Rodan Опубліковано 20 Березня, 2013 в 15:23 #1 Опубліковано 20 Березня, 2013 в 15:23 Хочу собі купити акум для Mercedes-а дизельного (2,4 об'єм). Яку фірму зараз краще взяти і де краще всього (в Луцьку) купити? Думаю взяти 100-ку? Чекаю поради!
cemiynick Опубліковано 20 Березня, 2013 в 15:28 #2 Опубліковано 20 Березня, 2013 в 15:28 Я б брав ИСТОК - дешево і сердито. Ланос заводив в -30Тим більше для дизеля, треба більша потуга.
Oleksandr1129 Опубліковано 20 Березня, 2013 в 15:29 #3 Опубліковано 20 Березня, 2013 в 15:29 А Ви впевнені, що генератор витягне 100-ку???
Rodan Опубліковано 20 Березня, 2013 в 15:42 Автор #4 Опубліковано 20 Березня, 2013 в 15:42 А Ви впевнені, що генератор витягне 100-ку??? Витягне! В багатьох мерседесоводів сотки стоять! Я б брав ИСТОК - дешево і сердито. Ланос заводив в -30 Тим більше для дизеля, треба більша потуга. Та я от вагаюсь, просто кажуть всі щоб Vart-ту брати? Але зараз Varta не та що раніше. Такщо ИСТОК теж варіант! Дякую
Linark Опубліковано 20 Березня, 2013 в 15:57 #5 Опубліковано 20 Березня, 2013 в 15:57 Але зараз Varta не та що раніше. Такщо ИСТОК теж варіант! Дякую Брав собі варту в епіцентрі, за 800 грн-здохла менше ніж за рік(Замкнула банка), привезли з Польщі якийсь акум за 150 зл.-працює вже більше року.
Rodan Опубліковано 20 Березня, 2013 в 16:03 Автор #6 Опубліковано 20 Березня, 2013 в 16:03 Але зараз Varta не та що раніше. Такщо ИСТОК теж варіант! Дякую Брав собі варту в епіцентрі, за 800 грн-здохла менше ніж за рік(Замкнула банка), привезли з Польщі якийсь акум за 150 зл.-працює вже більше року. З акумами зараз ніщо інше як лотерея! от і хочу почути вашу пораду? Що краще нове(але нашого ринку), чи справді краще б/у з-за кордону?
Linark Опубліковано 20 Березня, 2013 в 16:05 #7 Опубліковано 20 Березня, 2013 в 16:05 акум. з польщі новий, знайомі таксисти казали, що краще брати з 2-3-х річною гарантією, ті дійсно працюють
Rodan Опубліковано 20 Березня, 2013 в 16:13 Автор #8 Опубліковано 20 Березня, 2013 в 16:13 акум. з польщі новий, знайомі таксисти казали, що краще брати з 2-3-х річною гарантією, ті дійсно працюютьз 2-3х річною в Україні, чи в Польщі?
gosha Опубліковано 20 Березня, 2013 в 17:04 #10 Опубліковано 20 Березня, 2013 в 17:04 Купляв тут - теж на дизельне авто - http://akym.com.ua/category/624_auto-akkumuljatory/offset100/ по ціні вийшло з доставкою дешевше ніж в Луцьку
jack74 Опубліковано 20 Березня, 2013 в 18:13 #11 Опубліковано 20 Березня, 2013 в 18:13 А Ви впевнені, що генератор витягне 100-ку???генератор не "тягне", він виробляє струм. А акумулятор заряджається тим струмом. І чим він більший -струм-(зрозуміло, що в розумних межах), тим швидше зарядиться акум. Тобто, навіть генератором від Запорожця можна заряджати акумулятор 200-ку. Просто довше. Враховуючи, що в нормальній експлуатації повного розряду акумулятора не повинно бути, то для підзаряду вистачає будь-якого генератора. Потужність генератора має значення для ПОВНОГО споживання на борту (фари, магнітофон, пічка, кондиціонер, підсилювачі, і т.д. ВСУМІ), а для "розміру" акумулятора "розмір" генератора - це не важливо.Rodan, купуй "сотку", а якщо влізе по розміру - можна й трішки більше.Фірма-виробник? Та без різниці, здихають і Боши, і Варти... Тут як повезе.А бери там, де торгують ними давно, і де дають найбільшу гарантію. Не знаю, як справи в супермаркетах з обміном по гарантії, а от на Варшавці в кутку біля в'їзду до Юванту мені міняли без випендрьожу. В "Сафроні" теж міняли, але трохи повипендрювались.
