Перейти до змісту

Продам Galaxy Y Duos S6102 телефону 5 днів!


vnikolay

Рекомендовані повідомлення

Продам Самсунг Galaxy Y Duos S6102 телефону 5 днів, гарантія, стан нового, тому фото не виставляю, навіть защитна плівка на кнопці залишилась. Весь комплект + карта на 4 гб і встановлено додатково навігація Новотел. Причина продажу - дуже багато їзджу за кермом, тому не зручний в користуванні. Купив кнопочний дуос. Ціна 1100 грн. тел 0676709705.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Продам Самсунг Galaxy Y Duos S6102 телефону 5 днів, гарантія, стан нового, тому фото не виставляю, навіть защитна плівка на кнопці залишилась. Весь комплект + карта на 4 гб і встановлено додатково навігація Новотел. Причина продажу - дуже багато їзджу за кермом, тому не зручний в користуванні. Купив кнопочний дуос. Ціна 1100 грн. тел 0676709705.

А не легше здати назад(все таки 14 днів ще не прошло)?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Продам Самсунг Galaxy Y Duos S6102 телефону 5 днів, гарантія, стан нового, тому фото не виставляю, навіть защитна плівка на кнопці залишилась. Весь комплект + карта на 4 гб і встановлено додатково навігація Новотел. Причина продажу - дуже багато їзджу за кермом, тому не зручний в користуванні. Купив кнопочний дуос. Ціна 1100 грн. тел 0676709705.

А не легше здати назад(все таки 14 днів ще не прошло)?

У ви не легше!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А не легше здати назад(все таки 14 днів ще не прошло)?

Слушна порада. Звичайно, зловживати такою можливістю не варто, але в даному випадку було б цілком можливо повернути цей телефон назад і взяти той ж "кнопочний дуос".

Доречі, де купувався телефон? В гарантійному талоні чия стоїть печатка?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А не легше здати назад(все таки 14 днів ще не прошло)?

Слушна порада. Звичайно, зловживати такою можливістю не варто, але в даному випадку було б цілком можливо повернути цей телефон назад і взяти той ж "кнопочний дуос".

Доречі, де купувався телефон? В гарантійному талоні чия стоїть печатка?

На рахунок повернення. Купіть телефон, покористуйтесь, а потім попробуйте повернути, тоді можна давати поради. Телефон сертифікований, печатка підприємця з магазину мобільного звязку, що знаходиться на Завокзальному ринку, тобто з гарантією проблем не буде. Кому потрібно - в магазині підтвердять.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Приймають товар назад на протязі 14 днів у випадку , коли ним НЕ КОРИСТУВАЛИСЬ. Тобто на одежі мають бути ярлики не зняті, для телефона є обовязковим наявність захистних заводських плівок та наговорено не більше 5и хвилин.

Сорі, що вліз в чужу тему.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На рахунок повернення. Купіть телефон, покористуйтесь, а потім попробуйте повернути, тоді можна давати поради. Телефон сертифікований, печатка підприємця з магазину мобільного звязку, що знаходиться на Завокзальному ринку, тобто з гарантією проблем не буде. Кому потрібно - в магазині підтвердять.

Я постійно повертаю все, що не виправдавує сподівань. В "Розетку" повертав ноутбук (виявив битий піксель після установки ОС, ПО, ігор), фотоапарат (просто не сподобався). В "DiaWest" - Wi-Fi-адаптер (не підійшов до ТВ). На ринки та маркети тільки за цей рік неодноразово повертав червиві черешні, неспілі кавуни, гнилуваті дині, торт з прокисшими вишнями. Все нормально, деякі продавці навіть дякують.

Більшістю з нас не так легко заробляються гроші, щоб дозволити собі стидатись відстоювати свої права!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Приймають товар назад на протязі 14 днів у випадку , коли ним НЕ КОРИСТУВАЛИСЬ. Тобто на одежі мають бути ярлики не зняті, для телефона є обовязковим наявність захистних заводських плівок та наговорено не більше 5и хвилин.

Сорі, що вліз в чужу тему.

Воно то так, але це питання чітко не врегульоване. Все залежить від того, як покупець і продавець домовляться між собою, чи захоче продавець іти на поступки.

