Перейти до змісту

Де маршрутка?


SG008

Рекомендовані повідомлення

5 часов назад, AgentSmith13 сказал:

додаємо якийсь тролейбус на Львівську

Він є, просто додати більше випусків.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 319
  • Створено
  • Остання відповідь
14 часов назад, AgentSmith13 сказал:

Одне діло - коли ти їдеш хай навіть в зливу, але через нормальну зупинку, і це ЯК ОПЦІЯ, щоб швидше, інше - коли тобі за будь-яких умов НЕМИНУЧЕ треба пересідати, тим більше, за гроші...

Розкажи як в запропонованих тобою маршрутах потрапити на Вишків, Володимирську, Дубнівську, Модерн, Теремно без НЕМИНУЧОЇ пересадки.

Та й на 40-й, перебігаючи через міст також так собі перспектива, бо 

В 26.02.2019 в 00:02, AgentSmith13 сказал:

можна ще на 17-ку перейти через міст. Але то, коли нормальна ПОГОДА, а не в зливу чи сніг і мороз -20... 

 

Так-так, міст то є, але БАГАЖ не дуже мотивує через нього тьопати на вокзал. 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На Вишків - є, Липляни з вокзалу, На Модерн - є - тролейбус 7 (скасують - і не буде, і зараз ледь їздить, а треба щоб був частіше...). Володимирська, Дубнівська - з Вокзалу і не було ніколи нічого - завжди всі на Перемоги йшли, але звідти - якраз таки без пересадок - 25, 1, 5 тролейбус (можна і перейти міст і на нього ж сісти біля базару, на вибір).

Якщо УВАЖНО читати, я там писав, що якраз з вокзалу на 17 йти - півбіди, перейшов міст, і зупинка, а от з АС1 - в обхід базару, особливо коли він працює, і там купа машин з помідорами і т.д. стоїть - не дуже перспектива. Та і ввечері там райончик ще той...

А міст та ж міськрада ще за Романюка обіцяла НАКРИТИ (він так і спроектований був) - і так і не доробили. Багато де такі мости якраз з накриттям...

Схему руху транспорту, яку зараз паплюжать, як можуть, не питаючи думки людей, та і спеціалістів не питаючи, тупо під забаганки перевізників - розробляли не ідіоти, і НЕМА ЧОГО її чіпати.

Дебілізм прогресує - замість навести лад з перевізником, щоб їздив і не патякав, кромсають маршрути. Нам мера Конотопа треба на місяця три запросити в гості, покерувати транспортним департаментом - і будуть їздити, як миленькі. Почати з нових договорів ВСІМ - з чіткими "санкціями" за бардак з графіком, вимкнений GPS, забороною стояння по 10 хвилин в центрі, біля Там-Таму, і т.д., забороною ігнорування пасажирів на зупинці, "бо там, далі, людей більше", покараннями за невидачу квитка... Паралельно - негайне введення електронного квитка і мінімум 3 місяці вивчення реального пасажиропотоку з ОНЛАЙН-СЕРВІСОМ для людей, де всі дані видно - за день, тиждень, місяць. І перевірки - зайшла людина з готівкою, водій взяв, а кнопочку не натиснув, і квиточка не дав - ВІД 5000 штрафу перевізнику, зловили 3 рази за місяць - розірвання договору і кримінальне провадження за приховування доходів від сплати податків (Сума рахується просто - є кількість пасажирів, які проїхали за весь період, поки є ел.квиток на даномуу автобусі, множимо на вартість прохзду, і ВУАЛЯ - попадос. По "драконівському"? А інакше - ніяк. Як за електроненергію ліплять всі втрати в будинку на хитруна з магнітом.). А то муніципали з парканами і гаражами воюють і бабок з петрушкою ганяють, хай займуться корисним. А від перегонів - поставити на самих популярних місцях, де це відбувається, камери, і долучити поліцію, прийде пару разочків штраф за зустрічку - будуть думати. І тахограф ще кожному - щоб їздили згідно ПДР, а не літали 90 км.год. по мосту чи ввечері по Волі (бачив особисто, 22:00, 1-ка, 92 км/год. було, поки не прикрикнув, скакав, як козел по ямах). Перевищив дозволене - штраф.

