всі знають, чим і коли то закінчиться, якщо навіть і експерти очі закриють (теж не безкоштовно)
Igoryoshek Опубліковано 25 Березня, 2013 в 21:21 #14 Опубліковано 25 Березня, 2013 в 21:21 Якщо робити все чесно, то потрібна перереїстрація - зміна обєму двигуна відповідно потужності, ваги. Ще один нюанс, якщо такий двигун на рекорд не встановлювався з заводу, то ще й дозвіл з Києва.Теоретично ніяких маніпуляцій з документами не потрібно при заміні на ідентичний двигун по всіх параметрах, також якщо у вашому техпаспорті номер двигуна невказаний, і ви на 100% впевнені що новий двигун чистий (пробити по базі даі). Двигун це номерний агрегат, по буквах на блоці можна визначити тип обєм, потужність. Хоча в техпаспорт зараз номер не ставлять, але в базі даі номер може бути. При викраденні авто та розборці його на запчастини є можливість повернути вкрадене та впіймати злочинців.Спілкувався з людьми, які без перереїстації на Волинянку ставили дизель від Гольф 2, результат авто на штрафмайданчику подальшої долі незнаю, на Ауді замість 3.2 ставили здається 2.5 зараз поставили 1.8, вже не 1 рік їздять без проблем, інші на гольф ставили аналогічний двигун, але при перевірці документів даі перевіряло двигун по базі, тобто велику роль відіграє ще везіння.http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0472-024.1.4. Перереєстрація ТЗ у зв'язку із заміною двигуна проводиться у разі зміни типу двигуна, його ваги, робочого об'єму і потужності. При цьому, якщо при огляді ТЗ встановлено факт заміни двигуна інакшого робочого об'єму і потужності, ніж зазначено у свідоцтві про реєстрацію ТЗ (технічному паспорті), то документи про погодження заміни двигуна не вимагаються лише у разі, якщо встановлення такого двигуна передбачено підприємством-виробником. Результати огляду і висновок позначаються на заяві та підписуються уповноваженою посадовою особою РЕП ДАІ та експертом із зазначенням дати проведення огляду. У всіх інших випадках перереєстрація ТЗ у разі зміни двигуна здійснюється лише за погодженням з виробниками ТЗ та їх складових частин або НДЦ БДР МВС України чи ДержавтотрансНДІпроектом Міністерства транспорту України.
Andreyxxx Опубліковано 26 Березня, 2013 в 16:05 Автор #15 Опубліковано 26 Березня, 2013 в 16:05 У мене в тех. паспотрi не вписано двигун i я мiняю 2.0 на 1.8 я не думаю шо вони будуть там шось шукати.
Igoryoshek Опубліковано 27 Березня, 2013 в 06:10 #16 Опубліковано 27 Березня, 2013 в 06:10 У мене в тех. паспотрi не вписано двигун i я мiняю 2.0 на 1.8 я не думаю шо вони будуть там шось шукати.Я дав вам положення з закону де все чітко написано, а далі вам вирішувати чи будуть вони там щось шукати чи ні.Я згідний що багато хто перекинув двигун з іншим обємом їздить і не париться, але в декого були прикрі інциденти. Бажаю успіху в перекиданні двигуна.
Sidor Опубліковано 27 Березня, 2013 в 10:57 #17 Опубліковано 27 Березня, 2013 в 10:57 на автомобілі OPEL REKORD E заводом виробником встановлювались такі ж двигуни 1,8 як і на автомобілі OPEL VECTRA A.Різниця в системах живлення. На REKORD E ставили двигуни 18N, 18S, C18NV (відрізняються типом карбюратора, на одних ставили Solex, а на інші Pierburg). VECTRA A йшли з двигунами C18NZ (моноінж Multec), E18NVR (карб Pierburg 2EE Ecotronic), 18SV (карб Pierburg 2E3). По каталогах деталі двигуна вищеперечислених моторів ідентичні...Так що я би ставив, і не парився ні з якими бумагами, а працівникам служби ДАЙ, в разі питань, пояснював би, що для економії палива поставив менший двигун... От якби ставив двигун від мерса чи від ауді то тоді можна похвилюватись. А так ти міняєш опель на опель.P.S якщо так сильно хвилює питання паперів, звернись з цим питанням в вигляді інформаційного запиту в Науково-Дослідний інститут
Andreyxxx Опубліковано 3 Квітня, 2013 в 18:39 Автор #18 Опубліковано 3 Квітня, 2013 в 18:39 Запитував у мрео там сказали що двигун можна ставити будь-який тiльки бензин i кубатурою до 2.0Значить можна мiняти.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.