Перейти до змісту

Вибір всесезонних шин


Ukrainec

Рекомендовані повідомлення

Сьогодні стоячи на зупинці бачив як "американський" джіп файно зупинявуся на шипах юзом перед переходом, аж собі шиповку захотілося! :D

Все ж таки вибір всезезонки в Луцьку не великий, або Debica navigator 2, або якась Росава.

Протектор більше подобається шин Debica, та й ще ряд факторів, які схиляють мене до її вибору, зокрема, на диво ціна на гумку виявилася рівною тій, що пропонують в інтернеті.

Завтра думаю буду брать

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 111
  • Створено
  • Остання відповідь

Сьогодні стоячи на зупинці бачив як "американський" джіп файно зупинявуся на шипах юзом перед переходом, аж собі шиповку захотілося! :D

Все ж таки вибір всезезонки в Луцьку не великий, або Debica navigator 2, або якась Росава.

Протектор більше подобається шин Debica, та й ще ряд факторів, які схиляють мене до її вибору, зокрема, на диво ціна на гумку виявилася рівною тій, що пропонують в інтернеті.

Завтра думаю буду брать

В основному гума в нас на Варшавці дешевше ніж в неті. І мінімум ризиків гроші товар а інет це ризик. моє імхо хоть колись купував на "Авітех" 2 рази гуму то вона приходила через 2-3 дні. П.С. ціна особисто для мене на базарі дешевша ніж я всі сайти перерив.Можливо що ми на крайньому заході кантрабасік + доставка мінімум

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прийшов я сьогодні на "Варшавку" і чи то під впливом "окремих" бордівців, чи то скоріш під впливом продавців з аргументом - "Навігатор 2 у вашому розмірі закінчилися і більше завозитись не будуть (а минулого тижня ще були, я ледь "за зад себе не вкусив", бо не наважився тоді їх купити і також не вважав це великою проблемою), бо їх вже ми "там" не бачили і т.д." (на Оф.сайті теж не видно)

Купив я те що було в моєму розмірі Debica Frigo S-30. Взяв лише пару на задню вісь, до своїх матадорів. :( Вибір гуми 165/80, 155/80 взагалі не великий.

Покататися встиг по шосе, по обледенілі заміській дорозі, по полю з 10-20см шаром сьогоднішнього снігу! Ніби нічого, на диво гребе, аналогічно МР-55! Снігову кашку "гамає" на 5! По голому льоду їде дуже важко, на шосе коли хапаєш підсніжний лід частково втрачаєш керованість, але мені здається, що так буде себе вести і будь-яка інша зимова не шипована зимова гумка.

Сьогодні біля гаража особливо не розчищено, то виїжджав з гаража з бусками на и-151 (ліва при цьому лиса!)(ззаду И-151; з переду МР-55+), заїзджав праклично без. пробуксовок, тай і так вона по снігу в мене сьогодні не буксувала, навіть тоді коли по полю їздив практично на пузі. Для зими все ж таки вони!

З переваг:

M+S

шини дуже м"які! М"якші за МР-55, якраз для наших доріг і бездоріжжя.

Недоліки: Не всесезонка, яку я таки хотів купити

На літо доведеться купувати щось літнє, або ці перетворювати в "всесезонні"

Всім дякую

при бажанні тему можна розвивати

З павагою,

Ваш :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

То мудро ти поступив, але крім того всього я радив би всеж на всі колеса встановлювати однакові шини!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

То мудро ти поступив

Скоріш безвихідь на моєму місці :D

але крім того всього я радив би всеж на всі колеса встановлювати однакові шини!!!

Аргументуй! Де так вас настрахали?

максимальна швидкість яку я собі дозволяю на своєму авто: 90 км/год. В окремих випадках 110км і то в дуже окримих, в літню пору за ясної погоди!

Тим паче катаюсь так вже близько 7 років!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

або ці перетворювати в "всесезонні"

цікаво що буде з зимовими при експлуатації літом (реально цікаво)

особливо в спеку на роспеченному асфальті

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я вже писав зітрутьсяза при моїй їзді за 3-4р що і треба!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Аргументуй! Де так вас настрахали?