А от тоді, і тільки тоді, можна буде вести якісь розмови про "недоцільність і нерентабельність" якогось маршрурету. А то зараз перевізник багато чого розповісти може, а як доходить справа до поїздки тим маршрутом - то за 5 зупинок автобус повний, з стоячими пасажирами. Так прибідняється 1-ка - з Дубнівської, так, виїжджає з вільними сидячими місцями, до 4 школи - забита вщерть. А всі перевізники, які на тому маршруті були, плакалися про нерентабельність. Так і 47 - її не відміняти треба було, а дати пілюлю перевзнику за скіпчення по 3 на кінцевій і інтервали по 40 хвилин, але ж простіше лизнути баризі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, AgentSmith13 сказал:

Володимирська, Дубнівська - з Вокзалу і не було ніколи нічого

На Володимирську до листопада 2009 року їздив Тр10, закрили...

 

До речі, якщо влада буде далі слідувати оптимізації маршрутів за результатами дослідження Харківського інституту, то закриють 8-ку і 16-ку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@AgentSmith13 Вас давно треба у мери. 

А так, толку що тут це все написали. Все одно воно не виконується цією владою.

Робіть висновки перед виборами. Хоча по нашій місцевій владі, все ж таки зробити поки не можу, не знаю хто є ху...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, AgentSmith13 сказал:

Володимирська, Дубнівська - з Вокзалу і не було ніколи нічого

І що? Ти ж проти пересадок. Потрібно, щоб з кожної точки в кожну був прямий маршрут.

2 часа назад, AgentSmith13 сказал:

Схему руху транспорту, яку зараз паплюжать, як можуть, не питаючи думки людей, та і спеціалістів не питаючи, тупо під забаганки перевізників - розробляли не ідіоти

Угу. Усі тролейбусні маршрути задублювали маршрутками. Точно не ідіоти.

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

41 минуту назад, volks сказал:

І що? Ти ж проти пересадок. Потрібно, щоб з кожної точки в кожну був прямий маршрут.

Угу. Усі тролейбусні маршрути задублювали маршрутками. Точно не ідіоти

Ну, якщо тролейбус "нішмагла" (а на ЛПЕ міськрада забила, а ще раніше вони замість розвивати ЕЛЕКТРОтранспорт, понакупляли маршруток), то люди не винні і стояти по півгодини і тим більше, в стабільно переповненому транспорті  їхати- не зобов'язані. Крім того, маршрутки їдуть якщо і схожими на тролейбусні маршрутами, то з заїздом туди, куди тролейбус не може фізично -3, 47, 32, 9, 9а, 16, 31, 19, 22, 1, 4, 3, 18... От візьмемо тролейбус 7 та 10 і 3-ку маршрутку... "Заважає" вона тролейбусам? Ну, конкурент, то точно, але - тролейбус охоплює одні мікрорайони, маршрутка - ІНШІ. З Ковельської в Гаразджу всі мають їхати з пересадкою в центрі єдиним тролейбусом? То буде так - в тролейбус сіли люди на вокзалі, підсіли на Винниченка, НАПХАЛИСЯ в центр ті, хто приїхав з Ковельської, і прилеглих районів, ДОТРАМБУВАЛИСЯ біля Лучкська жителі 33-го, 40-го  А люди, в яких на вулиці немає тролейбусної лінії, поголовно мають йти пішки, туди, де вона є?

По Чернишевського тролейбус пустити можна? А біля Нової Лінії? А в Теремно? БЕЗ витрати купи грошей на розширення вулиць, на побудову лінії? А ЯК розширити вулицю, де ПРИВАТНІ хати кругом? Позносити людям паркани і "подвинути" їх земельні ділянки, отак, "через коліно", зробивши на їхній землі тротуар? Нереально, бо буде суд, і не в користь "розширювачів", то не кіоск знести.

Плюс маршрутка - то інколи ще й економія ЧАСУ.

Я пам'ятаю, як були тролейбуси набиті під зав'язку стабільно, СІСТИ було за щастя, коли маршрутка була ще рідкістю, як чекати його доводилося по півгодини, і нафіг-нафіг таке повертати - має бути ВИБІР.