Ось багато хто стверджуэ, що має бути "наговорено не більше 5-ти хвилин". Де таке написано? В Законі України "Про захист прав споживачів таке є"? Я щось не бачив. Як і не бачив означення поняття "користування".

По роботі регулярно доводиться стикатися з поверненнями, звісно я від цього не в захваті, але нормальні магазини завжди ідуть на зустріч клієнтові. Тим більше, в даному випадку людина не просто хоче здати телефона назад. Взяв, подивився - не підійшло. Вирішив обрати більш підходящу модель. Про різницю в ціні, доплати/компенсації можна було б домовитися.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Приймають товар назад на протязі 14 днів у випадку , коли ним НЕ КОРИСТУВАЛИСЬ. Тобто на одежі мають бути ярлики не зняті, для телефона є обовязковим наявність захистних заводських плівок та наговорено не більше 5и хвилин.

Безглуздя! Як сказав Саня, поняття "використовувався" можна трактувати по-різному. Ні про які плівки в законі не йдеться. Я завжди акуратно знімаю всі етикетки і клею їх на внутрішню сторону коробки, щоб можна було повернути "товарний вигляд", про який сказано в законі. А про "наговорено 5 хв." взагалі чую вперше, і в мене це визиває сміх.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ніхто не пробував купити авто в салоні, поїздити тиждень і повернути.?

Адекватні люди йдуть на повернення за мінусом 10-15 відсотків вартості.

Залишається знайти покупця, котрий готовий купити дешевше повернутий телефон.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ніхто не пробував купити авто в салоні, поїздити тиждень і повернути.?

Далеко не кожен має можливість покупки авто на первинному ринку. Та й до таких покупок підходять більш зважено, існують тест-драйви.

Але й авто в салон повернути цілком можливо, тільки знадобиться більше часу.

Залишається знайти покупця, котрий готовий купити дешевше повернутий телефон.

Це проблеми продавця. Останній же не турбується, де потенціному покупцю знайти гроші на бажаний товар!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

блин,такая дискуссия Жесть. По долгу своей службы знаю. Вернуть товар в магазин-непроблемма(главное товарный вид,а сколько наговоренно неважна) львиная доля товаров цифровых супермаркетах Юзаная. Люди берут камеры,фотики и.т.д. Снимают праздники ДР и возвращают,мол неподошол. Тоже самое и с телефонами.возвратить можно всё. Былобы желание. А поскольку продовец,по какимто причинам это не делает.меня лично наталкивает на мысль,что с ним чтото случилось. Но это мое ИХМО.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Адекватні люди йдуть на повернення за мінусом 10-15 відсотків вартості.

Залишається знайти покупця, котрий готовий купити дешевше повернутий телефон.

Це не передбачено Законом. 10-15% вартості, наговорено 5 хв. - то все домисли. Це вигідно продавцям. Прикро те, що багато покупців в це вірять, а не керуються законами, постановами та іншими нормативно-правовими актами.

Звісно продавцю не вигідно приймати проданий товар назад, це всі чудово розуміють, але інколи такі ситуації трапляються і треба дотримуватися встановлених правил. Продавці мають більше можливостей відстояти свої інтереси і є більш обізнаними в цій сфері, Це їхня робота і вони більше стикаються з подібними ситуаціями. Покупці ж менш обізнанні, їхні права порушуються, що призводить до певних втрат з їх боку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Скажу просто- щоб не попадати в такі ситуації, треба купувати товри у знайомих продавців, які детально розкажуть,підскажуть, допоможуть обрати підходящий товар.

В англійців є приказка ,,Ми не настільки БАГАТІ, шоб купувати ДЕШЕВІ речі,,

А в нас деякий контингент дуже гониться за дешевизною, вважає себе дуже обізнаним в товарі(начитавшись в інеті) - потім це виливається в повернення, які призводять до втрати грошей, часу і ще раз грошей

.Той ,хто цінує свій і чужий час-швидко розраховує,як вигідніше поступити

А любителів ,,обміну,, продавці в Луцьку вже знають і прросто не продають їм товар.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...