Перейти до змісту

ПриватБанк жжот


Zevs_Isver

Рекомендовані повідомлення

с 16 числа этого месяца в приватбанке стали платные квитанции о оплате, например за квартиру....

но за телефон ФК не платная квитанция....

вот так вот...

кризис у них..... или весна скоро

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тільки що стояв чекав поки заплачу за телефон...

в АВАЛЬ точно немає плати за оплату:)

добре що не дочекався в ПРиват.. ато щеб рубль здерли, мало того що чекав.

тьотя щось намагалась собі проінсталити.. але роздивитись що саме так і невдалось..інстал зупинився ледь переваливши за половину...

мабуть люди довго ще чекали :o

;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

неправильный подход если тётенька может себе что то инсталить.....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ви що????? 8-)))

досі платите в касу!!!!!

да, народ ви мене не перестаєте дивувати. А як же приват 24!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ви що????? 8-)))

досі платите в касу!!!!!

да, народ ви мене не перестаєте дивувати. А як же приват 24!

в приват24 денюжку ложить удобно,

но потом забирать тяжело

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В нас також немае плати за квитанції

взагалі то так і повинно бути, за квартиру телефон і здаеться охорону квартири плата за послуги не береться з населення,

а відшкудовуе банку витрати отримувач коштів.

Напевне в Приваті з рулонною бумагою напряг :rotate:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в нас це в кого?:))

<{POST_SNAPBACK}>

может тебя и ключ от квартиры....

<{POST_SNAPBACK}>

гарні в тебе асоціації.. :(

2Visenka

а до чого тут сайт? чи ви це сайт? :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Все просто. Банк переплановує свої клієнтські потоки. Орієнтир на регулярні платежі з платіжних карт. Заключено договори з Обчислювальним, Укртелекомом, Фотакомом, Утелом, багатьма іншими. Комунальні платежі у касу створюють зайві черги, і при цьому мають мізерну дохідність. Отримувачі коштів постійно пресують на зменшення комісії.

До речі політику платної квитанції проповідують саме отримувачі коштів, Обленерго фактично в ультимативній формі рекомендує банкам перейти на платну квитанцію, так як найближчим часом припинять дію договорів, де передбачена утримання коштів за мінусом комісії. А перейде один банк на безкомісійний прийом коштів, інші отримувачі скажуть решті банків – або давайте так само або ми будемо працювати тільки з цим банком.

Без гривні згодом буде тільки Ощадбанк

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Эта оплата действует уже давно, но если у вас есть карточка Привата или счет, то 1 грн не берется!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Эта оплата действует уже давно, но если у вас есть карточка Привата или счет, то 1 грн не берется!

а потелефону, в сапорте привата, сказали что это новведение с 16 числа этого месяца, это первое

а второе - карточка привата была, но кто её спрашивал.....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Коротко про приват. Зайшов нещодавно длоярів трохи поміняти: тьотка у вікні : ця купюра у вас чимось помальована, я її брати не буду, а ця постірана, я її можу взяти але за нижчою ціною.... я чуть матом на неї не виругався, зайшов у інший банк - все без проблем поміняли

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори
Коротко про приват. Зайшов нещодавно длоярів трохи поміняти: тьотка у вікні : ця купюра у вас чимось помальована, я її брати не буду, а ця постірана, я її можу взяти але за нижчою ціною.... я чуть матом на неї не виругався, зайшов у інший банк - все без проблем поміняли

Це дуже часта практика багатьох банків і явне порушення вказівок Нац. банку та правил роботи з валютою. Не ведіться на це і по можливості намагайтесь взяти письмову відмову від купюри з вказанням номера купюри та причини відмови відділенням банку чи самого банку підписану завідуючим чи іншою вповноваженою особою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

По перше b0rg -у мій respect і повна "уважуха" ;) , дійсно володіючи технологіями які поки що не мають схожих аналогів було - б безглуздо створювати черги та мурижити людей залишим це для ощадбанку та почти, ну може Авалю якщо вчасно незреагують на зміну ситуації :jeer: .