А хоче ЛПЕ прибутків і пасажирів - хай мозок включає - нормальний інтервал руху, не втеча в депо, як тільки стемніло, а їзда до 23-ї, GPS (люди НЕ телепати поголовно, і де він їде, не знають), закупівля нормального транспорту, електронний квиток замість тітоньки, щр ліктями розпихає пасажирів і верещить... І не будуть вже тролейбус оминати і "лоховозом" називати люди... А той совок, з фобією темряви і "невидимий" онлайн, що є - нікому не потрібен. От я сьогодні ВПЕРШЕ за місяця два на вокзалі вранці побачив 4-ку тролейбус. З тією ж Дуьнівською, та і з Конякіна ввечері не було б НІЯКИХ проблем, якби 5-ка їздила б нормально, зранку і до вечора. А коли тільки 7 вечора, а воно уже повзе в депо - то кому воно треба? В нас, і то, якщо не звертати увагу на їхні "відстої" біля аавтозаводу, нормально ходить два маршрути - 15 і 15а, решта - "щоб було". Ну, може ще 1-ка і 2-ка.

А пересадки - а навіщо вони здалися? Їде з 40-го 2 маршрутки на ЛПЗ, одна - по Соборності, Перемоги, Винниченка, інша - Відродження, Рівненська, Волі, так само на ту ж Львівську, Ковельську... І де тут доречна пересадка? Для чого вона в нашому далеко не гігантському місті? 99% людей ЗАДОВОЛЕНІ тим, що можна сісти в транспорт на ЛПЗ чи Львівській чи ще десь, і без зайвих рухів дістатися на 40-й (і навпаки).

А так, то ж єдиний плюс - хтось бабла відмиє на будівництві "перевалочної бази", "проектуванні нової схеми руху". Ну і дядя на Лєксусі по центру буде розсікати вільно, без сусідства з лохами в коробочках.

А харківські "оптимізатори" нехай, даруйте, пиздують у свій Харків до свого Гепи і там мутять воду. Луцьк від того не втратить нічого, тільки виграє, можуть ще з собою і наших "оптимізаторів" забрати!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, AgentSmith13 сказал:

Ну, якщо тролейбус "нішмагла" (а на ЛПЕ міськрада забила, а ще раніше вони замість розвивати ЕЛЕКТРОтранспорт, понакупляли маршруток), то люди не винні і стояти по півгодини і тим більше, в стабільно переповненому транспорті  їхати- не зобов'язані.

Ну так цю всю ситуацію і створили неідіоти і "професіонали" з міської влади.

 

1 час назад, AgentSmith13 сказал:

А пересадки - а навіщо вони здалися? Їде з 40-го 2 маршрутки на ЛПЗ, одна - по Соборності, Перемоги, Винниченка, інша - Відродження, Рівненська, Волі, так само на ту ж Львівську, Ковельську... І де тут доречна пересадка? Для чого вона в нашому далеко не гігантському місті?

Для того, щоб зменшити кількість скотовозок на вулицях. І пересадки не мається на увазі, що їдуть лише до центру. Просто необов'язково з'єднувати кожен район з кожним.

1 час назад, AgentSmith13 сказал:

Ковельської в Гаразджу всі мають їхати з пересадкою в центрі єдиним тролейбусом? То буде так - в тролейбус сіли люди на вокзалі, підсіли на Винниченка, НАПХАЛИСЯ в центр ті, хто приїхав з Ковельської, і прилеглих районів, ДОТРАМБУВАЛИСЯ біля Лучкська жителі 33-го, 40-го  

При нормальних інтервалах такого не буде. Але точно таке було з 9а, коли вже біля Гостинця було нереально в неї влізти. Але ж ту схему руху не ідіоти складали.

1 час назад, AgentSmith13 сказал:

 

Я пам'ятаю, як були тролейбуси набиті під зав'язку стабільно, СІСТИ було за щастя, коли маршрутка була ще рідкістю, як чекати його доводилося по півгодини, і нафіг-нафіг таке повертати

Хтось говорить про півгодинні інтервали?

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, volks сказал:

Ну так цю всю ситуацію і створили неідіоти і "професіонали" з міської влади.

