Перейти до змісту

Чи потрібен перехід в кінці мосту?


zaHARE

  

392 користувача проголосувало

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Принаймні в такому стані, як він зараз є.

О! Так я ж і кажу - покращити його треба! Дешевше перехід покращити, чим частину проспекту, нє? :)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 577
  • Створено
  • Остання відповідь

не знаю як тобі, але мені,для того щоб виразити свою думку, не потрібно знати думки інших.

ти уявляєш що станеться з бордою якщо кожен з 15411 нині зареєстрованих юзерів зайде у тему сказати імхо? Є "Підтримав", є "+1", є голосувалка. А твоє імхо дивним чином співпадає з неодноразово раніше написаними "імхами" інших людей. В інтернетах це називається просто - баян. Або можна так як ти написав - "не в ... не в красну армію".

Перечитай тему. Як буде в тебе свіжа думка - буду радий її прочитати.

Слухай, дружок. Мені глибоко н*а*с*р*а*т*ь на те, що, на твою думку, мені треба писати, а що ні. А замість того, щоб лазити по постах і вчити всіх як форумом користуватись(що не входить в твої функції), зробив би щось корисне краще.Якщо щось не подобається - маєш два варіанти: або закрити вкладку з форумом, в своєму браузері, або поскаржитися на мене адміністрації.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я знаю що треба зробити:

1. По одній смузі з кожного боку віддати велосипедистам.

2. Між автомобільною і велосмугами поставити декоративний паркан.

3. По обидва боки переходу покласти поліцейських

4. Посадити дерева де можна.

хтось може сперечатись, але це найбезпечніший варіант із всіх можливих :-)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Asbarik, я просто мінусну. :)

хтось може сперечатись, але це найбезпечніший варіант із всіх можливих :-)

пункт нуль. Початковий. Відсунути будинки на метрів 5 від існуючої червоної лінії. :)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Asbarik, я просто мінусну. :)

теж варіант. Так би зразу, без лишнього тексту

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

пункт нуль. Початковий. Відсунути будинки на метрів 5 від існуючої червоної лінії. :)

нє, я ж не шутив і не фантазіровав. Пропозиція звичайно теоретична, але реальна, на відміну від твоєї.

А нульовий пункт треба, згоден... це обмеження реального руху автомобілів до 50 км на годину. Тільки це має стосуватись всього міста, а не одного переходу.

Тепер норм.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

druid, нєнє. У флуд про велодоріжки я не полізу. Але вона така сама реальна як влаштування розділювальної смуги - існуюча ширина дороги замала, щоб від неї ще кусок відтяпати.

Щодо лежачих поліцейських - вже писалось, при тому - не мною, про трамплін з моста.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щодо лежачих поліцейських - вже писалось, при тому - не мною, про трамплін з моста.

Значить треба поставити трамплін прямо на мосту, в верхній точці :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Закривайте тему. Все ж вирішено.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Vadimm, щоб авто приземлялось як раз на переході. *yes*

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У флуд про велодоріжки я не полізу. Але вона така сама реальна як влаштування розділювальної смуги - існуюча ширина дороги замала, щоб від неї ще кусок відтяпати.

Це не флуд, дивись в корінь проблеми - справа не в червоних лініях, а в тому чому ми надаємо пріоритет на міських вулицях. Якщо автомобілям - то ми продовжуємо будувати автобани в спальних районах і щороку рахувати збільшення жертв від ДТП. Якщо пішоходам - підхід має бути зовсім інший.

Погоджуюсь про велодоріжки, що це виглядає як жарт. Але впевнений, що з подібних "жартів" кілька десятків років тому сміялись мешканці Амстердама, Лондона, Брюсселя, Варшави.

А да, я не мав на увазі ВИДІЛИТИ окремі смуги велосипедистам. Я мав на увазі ЗАБРАТИ смуги у автомобілів. Тобто зараз є 4 смуги для автотранспорту, і 0 - для велосипедистів. А так буде всім по дві. Ширини вистачить, ще й може пів метра на газон залишиться. Готовий посперечатись, що в цьому випадку автомобілів їздитиме там менше, а значить за теорією ймовірності і ймовірність ДТП зменшиться. А пробки як були так і залишаться - гірше не стане. А ще дорогу під велосипедистами треба буде ремонтувати на кожну весну, а раз на 10-20 років. Це дешевше. Пішоходам машини не так будуть пахнути і калюжами хлюпати не будуть. На проспекті Перемоги наступить рай.

ЗІ. Ловлю харкотиння велосипедоненависникоавтолюбителів :-)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

druid, поки ситуація не вийшла з під контролю (я про затори, дтп тощо) ніхто нічого змінювати не буде. А про різницю в пріоритетах - це знаю. Не вистачить у влади волі настільки все ламати. Це по перше. По друге, Луцьк є заручником прийнятого генплану. Робити новий? Де взяти на нього кошти? Глобально можна фантазувати і будувати будь які НьюВасюки, а локально - ніхто ніх..ра робить не буде. Ти ж ближче до міськради - тобі це видніше, нє?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Закрийте тему!!!!

Скоро сюди всі переходи доліплять, всі вибоїни України.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До сраки (вибачте за грубість) генплан і все інше, що в нас приймається. Ми не перейшли з ручного режиму управління в цивілізований.

Приклад:

Їду якось по вулиці Городецькій (район Львівської) на автівці. Виглядає як головна. Зліва (вул. Баранова) вилітає чудік на бумері і лупить мене в бік. Він переконаний, що він їхав по головній. Мені на його переконання насрать. Знаків немає, а значить я - перешкода справа. На тому і порозумілись.