максимальна швидкість яку я собі дозволяю на своєму авто: 90 км/год. В окремих випадках 110км і то в дуже окримих, в літню пору за ясної погоди!

Тим паче катаюсь так вже близько 7 років!

Ніхто не страхав, досвід був. Існує хибна думка що на передньопривідному необхідно і достатньо зимову резину ставити на передню вісь. Того року в мене так і було. З цим незгідний абсолютно.

Міст, що на 40-му ківерецький зледенівший після першого морозу зі снігом, , їхав вгору зі сторони Ківерець, швидкість до 30, почало закидати задок, причому передок реагував на кермо, ззаду хтось їхав, сообразив вчасно газку дати, коротше кажучи витянуло. Тобто передня вісь більш-менш тримається а задня юзом.

цікаво що буде з зимовими при експлуатації літом (реально цікаво)

особливо в спеку на роспеченному асфальті

Як некрути зимова за температури вище 10 градусів стирається гарно, особливо хто з букаси рушає. А гальмівний шлях продовжує суттєво.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в мене була колись нова і недавно знов поставив, правда б\в debica frigo (без приставки s-30) - хороша резина на сніг (сьогодні правда ледь видерся на льодову гірку, біля кав"ярні "у шахматистів"). Літом дубіє і швидко стирається (не мав часу і грошей замінити вчасно, мав досвід). До спеки не їздив, проте весною все було гуд, просто шкода було її.

Хотів би почути реальні відгуки власників Debica navigator 2, зацікавила. Особливо як вона літом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Почитай п.7 мабуть твій випадок:

http://kolesa.dp.ua/...aq/?SHOWALL_1=1

і це

http://vaz-sputnik.n...znye-shiny.html

для задньоприводних не критично, але все ж таки з цього слідує що нову, або гуму з кращим зчепленнят тра ставити на задок, а не так як я і ти!

Я поставив так, бо ліва стара вже мала тріщину і впевненості в ній не було.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я так зовсім трохи поїздив, і прикупив зимову, трохи пізніше завів другий комплект дисків, так що в мене все по сезону.

Щодо задньопривідних якраз і дуже критично, інакще "віжу цель. невіжу прєпятствій" :) авто просто некероване, зато стартує шо мама дорогая.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щодо задньопривідних якраз і дуже критично, інакще "віжу цель. невіжу прєпятствій" :) авто просто некероване, зато стартує шо мама дорогая.

Це ти з "горяча" так кажеш!

скажеш теж не кероване! Хороша всесезонка не настільки погіршить ситуацію при гальмуванні на зимовій дорозі. правда не порівнюю з шипованою гумкою.

1.В випадку встановлення шин з вищою зачіпною здатністтю на передню вісь будь якого авто виникне ситуація, яку ви описуєте, а також, яка описана в поданих статтях, коли водій не взмозі зпрогнозувати ситуацію з заносом під час гальмування/пригальмовування на повороті, гальмуванні на поверхні з різною зачіпною здатністтю під лівим і правим колесом, тощо

2. В випадку встановлення шин з вищою зачіпною здатністтю на задню вісь (задньоприводного авто), гальмівні функції продовжують виконувати передні колеса, задні в свою чергу відповідають за рух і розгін. Під час гальмування/пригальмовування водій в будь якому випадку буде розраховувати на гальмівну здатність передніх коліс (якими б вони не були) і динаміку що задають задні. Обидва фактори в даному випадку (2) є прогнозованими і повторюваними, і водій може вчасно зреагувати чи дати поправку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ми говоримо про одне і теж саме, а висновки робимо різні. Але вцілому при прямолінійному русі погоджусь. Та незавжди так буває що (при/)гальмувати треба прямо (об’їжджаючи глибу що впала з крила вантажівки чи пішохода-маклауда який спішить на маршрутку), шансів що закрутить більше, хоч би й навіть на 1, та більше. І цього буде достатньо, і вийти з юза значно важче.