Для того, щоб зменшити кількість скотовозок на вулицях. І пересадки не мається на увазі, що їдуть лише до центру. Просто необов'язково з'єднувати кожен район з кожним.

При нормальних інтервалах такого не буде. Але точно таке було з 9а, коли вже біля Гостинця було нереально в неї влізти. Але ж ту схему руху не ідіоти складали.

Хтось говорить про півгодинні інтервали?

1) "Профісіанали" докеруються до того, що лишиться 3 тролейбуси і 5 маршруток скоро. А тоді їх громада на йолку відправить.

2) Кількість транспорту продиктована кількістю ЛЮДЕЙ. А марщрутку від скотовозки відрізняє те, що у скотовозку можна тінельки ЗАПХАТИСЯ, і стояти на одній нозі, а в маршрутці - можна СІСТИ. Я - за маршрутки (тролейбуси, автобуси, хоч МЕТРО, що завгодно аби не переповне, і не раз на годину)! Пустити великий автобус чи тролейбус - так, перевезе ту ж кількість, але ІНТЕРВАЛ - зросте. Факт. А всі з усіма райони у нас і так не сполучені (ВИШКІВ - ДУБНІВСЬКА, ВОЛІ - ТЕРЕМНО, ЛЬВІВСЬКА - ДУБНІВСЬКА, далі ліньки згадувати). Не сполучені ті, куди (і звідки) маршрут буде якраз малопопулярним, і ця міра вимушена. Додаткові до існуючих пересадки, тим більше платні - не потрібні нікому.

3) Поки не наведуть порядок і не введуть штрафи за найменше порушення договору - інтервалів НЕ БУДЕ. Той, з якого пересідаєш, спізнився, той, в який - поїхав, і чекай наступного, спізнюючись на роботу/потяг/автобус... Дурня. 9а - якраз результат ЗМЕНШЕННЯ КІЛЬКОСТІ (і не міськрадою, а самовільно, перевізником, міськрада просто друшляє активно і не реагує на це, вихідний день і ДВІ 9а на все місто - то нормально?), коли замість 6 чи 8 - їздить 2-3. СХЕМУ складали не ідіоти, ідіоти її ламають під потреби "своїх пацанів", і ідіоти "не бачать" порушень, що ті "свої пацани" собі дозволяють і не чують людей.

4) Будуть і по 40 хвилин, якщо міськрада не візьме перевізників за одне місце, і добряче не стисне. Але не візьме і не стисне, і ми це знаємо. Їм простіше закрити маршрут, потрібний людям, і відповісти відпискою на петицію.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

31 минуту назад, AgentSmith13 сказал:

Дурня. 9а - якраз результат ЗМЕНШЕННЯ КІЛЬКОСТІ (і не міськрадою, а самовільно, перевізником, міськрада просто друшляє активно і не реагує на це, вихідний день і ДВІ 9а на все місто - то нормально?), коли замість 6 чи 8 - їздить 2-3. СХЕМУ складали не ідіоти, ідіоти її ламають під потреби "своїх пацанів", і ідіоти "не бачать" порушень, що ті "свої пацани" собі дозволяють і не чують людей.

Забув написати, що та ситуація була 5 років тому, коли ще ніхто нічого не ламав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 минут назад, volks сказал:

Забув написати, що та ситуація була 5 років тому, коли ще ніхто нічого не ламав.

Тоді і юула, та і зараз іноді їздить 2, іноді 3 маршрутки в вихідний, причому ВЛІТКУ, коли ще геть світло (і нафіг треба була мені б та 9а, якби не відсутня 4-ка - прийшов пішки з дач із Калини), фіг виберешся в 9 вечора з Полонки. А буває - їздить гут, з якої ноги водій і перевізник зранку встануть, напевно...

Так, тоді ще рученята Укропу до влади не дорвалися, а от перевізників від хвороби "охірівання вкрай" лікувати штрафами треба було ще тоді... Тепер простіше деяких "розстріляти" (заборонити участь брати в тендерах за системні порушення) і нових набрати - менше часу на "дресуру" піде.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

15 минут назад, AgentSmith13 сказал:

от перевізників від хвороби "охірівання вкрай" лікувати штрафами треба було ще тоді..