По друге-обмін валют. В банку існує така послуга як інкасо за яким зношена валюта приймається на комісію. Вибачте це не захцянка Привата чи якогось іншого банку, банки самі платять комісію за такі банкноти в кращому разі, а в гірщому покривають витрати за неплатіжні банкноти за рахунок матеріально відповідальних осіб - касирів :o .

По-трете відмова в обслуговуванні це найгірше. Касир не мав права не прийняти валюту в клієнта - це грубе порушення обслуговування яке карається в кращому випадку доганами в гіршому звільнення. На твому місці я б звернувся до керівника відділення.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

По-трете  відмова в обслуговуванні це найгірше. Касир не мав права не прийняти валюту в клієнта - це грубе порушення обслуговування яке карається в кращому випадку доганами в гіршому звільнення. На твому місці я б звернувся до керівника відділення.

<{POST_SNAPBACK}>

чому мені здається що цеб не допомогло?:beer:.. .

хихи.. ще є цікаві історії спілкування з касирами на ЖД вокзалі...

і з дєжурними по смєнє :friday:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

По перше b0rg -у мій respect і повна "уважуха" :) , дійсно володіючи технологіями які поки що не мають схожих аналогів було - б безглуздо створювати черги та мурижити людей залишим це для ощадбанку та почти, ну може Авалю якщо вчасно незреагують на зміну ситуації :(  .

По друге-обмін валют. В банку існує така послуга як інкасо за яким зношена валюта приймається на комісію. Вибачте це не захцянка Привата  чи якогось іншого банку, банки самі платять комісію  за такі  банкноти в кращому разі, а в гірщому покривають витрати за неплатіжні банкноти за рахунок матеріально відповідальних осіб - касирів :o .

По-трете  відмова в обслуговуванні це найгірше. Касир не мав права не прийняти валюту в клієнта - це грубе порушення обслуговування яке карається в кращому випадку доганами в гіршому звільнення. На твому місці я б звернувся до керівника відділення.

<{POST_SNAPBACK}>

Дякую за інформацію. Скаргу писати не піду, але на наступний раз буду більше проінформованим,, та позакручую тому касиру гайки :-)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хихи.. ще є цікаві історії спілкування з касирами на ЖД вокзалі...

і з дєжурними по смєнє  :(

<{POST_SNAPBACK}>

пиши мені, від цього в результаті усім клієнтам буде краще

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Саме чудове обслуговування в Ощадбанку!!!

Я коли робив ремонт вирішив собі придбати перфоратор та болгарку (прокати надоїли) в магазині "Інструмент" біля кінотеатру "Промінь" але грошей бракнуло. Пішов міняти зелені у найближчий банк. Захожу а там тотєнька з кимсь по телефону тріщить. Я стою собі чекаю..... за мною вже черга виникла, а касирка все тріщить по телефону з виразами "та вони там взагалі припухли, обнагліли .... придурки". Я вирішив перервати її діалог так як вона обговорювала не робочі питання і попросив прийняти в мене 30 доларів (а сам даю 100). Вона не відриваючись від телефону оформляє бумаги і направляє мене у інше віконце. Я дивлюсь на квитанцію і бачу що вона прийняла в мене 100 баксів замість 30. Кажу їй мол "шановна я тільки 30 хочу здати", а вона не мішайте там все добре.

Підхожу до іншої каси а там пацан видає мені 100 зелених гривнями. Я кажу йому "сек" і до тётєнкі, а вона "всё мол, поезд ушол".

Я злий як пес звідти вийшов і пішов за інструментом. ...

Але потім щира українська натура взяла гору подзвонив юристу, що працює у банківській сфері. Після його консультації я повернувся назад і попросив, щоб касирка назвала посаду та ФІО - вона відмовилась, попросив покликати начальника відділення - знов відмова, буцімто нема на місці. Книги скарг та пропозицій на місці не виявилося.... Як кінцевий результат я розповів цій манD все що я про неї думаю і пообіцяв, що поїду у центральний офіс. Правда не поїхав, хоча про це і дуже жалкую.

З.І. Саме погане відношення і обслуговування у відділеннях Ощадбанку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я звідти втік зі всіма грошами ще у 2001-му. Лайно а не банк. Не розумію людей які там ще тримають свої заощадження.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...