То все ІМХО, ніским сперечатись і щось доводити незбираюсь, кожен має свій досвід і своє бачення, та фізика для всіх однаково працює.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хай краще буде нова всесезонка чим підношена зима.моє імхо. Колись при СССР взагалі не мали поняття зима-літо головне щоб на зиму був новий протектор.

Колись в СССР робили всю шину під зимову експлуатацію. Тобто вся шина була зимова, але гасали на ній цілий рік.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Аргументуй! Де так вас настрахали?

На всі колеса варто встановлювати однакову гуму.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

То мудро ти поступив

Скоріш безвихідь на моєму місці :D

але крім того всього я радив би всеж на всі колеса встановлювати однакові шини!!!

Аргументуй! Де так вас настрахали?

максимальна швидкість яку я собі дозволяю на своєму авто: 90 км/год. В окремих випадках 110км і то в дуже окримих, в літню пору за ясної погоди!

Тим паче катаюсь так вже близько 7 років!

Дуже вас поважаю на рахунок швидкості... колись, в свої ранні 20-ть, певно зі своєї молодості і тупості, як їздив на різних корчах, певно їздив скільки авто могло розігнатись... "девятка" розганялась тільки до 155-ти..., "шкода" до 190...

зараз, після більш ніж 10 років і більш ніж півтора мільйону кілометрів водійского стажу, теж, за звичай їзжу 90-95... інколи, як ви сказали, при ясному дню і хорошій погоді розганяюсь до 110км/год... причому, останній час це на БМВ-Х5, Мерс ML, Лексус RX...

і замічаю, що "як льотчики" літають тільки на якихось корчах або молоді мажори які дорвались до "тачки на халяву..."

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Аргументуй! Де так вас настрахали?

На всі колеса варто встановлювати однакову гуму.

Ні, краще, як каже vampirich на гусеничному тракторі з "болотною" гусеницею, бо якщо шосейна теж на льоду при 40км/год не зупинишся!

А! І спорити не треба, гусиниця одна то, що на передні, що на задні колеса! ;)

На думку автора другого ролика другого тесту, малося на увазі: що керованість погіршилася зарахунок втрати зчеплення передніх коліс, але при цьому знос авто більше не виникав. Занос про який говорять "клоуни" в даному випадку був зпровокований водієм за рахунок додавання "газку", а тому є контрольованим в даному процесі.

А тепер спогляньте наступне: де проводилия тестування? Вірніше не "де?", а на якій поверхні? Поверхня цілком і повністтю вкрита льодом!

Тобто якщо я був би в цьому тесті "взутий": а) в всесезонку на передніх і зимову не шиповану на задніх або б) в повний комплект не шипованої зимової гуми то різниці між обома цими способами "взування" в умовах, яких "балуються клоуни я б невідчув".

Чому? Тому, що різниця в зачепленні між хорошою всесезонкою і зимовою гумою на шосе відрізняється на 1,01-1,20% (тут 20% не значить менший на гальмівний шлях! Це лише один з знаменників в формулі!), дане співвідношення на льоду за рівних умов може навіть зменшуватися в залежності від типу шин ;)

Тому в ролику малося на увазі: НЕ ЕКОНИМТЕ ДЯТЬКІ ПЕРЕДНЬОПРИВОДНИХ АВТО НА ПОВНОМУ КОМПЛЕКТІ ШИПОВАНОЇ ГУМИ!

А чи багато з вас таких хто наважився на покупку шипованої гуми?