А причому тут ахірівання? Вони тоді зранку ходили стабільно через 12 хв. Але через таку схему, яку складали не ідіоти на Молоді і Відродження було влізти нереально.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сумніваюся по 12 хвилин - їздили вони, як мокре горить тоді.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, AgentSmith13 сказал:

Сумніваюся по 12 хвилин - їздили вони, як мокре горить тоді.

Сумнівайся. Ніхто тобі не забороняє. Але біля гостинця були в 8.18 і 8.30.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В робочий день вранці - може й так, так того і повна була, що люди до роботи добиралися, або з роботи, хто десь в нічну зміну, а от ввечері/в вихідний - з нею була проблема, плюс їде вона туди, куди жодної іншої маршрутки немає, і то навіть не 9-ка, що до того ж військомату чи до ставка в Теремно можна пройтися пішки пару хвилин з Відродження, туди йти - таки далеко, як не крути.

Та й зараз у вихідниж з 9а торба - 9ка проста їздить часто, а от 9а - як заманеться, може і 2 їздити.

Та і інтервал в багатьох маршруток - цікавенький такий - то дві 12-ки, 2-ки і т.д. підряд, а то чекаєш, і їде все, крім потрібної.

Навіть двійка, яка ходить досить часто і МАЙЖЕ дотримується графіку, може "просто так взяти", і не вийти на рейс по графіку, бачив я цього року таке, коли ДВІ двійки стояли на вокзалі, водії чухалися, приїхав потяг, і напхана ОДНА поїхала за графіком своїм, а та, що мала йти попередньою - так і лишилася стояти... І це було саме так, бо, коли я йшов на зупинку - бачив з Привокзальної зелену таку 2-ку, яка вже поїхала, а біля обласної лікарні ми розминулися з третьою, яка їхала на вокзал. Напхана, аж перехилена, маршрутка була вже біля стадіону, ще й МУДІЙ відкривав лише передні двері і плужив по пару хвилин на кожній зупинці, поки я на нього не гаркнув добряче, і не нагадав, ДЛЯ ЧОГО люди зранку його послугами користуються (правильно, щоб ВСТИГНУТИ на роботу).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

24 хвилин тому, AgentSmith13 сказано:

Та й зараз у вихідниж з 9а торба - 9ка проста їздить часто, а от 9а - як заманеться, може і 2 їздити

а хто сьогодні власнік маршруту 9а ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ЛПЕ. І от прямо зараз їх їздить 5, дві - взагалі не по графіку, одна з різницею в 32 хвилини, а 2 - з різницею 5-6 хвилин. І їздить їх 5 з 14-ти, зареєстрованих в МАКу. І по нормальному, за ті 3, які  "заблукали", на основі показів GPS-моніторингу міськрада мала б вліпити тисяч 15 як мінімум штрафу, і водію мало б теж прилетіти по шапці, наступного разу він би вже їздив по людськи, щоб не лишитися без премії, а перевізник почав би ретельно слідкувати за дотриманням графіку і щодня роздавати "плюшки".

До прикладу - 9, від АТП-10701 - їздять 9 із 12, і тільки одна на 36 хвилин відстає, дві взагалі ідеально, в решти - ті сам і5-6 хвилин різниці з графіком.

І тут же - ОНОВЛЕНА ТРІЙКА - те ж  АТП-10701 - їздить 7, і тільки ОДНА по графіку, 6 - з відставаннями до ГОДИНИ, а одна - ВЗАГАЛІ НЕ В ГРАФІКУ. Класна альтернатива 47, СУПЕР ПРЯМО.

і нова СУПЕРЧЕТВІРКА від того ж АТП-10701 - 6 з 8 хздять, ОДНА - по графіку, ОДНА - з відставанням на 3 хвилини, 3- з відставанням від 40 хвилин до знову ж ГОДИНИ, і одна - "немає в графіку".

Виходить так, що міська рада не може вправити мізки СВОЄМУ Ж КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ, ну, чи ДОЗВОЛЯЄ йому так їздити - "як карта ляже", і НАВІТЬ НЕ СЛІДКУЄ за ЩОЙНО СТВОРЕНИМИ МАРШРУТАМИ вже приватного перевізника. Та той перевізник перші місяця два має їздити з секундоміром і боятися хвилину туди-сюди помилитися, чекаючи муніципалів на зупинці і дзвінка з міськради... І зі страхом чекати скарг людей  на нього... І готувати бабки на сплату штрафів за "косяки".