Rodan Опубліковано 20 Березня, 2013 в 19:01 Автор #12 Опубліковано 20 Березня, 2013 в 19:01 А Ви впевнені, що генератор витягне 100-ку???генератор не "тягне", він виробляє струм. А акумулятор заряджається тим струмом. І чим він більший -струм-(зрозуміло, що в розумних межах), тим швидше зарядиться акум. Тобто, навіть генератором від Запорожця можна заряджати акумулятор 200-ку. Просто довше. Враховуючи, що в нормальній експлуатації повного розряду акумулятора не повинно бути, то для підзаряду вистачає будь-якого генератора. Потужність генератора має значення для ПОВНОГО споживання на борту (фари, магнітофон, пічка, кондиціонер, підсилювачі, і т.д. ВСУМІ), а для "розміру" акумулятора "розмір" генератора - це не важливо.Rodan, купуй "сотку", а якщо влізе по розміру - можна й трішки більше.Фірма-виробник? Та без різниці, здихають і Боши, і Варти... Тут як повезе.А бери там, де торгують ними давно, і де дають найбільшу гарантію. Не знаю, як справи в супермаркетах з обміном по гарантії, а от на Варшавці в кутку біля в'їзду до Юванту мені міняли без випендрьожу. В "Сафроні" теж міняли, але трохи повипендрювались.Дякую за пораду!Так і зроблю! На вихідні заїду і буду щось вибирати.Але всеж на нашому ринку яким фірмам надати перевагу?
Oleksandr1129 Опубліковано 20 Березня, 2013 в 19:04 #13 Опубліковано 20 Березня, 2013 в 19:04 А Ви впевнені, що генератор витягне 100-ку???генератор не "тягне", він виробляє струм. А акумулятор заряджається тим струмом. І чим він більший -струм-(зрозуміло, що в розумних межах), тим швидше зарядиться акум. Тобто, навіть генератором від Запорожця можна заряджати акумулятор 200-ку. Просто довше. Враховуючи, що в нормальній експлуатації повного розряду акумулятора не повинно бути, то для підзаряду вистачає будь-якого генератора. Потужність генератора має значення для ПОВНОГО споживання на борту (фари, магнітофон, пічка, кондиціонер, підсилювачі, і т.д. ВСУМІ), а для "розміру" акумулятора "розмір" генератора - це не важливо.Rodan, купуй "сотку", а якщо влізе по розміру - можна й трішки більше.Фірма-виробник? Та без різниці, здихають і Боши, і Варти... Тут як повезе.А бери там, де торгують ними давно, і де дають найбільшу гарантію. Не знаю, як справи в супермаркетах з обміном по гарантії, а от на Варшавці в кутку біля в'їзду до Юванту мені міняли без випендрьожу. В "Сафроні" теж міняли, але трохи повипендрювались.зрозуміло що зарядить, а суть в тому скільки на це часу витратиться....
MrSmitt Опубліковано 20 Березня, 2013 в 19:46 #14 Опубліковано 20 Березня, 2013 в 19:46 Одне Тобі пораджу - ніколи не бери акумулятор українського виробництва!
