sergK Опубліковано 23 Лютого, 2013 в 14:31 #52 Опубліковано 23 Лютого, 2013 в 14:31 Поделитесь, где берете запчасти?
Ukrainec Опубліковано 23 Лютого, 2013 в 14:50 #53 Опубліковано 23 Лютого, 2013 в 14:50 Основні деталі з радянських запасів, все інше на ринку.
Voytik Опубліковано 23 Лютого, 2013 в 17:36 Автор #54 Опубліковано 23 Лютого, 2013 в 17:36 а які треба? багато що можна купити наприклад на зазфорумі київському. на старому ринку є три точки, на варшавці одна, на електропаратному одна (але там тупо барига). це те що стосується суто Запорожця. а багато ж чого такого по запчастинам є що підходить від інших авто.
Ukrainec Опубліковано 23 Лютого, 2013 в 20:58 #55 Опубліковано 23 Лютого, 2013 в 20:58 Потрудившись сьогодні ввечері зробив скан "Руководства по ремонту автомобиля ЗАЗ 968/ЗАЗ968М" (з 1 по 73 сторінки(206ст)), яким я керуюсь всі ці роки і яким керувався мій батько. Надіюсь мої труди були не даремні і будуть комусь потрібні: ZAZ 968 Rukovodstvo remont.part1.rar ZAZ 968 Rukovodstvo remont.part2.rar ZAZ 968 Rukovodstvo remont.part3.rar ZAZ 968 Rukovodstvo remont.part4.rar ZAZ 968 Rukovodstvo remont.part5.rar ZAZ 968 Rukovodstvo remont.part6.rar
Voytik Опубліковано 23 Лютого, 2013 в 21:03 Автор #56 Опубліковано 23 Лютого, 2013 в 21:03 певно таки марно бо мануалів є дофіга http://zaz.kiev.ua/forum/viewtopic.php?t=7968
Ukrainec Опубліковано 23 Лютого, 2013 в 21:05 #57 Опубліковано 23 Лютого, 2013 в 21:05 Та ні такого, як цей ніде не має! Там переважно каталоги, а тут сутево розжовано саме проведення ремонту.
Voytik Опубліковано 23 Лютого, 2013 в 21:09 Автор #58 Опубліковано 23 Лютого, 2013 в 21:09 скачай мануал по Луаз-969. там по ремонту сорокєта і коробки дуже розписано. ще й паралельно на англійській мові як треба можу викласти. в мене це все є на вінті. по 30-точному двіжку то є навіть ціла книжка конкретно по її капіталці. я раніше фанатів саме по трицаточним двіжкам
cemiynick Опубліковано 23 Лютого, 2013 в 21:31 #60 Опубліковано 23 Лютого, 2013 в 21:31 я раніше фанатів саме по трицаточним двіжкамВін вроді має набагато приємніший звук? Щось таке на кийовському форумі читав...
Voytik Опубліковано 23 Лютого, 2013 в 21:46 Автор #61 Опубліковано 23 Лютого, 2013 в 21:46 я раніше фанатів саме по трицаточним двіжкам Він вроді має набагато приємніший звук? Щось таке на кийовському форумі читав... складно сказати. у мого був трохи інший якийсь ніж у всіх.це все залежить і від вихлопної і від стану двигуна. в мене на двух роздільних самопалах звук був саме такий як всі хочуть глухий низький, тіпа моШний рідні глушаки, навіть у 30-ки, "порожні", дзвінкі та галасні. по ньому навіть ключом як стукаєшь то він дзвенить як хрусталь мануал по Лузеру-969 969.zip на FileShare.in.ua 85 Мб.
Ukrainec Опубліковано 24 Лютого, 2013 в 21:02 #63 Опубліковано 24 Лютого, 2013 в 21:02 Хто їздить на сухому повітряному фільтрі? Бо мене нинішній - масляний не задовільняє рівнем фільтрації. Читаю що ставлять від газелі, але куди тоді дівати картерні гази
Voytik Опубліковано 24 Лютого, 2013 в 21:29 Автор #64 Опубліковано 24 Лютого, 2013 в 21:29 їх треба заводити після фільтра, перед карбом. якусь врізку робити. найпростіше то купити не газелівський а від Москаля 2141. там така пластікова коробка під гофру, на защолках. на Варшавці, не на Формулі, а там поряд (хз як вказати) є кілька мужичків що торгують б/у запчастинами, в тому числі і до Москвича. то от там ще недавно була така коробка з свіжорозібраного. вроді 50 грн. просив. наскільки пригадую то в тій коробці є зразу і штуцер під картерні гази. ну, або самому щось майструвати. якщо брати газелевський фільтр, то його з торців затискають двома колісними ковпаками від 968 з трьома довгими шпильками. в одному ковпаку по центру роблять велику дирку куди вклеюють кусок патрубка. тіпа як на фотці. тільки не зрозуміло нафіга аж такий громадний діаметр взяли. туди найкраще пасує це 50мм. пластікова сантехніка. від неї стандартною 50мм. гофрою прямо на рідний карб.