БОЛТ поклали не на графік - БОЛТ ПОКЛАЛИ НА ЛЮДЕЙ!

За таке начальник департаменту має на майдані перед людьми стати на коліна, вибачитися, і написати прилюдно заяву на відставку, і ЙОГО КЕРІВНИК, той, що необраний - теж! Не забувши написати рішення про повернення назад маршртток, які вони похерили в пориві приступу прогресуючого дебілізму. Є така приказка - "не можеш какати - не муч дупу", так ото вона - про них!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

О! виліз славнозвісний Дьомін, пофілософствував!

https://www.volyn24.com/news/122416-pereviznyk-poiasnyv-chomu-u-luckyh-marshrutkah-treba-pidvyschyty-vartist-proizdu#comments

За словами Сергія Дьоміна, для перевезення на маршрутах потрібно в першу чергу збільшити тариф на перевезення.

Якщо згадати, як їздила колись 1-ка під його керівництвом і подивитися на 3 і 4 зараз...

Нагадаю - ДВІ маршрутки з "оновлених" нашою недолугою міськрадою 3 та 4, а перевізник там якраз ПрАТ «Луцьке АТП 10701», їздять за графіеом, в решти - відставання від 40 хвилин до понад години, а деякі - відсутні у графіку ВЗАГАЛІ. Притому тих же трійок є 6, а маю бути 8! Підвищення вартості? Зал*пу за комір!

А може, "для перевезення на маршрутах" ЛЮДЕЙ, їх комфорту і безпеки треба таки міській раді не слухати баригу, виконуючи його забаганки по першій вимозі, а вводити електронний квиток, і ШТРАФИ від 5000 грн. за вимкнений GPS, невиданий квитокпасажиру з готівкою, недотримання графіку більш як на 5 хвилин, за втечу з маршруту чи взагалі невихід, тахограф в кожну маршрутку і штрафи за ВСІ перевищення швидкості?

Вони хочуть польських зарплат? А ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ за ВСІ свої порушення і нікудишнью роботу не хочуть? В Польщі тій же, якби "шумахерство" водія автобуса призвело б до ТРАВМИ чи навіть пошкодження майна пасажира, водія б ви... і висушили, не кажучи вже про загибель. А наші обганяють одне одного по зустрічній, літають, як навіжені, даааалеко не 50 км./год., по ямах, стартують як на перегонах з зупинки, що пасажири літають, а як вдаришся чи пошкодиш при падінні якесь майно - то ще пащу роззявляє - "Триматися треба!"...

І поліції варто активізуватися - поставити в місцях "перегонів" камери, і нещадно штрафувати за зустрічку.

Хтось скаже, що на таких умовах перевізники відмовляться їздити - НА ЗДОРОВ'Я! Хай валять з міста ті, хто не може робити свою роботу якісно - це, в першу чергу, забезпечить комфорт і БЕЗПЕКУ людей. Не можеш працювати нормально в умовах міських перевезень - вперед, на міжміські і приміські рейси, з автостанції вже не вийде їздити не за графіком, вмить виховають. Лікарю, який захотів би вас оперувати з допомогою ножа по гіпсокартону, ви б довірили? Тут - те саме, життя і здоров'я  кожного пасажира залежить від того, хто за кермом - і як він їздить, як на перегонах, чи взагалі бухий (а 100% є і такі) - його треба назавжди позбавляти категорії. Штрафи від 5000 і вище ВЕЛИКІ? Для БІЗНЕСУ то великі гроші? За просто їзду в нетверезому стані штраф стартує з 10200 грн., то чому за наражання на небезпеку повного салону пасажирів, та і просто за плювання на людей, таке, як невихід на маршрут, має бути менше?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Оппа! Дореформувалися!

https://www.volyn24.com/news/123364-ne-korystuietsia-velykoyu-populiarnistyu-u-lucku-mozhut-skasuvaty-marshrutku-4

«Не користується великою популярністю»: у Луцьку можуть скасувати маршрутку №4

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

14 часов назад, AgentSmith13 сказал:

Оппа! Дореформувалися!

https://www.volyn24.com/news/123364-ne-korystuietsia-velykoyu-populiarnistyu-u-lucku-mozhut-skasuvaty-marshrutku-4

«Не користується великою популярністю»: у Луцьку можуть скасувати маршрутку №4

В Дьоміна хоч щось рентабельне є? За що не візьметься, то нерентабельне) Може йому вже пор займатись чимось іншим?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікавий тактика, 2-3 маршрутки підряд. Коли вже Дьомін заявить, що 3-ка стала нерентабельною?

