Перейти до змісту

Где в Луцке купить шубу?


Alexss

Рекомендовані повідомлення

Народ! Подскажите, где в Луцке или неподалёку можно купить норковую шубу по нормальной цене, и чтоб не впарили какого-нить кролика, а то я в мехах не разбираюсь.)

Может кто сам занимается... или буду благодарен за совет.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Колись по ТВ була дуже толкова передача про махлювання продавців норкових шуб. Запам"ятав, що досить часто шкірки розтягують. Такі шуби холодніші, оскільки ворсинки розташовані значно рідше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В "Гранд-Волині" бачив сьогодні, справа від входу.

Також маю знайомого який торгує шубами на "варшавці"-ряд біля Юванта, якщо цікаво можу звести, там точно кролика не впарять)))))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В "Гранд-Волині" бачив сьогодні, справа від входу.

Також маю знайомого який торгує шубами на "варшавці"-ряд біля Юванта, якщо цікаво можу звести, там точно кролика не впарять)))))

Звісно цікавить! про це й мова. Прошу контакти в приват.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо є можливість, радив би купувати за кордоном - ціна значно нижча, якість вища. Хоча б в Італії чи Польщі. Або шукати, хто б міг привезти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В Польшу з"їздить не проблема, але ж треба хоч трохи розбиратися в хутрі. Краще вже тут на місці, якщо трохи і дорожче, але щоб надійно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а може в Дубай? корисне з приємним поєднати)))

чув, що по 2-3тис уе тітки економили на шубі...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Маю знайомих які привозять шуби з закордону!!! але цін незнаю... можу розпитати якщо ще потрібно..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Маю знайомих які привозять шуби з закордону!!! але цін незнаю... можу розпитати якщо ще потрібно..

Цікавить те, що є в наявності, бо часу не дуже багато. Якщо мають якісь варіанти буду вдячний за інформацію.