Проходить кілька місяців, на тому перехресті (а там аварії досить часте явище) зявляються знаки... виявляється чувак таки був на головній. Я подумав, що хтось дибіл. Вирішив, що знаки виставили згідно якоїсь старої радянської схеми, яку ніхто не оновлював.

Проходить ще кілька місяців... знаки тупо міняють місцями.

Мораль: я не впевнений, що генплан настільки деталізований, що визначає кількість смуг руху на кожній вулиці. Але я точно знаю, що місто має розробити окремий документ - Схему організації дорожнього руху міста. А його нема, а значить як кому заманеться - той так і робе... аби добре слово начальника було.

Треба ініціювати розробку такого документу (тобто виділення коштів на нього) і зробити так, щоб його зробили по-людськи і з людьми. Тоді питання з переходом не буде обсмоктуватись на 15-ти сторінках, а вирішуватиметься автоматично згідно з законами і схемами, а не залежатиме від того, на чому їздить той чи інший депутат міської ради.

Саме тому вважав тему безглуздою ще з перших постів, просто цікаво було почути думки, а зараз - самому потриндіти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Але я точно знаю, що місто має розробити окремий документ - Схему організації дорожнього руху міста. А його нема,

А ти в ДАІ питав? Як нема? Ну не може такого бути! Розмітка, знаки ж не ставляться як собі начальник депжкг придумав! Обов'язково з даі погоджуються. Ти ж сам знаєш. В листі Пекарському посилаються саме на схему одр як таку, що погоджена з ДАІ. Пишу по пам'яті - оригінала відповіді немаю.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ти в ДАІ питав? Як нема? Ну не може такого бути!

з требе цилко, з мене пиво єслі шо. маю на увазі комплесну схему по місту, розроблену відповідною проектною орагнізацією, затверджену на сесії міськради... так як генплан. А не локальні даїшні "зарісовки".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

чекай. Хіба схема організації дорожнього руху має затверджуватись сесією? Десь таке є написано? В якомусь дбні чи законі? Є генплан, затвердили. Далі йде реалізація деталей генплану. Знову сесії? Нонсенс, нє?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

написав в приват. вибачте за флудятіну

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вже продумано. можна тільки зробити краще: нанести розмітку, зробити нормальне освітлення в нічний час, можна шумові смуги нанести перед переходом, виділити знак переходу смітловідбиваючою рамкою та/або світлодіодами (як біля зал.вокзалу). Про розширення проспекту в т.ч. для влаштування розділювальної смуги з парканом мова навіть не йдеться. Моооооооже заговорять про це після того як Волі розширять :)

Може простіше зупинку перенести до школи№5,убрати зупинку маршруток(30м.до наступної),поставити паркани і убрати перехід.Синхронізувати світлофори.Крапка.

Але ж то тра дупу якомусь начальству відірвати від шкуряного крісла,простіше відписатись шо перехід без порушень і всьо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Може простіше зупинку перенести до школи№5,убрати зупинку маршруток(30м.до наступної),поставити паркани і убрати перехід.Синхронізувати світлофори.Крапка.
По наявності карманчиків можна зробити висновок, що зупинки транспорту там колись були, хтось і для чогось їх перенесли туди де вони зараз.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Може простіше зупинку перенести до школи№5,убрати зупинку маршруток(30м.до наступної),поставити паркани і убрати перехід.Синхронізувати світлофори.Крапка.
По наявності карманчиків можна зробити висновок, що зупинки транспорту там колись були, хтось і для чогось їх перенесли туди де вони зараз.

напевно бо діти з школи напростець через дорогу бігали.

Може простіше зупинку перенести до школи№5,убрати зупинку маршруток(30м.до наступної),поставити паркани і убрати перехід.Синхронізувати світлофори.Крапка.

в цій красивій схемі одне "тонке" місце - зупинку перед мостом нікуди не дінеш (бо тоді дітям з школи№5 буде відкрита дорога відразу на проїжджу частину) і в'їзд в двір напроти неї забором не закриєш. І пофіг що через 15м світлофор - це багато кого навіть зараз не спиняє. Імхо, порушників-пішоходів тільки збільшиться.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 місяця потому...

Думаю, класична ситуація для данного переходу.

Як завжди, пригальмовую перед переходом, бачу пішохода - пропускаю. Два льотчика позаду зі свистом, але зупинились без зіткнень. Надіюсь, "льотчеги" слідуючий раз будуть думати головою, а не чимсь іншим.

P.S. І ще зверніть увагу на пішохода - приклад як треба переходити дорогу по ПП і сварити пілотів пальчиком :).

P.P.S. На рахунок переходу, хоч голосував проти, але особисто мені як водію він не заважає, навіть навпаки, він спонукає НОРМАЛЬНИХ водіїв не летіти з мосту, а пригальмувати і спокійно в'їзджати на проспект. Але потрібно перед ним нанести знаки на асфальт. наприклад

201208101533_pieriekhod_3.jpg

або

84_main.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну все, зараз знову почнеться. Ще 15 серій сторінок "Санта Барбари" ... :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

особисто мені як водію він не заважає, навіть навпаки, він спонукає НОРМАЛЬНИХ водіїв не летіти з мосту, а пригальмувати і спокійно в'їзджати на проспект. Але потрібно перед ним нанести знаки на асфальт. наприклад

ППКС
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 місяця потому...

, ти щиро віриш що я не прочитав те, на що дав лінк? Чи думаєш що на 15 (!) сторінці теми можна сказати щось нове до раніше сказаного? :_14:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...