Дякую за увагу

Фізику руху задньоприводного авто певно вже не буду наводити, бо всі переважно вже переньоприводні, окрім мене, а вона сут"єво інша :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А тепер спогляньте наступне: де проводилия тестування? Вірніше не "де?", а на якій поверхні? Поверхня цілком і повністтю вкрита льодом! Тобто якщо я був би в цьому тесті "взутий": а) в всесезонку на передніх і зимову не шиповану на задніх або б) в повний комплект не шипованої зимової гуми то різниці між обома цими способами "взування" в умовах, яких "балуються клоуни я б невідчув". Чому? Тому, що різниця в зачепленні між хорошою всесезонкою і зимовою гумою на шосе відрізняється на 1,01-1,20% (тут 20% не значить менший на гальмівний шлях! Це лише один з знаменників в формулі!), дане співвідношення на льоду за рівних умов може навіть зменшуватися в залежності від типу шин

Поки виробники гуми паряться на вкладанням коштів на розробку нової гуми Ukrainec вже давно довів на борді що всесезонка нічим не відрізняється від топової брендованої гуми ;)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Поки виробники гуми паряться на вкладанням коштів на розробку нової гуми Ukrainec вже давно довів на борді що всесезонка нічим не відрізняється від топової брендованої гуми ;)

Так ті ж брендові виробники також не стоять на місці і у виробництві всесезонної гуми!

В лінійці кожного ТОР виробника кожного сезону значаться нові моделі всесезонки, яка на порядок перевищує якість посередньої зимовки, яку в нас продають 10$/кг/!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так ті ж брендові виробники також не стоять на місці і у виробництві всесезонної гуми! В лінійці кожного ТОР виробника кожного сезону значаться нові моделі всесезонки, яка на порядок перевищує якість посередньої зимовки, яку в нас продають 10$/кг/!
Справа в тому що якісна всесезонка буде коштувати не дешевше топової зимової гуми того ж виробника. Як ідея, всесезонна гума ідея не погана, але неможливо зробити гуму яка б літом була достатньо жорстка а зимою достатньо м'яка, тому виробники і розділити зимову і літню гуми.

Той хто має гроші на гарну всесезонку швидше за все купить собі 2 комплекти літо-зима. Дешева всесезонка ІМХО уваги не варта, тому хто їздить на авто цілий рік все ж краще хоч дешева але окрема зима і літо. Хто їздить лише весна-осінь (тобто лише по асвальту) кращим вибором буде все ж дорожче літо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чомусь всі ми ходимо вдітими по сезону, сверлимо отвори спеціальними сверлами, пиляємо спеціальними пилками, фарбуємо різні поверхні спеціальними фарбами.... а гуму на відповідний сезон - нєєєє вона для трусів!! не розумію... в мене авто за зиму проїзджає до 500-600 км, але я відразу купив зимову гуму разом з автомобілем...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чомусь всі ми ходимо вдітими по сезону, сверлимо отвори спеціальними сверлами, пиляємо спеціальними пилками, фарбуємо різні поверхні спеціальними фарбами.... а гуму на відповідний сезон - нєєєє вона для трусів!! не розумію... в мене авто за зиму проїзджає до 500-600 км, але я відразу купив зимову гуму разом з автомобілем...

Виробники гуми такі дурні, що не знають, що всесезонної гуми не існує і продовжуюють її виробляти (сертифікувати), а ми такі дурні що її купуємо.

Як ідея, всесезонна гума ідея не погана, але неможливо зробити гуму яка б літом була достатньо жорстка а зимою достатньо м'яка, тому виробники і розділити зимову і літню гуми.

Вже писав в іншій темі, розподіл на літню і зимову - це ідея маркетологів. Як продати на одне авто два комплекти гуми? Відповідь - розділити на літо і зиму, а всесезонка таки була першою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

То вже переливання з пустого в порожнє) Краще розкажіть, власники всезезонки, як ви почуваєтесь сьогодні на дорозі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

То вже переливання з пустого в порожнє) Краще розкажіть, власники всезезонки, як ви почуваєтесь сьогодні на дорозі.

Вчора їздив нормально, причому заблукав ввечері на Рованцях, в приватному секторі, серед тих полів - ніразу не засів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вже писав в іншій темі, розподіл на літню і зимову - це ідея маркетологів. Як продати на одне авто два комплекти гуми? Відповідь - розділити на літо і зиму, а всесезонка таки була першою.
Колись люди жили у печерах і ходили в шкурах, але прийшли маркетологи і побудували теплий будинок і дали теплий одяг. Слава маркетологам.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...