Ukrainec Опубліковано 24 Лютого, 2013 в 21:39 #65 Опубліковано 24 Лютого, 2013 в 21:39 А як на рахунок нульовика?
fedot Опубліковано 24 Лютого, 2013 в 21:57 #66 Опубліковано 24 Лютого, 2013 в 21:57 А як на рахунок нульовика?В мене стояв. Все ж таки більш рекомендую той же Газелівський. Пропускна спроможність значно більша, аніж потрібно для МеМЗу, відповідно - той же самий "нульовик", лише дешевше і простіше в обслуговуванні.
Ukrainec Опубліковано 24 Лютого, 2013 в 22:04 #67 Опубліковано 24 Лютого, 2013 в 22:04 Я в принципі так і припускав.А зараз, що стоїть?
fedot Опубліковано 24 Лютого, 2013 в 22:12 #68 Опубліковано 24 Лютого, 2013 в 22:12 З Газелі і стоїть). Як не забуду - завтра зроблю і викладу фотоП.С. За корректне встановлення девайсу мегавдячний Vojtikу)))...В мене ж там ще ГБО треба було задіяти.
cemiynick Опубліковано 24 Лютого, 2013 в 22:16 #69 Опубліковано 24 Лютого, 2013 в 22:16 В мене вухастий, то думав як ставити паперовий, якось в вуха втулити ? Чи просто мега шланг до вух ? Щоб холодне повітрячко йшло )
fedot Опубліковано 24 Лютого, 2013 в 22:27 #70 Опубліковано 24 Лютого, 2013 в 22:27 В мене вухастий, то думав як ставити паперовий, якось в вуха втулити ? Чи просто мега шланг до вух ? Щоб холодне повітрячко йшло )Не буде толку, ІМХО. Закриється доступ повітря для циркуляції, і з-за того погіршиться охолодження та тепловідвід. Та й шланг там не потрібен - вимити двигун, виявити та "знешкодити" всі можливі підтікання мастила, прорізати/прочистити всі ребра охолодження циліндрів від нагару/напливів/штамповки (для безперешкодного і вільного продування повітрям), відрегулювати термостати і щитки (якщо вони є), залити більш-менш толкову моторну оливу....І тоді не те що перегріватися, а як в мене - двигун фіг нагрієш))))
Ukrainec Опубліковано 24 Лютого, 2013 в 22:40 #71 Опубліковано 24 Лютого, 2013 в 22:40 В мене вухастий, то думав як ставити паперовий, якось в вуха втулити ? Чи просто мега шланг до вух ? Щоб холодне повітрячко йшло )Не буде толку, ІМХО. Закриється доступ повітря для циркуляції, і з-за того погіршиться охолодження та тепловідвід. Та й шланг там не потрібен - вимити двигун, виявити та "знешкодити" всі можливі підтікання мастила, прорізати/прочистити всі ребра охолодження циліндрів від нагару/напливів/штамповки (для безперешкодного і вільного продування повітрям), відрегулювати термостати і щитки (якщо вони є), залити більш-менш толкову моторну оливу....І тоді не те що перегріватися, а як в мене - двигун фіг нагрієш))))А з мастилом я перегнув! 10В-60 це занадто! Дійсно фіг прогрієш до 90-100, навіть в літку, та й "тупить" якось двигун до 60 градусів. На 20В-50 навіть такого не спостерігалося. Хоча на відміну від 20В-50, на 10В-60 легкий пуск навіть при -17 відбувався!
fedot Опубліковано 24 Лютого, 2013 в 22:46 #72 Опубліковано 24 Лютого, 2013 в 22:46 90-100)))))...Тут до 50-60 нагріти толком не виходить...На 10w40....Для газу малувато. Хіба як довго по місту в тянучках катаюсь, то тоді хоч трохи температура повзе...
Voytik Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 00:06 Автор #73 Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 00:06 В мене вухастий, то думав як ставити паперовий, якось в вуха втулити ? Чи просто мега шланг до вух ? Щоб холодне повітрячко йшло ) а толку? завдяки тим вухам, холодне повітря і так під всім капотом. так що там де не притули того фільтра там і буде холодне повітря.до того ж, ти б краще наоборот, подумав як до фільтра доставити термостат і тепле повітря. тому що їзда на бензині з холодним карбом та впускним коллектором вилазить хрєновою роботою двигуна і перевитратою того ж бензину. бо він замість того щоб нормально випаровуватись та перемішуватись з повітрям, в тебе конденсується на холодних стінках коллектора. а зимою це взагалі може закінчитись обмерзанням карба. це тільки на газу і повному інжекторі, більш-менш пофіг яке там повітря подається. а для карбюраторного бенза і моновприска повітря треба ще й підігрівати. Федь, в тебе москвичовський, а не газелевський. він трохи менший від газелевского і коробку має.
cemiynick Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 15:51 #74 Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 15:51 Войтик, а нашо тоді придумана гофра до повітряного фільтра на москвічах/вазах?Так, зимою вона направляється під двигун (щоб йшло тепленьке повітря), але літом ставиться навпаки у напрямку повітряного потоку, щоб йшло прохолодне повітря.Я наприклад, на запорожці зимою не їзжю, і не збираюсь їздити, то мені таке вдосконалення не завадило би.
Ukrainec Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 18:11 #75 Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 18:11 fedot, як там на рахунок фото фільтру? Забув?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.