Перейти до змісту

Тема шанувальників авто марки "Запорожець"


Voytik

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 205
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

а які треба?

багато що можна купити наприклад на зазфорумі київському.

на старому ринку є три точки, на варшавці одна, на електропаратному одна (але там тупо барига). це те що стосується суто Запорожця.

а багато ж чого такого по запчастинам є що підходить від інших авто.

822da4d823ae.jpg

h12vLKxA2MQ.jpg

172a83371d4b.jpg

Опубліковано

Потрудившись сьогодні ввечері зробив скан "Руководства по ремонту автомобиля ЗАЗ 968/ЗАЗ968М" (з 1 по 73 сторінки(206ст)), яким я керуюсь всі ці роки і яким керувався мій батько. Надіюсь мої труди були не даремні і будуть комусь потрібні:

post-5408-0-81893400-1361652856_thumb.jp

post-5408-0-83125300-1361654221_thumb.jp

ZAZ 968 Rukovodstvo remont.part1.rar

ZAZ 968 Rukovodstvo remont.part2.rar

ZAZ 968 Rukovodstvo remont.part3.rar

ZAZ 968 Rukovodstvo remont.part4.rar

ZAZ 968 Rukovodstvo remont.part5.rar

ZAZ 968 Rukovodstvo remont.part6.rar

Опубліковано

скачай мануал по Луаз-969. там по ремонту сорокєта і коробки дуже розписано. ще й паралельно на англійській мові :)

як треба можу викласти. в мене це все є на вінті.

по 30-точному двіжку то є навіть ціла книжка конкретно по її капіталці.

я раніше фанатів саме по трицаточним двіжкам :0152:

Опубліковано
я раніше фанатів саме по трицаточним двіжкам

Він вроді має набагато приємніший звук? Щось таке на кийовському форумі читав...

Опубліковано
я раніше фанатів саме по трицаточним двіжкам

Він вроді має набагато приємніший звук? Щось таке на кийовському форумі читав...

складно сказати. у мого був трохи інший якийсь ніж у всіх.

це все залежить і від вихлопної і від стану двигуна.

в мене на двух роздільних самопалах звук був саме такий як всі хочуть :) глухий низький, тіпа моШний :)

рідні глушаки, навіть у 30-ки, "порожні", дзвінкі та галасні.

по ньому навіть ключом як стукаєшь то він дзвенить як хрусталь :_07:

мануал по Лузеру-969 969.zip на FileShare.in.ua 85 Мб.

Опубліковано

Хто їздить на сухому повітряному фільтрі? Бо мене нинішній - масляний не задовільняє рівнем фільтрації.

Читаю що ставлять від газелі, але куди тоді дівати картерні гази

Опубліковано

їх треба заводити після фільтра, перед карбом. якусь врізку робити.

найпростіше то купити не газелівський а від Москаля 2141. там така пластікова коробка під гофру, на защолках.

на Варшавці, не на Формулі, а там поряд (хз як вказати) є кілька мужичків що торгують б/у запчастинами, в тому числі і до Москвича.

то от там ще недавно була така коробка з свіжорозібраного. вроді 50 грн. просив.

наскільки пригадую то в тій коробці є зразу і штуцер під картерні гази.

ну, або самому щось майструвати. якщо брати газелевський фільтр, то його з торців затискають двома колісними ковпаками від 968 з трьома довгими шпильками.

в одному ковпаку по центру роблять велику дирку куди вклеюють кусок патрубка.

тіпа як на фотці. тільки не зрозуміло нафіга аж такий громадний діаметр взяли.

08537-1238368167-965.JPG

туди найкраще пасує це 50мм. пластікова сантехніка. від неї стандартною 50мм. гофрою прямо на рідний карб.

Опубліковано

А як на рахунок нульовика?

В мене стояв.

Все ж таки більш рекомендую той же Газелівський. Пропускна спроможність значно більша, аніж потрібно для МеМЗу, відповідно - той же самий "нульовик", лише дешевше і простіше в обслуговуванні.