Rodan Опубліковано 20 Березня, 2013 в 19:54 Автор #15 Опубліковано 20 Березня, 2013 в 19:54 Одне Тобі пораджу - ніколи не бери акумулятор українського виробництва!Так, але є одне але... на нашому ринку більшість незрозуміло де виробляють!Взяти ту саму VARTу, Bosh. Ціна хороша, а працює рік? а можливо ще менше?То як обрати? В лотерею грати просто не хочеться! Радує гарантія(якщо звичайно доведеш провину їхню)!
valuzk Опубліковано 20 Березня, 2013 в 20:46 #16 Опубліковано 20 Березня, 2013 в 20:46 Хороший магазинчик по набережній ближче до переїзду (ціни хороші), брав там ВАРТУ поки без проблем
jack74 Опубліковано 20 Березня, 2013 в 21:09 #17 Опубліковано 20 Березня, 2013 в 21:09 ... гарантія(якщо звичайно доведеш провину їхню)! Якщо в гарантійний термін акум здохне, то перед тим, як їхати його спихати, попроси якого-небудь автоелектрика, щоб переконався, що авто видає зарядку ...Але всеж на нашому ринку яким фірмам надати перевагу? Фірма-виробник? Та без різниці, здихають і Боши, і Варти... Тут як повезе.
Igoryoshek Опубліковано 21 Березня, 2013 в 06:15 #18 Опубліковано 21 Березня, 2013 в 06:15 Хороший магазинчик по набережній ближче до переїзду (ціни хороші), брав там ВАРТУ поки без проблемТеж там брав тільки Mutlu. цілком задоволений зимою проблем не було.
fedor Опубліковано 21 Березня, 2013 в 08:39 #19 Опубліковано 21 Березня, 2013 в 08:39 Брав собі Topla. Ціна \ якість супер. Гарантії 2 роки. Купував в Сергія на Лідавській,1 (Шиномонтаж)
Rodan Опубліковано 21 Березня, 2013 в 18:45 Автор #20 Опубліковано 21 Березня, 2013 в 18:45 Надіюсь що всетаки попадеться норм. акум так як з електрикою все нормально! на вихідних постараюсь норм. вибрати
igorrrko Опубліковано 21 Березня, 2013 в 18:56 #21 Опубліковано 21 Березня, 2013 в 18:56 Напишу транслітом,так як з телефона. 'Інч(ц)і аку' не купуйте. Вроді Туреччина виробник.Два роки експлуатації-дві банки вже коротить.Заніс на сервіс.Поміняли електроліт,долили дист. води,зарядили-немає щільності.Якраз чоловік приніс зарядити точно такий самий акум-та ж халепа.Коротить (посипалася) банка,найблища до '+'.Це видно їх боляка.
Rodan Опубліковано 21 Березня, 2013 в 19:11 Автор #22 Опубліковано 21 Березня, 2013 в 19:11 Напишу транслітом,так як з телефона. 'Інч(ц)і аку' не купуйте. Вроді Туреччина виробник.Два роки експлуатації-дві банки вже коротить.Заніс на сервіс.Поміняли електроліт,долили дист. води,зарядили-немає щільності.Якраз чоловік приніс зарядити точно такий самий акум-та ж халепа.Коротить (посипалася) банка,найблища до '+'.Це видно їх боляка. Буду мати на увазі дякую
Jaguar-35769 Опубліковано 21 Березня, 2013 в 19:22 #23 Опубліковано 21 Березня, 2013 в 19:22 Чув про такий бренд як "ТАВ Polar", кажуть не поганий (хоча сам не вкурсі, в самого Варта вже більше 2-х років)....але як на мій погляд потрібно дивитись з більшим пусковим током.
tsuvik Опубліковано 21 Березня, 2013 в 19:27 #24 Опубліковано 21 Березня, 2013 в 19:27 рекомендую почитатиhttp://www.drive2.ru/cars/lada/2112/2112/dan1982/journal/744295/#post
dracepupa Опубліковано 21 Березня, 2013 в 20:06 #25 Опубліковано 21 Березня, 2013 в 20:06 Напишу транслітом,так як з телефона. 'Інч(ц)і аку' не купуйте. Вроді Туреччина виробник.Два роки експлуатації-дві банки вже коротить.Заніс на сервіс.Поміняли електроліт,долили дист. води,зарядили-немає щільності.Якраз чоловік приніс зарядити точно такий самий акум-та ж халепа.Коротить (посипалася) банка,найблища до '+'.Це видно їх боляка. Буду мати на увазі дякую А я не согласен у меня "Инчи Аку 74Ан" сначала на 2,4 стоял , теперь 1,6 дизель три года уже без проблем на ночь домой не забираю . Хороший с...ка попался , рекомендую.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.