 

 

image.png

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 часов назад, Ghost_manka сказал:

В Дьоміна хоч щось рентабельне є? За що не візьметься, то нерентабельне)

Дьомін працював в депо раніше, звик, що там все нерентабельне і держава відшкодовує за пільговиків. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 18.03.2019 at 23:27, AgentSmith13 сказано:

«Не користується великою популярністю»: у Луцьку можуть скасувати маршрутку №4

Це просто брэд, зранку та ввечері - вони переповнені, але, потрібно узгодити графік з маршруткою 9а - вони їздять або обночасно з 4, або з інтервалом в кілька хвилин.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 19.03.2019 в 23:24, TFA сказал:

Дьомін працював в депо раніше, звик, що там все нерентабельне і держава відшкодовує за пільговиків. 

Субота, ВОСЬМА вечора, Дубнівська, ТРИ маршрутки №1' (Дьомін, собака, Дьомін) "повз касу" (одна  - взагалі з освітленою табличкою), і ВСІ перевищували дозволені по місту 50 км/год, подзвонив в міськ(з)раду, взнав номер диспетчера, роздав щирих та широких піздюлєй, та тут приїхав тролейбус №5, іііііі.... Правильно, доїхали до 4 школи і на тобі "в депо тролейбус"! Йоханий, даруйте, БАБАЙ, Дубнівська - то зачарована територія, звідки НЕМОЖЛИВО добратися без пересадок нікуди, окрім центру і Володимирської? ЧОТИРИ зупинки від ОДА і центральної вулиці міста... Нерентабельні тролі? Так ЇЗДИТИ треба, а не вйо..вати в депо, щойно стемніє! Боїться водій темряви - хай заспокійливі жере!

На запитання "якого милого?" - а шо ви собі дозволяєте, в нас ТАБЛИЧКА є! Офігіть, ТАБЛИЧКА, НЕОСВІТЛЕНА, в ТЕМНУ ПОРУ ДОБИ, і об'ява після 4 школи... Грошей впевнене в своїй беззаперечній правоті бабзно совіцької закалки звісно не повернуло, а хулє, їхав же!

Та то ще не все...

ОК, вийшов біля готелю "Україна", перейшов дорогу - і ОППА - ОДИНИЧКА стоїть, вухами клацає, пояснив водію, яким словом називаються його колеги ї їх хУзяїн, і поїхав безкоштовно, заперечень не було.

Як казав Лесь, "я в рот і в носа" такий громадський транспорт, і такі перевезення.

Соррі за "многабукаф", накипіло.

А взагалі, перевізників, і тих, хто таке дозволяє, пора уже відстрілювати за той бардак (ну, щоб не кримінально геть порушувати закон - в ДРУГУ проїжджаючу повз зупинку скотовозку відправляти в лобове шкло бруківчину - теж дієво).

P.S. Саме цікаве та інтригуюче питання - ЧОМУ давним-давно, як та одиничка їздила ще в Підгайці, такої проблеми не було, і літом з рибалки в темряві вже (а то мінімум 22:00) можна було вибратися???

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 часов назад, Bliksss сказал:

Це просто брэд, зранку та ввечері - вони переповнені, але, потрібно узгодити графік з маршруткою 9а - вони їздять або обночасно з 4, або з інтервалом в кілька хвилин.

Нічого ні з ким "узгоджувати" не треба - то  РІЗНІ, геть різні маршрути, і хай не ліплять відмазки, а возять людей!

І взагалі, ПОВЕРНУТИ 23, 4-ку з вокзалу на Калину, і досить "рехформ".

І головне питання - де ж, КУРВА, вибори МЕРА?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...