Опубліковано

З Газелі і стоїть). Як не забуду - завтра зроблю і викладу фото

П.С. За корректне встановлення девайсу мегавдячний Vojtikу)))...В мене ж там ще ГБО треба було задіяти.

Опубліковано

В мене вухастий, то думав як ставити паперовий, якось в вуха втулити ? Чи просто мега шланг до вух ? Щоб холодне повітрячко йшло )

Опубліковано

В мене вухастий, то думав як ставити паперовий, якось в вуха втулити ? Чи просто мега шланг до вух ? Щоб холодне повітрячко йшло )

Не буде толку, ІМХО. Закриється доступ повітря для циркуляції, і з-за того погіршиться охолодження та тепловідвід. Та й шланг там не потрібен - вимити двигун, виявити та "знешкодити" всі можливі підтікання мастила, прорізати/прочистити всі ребра охолодження циліндрів від нагару/напливів/штамповки (для безперешкодного і вільного продування повітрям), відрегулювати термостати і щитки (якщо вони є), залити більш-менш толкову моторну оливу....І тоді не те що перегріватися, а як в мене - двигун фіг нагрієш))))

Опубліковано

В мене вухастий, то думав як ставити паперовий, якось в вуха втулити ? Чи просто мега шланг до вух ? Щоб холодне повітрячко йшло )

Не буде толку, ІМХО. Закриється доступ повітря для циркуляції, і з-за того погіршиться охолодження та тепловідвід. Та й шланг там не потрібен - вимити двигун, виявити та "знешкодити" всі можливі підтікання мастила, прорізати/прочистити всі ребра охолодження циліндрів від нагару/напливів/штамповки (для безперешкодного і вільного продування повітрям), відрегулювати термостати і щитки (якщо вони є), залити більш-менш толкову моторну оливу....І тоді не те що перегріватися, а як в мене - двигун фіг нагрієш))))

А з мастилом я перегнув! 10В-60 це занадто! Дійсно фіг прогрієш до 90-100, навіть в літку, та й "тупить" якось двигун до 60 градусів. На 20В-50 навіть такого не спостерігалося. Хоча на відміну від 20В-50, на 10В-60 легкий пуск навіть при -17 відбувався!

Опубліковано

90-100)))))...Тут до 50-60 нагріти толком не виходить...На 10w40....Для газу малувато. Хіба як довго по місту в тянучках катаюсь, то тоді хоч трохи температура повзе...

Опубліковано

В мене вухастий, то думав як ставити паперовий, якось в вуха втулити ? Чи просто мега шланг до вух ? Щоб холодне повітрячко йшло )

а толку? завдяки тим вухам, холодне повітря і так під всім капотом. так що там де не притули того фільтра там і буде холодне повітря.

до того ж, ти б краще наоборот, подумав як до фільтра доставити термостат і тепле повітря.

тому що їзда на бензині з холодним карбом та впускним коллектором вилазить хрєновою роботою двигуна і перевитратою того ж бензину. бо він замість того щоб нормально випаровуватись та перемішуватись з повітрям, в тебе конденсується на холодних стінках коллектора. а зимою це взагалі може закінчитись обмерзанням карба.

це тільки на газу і повному інжекторі, більш-менш пофіг яке там повітря подається.

а для карбюраторного бенза і моновприска повітря треба ще й підігрівати.

Федь, в тебе москвичовський, а не газелевський. він трохи менший від газелевского і коробку має.

bKii7tdDhs0.jpg

Опубліковано

Войтик, а нашо тоді придумана гофра до повітряного фільтра на москвічах/вазах?

Так, зимою вона направляється під двигун (щоб йшло тепленьке повітря), але літом ставиться навпаки у напрямку повітряного потоку, щоб йшло прохолодне повітря.

Я наприклад, на запорожці зимою не їзжю, і не збираюсь їздити, то мені таке вдосконалення не завадило би.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...